-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... , jaki jest jego profil demograficzny i ustalić, jakie są jego preferencje. Warto obserwować klientów, żeby zrozumieć ich potrzeby – mówi Zieliński. Content is the ... nie koniec. Każdemu przedsiębiorcy zależy bowiem żeby nie szukać, a docierać do klientów. Dla pełnego sukcesu, czyli zwiększenia sprzedaży czy rozpoznawalności marki, nieuniknione będzie ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2019
... zegarki i biżuteria oraz żywność. - Oddajemy w Państwa ręce raport, który prezentuje preferencje zakupowe internautów i doświadczenia związane z zakupami w sieci. Jeden ... Kuszą też kupujących zaangażowaniem w akcje charytatywne na rzecz zwierząt – dla większości klientów sklepów zoologicznych dobro zwierząt to przecież nie slogan, a żywo poruszająca ...
-
4 błędy popełniane przez firmy przy ekspansji na nowe rynki w sektorze B2C
... sukcesie, bez dogłębnej analizy i pracy dostosowanej do rynków lokalnych, niesie ryzyko odrzucenia przez potencjalnych klientów. Przeprowadzenie dogłębnych badań rynku pozwala markom zrozumieć preferencje konsumentów, konkurentów i warunki społeczno-ekonomiczne na docelowym rynku. Dostosowanie oferty produktowej i kampanii marketingowych do ...
-
Użyteczność stron www: użytkownik rezygnuje po 2 sekundach
... , geolokalizacja, zadeklarowane atrybuty); jego zachowaniu (oglądane strony i produkty, preferencje tematyczne); dotychczasowych działaniach (zaangażowanie, zakupy, udział w tworzeniu treści ... dla personelu lub modyfikację oferty tak, aby odpowiadała ona oczekiwaniom klientów. Zaprezentowanym przykładem można się posłużyć dla potrzeb przeniesienia ze ...
-
Lokalizacja mieszkania: popularne dzielnice miast
... wskazują, że zmianie uległy też preferencje kupujących w zakresie lokalizacji. Najbardziej widać to w stolicy Małopolski, gdzie w pierwszej trójcie najpopularniejszych dzielnic doszło do rewolucyjnych zmian. Krowodrza zdetronizowana Z badania wynika, że w ostatnich 12 miesiącach najwięcej klientów wskazywało Krowodrzę jako wymarzoną dzielnicę ...
-
Polacy a plany na weekend majowy
... kalendarza jako dzień wolny od pracy w 2011 roku. Z czego mogą wynikać takie preferencje Polaków? Po pierwsze, majówka jest kojarzona z pierwszym ciepłym i pogodnym weekendem, na ... zresztą jak wielkie przedświąteczne zakupy. Już dzisiaj łatwo przewidzieć, że najwięcej klientów pojawi się w sklepach w piątek i sobotę. Wszystko po to, by jak najszybciej ...
-
Contact center a media społecznościowe
... firm branży call/contact center. Najnowocześniejsze technologie i kanały komunikacyjne wpływają na preferencje konsumentów na całym świecie. -Przykładowo według najnowszego ... rynku sprzedaży detalicznej czy e-commerce - dodaje. Trzynaście milionów klientów. Korzyści i… trudności Według raportu Dimension Data’s Global Contact Center Benchmarking, ...
-
Na city break raczej nie samolotem
... klientów eSKY.pl, na kolejnej pozycji jest Warszawa – 18 proc., potem Poznań, Wrocław i Gdańsk - ex æquo po 11 proc., w czołówce znajduje się również Zakopane – 10 proc. i Sopot – 7 proc. Preferencje ... pod uwagę rezerwacje zrobione na obiekty zagraniczne, 24 proc. klientów serwisu eSKY.pl planuje spędzić jeden z jesiennych weekendów właśnie w ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... do znalezienia właściwych rozwiązań? Oprócz tego, należy zastanowić się nad preferencjami klientów w obszarze konsumpcji treści. Co liczy się dla nich najbardziej? Wideo, dłuższe artykuły, proste wskazówki czy może studia przypadków? Określając preferencje, warto również wziąć pod uwagę to, z jakich urządzeń korzystają konsumenci ...
