-
Branża PR w mediach VI 2009
... PR polityczny (w zestawieniu znajduje się 116 publikacji związanych z tym zagadnieniem). Media chętnie zajmowały się tematem PR-u Polski (83). Natomiast temat branży PR ...
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
... o fabule książek, czy dzielą się emocjami towarzyszącymi im przy czytaniu. Użytkownicy social media traktują przestrzeń internetową jako możliwość pochwalenia się, zaczerpnięcia wiedzy, wzbudzenia ... „Poezja”, „Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Autor badania: Monika Tomsia, PR ...
-
Kto porzucił media dla PR?
... TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, Leszek Jarosz objął stanowisko Communication Officera Grupy ... . To lista dziennikarzy TVN24, którzy w zeszłym roku przeszli do branży PR. Najbardziej spektakularny „transfer” 2013 roku nie dotyczył jednak TVN24. Z dziennikarstwa odszedł Igor ...
-
7 grzechów głównych w PR
... poszczególnych tytułów i ich planowanej tematyki to podstawa pracy każdego specjalisty PR. Wprawdzie wszystko zawsze może ulec zmianie, ale umiejętne planowanie działań Public ... to zbyt atrakcyjna cena oferowanych produktów. Zdarza się też, że informując media o nowościach możemy zamieścić niedokładne dane lub zaprezentować zdjęcia, na których ...
-
Najczęściej cytowane media I 2005
... PZU i polityki. Wśród rozgłośni radiowych najwyżej w rankingu znalazło się Radio Zet, wyprzedzające PR 3 PR i RMF FM. Wśród stacji telewizyjnych zwyciężyły TVN i TVP1, a najcześciej ... tematami, jakimi zajmują się media są: lustracja, lista Wildsteina oraz afera – Energa. Najczesciej cytowano media ogólnopolskie – 4923, zaś media lokalne - 736 razy. ...
-
Najczęściej cytowane media III 2005
... PR 3 PR. Wśród stacji telewizyjnych w czołówce utrzymują się TVN i TVP1, a najczęściej cytowanym portalem internetowym był w marcu 2005 roku Onet.pl. Wykres 1. Media ogólnopolskie cytowano 5389 razy, zaś media ... dotyczące życia społecznego. Nowymi tematami, jakimi zajmowały się media w marcu 2005 roku są m.in.: afera dębicka (związana z K. Janikiem), ...
-
Ulubione media internautów
... o tym, że zarówno kobiety, jak i mężczyźni mają odmienne gusta... Media tradycyjne on-line Chociaż internauci nadal preferują oglądanie telewizji w sposób ... FM oraz Eski. Mężczyźni natomiast nieznacznie częściej słuchają Programu 3 PR, Radiostacji, Programu 1 PR oraz Antyradia. Dzienniki Gazeta Wyborcza jest ulubionym dziennikiem polskich internautów ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
... zostały zawarte w raporcie "Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej". Media społecznościowe są narzędziem coraz powszechniej wykorzystywanym przez polskich ... w mediach społecznościowych są częścią strategii marketingowej i wspierają tradycyjne działania promocyjne i PR, natomiast aż 15% nie posiada takiej strategii w ogóle. ...
-
Branża PR w mediach II 2007
... dzienników. W lutym przekazy o public relations zostały wyraźnie zdominowane przez PR Polski – publikacje te to głównie artykuły dotyczące promocji miast i regionów. Pisano m.in ... polityków, które często oceniane są bardzo niekorzystnie przez zagraniczne media. Natomiast w „Faktach” w TVN24 Wiesław Gałązka, specjalista ds. wizerunku, oceniał ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... Według serwisu eMarketer ponad połowa badanych specjalistów ds. marketingu uważa, że media społecznościowe umożliwiają im lepszą komunikację z klientami. Nowy (mniej oficjalny) charakter komunikacji ... dla specjalistów PR, którzy stale monitorują komentarze i jeśli zajdzie taka potrzeba – reagują, niezależnie od pory dnia. Często social media służą ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
... relations media same identyfikują problem i następnie wybierają firmę, która go rozwiąże. Z mojej ulubionej książki Ala i Laury Ries, The Fall of Advertising and the Rise of PR o ... nowe nazwy. Nowa marka jest w public relations atutem, odwrotnie niż w reklamie. Media interesują się zmianami i nowościami. Nowinki mają większą szansę na tytuł w prasie. ...
Tematy: -
Osobowość marki a social media
... Facebooku. Kto będzie go prowadził? Sympatyczny i wiedzący wszystko pracownik działu PR lub wybrana, świetna agencja social media. O czym będziemy na nim pisać? O wszystkim, co jest związane ... . Bo moderator lubi ten sport. Być w social media sobą Budując wizerunek firmy i relacje z klientami w social media, cały czas należy mieć na uwadze informację, ...
