-
Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa
... prostej parametryzacji kryteriów zobaczy tylko te kilka, które spełniają wszystkie jego oczekiwania. Dzięki temu nie musi krążyć po stronie w poszukiwaniu interesującego produktu ... może być chaotyczny i przeładowany informacjami. Należy też poinformować klienta o całkowitym koszcie zamówienia, podać informacje o warunkach dostawy i formie płatności, ...
-
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
... cele biznesowe? Ścieżka zakupowa jest długa i wyboista – przeprowadzenie przez nią klienta do momentu aż sfinalizuje zakup, kosztuje firmy sporo czasu i nakładów ... lub myszki. Jacy są współcześni, polscy konsumenci? Mają wysokie oczekiwania, szybko „zaprzyjaźniają się” z nowinkami technologicznymi, uwielbiają porównywać oferty i wyszukiwać ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... presję aby lepiej i szybciej zaspokajać potrzeby klienta. Tymczasem, wyścig z czasem polega nie tylko na prześcignięciu konkurencji, ale często też na pokonaniu własnych, wewnętrznych problemów przedsiębiorstw. Przykładem mogą być systemy stworzone wewnętrznie, które spełniały oczekiwania tylko do pewnego momentu, jednak później nierozwijane ...
-
SSC/BPO w Warszawie - trendy w zarobkach
... księgowych (AP, AR, GL), HR, kadr i płac, a także specjalistów od obsługi klienta - mówi Karolina Borucka, Team Leader SSC/ BPO w PEOPLE. ROZBIEŻNOŚCI W OCZEKIWANIACH PŁACOWYCH KANDYDATÓW I OFERTĄ RYNKU Według raportu oczekiwania płacowe kandydatów (kwoty brutto) warszawskich centrów usług biznesowych, na stanowiskach młodszych specjalistów są ...
-
Znajomość języków obcych w pracy. Gdzie się przydaje?
... pochodzące z sektora publicznego - tam aż 66% ofert pracy nie zawiera oczekiwania związanego ze znajomością języków obcych. Czy istnieją kategorie, w których język ... języka obcego na poziomie minimum średniozaawansowanym odnotowuje się w kategorii obsługa klienta – kasjerzy oraz praca fizyczna - pracownicy magazynowi oraz pracownicy budowlani. We ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... tam, gdzie sprzedający zapewnia unikatowe doświadczenia zakupowe, związane z personalizowanym podejściem do klienta. Obecnie już 9% zakupów jest dokonywana za pomocą nowych kanałów sprzedaży i ... kupować właśnie od takich firm. Co ciekawe, to właśnie oczekiwania młodszych pokoleń w tym względzie wywierają na firmy większą presję. Informacje o ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... – firma uzyskuje od klienta cenne dane związane z zakupami, a w ... klienta, mogą na jej podstawie podzielić klientów na segmenty (np. pod kątem zainteresowań) i do każdego z nich skierować inną promocję (informacje o niej można przesłać mailem, esemesem lub przez aplikację). - Możemy mieć pewność, że różni klienci będą mieli inne oczekiwania ...
-
Praca zdalna i e-commerce, czyli o pokłosiach pandemii w biznesie
... większości wskazują, że chcieliby część pracy na stałe wykonywać w tej formie. Takie oczekiwania zgodne są także z planami polskich przedsiębiorców, którzy odpowiedzieli na ... możliwości osiągania oszczędności i większej efektywności, np. możliwość wzmacniania doświadczenia klienta za pomocą narzędzi zdalnych czy mniejsze koszty podróży służbowych i ...
-
7 popularnych błędów w programach lojalnościowych
... poskąpić na przynętę. Używając dalej tej wędkarskiej przenośni – dziś już nie „złowimy” klienta 5-procentowym rabatem. 1. Brak nagród rzeczowych Klienci lubią dostawać nagrody, ale najlepiej ... najlepiej jeśli można to zrobić od razu. Jeśli trzeba zaczekać – czas oczekiwania nie powinien być dłuższy niż tydzień. Jeśli natomiast istnieje opcja odbioru ...
