-
Skuteczna kampania reklamowa
... , marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym gąszczu, nadmiarze (a może niedomiarze?) danych i kanałów ... o zasięgi każdego z kanałów komunikacji, pozwoli nie tylko zdecydowanie bardziej precyzyjnie planować media, ale przede wszystkim jest czynnikiem inspirującym do poszukiwań jeszcze ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... przywiązują dużej wagi do reputacji firmy oferującej monitoring. Respondenci monitorujący media wykorzystują tę działalność przede wszystkim do badania wizerunku firmy ( ... a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z usług firm monitorujących media w tym zakresie korzysta ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon popularnych programów typu talent show, ... , The Voice of Poland i Must Be The Music. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
... To właśnie tutaj użytkownicy social media dzielą się swoimi opiniami o markach ... media tradycyjne, jak i społecznościowe, w których łącznie pojawiło się ponad 5 tys. wzmianek na ten temat. Reakcje internautów na sytuację miały charakter w większości informacyjny. Nie obyło się jednak bez memów i komentarzy o żartobliwym zabarwieniu. Monika Tomsia, PR ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... , czyli liderzy opinii, którzy jednocześnie nie są szeroko rozpoznawalni (np. poza własną branżą)” - zauważa Marta Todorczuk, odpowiadająca w Antal za media społecznościowe i PR. „Ponadto upowszechniająca się możliwość wystawienia oceny lub recenzji na poziomie typowo konsumenckim zaczęła popularyzować się także w relacjach zawodowych. Już nie ...
-
Czy w mediach jest już głośno o ESG?
... Jak często w mediach pojawiają się wzmianki dotyczące kwestii związanych z ESG? Jakie media przodują w publikacji doniesień na temat ESG? Co jest powodem niskiej ... specjalistów, których charakteryzować będzie szeroki zakres kompetencji – od marketingu i PR, po prawo korporacyjne i makroekonomię. Skonkretyzowanie się przekazu dotyczącego ESG ...
-
Sens pisania informacji prasowej
... PR w księgarni wysyłkowej w Warszawie pyta: "Pisanie informacji prasowych wydaje się pozbawione sensu. Dziennikarze i tak ... , czyta dalej. Jeśli nie, wyrzuca do kosza :-( Skąd ta bezwzględność? Masz przecież rewelacyjny temat! Tak, ale media codziennie są zasypywane rewelacjami. Ze strony dziennikarza, to odruch obronny. Dlaczego ma czytać coś, co ...
Tematy: -
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... docierające do użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Swoje spotlery, dostarczone przez Telecom Media, wyemitowały już m.in. HBO i Motorola. Spotler to nie tylko nowe pojęcie, ... temu przekaz marketingowy zostaje lepiej utrwalony. Aneta Mitko, konsultantka ds. internetu, specjalista PR i copywriter, Bluerank. a.mitko@bluerank ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... blogi. Raporty NewsPoint pozwalają specjalistom PR uzyskać obraz efektów działań komunikacyjnych produktu lub usługi prowadzonych w mediach w dowolnym okresie. Umożliwiają porównanie wizerunku firmy oraz firm konkurencyjnych. W ramach raportów NewsPoint można również zbadać sposób, w jaki media opisują poszczególne zagadnienia, na przykład „kryzys ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... budowania wizerunku marki jako całości – ocenia Anna Sarnacka, On Board PR. Zdaniem dra Jacka Wędrowskiego z kancelarii Bird & Bird wynika to z ... wykorzystaniu dla tych celów Internetu, zwłaszcza w obszarze społecznościowych (social media). Odpowiedzi respondentów jednoznacznie potwierdziły dominację trzech firm farmaceutycznych. 72% Polaków ...
-
Marki piwa w Internecie
... social media? O tym mówi raport "Monitoring marek piwnych w Internecie" przygotowany dzięki współpracy agencji PR Publicon i firmy monitorującej Internet - Brand24.pl. Piwo to najstarszy ... jednocześnie. Dlatego ważna jest przemyślana, wyróżniająca się strategia obecności w social media, którą marka będzie wyróżniać się od innych. Każdy brand, nawet z ...