-
Kurorty nadmorskie w social media
... letnie kurorty. Pomiędzy 8 października 2013, a 8 stycznia 2014 agencja Projekt PR we współpracy z serwisem www.czasnadmorze.pl przeprowadziła subiektywne badanie ... to na wzajemną, regularną komunikację – komentuje Marta Szadowiak, właścicielka agencji Projekt PR. - Większość samorządów nadmorskich komunikuje się poprzez ten sam profil zarówno z ...
-
Druga linia metra rozgrzewa social media
... stronach internetowych zamieściła już mapę warszawskiego metra w roku 2022. Jak na razie, Warszawiacy muszą jednak uzbroić się w cierpliwość. Monika Tomsia, PR Manager i Anastasiia Kuzhda, Asystent ds ...
-
Sezon na lody w social media
... patyku. Jedzenie lodów w wafelku zadeklarowało 36% komentatorów, a lodów w kubku – 8%. A może koperek? Z sierpniowego monitoringu social media wynika ponadto, że opakowanie po lodach jest idealnym pojemnikiem na przechowywanie… koperku. Należy liczyć się z ... się w dyskusjach. Analizę wykonano w module analitycznym IMM. Konrad Wróbel, Asystent ds. PR ...
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... grupie firm, które zdecydowały się na wprowadzenie takich wytycznych? Po pierwsze, media społecznościowe to nowy sposób komunikacji, którego nie wolno bagatelizować. ... firmy i odpowiadać na pytania internautów? Pierwsza odpowiedź to wyznaczona osoba z działu PR. W przypadku marki świadczącej masowe usługi i posiadającej rozbudowany dział klienta (np ...
-
Ochrona danych osobowych w social media
... gawiedzi czy ku przestrodze – mówi Anna Gumowska z agencji Prime Time PR. Czcij prywatność swoją Z dniem 1 stycznia Facebook wprowadził zmiany w ustawieniach ... poprawnego używania aplikacji (np. lista polubionych stron) - twierdzi CEO Prime Time PR. Oto przykładowe punkty regulaminu korzystania z aplikacji, które powinny być obowiązkowe. Warto ...
-
Aplikacja UBER – kontrowersje na drogach i w social media
... jedź za darmo na #wybory! – „Nieważne, na kogo głosujesz – ważne jest skorzystanie z możliwości wyboru!” – grzmiały social media. Ale czy po tym, co Uber proponuje, co daje i czym zaskakuje klientów, może być jakaś alternatywa ... można dogadać się w cywilizowany sposób. Warto rozmawiać. Autor artykułu: Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR ...
-
Polskie drogi w social media
... różdżki naprawi zagrażające naszemu życiu złowrogie dziury? Tego nie wie nikt, nawet wróżbita Maciej. Będzie dobrze? Media internetowe w okresie zimowym często poruszają w swoich artykułach temat dróg i potrzeby ich modernizacji. Wśród materiałów ... a napawały dumą i prędkością (ale ograniczoną!). Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
... dyskusji o najpopularniejszych serwisach tego rodzaju. Wzmianki o Deezerze miały 4,5% udziału, a o Google Play – niespełna 0,5%. Dzięki rozgłosowi w social media tylko w ciągu jednego tygodnia Spotify udało się uzyskać ekwiwalent reklamowy (AVE) sięgający 600 tys ... Play Music”. Analizę wykonano w Module Analitycznym IMM. Konrad Wróbel, Asystent ds. PR ...
Tematy: muzyka online, social media, monitoring mediów, muzyka za darmo, Spotify, Apple Music, Tidal -
Różnice pokoleniowe: dzielą nas zmiany klimatyczne i media społecznościowe?
... pokolenie, dla którego to naturalne środowisko – mówi Paweł Tamioła, consultant z Havas PR Warsaw. Z drugiej strony zauważamy również, jak pozornie nowe medium, czyli Facebook ... pokolenie 50-60 latków nie ma dostępu – dodaje. W wielu obszarach, np. moda, media, czas wolny, technika, to młode pokolenie zyskuje pozycje eksperta. Napływ informacji z ...
-
PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej
... elektorat niezdecydowany oraz przekona ten, który się zawiódł na innych”. Jeżeli partia (polityk) chce zmienić swój dotychczasowy wizerunek, który wykreowały media (prasa, radio, telewizja) powinna rozpocząć swoje działania od zbadania preferencji, upodobań i opinii segmentu wyborców, do których będzie się kierowała. Poprawnie ...
