-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... media tracą, na popularności zyskują agencje PR. To one stoją na pierwszej linii działań. Zarządzają takimi ... etapów działań biznesowych firmy te prowadzą skuteczną komunikację w mediach ogólnopolskich i regionalnych, własnych kanałach social media oraz poprzez organizacje zrzeszające pacjentów komunikację do organów władzy. Firma pokazuje tym ...
-
Kosmetyki w mediach
... pojawiły się natomiast, Eveline (246) oraz Ziaja (231) i Farmona (217). Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły ... proc. (480) marek kosmetycznych zaprezentowano na łamach pism jedynie w formie informacji PR. 29 proc. (196) firm zdecydowało się na wykupienie reklam swoich ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... media, monitoring tego rodzaju daje social media managerom pełną listę okazji do wykorzystania przez działy marketingu, PR ...
-
Odpowiedzialny biznes wg Polaków
... ” – komentuje Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu - „Także media muszą nauczyć się odróżniać prawdziwe zaangażowanie społeczne od czystej promocji ... jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board PR we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... media okazały niemal jednogłośne oburzenie. Dyskusja rozpoczęła się natomiast na temat intencji autorów publikacji oraz przyszłości marki. W prawie polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR ... , spowodował dyskusję wśród specjalistów z branży social mediów i PR. Cała sytuacja zwróciła uwagę na kilka ...
-
Kosmetyki w mediach 2008
... PR opublikowała raport podsumowujący roczną aktywność marek kosmetycznych w mediach kolorowych. Liderem rankingu za rok 2008 okazała się ... (300), wyprzedzając Dove, Avon i Niveę oraz Dr Eris. Produkty 64% firm pokazywane były wyłącznie w formie informacji PR, bez żadnej reklamy w minionym roku. Ogółem w 2008 roku w analizowanych mediach opublikowano ...
-
Prywatyzacja energetyki: Polacy przeciwni
... się przekonać do siebie media i opinię publiczną” – komentuje Lidia Cieślak, Dyrektor Działu Industry & Governmental Relations w On Board PR Ecco Network. Popularność ... badaniu Raport „Energetyka: Trudna prywatyzacja” jest następnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o ...
-
Największe kryzysy wizerunkowe 2023
... wizerunkowym – podsumowuje Beata Łaszyn, wiceprezeska Alert Media Communications. W szerokim panelu eksperckim badania Kryzysometr 23/24, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications na przełomie listopada i grudnia 2023 r., wzięło udział 107 rzeczników, dyrektorów i managerów PR z wiodących polskich firm, instytucji państwowych ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
... przeciwnikami politycznymi. W Rankingu Wyborczym na polityków “nie głosują” wyborcy, lecz media, ponieważ zajmowane przez nich miejsca odzwierciedlają liczbę publikacji, jaką ... poznawczym – powiedziała Anna Brzosko, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR Telefonicznej Agencji Informacyjnej - z przyjemnością przystępujemy do jego realizacji. ...
-
Hel króluje na Facebooku
... Miejscowości Nadmorskich na Facebooku tworzony wspólnie przez agencję Projekt PR oraz portal www.czasnadmorze.pl. Pierwszy, zimowy, opublikowaliśmy w styczniu 2014 r.. Już teraz widać, iż wyniki zmobilizowały niektóre samorządy do aktywniejszej komunikacji poprzez media społecznościowe. Średnia ilość fanów analizowanych profili wzrosła z 2489 do ...
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
... edycji badania „Kryzysometr – komunikacja w czasach pandemii” wzięło udział 101 specjalistów, managerów i dyrektorów komunikacji oraz rzeczników prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i strategicznym PR. Zostało ono zrealizowane w dniach 6-17 kwietnia 2020 roku.
-
Polacy nie wierzą ubezpieczycielom
... media, znajomych, rodzinę. "Wartości istotne dla potencjalnych klientów firm ubezpieczeniowych naturalnie różnią się nieco w poszczególnych grupach społecznych" - komentuje Norbert Kilen z On Board PR ... marek przez 17,2% respondentów. Raport On Board PR "Wymarzony ubezpieczyciel - uczciwy i bezpieczny" opracowano w oparciu o badania opinii społecznej ...
-
Kilka słów prawdy o dziennikarzach
... coraz więcej jest szkoleń uczących specyfiki kontaktów z mediami nadal wielu praktyków PR nie rozumie istoty relacji z mediami, ponieważ nigdy nie było po drugiej stronie " ... . Każda opatrzona jest uwagami co zrobić, aby lepiej wykonywać swoją pracę specjalisty PR. 1. Cynizm to zawodowa przypadłość wielu dziennikarzy. Najbardziej cierpią ci, którzy ...