-
Polski Internet: najczęstsze błędy językowe
... a tym samym są najbardziej widoczne. Aż trzy serwisy z pierwszej piątki to media adresowane do młodych użytkowników sieci: photoblog.pl, ask.fm oraz zapytaj. ... narażone na krytykę są takie zawody, jak dziennikarze, osoby pracujące w marketingu i PR czy mediach” – przypomina Monika Golly, konsultant firmy rekruterskiej Randstad Finance. Problem ten ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... w biznesie? Jak wykorzystują e-mail marketing osoby pracujące w działach marketingu, PR, dyrektorzy i właściciele firm? Na te pytanie próbuje odpowiedzieć jedenasta już ... licznych subskrypcjach. Udostępnianie wartościowych i ciekawych treści ma miejsce nie tylko w social media. Aż 58% badanych przesyła wiadomości e-mail do swoich znajomych, jeśli ...
-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... nie Pan pisze tweety bo właśnie występuje Pan w #TVPinfo na żywo”. Co nie oznacza, że social media zupełnie powstrzymują się od opinii pozytywnych: „Takich ludzi potrzeba Polsce! Wyważony, młody ale z energią i inicjatywą!” – wykrzykuje ... frazy obejmujące nazwiska wszystkich kandydatów na prezydenta Polski 2015. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
Andrzej Duda w Internecie: hejt czy fejm?
... kadencja. Z całą pewnością postać Andrzeja Dudy w mediach bez echa nie przejdzie, wyborcy zawsze chętnie o sobie przypomną. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR, Małgorzta Kilian, Asystent ds ...
-
Uchodźcy w Polsce: a co na to internauci?
... dobra metoda na internetowych hejterów? Najważniejsze, że zauważamy problem, który z każdą chwilą coraz pilniej wymaga rozwiązania. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR, i Małgorzata Kilian – Asystent ds ...
-
Likwidacja gimnazjów: a co na to internauci?
... : „Poranek, z trudem wstaję i zbieram@myśli. Z wysiłkiem otwieram lodówkę. A tam... jogurty z serami kłócą się o sens istnienia #gimnazjum”. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR i Małgorzata Kilian – Asystent ...
-
Crowdfunding w mediach. Jak bardzo lubimy pomagać?
... , internetu i mediów społecznościowych w dniach 1.01.2015-1.02.2016 Monitorowano frazę „polakpotrafi.pl”, „finansowanie społecznościowe” i słowa pokrewne. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian, Asystent ds ...
-
Nanga Parbat w mediach
... wejść na szczyt góry zimą. Plan był bardzo ambitny, szybkie wejście na szczyt w stylu alpejskim. Media i internauci mocno trzymali kciuki, o czym świadczy ponad 1 400 publikacji i fakt, że była to pierwsza w ... na pewno pozwolą spełnić marzenie wejścia na szczyt nieosiągalnego dotąd ośmiotysięcznika Nanga Parbat. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
500 zł na dziecko w mediach. Internauci za czy przeciw?
... . Internauci na różne sposoby próbują wyrazić swoje zadowolenie lub sprzeciw. Raz rzeczowym argumentem, innym razem – memem. Monika Tomsia, Manager ds. PR i Małgorzata Kilian, Asystent ds ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się w mediach społecznościowych (prawie 200 tys.). Media tradycyjne stanowiły jedynie niewielki wycinek – ukazało się tam zaledwie kilka procent wszystkich przekazów (6% w prasie, 2% w radiu i ... oraz ich reklam w I kwartale 2016 roku. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... 35,2 mln zł. Różnice te wynikają przede wszystkim z faktu, że zupełnie inne media były zainteresowane jednym i drugim festiwalem. Przystanek Woodstock skupił na sobie ... podczas organizowanej przez nas po raz trzynasty ogólnopolskiej konferencji PR w Samorządzie i Administracji Publicznej, która odbędzie się w dniach 28-30 września br. w Krakowie ...
-
Kluby fitness w social mediach. Co mówią internauci?
... kluby fitness nie nauczyły się jeszcze, jak dbać o klientów, żeby ich zatrzymać” – twierdzi Robert Kamiński. Fitstagram Media społecznościowe są bardzo ważne dla komunikacji pomiędzy firmą, a potencjalnym klientem. Dlatego zawsze warto być na bieżąco z ... , którzy motywują swoich klientów do regularnych ćwiczeń. Anastasiia Kuzhda, Asystent ds. PR ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... na telefonie. Na każdy z tych trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach społecznościowych (76 proc. bezpłatnie / 48 proc ...
