-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... Orange (81,1 %) oraz Plus (77,7 %). Ponad połowa respondentów wymienia marki Play (61,2 %) i Heyah (53,5 %). Blisko jedna trzecia respondentów (29,0 %) zna operatora Sami Swoi ... 28,2 % i 28,8 %) oraz z Ery (odpowiednio 22,3 % i 18,7 %). Play i Heyah są zdecydowanie mniej popularne w każdej z grup. Największą popularnością osób decyzyjnych w sprawach ...
-
Wiosenne zakupy w Internecie
... kategoria na eBay’u w Wielkiej Brytanii i w Hiszpanii to sukienki, podczas gdy Włoszki kupowały marynarki czy żakiety. Polacy najczęściej w wyszukiwarkę wpisują popularne sportowe marki, Niemcy szukają Esprit, a Brytyjczycy - Next, Top Shop i River Island. W jakich krajach Polki najczęściej szukają wiosenych trendów? Statystyki za marzec ...
-
Tablety Lenovo z NVIDIA Tegra 2
... . Więcej funkcjonalności w zestawie Tablet marki Lenovo jest dostarczany z systemem operacyjnym Android 3.1 i ponad czterdziestoma aplikacjami współpracujących firm, takich jak Netflix, Amazon, Adobe, Electronic Arts, Rovio, Zinio, Dataviz itd. (o łącznej wartości przekraczającej 50 USD). Wśród nich znalazły się popularne tytuły gier: Angry Birds ...
-
Smartfony opanowują rynek
... . Smartfony wybierane są często przez osoby z wykształceniem wyższym, ale są też popularne wśród gimnazjalistów - prawie jedna czwarta wśród obydwu grup używa tego ... i wybierają telefony marki Samsung (24,5%) lub Nokia (22,8%). Dla porównania, wśród użytkowników standardowych telefonów zdecydowanie przeważa Nokia – telefon tej marki nabyło 42,4% ...
-
Jakie smartfony najpopularniejsze?
... grupie to drugi najpopularniejszy operator. Plus i T-mobile to sieci tak samo popularne zarówno wśród mających smartfona jak nie. Posiadacze smartfonów to awangarda ... 11 pkt. proc. a Nokia zmniejszyła o 5 pkt. proc. Zwraca także uwagę wzrost znaczenie marki LG, w ubiegłym roku jeszcze nie uwzględnionej w rankingu. Nokia jest nadal najpopularniejszą ...
-
10 milionów szkodliwych aplikacji mobilnych
... że zagrożenie jest realne. To, co kusi... Dzisiaj tablety i smartfony są bardzo popularne. Wielu użytkowników posiada kilka tego typu urządzeń. Są one w stanie ... hasła użytkownik widzi kolejne komunikaty, które zachęcają do podania modelu i marki telefonu w celu zainstalowania certyfikatu bezpieczeństwa. W rzeczywistości jest to szkodliwy program ...
-
Phishing: trendy luty 2014
... ze styczniem 2014. Marki w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii były celem 40% ataków phishingowych (USA 27%, a Wielka Brytania 11%), natomiast marki w Indiach, Kanadzie ... powodu mniejszym zainteresowaniem wśród cyberprzestępców cieszą się dwa popularne systemy Perfect Money i BitCoin. RSA opisuje w raporcie trzy waluty używane w ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... „Happy” Pharella Williamsa. Przeróbki teledysku do tego przeboju są popularne od kilku miesięcy, przygotowali je m.in. mieszkańcy największych polskich miast. ... kampania Plus Banku „Najkorzystniejszy kredyt gotówkowy”, z elementami podkreślającymi obecność nowej marki na rynku bankowym. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu oraz ...