-
Podnoszenie kwalifikacji: przykry obowiązek czy przyjemność?
... kreatywne rozwiązywanie problemów. Za mniej interesującą kompetencję uznali obsługę klienta oraz rozwiązywanie konfliktów. Według pracowników HR zarządzanie stresem nie ... , jest w stanie skutecznie i z satysfakcją podnosić swoje kompetencje. Wsłuchiwanie się jednak w oczekiwania zatrudnionych w tym obszarze jest obecnie niezwykle istotne, nie tylko ...
-
Polscy eksporterzy w czołówce internacjonalizacji produkcji oraz digitalizacji
... ). Przedstawiamy wnioski z badania dotyczące polskich firm. Strategie sukcesu polskich eksporterów: blisko klienta i nowoczesna obsługa. Już nie tylko konkurowanie ceną jest pomysłem ... skali globalnej firm oczekuje wzrostu swoich obrotów eksportowych, ale np. w ubiegłym roku takie oczekiwania wyrażało więcej, bo 80% badanych firm. Stąd firmy ogółem ...
-
Nie ma obaw o brak pracy w finansach i nieruchomościach?
... trendów rozwojowych tego obszaru należą bowiem skupienie na nowej roli klienta i konsumenta, konieczność digitalizacji oraz dywersyfikacji usług, rozwój strategii ESG, walka ... lub kwestie związane ze środowiskiem. Ma to także przełożenie na oczekiwania kandydatów wobec organizacji. Istotnym kierunkiem rozwoju są także zagadnienia związane z ...
-
Luksusowe marki: czy klasyka i prestiż potrzebują nowych technologii?
... . Te rozwiązania pomagają ograniczać frustracje klientów, płynące na przykład z czasu oczekiwania na produkt lub konsultację. Jak pokazuje badanie, najbardziej ... Wal. - Wykorzystanie technologii nie zawsze powinno rzucać się w oczy i nie każdego klienta zachęci do zakupów. Rozwiązania technologiczne znajdują zastosowanie w obszarach niewidocznych ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... są punkty styku klienta z marką. Jak to zrobić? Sporządź listę wszystkich miejsc i momentów, w których klienci mają kontakt z Twoją marką. To może obejmować interakcje online, punkty sprzedaży, obsługę klienta, strony internetowe, media społecznościowe, opakowania produktów itp. Przeanalizuj, jakie są główne oczekiwania klientów na każdym ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Operatorzy komórkowi pod oblężeniem
... popularne były zapytania wysyłane pocztą elektroniczną i zadawane online, z tych metod skorzystało 4 proc. klientów. Czas oczekiwania i "problem skuteczności rozwiązania" zostały także zmierzone, żeby określić ogólny poziom zadowolenia klienta. Jeśli chodzi o te obszary, to za najlepsze zostały uznane Verizon Wireless i T-Mobile USA, a następnie ...
-
Tydzień 13/2007 (26.03-01.04.2007)
... uczestniczących stron na pozycję krańcowo niekorzystną (np. utrata płynności finansowej, strata liczącego się klienta). Taki ktoś w sytuacji bez wyjścia (bo jest poważnie zagrożony) może ... prawdopodobny ich wynik. Często jednak przeceniamy swoje możliwości i mamy zbyt wysokie oczekiwania. To można uważać za naturalne, bo większość z nas posiada tę ...
-
Generacja Y a oferty polskich banków
... ta wskazuje na bardzo duży potencjał segmentu młodych klientów. Według raportu oczekiwania młodych ludzi w stosunku do banków różnią się od potrzeb pozostałych ... poprzez Internet i telefon komórkowy. W perspektywie czasu wyścig o młodego klienta wygrają banki, które dostrzegą potencjał „Generacji Y” i całościowo opracują swoją ofertę dla ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... niż te tradycyjne. Internet pozwala na lepsze i bardziej bezpośrednie dotarcie do klienta niż inne media. Ogranicza to marnowanie czasu i pozwala zaoszczędzić pieniądze. ... szansę uzyskania szerokiego wglądu w zachowania i oczekiwania klientów. Internet w przeciwieństwie do innych mediów pozwala przedsiębiorcom poznać oczekiwania klientów od początku ...