-
Podświadome zakupy online
... badań. Eksperci próbują odrzeć go z tajemnicy, analizując jego zwyczaje i preferencje, śledząc jego ścieżki zakupowe, monitorując transakcje, a nawet projektując jego ... 3,8 miliona komentarzy potransakcyjnych można spotkać zarówno te pełne zachwytu od zadowolonych klientów… Genialne, po stokroć genialne miejsce! Każda dziewczyna znajdzie w nim coś ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... tzw. pokolenia Y jest deklarowana potrzeba niezależności (83 proc.). Preferencje dotyczące mniej sformalizowanego, a bardziej samodzielnego i niezależnego stylu pracy ... , dlatego podjąłem szybką decyzję - zakładam swoją firmę, gdzie będę obsługiwać klientów w zupełnie inny sposób. Inspirując się wzorcami z zachodu, postawiłem na indywidualną i bardzo ...
-
Offshoring i outsourcing warte ponad 500 mld $
... ekspercką wiedzę w obszarze rozwiązań IT dla automotive. Obecnie wdrażamy u jednego z naszych klientów w Katarze pilotażową wersję systemu SAP for Automotive. W ubiegłym roku ponad 60% ... w fazie wzrostu. Polska polityka zachęt inwestycyjnych przyznaje szczególne preferencje sektorowi nowoczesnych usług biznesowych. Do najważniejszych należą: ulgi ...
-
Polski rolnik - postępowy tradycjonalista
... zdolność dostosowania do nowoczesnego świata. – Badania pozwalają nam poznać rzeczywiste potrzeby i preferencje naszych aktualnych i potencjalnych klientów oraz przygotowywać rozwiązania dopasowane do ich oczekiwań. – Efektem naszych działań jest stale rosnącą liczba klientów. Udziały rynkowe Banku BGŻ w wolumenach farmerów wynoszą prawie 30 proc ...
-
Influencer i jego siła w afiliacji
... który zapewni im wiedzę, rozrywkę i idealnie wpisze się w ich oczekiwania i preferencje. Właśnie influencerzy są przykładem, jak wiele różnorodnych treści może być ... przede wszystkim, przyciągają określony rodzaj klientów – lojalnych i dokonujących transakcji kilkukrotnie. Krótko mówiąc, blogi kreują sklepom klientów, którzy mają potencjał, dlatego ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... wielkomiejskich klientów. Zarządca musi zatem dbać o dostarczanie odwiedzającym doznań, jakich oczekują. Nowa generacja galerii to również nowy produkt na rynku inwestycyjnym. Krótki okres w jakim funkcjonują one na rynku nie sprzyja długoterminowym analizom generowanych przez nich wyników. Czynnikiem ryzyka są również preferencje najemców ...
-
Ferie zimowe 2018: sprzedaż wycieczek nieco hamuje
... , których waga jest w polskiej turystyce wyjazdowej około pięciokrotnie większa niż zimy. Ponieważ istotne zmiany generowane przez zmieniające się preferencje znacznie rosnącej liczby klientów polskiej branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej będą główną krótkoterminową determinantą istotnych zachodzących w niej zmian, jak również zmian w pozycji ...
-
Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
... .) oraz zadowalający poziom cen. W przypadku sklepów oferujących sprzęt RTV / AGD preferencje konsumentów wyglądają nieco inaczej - tu w największym stopniu liczy się fachowość ... lepsza. Najczęściej zgłaszane uwagi dotyczą dostępności pracowników (23 proc. niezadowolonych klientów), czasu oczekiwania w kolejce do kasy (18 proc.), pomocy pracownika w ...
-
Wakacje 2017 według polskiego podróżnika
... roku. Trend, zapoczątkowany latem 2015 roku, kiedy to turyści przeorientowali swe preferencje wyjazdowe do europejskich krajów basenu Morza Śródziemnego pozostał niezmieniony. Liderem ... o 58 proc. Dobry hotel, all inclusive, samolotem Niemal siedmiu na dziesięciu klientów biur podróży rezerwowało w 2017 roku hotele 4* i 5*. Z drugiej strony w ciągu ...