-
Estetyka strony www e-sklepu istotna
... przekroczyć barierę niedostępności. W czasach, kiedy komputery nie były jeszcze tak popularne, przełamany został "techniczny" wizerunek firmy z branży IT. Oswojenie z ... powinien dostrzec wartość całego e-sklepu. Zadaniem projektu graficznego jest odpowiednie wyeksponowanie marki i stworzenie dobrego klimatu do zakupów. Im bardziej odwołasz się do ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... , że dana osoba przeglądała fora internetowe w poszukiwaniu suszarki takiej a takiej marki, w określonym przedziale czasowym. Wie też, że przeglądała stronę internetową sklepu ... w Sieci kolejne witryny użytkownicy zostawiają swoje ślady w postaci plików cookies (popularne „ciasteczka”). Są to anonimowe dane o użytkowniku, np. dotyczące tego ile czasu ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2014
... indywidualni nabyli 126,5 tys. samochodów, o 4,3% więcej niż przed rokiem. W 2014 roku marki popularne stanowiły blisko 90% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (294,3 tys. sztuk). ... było to o 24% więcej niż rok wcześniej. W tym segmencie trzy największe marki - BMW, Audi, Mercedes-Benz odnotowały dwucyfrowe wzrosty 23-26% r/r. Piąty na ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... są też supermarkety, czyli jednostki, których metraż zawiera się w widełkach 400-2499 m2. Popularne są także dyskonty, czyli średniej wielkości sklepy samoobsługowe, oferujące niektóre ... całej branży kosmetycznej, kiedy największy polski podmiot – Polbita, właściciel marki Natura, ma jedynie dwuprocentowy udział w branży. Podmioty spoza naszych ...
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
... i serwisów z fotografiami w IMM wykazał ponadto, że pytania typu „gdzie kupiłaś tę bluzkę?” czy „jakiej marki jest koszula którą masz na filmie?” pojawiają się także pod zdjęciami czy filmami ... moda przegrywa tylko z pytaniami na temat elektroniki i komputerów. Od pytań na temat ubioru mniej popularne są nawet kwestie dotyczące finansów, kultury i ...
-
Black Friday okazał się chwytem marketingowym
... to Gadżeciarze, Rodzinni i Kulturalni. Do każdego z profilów przypisano najbardziej popularne kategorie produktów tworząc Profilowy Koszyk Świąteczny. W każdym koszyku znajduje się ... informacji o zamówieniu, koszty transportu, terminy i formy dostaw oraz subiektywna znajomość marki i jej renoma kształtowana na bazie własnych doświadczeń oraz ocen ...
-
Mamy rekordowy eksport żywności
... końcowego odbiorcy, najczęściej poprzez własną, wyspecjalizowaną komórkę eksportową. Inne popularne formy to sprzedaż przez dystrybutorów lub partnerów zagranicznych, działalność ... jej korzyść, przeciwnego zdania jest jedynie 11% ankietowanych. Budowanie świadomości marki „Polska” i pozycjonowanie polskiej żywności ważne jest szczególnie na rynkach ...
-
RODO, WhatsApp, RCS, czyli komunikacja mobilna 2018
... współczesnej komunikacji mobilnej. Owszem, w dalszym ciągu są bardzo skuteczne i popularne, ale standard ten wymaga gruntownego odświeżenia. Rok 2019 może należeć ... całkiem dochodową usługą, zwłaszcza jeśli uda się zainteresować jej wykorzystaniem duże marki. Zobaczymy, jak wypadnie komercyjny launch RCS w amerykańskiej sieci Verizon zaplanowany ...
-
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
... jednak pamiętać, że trendy bardzo szybko się zmieniają, dlatego to co było popularne w danym roku, w kolejnym może być już tylko wspomnieniem. Aby prowadzić sprawne ... na zwiększenie świadomości marki oraz budowanie relacji z odbiorcami. Wideo 360° Już od pierwszych chwil wprowadzenia na rynek wideo 360°, zarówno marki, jak i klienci dostrzegli ...