-
Interesariusze projektu ważni dla inwestycji
... dostępnej informacji, dobrego projektu produktu i usługi, sprawnego procesu zakupu/obsługi klienta, personifikacji relacji z klientem, wizerunku firmy, Interesariusze kontraktowi — ... przemiany strukturalne, współfinansowania działań na rzecz rozwoju lokalnego, Oczekiwania i rola pośrednich interesariuszy są coraz częściej dostrzegane przez ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... Z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że przedsiębiorstwa wychodzą już z „czasu oczekiwania” na kierunek rozwoju sytuacji gospodarczej i są coraz mocniej przekonane o końcu ... . Stosunkowo szybko posadę mogli znaleźć również chcący podjąć się pracy w działach obsługi klienta czy call Center – oczekiwało na nich ponad 4 tys. 300 ofert. Po ...
-
Shopping clubs przyszłością e-handlu?
... 10 milionów euro – wynika z informacji podanych przez German-startups.de. "Mamy wielkie oczekiwania co do rozwoju tej firmy" - mówi Karl-Erivan W. Haub, Dyrektor Zarządzający Głównego ... w 2010 roku wyniosła ok. 18 mld złotych. Po latach walki o masowego klienta, polski e-handel sięgnął po lepiej zarabiających. Powstają dla nich zamknięte sklepy z ...
-
Mikroprzedsiębiorcy: najlepiej jest na Lubelszczyźnie
... rok lepiej niż firmy z całej Polski. Największe różnice widać w przypadku ocen oczekiwania na zapłatę, sytuacji branży i przychodów firmy. Równie optymistycznie lubelskie firmy oceniają ... zatrudnianiem oraz dostępem do zewnętrznego finansowania- mówi Dariusz Chrastina z Departamentu Klienta Biznesowego w Banku Pekao. Z trzech edycji Raportu Pekao ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
... poza konsumenckie oczekiwania, pozytywne zaskakiwanie. Nie zawsze musi to wiązać się z dodatkowymi kosztami, ale wymaga dużej dawki empatii i zaangażowania od osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... powiadomień od sklepu. Brian Girouard podsumowuje: „Ponieważ opracowanie profilu klienta stało się bardziej złożone, sprzedawcom i firmom produkującym towary konsumpcyjne ... przekonanych czy na pewno potrafią właściwie zareagować na zmieniające się oczekiwania swoich klientów, dobrze ustalić priorytety i wdrożyć odpowiednie inicjatywy. Wnioski z ...
-
Jak sklepy internetowe zachęcają kupujących?
... sprawnym procesie sfinalizowania pierwszego zamówienia może rekompensować sklepowi brak tego klienta jako posiadającego login użytkownika jego strony. Popularną ... wysokie, znaczna część klientów rezygnuje ze sfinalizowania rozpoczętej transakcji. Oczekiwania konsumentów w najwyższym stopniu spełniają sklepy internetowe z Wielkiej Brytanii. ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... na najtańszą dostawę lub skorzystanie z usług firmy kurierskiej, która najlepiej spełnia ich oczekiwania, na przykład dotyczące punktów odbioru. Tylko 14% sklepów oferuje ekspresową przesyłkę Częstym ... adresu – może być to miejsce pracy lub miejsce zamieszkania członka rodziny klienta –, na który miałaby zostać wysłana paczka. Ma to miejsce w aż 98% ...
-
Dobra luksusowe: powolny wzrost napędzany turystyką
... Stale rośnie segment hoteli luksusowych – nawet o 9% w skali roku. Coraz wyższe oczekiwania dotyczące noclegów mają przedstawiciele młodszego pokolenia (30+). Rynek rejsów luksusowym statkiem w 2014r ... wpływ miały coraz lepszy wystrój sklepów oraz wyższy poziom obsługi klienta, porównywalny do tego w sklepach luksusowych. Eksperci Bain zwracają uwagę ...