-
W polskim internecie kwitnie dezinformacja nt. Ukrainy
... administratorom jako treści niewłaściwe i dyskryminujące – mówi Sylwia Dobkowska, kierowniczka działu PR & Marketingu w IMM. Najwięcej dezinformacji wprowadza Twitter W comiesięcznym cyklu raportów postanowiono także wskazać te media społecznościowe, które gromadzą najwięcej dezinformacji i propagandowych informacji o Ukrainie i Ukraińcach. Okazuje ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... dalszej kolejności znajduje się Radio Zet (34 proc.), Eska (23 proc.), Program 3 PR (15 proc.) i na tej samej pozycji Radio Złote Przeboje i Radiostacja ... prasowych są cenną informację nie tylko dla wydawców ale przede wszystkim dla media plannerów oraz specjalistów związanych z rynkiem reklamy. Informacje o badaniu Badanie realizowane cyklicznie ...
-
Nastolatki to wytrawne konsumentki
... wydają pieniądze, jak wygląda ich życie towarzyskie oraz jakie media pozostają w kręgu ich zainteresowań. Publikacja oparta jest na badaniach ... i uczestnik procesu komunikacji” zostało przeprowadzone na zlecenie Euro RSCG Worldwide PR przez firmę badawczą MicroDialogue – specjalizującą się w badaniach w Internecie. Objęło ono reprezentatywną ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... sama Tunezja, która nie potrafiła skorzystać z szansy, jaką daje dobry PR, marketing i rzetelna promocja turystyczna. Niskie ceny to jednak nie wszystko. ... fantastycznie wysoka sprzedaż Grecji i Hiszpanii. Oba kraje określane przecież przez media i polityków, jako kryzysowo ryzykowne zanotowały fenomenalne wzrosty zainteresowania podróżami i znacząco ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... narzędziem zarządzania kryzysowego, gdy np. trzeba szybko interweniować z informacją, Prowadzimy działania PR wewnątrz firmy, wówczas mailing czy newsletter kierowany do pracowników będzie ... . Taki formularz umieszczamy na stronie www firmy, na firmowych profilach w social media np. Facebook Fan Page oraz we wszystkich innych miejscach w sieci ...
-
Polscy internauci a kupno mieszkania
... na to pytanie Instytut Monitorowania Mediów szukał w sieci w ramach projektu Kompas Social Media. Bohaterem roku 2011 niewątpliwie był frank szwajcarski, a posiadacze kredytów w tej ... poprawa infrastruktury finansowana z kasy miasta. Pośrednik Twój wróg O pomocy specjalisty PR może pomyśleć cała grupa zawodowa pośredników nieruchomości. Z analizy ...
-
Katarzyna Kalata - gwiazda mediów
... , że o rozgłos nie musi się już martwić. Gdyby sama chciała uzyskać taką popularność, jaką sprezentowały jej media, musiałaby przeznaczyć na ten cel miliony złotych. Wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji w internecie wyniosła ok. 2 mln zł, a ... na szybki rozwój możliwości zawodowych Katarzyny Kalaty. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR ...
-
Odchudzanie i aktywność fizyczna: o tym huczy internet
... i w konsekwencji rzadziej narzekamy. Stąd zapewne tak niewiele negatywnych komentarzy. Bycie fit po prostu się opłaca. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR,
-
Polski internet o "Spectre"
... ekscytacja. Dwa ostatnie miesiące poprzedzające premierę możemy śmiało nazwać punktem kulminacyjnym w fabule pisanej przez social media. W odniesieniu do hasła „James Bond” od 1 września do 1 listopada 2015 pojawiło się prawie 3700 komentarzy, ... już 6 listopada. Czas zmrozić martini. Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR ...
-
Robert Lewandowski wart tyle co cała reprezentacja
... ze znaczną przewagą – komentuje Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Jednak gdyby patrzeć na tę sytuację ... 5 mld kontaktów, natomiast materiały nawiązujące do reprezentacji - do 6,3 mld odbiorców. Media informowały o działaniach kadry i RL9 przez cały miesiąc. Zwiększony wolumen publikacji o ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy media relations, ale również holistycznej obsługi reklam oraz pozycjonowania. Jak maksymalizować sprzedaż, wykorzystując SEM i ... świecie wygrywają wyłącznie doświadczeni eksperci. Anna Rynkiewicz – CEO agencji reklamowej i PR ...