-
Sztuczna inteligencja i biznes - związek (prawie) doskonały
... , które wpływają na proces budowania przewagi konkurencyjnej na rynku 4.0. Już dzisiaj popularne stają się nowe formy outsourcingu opartego na rozwiązaniach w chmurze, odchodzenie ... wnieść to, co będzie stanowiło o wyjątkowości i unikatowości firmy czy marki, pozwalając jej „inteligentnie” budować swoją pozycję rynkową. Sukces osiągną bowiem te ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... – samodzielna marka odzieżowa z Grupy H&M. W budynku Ethos w Warszawie zadebiutowały z kolei dwie włoskie marki modowe: Corneliani i Fabiana Filippi. Jednocześnie polskie ... rynkach utrzymują się na poziomie 35-50 EUR/mkw./miesiąc. Jednocześnie mniej popularne centra handlowe, z mniej atrakcyjną ofertą lub gorszą lokalizacją, odczuwają zwiększoną ...
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
... wideo, w szczególności te z dodatkowymi bonusami, które można odtwarzać w grach są tak popularne, a powodzenie kampanii coraz bardziej zależy nie tylko od rodzaju gry, ... ważną rozrywkę, a tym samym część ich codzienności i są nastawione na zaangażowanie marki w mediach społecznościowych. Kobiety podejmują nawet 80 proc. decyzji zakupowych, wśród nich ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... z linkowaniem wewnętrznym publikowane na firmowym blogu, sprawdzone katalogi firm, popularne portale ogłoszeniowe, strony partnerów biznesowych. Skieruj odbiorców na właściwy peron ... wyszukiwania dla fraz związanych z Twoją działalnością. Internauta poszukujący Twojej marki w internecie natychmiast zobaczy informację o promocji, co zachęci go, ...
-
Centra handlowe po pandemii. Czy restart się udał?
... i 750 darmowych miejsc parkingowych), który został uruchomiony równo w 60. rocznicę obecności marki w Polsce. Na liście nowych otwarć znalazły się także galerie handlowe zlokalizowane w mniejszych ... Innym atutem wspomnianych marek jest łatwość wpisania się w bardzo popularne dziś formaty handlowe typu "convenience". Istotnym trendem w handlu, którego ...
-
Smart shopping po polsku: czy kupujemy sprytnie?
... czy też ofertami rabatowymi. To ponad 4 razy mniej wyszukiwań w Google niż Francuzi czy Brytyjczycy w ciągu całego miesiąca. Najbardziej popularne kategorie i marki w rankingu Badanie Smart Shopping Index 2021 przeanalizowało również wyszukiwania konsumentów w wyszukiwarce Google dla siedmiu największych rynków analizowanych w badaniu - Wielkiej ...
-
Wypełnianie ankiet za zniżkę. Na czym polega oszustwo? Jak się chronić?
... , której celem jest zwabienie odbiorcy do udziału poprzez kliknięcie. W treści wiadomości często pojawia się nazwa znanej marki – to sposób na wzbudzenie naszego zaufania. W grudniu 2022 r. popularne oszustwo ankietowe wykorzystało w tym celu markę producenta czekolady Cadbury – obiecując odbiorcom szansę na wygranie „ekskluzywnego świątecznego ...
-
Mikrofirmy zabierają głos. Jacy są polscy mikroprzedsiębiorcy?
... Audi – 10% (i samochodów tej marki jest zdecydowanie więcej niż wśród ogółu Polaków) oraz Opel, Skoda i Toyota – czyli marki również powszechne wśród Polaków ... chodzą do restauracji przynajmniej raz w tygodniu jest zaledwie 3%. Jedzenie z dostawą do domu. Nieco mniej popularne jest zamawianie gotowego jedzenia do domu – z tego rodzaju usługi nie ...
-
Parki handlowe i centra convenience: będzie kolejny rekord
... potrzeb konsumentów, parki handlowe i projekty typu convenience stały się bardziej popularne w mniejszych ośrodkach miejskich. Warto zauważyć, że istniejąca powierzchnia w ramach tych dwóch ... powierzchni w parkach handlowych zajmują sklepy z tzw. segmentu value retailers, czyli marki takie jak Pepco, Action, TEDi czy Dealz. W przypadku nowoczesnych ...