-
Praca w branży PR V 2012
... wymówienie napisane dla dotychczasowego pracownika. Co więcej, firmy niechętnie nagłaśniają rekrutacje właśnie na stanowiska dyrektorskie czy specjalistyczne, żeby móc poinformować media o nowym PR-owcu, gdy i jeśli uznają to za stosowne” - podkreśla Kinga Kubiak, dyrektor wydawnicza PRoto.pl. Z raportu wynika również, że w maju ...
-
Czy Leonardo DiCaprio dostanie Oscara? Trwa dyskusja w social media
... monitoringu mediów społecznościowych w aplikacji AMI w dniach 1.01-12.01.2016 Monitorowano frazę „Zjawa”, „Leonardo DiCaprio” i deklaracje bliskoznaczne. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... : strona www (40%), wysyłka materiałów prasowych do mediów (15,6%), biuro prasowe oraz newsletter (obydwa po 12,5% wskazań). Media gospodarcze najbardziej cenione przez specjalistów ds. PR w branży nowych technologii to Puls Biznesu (35,9% respondentów) i Rzeczpospolita (26,5%), dopiero w dalszej kolejności Gazeta Wyborcza (10,9%). W przypadku ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... pod względem opublikowanych reklam (182). W minionym półroczu najwięcej informacji PR i reklam prezentujących produkty kosmetyczne opublikowano w miesięcznikach Uroda (1319) i Avanti (1301). ... czwartą rynku medialnego. Warto też zwrócić uwagę, kogo media ze szczególną pieczołowitością promowały na okładkach i przy spisach treści. Dominują tu – jak ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... Factor, Olay, Pantene Pro-V) czy Beiersdorf (Nivea, La Prairie). W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena Eris/Lirene (852 publikacje PR). Z kolei w kosmetyce kolorowej L’Oreal (584 wzmianek) dosyć wyraźnie wyprzedziło wszystkie inne marki pod względem liczby informacji ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... , stron plotkarskich, serwisów i forów poświęconych telekomunikacji, Facebooku i Twitterze. Czy PR jest ą-ę? Jak wynika z badań reakcji internautów na nowe kampanie promocyjne ... dwie poważniejsze uwagi z niego płynące. Po pierwsze: rozkład budżetów na różne media świadczy o powolnym, ale systematycznym upadku znaczenia prasy jako medium ...
-
Rynek gier komputerowych oczami Polaków
... PR i Agencję badań rynku i opinii SW Research. Polska branża gamingowa nie pozostaje w tyle za zachodnią konkurencją – rodzimi producenci wypuszczają na rynek kolejne hity, a media ...
-
Kryzys a wpływ mediów na obawy Polaków
... media o światowym kryzysie wpływa na pogorszenie społecznych obaw związanych ze spowolnieniem. Wspólne badanie On Board PR ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... jest narzędziem stosowanym głównie przez agencje PR w celu pomiaru efektywności działań. To jednak nie wszystkie jego możliwości. Z dobrze przeprowadzonej analizy można wyciągnąć informacje, które pomagają w prowadzeniu biznesu na poziomie strategicznym, komunikacyjnym i sprzedażowym. Media codziennie dostarczają nam informacji o: Sytuacji na ...
-
Telewizja cyfrowa: Polacy niechętni
... Dorota Ciszek, Dyrektor Działu Media, Culture & Entertainment w On Board PR Ecco Network. Cena nadal ważniejsza niż technologia Jak wynika z badania On Board PR Ecco Network ... Włochy. Informacje o badaniu Raport „Media: Cyfrowa Rewolucja i koniec abonamentu?” jest następnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS ...
-
Public relations - rynek pracy I 2010
... ) zamieszczali w mediach i na serwisach rekrutacyjnych pośrednicy, którzy szukali specjalistów ds. PR głównie w imieniu firm. Najwięcej ofert, już tradycyjnie, dotyczyło zatrudnienia w ... elektronicznych nie były brane pod uwagę w analizie). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 98 ofert pracy, z czego większość pochodziła z ...
-
Wyzwania public relations 2004
... będą wprowadzać w życie super-oszczędne i super-wydajne metody. To kieruje spojrzenia na wolne media i marketing bezpośredni i oznacza, że termin "komunikacja marketingowa" zajmie bardziej ... 90% budżetu na reklamę trafia do telewizji i radia, a 90% budżetu PR - który nie jest tak profesjonalnie monitorowany - trafia do prasy. Będzie potrzebować ...
Tematy: -
Centra handlowe przed wyzwaniami
... stanu rzeczy wyjaśnia Elwira Jastrzębska, Consultant & Project Leader w On Board PR Ecco Network: - Rosnąca konkurencja wymusza na właścicielach i zarządcach centrów handlowych ... to jeden z najwyższych poziomów budowania zaangażowania w social media – uzupełnia Anita Wojtaś-Jakubowska, Social Media Team Director w agencji socialmediowej Think Kong. ...