Tematy: -
Biura podróży: o czym rozmawiano w Internecie?
... Europie południowej - chętnie decydują się na wyjazdy przed sezonem. Wtedy też najczęściej zadają pytania w social media i poszukują pomocy na Twitterze i Facebooku. Głośno o biurach podróży było również w czerwcu w związku z rozpoczynającym ... organizatorów turystyki się konsoliduje. Touroperatorzy, ranking 2015”. Monika Tomsia - Specjalista ds. PR ...
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... przewagę w wartości AVE – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR z firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Blog Katarzyny Tusk na ... Maffashion – 13. W mediach społecznościowych dominuje Maffashion We wrześniu użytkownicy social media wspomnieli o wybranych blogerkach blisko 4 tys. razy. Ponad połowa przekazu należała ...
-
Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy na Facebooku
... w mediach społecznościowych. To jeden z wniosków płynących z corocznego sondażu Technology Survey przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć niezależnych agencji PR we współpracy z Imago PR - jej polskim przedstawicielem. - Dziś każdy powinien zdać sobie sprawę, że jego aktywność w sieci pozostawia ślady w praktyce niemożliwe do ...
-
Najlepsze Intranety 2010
... odpowiadać na realne potrzeby pracowników. "Wiedzieliśmy, że potrzeby działów marketingu i PR są bardzo duże. Jednocześnie zdawaliśmy sobie sprawę jak wyjątkowi pracownicy pracują ... dużym sukcesie zaprojektowania, wdrożenia i dopasowania innowacyjnego systemu intranetowego dla działów marketingu i PR" - podkreśla Aleksander Sala, Dyrektor Generalny ...
-
Jest praca w marketingu
... personalnego HAYS Poland. Rośnie zapotrzebowanie na marketingowców specjalizujących się w social media, na razie tylko oni mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia. Rynek pracy ... zarówno marketingu produktowego i trade marketingu w branży FMCG, jak również marketingu technicznego oraz PR. „Pracodawcy coraz częściej zdają sobie sprawę jak ważne dla firmy ...
-
Top Marka w mediach 2015
... lidera. Na drugim miejscu pojawił się Program III PR, wyprzedzając Radio ZET. W social media drugie miejsce należało do Radia Eska, które o włos przegrało ... mln informacji internetowych, 326 tys. prasowych oraz 10 mln wzmianek w social media. Poddane analizie teksty dotyczyły najpopularniejszych marek z 10 branż, które najczęściej występowały w ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami. Nie sposób ... także poprzez „push” komunikują mu ofertę dedykowaną na podstawie historii zakupów. Media Digital – zapewnienie responsywnej odsłony strony www, która skaluje się zarówno ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... w tworzeniu tekstów, kreatywność oraz umiejętność komunikacji to podstawowe czynniki, które decydują o zatrudnieniu potencjalnego kandydata”, dodaje Marcin Janowski, PR Manager agencji interaktywnej OX Media. W analizy ofert opublikowanych w serwisie infoPraca.pl wynika, że obiecujący kandydat bez wielkiego doświadczenia w prowadzeniu kampanii może ...
-
Firmy deweloperskie wg Polaków
... , którą w kształtowaniu opinii publicznej na temat firmy deweloperskiej pełnią media. Z przedstawionych w nim danych wynika m.in, że bezpieczeństwo i doświadczenia to ... opinii przedstawicieli banków, doradców kredytowych” – komentuje Monika Jasłowska z On Board PR - „Ponad 1/5 osób zajmujących stanowiska kierownicze i przedsiębiorców umieszcza ...
-
Hipermarkety w oczach klientów
... handlowych. Dodatkowo potwierdzają to też wyniki badania przedstawione w raporcie On Board PR „Konsument i media” ze stycznia 2006 r., z których wynika, że tylko 32% Polaków przyznaje ... przekłada się wprost na postawy klientów” – komentuje Norbert Kilen z On Board PR – „Wnioski? Na przykład zła atmosfera wokół Wal-Mart i ich relacji z pracownikami ...
-
Ustawa śmieciowa: Polacy nie znają zmian
... Tylko 34% ankietowanych otrzymało tę informację za pośrednictwem mediów, a 11% poprzez media społecznościowe. Jednocześnie 55% deklaruje, że materiały, które otrzymali były dla ... ). Powyższe wyniki komentuje Michał Kudła, dyrektor działu Gas & Industry w On Board PR Ecco Network: „Pomimo licznych publikacji w mediach, aż jedna trzecia Polaków ...