-
Kto wspiera organizacje charytatywne
... najbardziej popularne są psy - posiada je prawie połowa ofiarodawców, a 16% z nich nawet dwa i więcej! Właścicielami kotów jest około 30% rodzimych filantropów. Patrioci: na pytanie "czy chciałbyś mieszkać lub pracować w USA?" aż 70% respondentów odpowiedziało odmownie. Dużym przywiązaniem darzą także tradycyjne, polskie marki ...
-
Rynek motoryzacyjny według internautów
... i dealerów w trakcie planowania strategii sprzedażowych i reklamowych. Używane samochody nadal popularne Jak wynika z danych, internauci o wiele częściej decydują się na ... zakup nowego samochodu, odwiedzają przede wszystkim oficjalne strony producentów/importerów danej marki (82,1%). Na kolejnym miejscu pod względem ilości wskazań znalazły się w ich ...
-
Jaki jest polski nauczyciel
... zawsze kojarzył się z zapachem kawy. Jak się okazało, 51% nauczycieli nadal preferuje kawę mieloną, a 42% pije kawę rozpuszczalną. Najbardziej popularne wśród nich marki to: Nescafe (33%), Tchibo (23%), Maxwell House (23%) i Jacobs (23%). Co się zaś tyczy herbaty, najwięcej wśród nauczycieli popija ...
-
Skype przez WiFi
... podjęli się wyprodukowania urządzeń dla potentata w dziedzinie komunikacji VoIP. Nowe telefony marki Belki (F1PP000GN-SK), Edge-Core (WM4201), Netgear (SPH101) oraz SMC (WSKP100) zostaną wyposażone ... zsynchronizować z kontem Skype w sieci oraz własną skrzynką kontaktów. Telefony obsługują popularne standardy zabezpieczeń, WEP, WPA, WPA2 i PSK. ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... HSDPA.. Rośnie także zainteresowanie konsumentów multimedialną treścią mobilną i coraz bardziej popularne stają się dziedziny takie jak telewizja mobilna i „off-portal” search ( ... podwoją się w stosunku do poziomu z roku 2006 do ponad 1,5 miliarda dolarów. Znane marki są najwyraźniej gotowe do wykorzystania bliskości kontaktu, jaki obiecuje ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... firma sprzedaje produkty innej firmy i z tego tytułu może używać jej marki. Podobnie sytuacja wygląda obecnie w Polsce – sklep internetowy oferujący produkty X czy Y może ... bez odpowiedzi. Profilaktyka mile widziana Firmom, które posiadają cenne, czyli znane i popularne znaki handlowe, radzimy zabezpieczyć się przed sytuacjami, w których ktoś ...
-
Specjaliści PR wobec idei CSR
... miejscu uplasowała się odpowiedź wskazująca, że ankietowani traktują CSR jako popularne ostatnio narzędzie marketingu i budowania wizerunku, oparte o czynnik zaangażowania społecznego ( ... drugim miejscu (odpowiedziało tak 27,99% ankietowanych) po wzmocnieniu pozycji rynkowej marki, produktu lub firmy poprzez zwiększenie zaufania społecznego (51,17%). ...
-
Najpopularniejsze auta używane VI 2007
Marki z jakiego kraju są najbardziej popularne wśród Polaków? Jeśli miałby decydować o tym wyłącznie rynek samochodów używanych, to odpowiedź mogłaby być tylko jedna - z Niemiec - wynika ze statystyk ...
-
Rynek produktów żywnościowych w Polsce 2007
... nawiązujące do „domowych”, „staropolskich”, albo jak kto woli „babcinych” przepisów. Popularne są także produkty o dodatkowych walorach zdrowotnych lub dietetycznych. W ten sposób ... Piotr i Paweł i krakowska Alma. Specyficzną kategorią są nowości międzysektorowe. Marki, które zdobyły uznanie w swojej kategorii produktów, pojawiają się w kategoriach ...