-
Pierwsze kroki na rynku pracy. Czego chcą młodzi ludzie?
... byciu freelancerem, podczas gdy aż 40 proc. chciałoby mieć jednego kluczowego klienta, któremu świadczyłoby usługi. Co trzeci badany (36 proc.) nie jest zdecydowany, ... tym względem najwyższe oczekiwania mają Łotysze, którzy chcieliby otrzymywać średnio 1591 euro i Estończycy (1399 euro). Niższe oczekiwania finansowe od Polaków mają jedynie milenialsi ...
-
5 trendów, na które polski biznes powinien zwrócić uwagę
... przede wszystkim koszty call-center i jeszcze bardziej usprawnia pracę w działach obsługi klienta. Pierwszym dobrym przykładem na polskim rynku jest tu asystent głosowy Milla ... dzięki którym znacząco można podnieść jakość i użyteczność aplikacji tak, by spełniały oczekiwania użytkowników. TREND NR. 5: Nie ma odwrotu od agile Programiści jako pierwsi ...
-
Kobiety w branży IT. Co robią i ile zarabiają?
... proc.). Zarobki ważne, choć atmosfera w miejscu pracy na pierwszym miejscu Według badania, oczekiwania finansowe większości specjalistek IT są większe niż ich realne wynagrodzenia. Podczas ... umiejętności miękkich to zatem klucz nie tylko do lepszego zrozumienia potrzeb klienta i pracy w zespole, ale także zdobywania kolejnych szczebli kariery. To ...
-
Jak niemieckie firmy wywiązują się z płatności?
... Północnej. Termin płatności – przedział czasowy pomiędzy zakupem produktu lub usługi przez klienta a terminem, w którym wymagana jest płatność. Terminy płatności: Niemieckie firmy ... najkrótszy czas oczekiwania wynoszący średnio 17,5 dnia, podczas gdy firmy działające w sektorze maszyn muszą wykazywać największą cierpliwość przy czasie oczekiwania ...
-
Ericsson: nadchodzą hybrydowe galerie handlowe
... generacji pojawią się szybciej w galeriach handlowych niż w naszych domach? Jakie są oczekiwania konsumentów zainteresowanych nowinkami technicznymi z całego świata? Jaki wpływ na nasze ... naszych ciał. 03. Krawiec Meta Szykowna odzież szyta na miarę klienta - i jego awatara. Ponad 70 procent użytkowników technologii AR/VR przewiduje, że ...
-
Hays: wynagrodzenia w contractingu IT jeszcze wzrosną
... rozwoju e-commerce skorzystali również specjaliści odpowiedzialni za budowanie pozytywnych doświadczeń klienta w sieci. W obszarze UI/ UX Design zanotowano ponad 20-procentowy wzrost oczekiwań kontraktorów. W ubiegłym roku rosły również oczekiwania specjalistów w obszarze bezpieczeństwa IT. Większy ruch w sieci i przeniesienie stacjonarnych usług ...
-
Rynek pracy: aż 600 tys. ofert dla specjalistów, kto potrzebny?
... a także na koniunkturę w handlu. Na trzecim miejscu znaleźli się pracownicy obsługi klienta, do których kierowano 13% ogłoszeń w serwisie. Tuż za nimi ... Utrzymująca się wysoka popularność pracy zdalnej i hybrydowej jest odpowiedzią na oczekiwania pracowników. Według badań Pracuj.pl większość osób, które w pandemii realizowały obowiązki w ten ...
-
Rynek pracy: więcej ofert w sprzedaży, spadki w IT
... odczuwać spodziewane spowolnienie wśród pracodawców. Weszli oni w okres oczekiwania na to, co przyniosą najbliższe miesiące. Duża niepewność gospodarcza sprawia ... 9% udziału. Dalej w rankingu znalazły się ogłoszenia dla inżynierów i pracowników obsługi klienta, do których kierowano równo po 6% ogłoszeń w serwisie. Najbardziej aktywne branże w ...