-
Centra handlowe: jak nie stracić klientów przy rozbudowie?
... ich stylu do wybranych kanałów komunikacji. W mniejszych miastach dobrze sprawdzą się media tradycyjne – lokalna prasa czy radio, w większych postawmy na te docierające ... ? Komunikacja centrów handlowych w dobie walki o klienta” przygotowany został przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego przez ...
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... nudnych spotkaniach dowiedział się też przełożony. Jak można się domyślać, dyrektor został zwolniony. Nasza aktywność w social media może być skrupulatnie monitorowana przez pracodawców, którym zależy na budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru, tzw. employer ... zanim zaczniemy „nudzić się online”. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR ...
-
JOW-y w mediach
... artykuł jow.pl – ok. 200 udostępnień na Facebooku między 25.07 a 26.08.2015) , czy „O tym media nie mówią...TAK DLA JOW” (w odniesieniu do akcji informacyjnych przeprowadzonych przez grupę „Krasnostawian” zachęcających do udziału w ... zaklasyfikowane także: Zielony Sztandar (pismo PSL) oraz Fakt i Super Express. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... wątpliwości kto jest liderem zestawienia benchmarkowego. Od stycznia do marca 2016 roku o marce IKEA wszystkie media łącznie informowały prawie 12 tys. razy, co zapewniło sieci ponad 83% udział w całości przekazów wzmiankujących o analizowanych ... IKEA, Black Red White, Fabryka Mebli Bodzio, Fabryka Mebli Forte, Jysk, Meble VOX. Monika Tomsia, PR ...
-
Portale społecznościowe pełne kaszlu i bólu głowy
... specjalistów ds. PR – w imieniu placówek medycznych, sieci aptek czy producentów suplementów diety, ale i organizacji pozarządowych zajmujących się problemami zdrowia – jest ogromna i wciąż rosnąca, ale coraz skuteczniej angażuje odbiorców, przykuwa uwagę, tym bardziej, że wiele wpisuje się w bieżące problemy podnoszone przez media i działania ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... czasie pojawiło się ponad 53 tys. wzmianek we wszystkich mediach (prasa, radio, TV, internet i social media, co stanowiło jakieś 13,7% wszystkich wzmianek na temat polskiej reprezentacji). Srebrny i brązowy medal przypadł ... Stępiński”, „Sławomir Peszko”, „Piotr Zieliński”, Thiago Cionek”, „Tomasz Jodłowiec”. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie 2017 roku 54% wydatków mediowych całego sektora handel. Media W podziale na media reklamodawcy z sektora handel przeznaczyli w pierwszej połowie 2017 roku najwięcej na promocję w telewizji – ... Wśród najchętniej wybieranych mediów znalazły się: Polsat, RMF FM, TVN, ZET, TVP 2, TVP 1, Onet.pl, PR ...
-
Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?
... w standardowych narzędziach do analityki social media pokazaliśmy, dlaczego markom się to nie opłaca. W założeniu marki w social media mają wywoływać rozmowy – sytuacje, ... natomiast najbardziej zapalne punkty, co jest istotne dla PR i obsługi klienta. Identyfikacja węzłowych dyskusji w czasie daje możliwość przewidzieć w przyszłości ...
-
Całkiem nowy netPR.pl
... ze światowymi standardami. Uproszczono nawigację, rozdzielając serwis przeznaczony dla dziennikarzy i mediów (media.netPR.pl) od serwisu adresowanego do firm i specjalistów PR (www.netPR.pl), który również dostosowano do nowej stylistyki media.netPR.pl. Zmodyfikowano mechanizm rejestracji nowych użytkowników oraz akredytacji dziennikarzy. Łatwa ...
-
Ukryta reklama w mediach
... Polski powyżej 15 roku życia, w a drugiej specjalistów z branży mediów, komunikacji marketingowej i PR. Pytani o opinie Polacy powyżej 15 roku życia ... w ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje przedstawiane w ...
-
Internauci rzucają palenie
... NiQuitin prezentowane będą filmy rejestrujące kolejne etapy walki z nałogiem. Za działania internetowe odpowiada agencja OS3 multimedia, kampanię PR obejmującą media off-linowe prowadzi agencja Open Media. Serwis zawiera sekwencje wideo, interaktywne funkcje oraz odręczne rysunki wykonane ołówkiem. Internet daje możliwość zbudowania wokół marki ...