-
Grecja, first minute i all inclusive, czyli wakacje Polaków
... o dodatkowe koszty, które mogliby ponieść na miejscu. Jeśli chodzi o preferencje dotyczące popularnych kierunków, rodziny z dziećmi zachowują się podobnie do reszty turystów ... w turystyce, mówiło się o wyjątkowo tanich lastach i rywalizacji cenowej, obawiając się odejścia klientów od wczesnej rezerwacji i first minute. Ten scenariusz się nie ...
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... i wielkość firmy. Mitem jest jednak przekonanie, że program nagradzający i aktywizujący klientów może wdrożyć jedynie duża firma – mówi Michalina Gromek z serwisu NagrodyB2B. ... kupujących. 3) Przygotuj katalog nagród Skoro znasz już swoją grupę docelową i jej preferencje, możesz dobrać odpowiednie dla niej nagrody. Galanteria skórzana, porcelana – ...
-
Wakacje 2022: Polska raczej dla bogatych?
... – 3* pobyty zarezerwowało kolejne 28 proc. turystów a tylko 22 proc. – w hotelach 4*. Tymczasem preferencje wybierających się na wakacje zagraniczne są skrajnie odmienne. Najchętniej ... miejscowościach. Krajowe wakacje nad morzem w standardzie 5* (zarezerwował je tylko 1 proc. klientów biur podróży, podczas gdy podobne wyloty zagraniczne – aż 38 proc ...
-
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
... uczenia maszynowego są w stanie analizować dane o klientach, badać ich preferencje, zachowania i weryfikować potrzeby, co pozwala stworzyć i dostarczyć użytkownikom ... do oczekiwań odbiorców w danym czasie, proaktywna obsługa klienta (przewidywanie potrzeb klientów i dostosowywanie do nich rozwiązań marketingowych), rozwój innowacyjnych form reklamy, ...
-
Zakupy online nie wyparły tradycyjnego handlu
... 30 proc. deklaruje, że korzystało z obu form po równo. Co ciekawe, preferencje zakupowe Polaków różniły się m.in. w zależności od miejsca zamieszkania, wieku i ... w wieku 30-39 lat. Ciekawym trendem jest również rosnąca świadomość ekologiczna klientów oraz znaczenie programów lojalnościowych, które stają się nieodłącznym elementem współczesnego rynku ...
-
Telefon przyjemny w dotyku
Badania, które na zlecenie firmy DORO przeprowadzono wśród 2500 konsumentów w trzech krajach europejskich prowadzą do konkluzji, że o wyborze telefonu decyduje nie tylko finezja techniczna, kształt i cena. Ogromne znaczenie ma także to, czy telefon jest przyjemny w dotyku. Aż 2/3 ankietowanych uważa, że komfort w dotyku słuchawki ma największe ...
Tematy: doro, telefony bezprzewodowe -
Integracja działań BTL online i offline
... tylko zwykłą listą, podczas gdy prawdziwa marketingowa baza danych zawiera, oprócz wspomnianych wyżej, indywidualne dane dotyczące klientów, także cechy demograficzne, psychograficzne dane dotyczące ostatnich zakupów, preferencje co do określonych mediów oraz inne potrzebne danej firmie informacje. Są one rzadko zintegrowane. Firmy tworzą ...
Tematy: -
Polski rynek GSM 2004/2005
... rok udało się zamknąć ponad 10 proc. wzrostem w stosunku do roku 2003. Dla klientów sieci telefonii mobilnej był to więc okres niezwykle korzystny. Ceny wszystkich usług ... na rynku w przededniu UMTS, musi mieć gotowy taki produkt” - twierdzi Krzysztof Pawlak. Preferencje Polaków co do rodzaju obudowy są niezmienne: ponad 96% telefonów ma budowę ...
-
Kobiety a zakup mieszkania
... klientek jest aż 58%. Z prowadzonego cyklicznie przez Home Broker badania preferencji klientów wynika ponadto, że panie częściej niż panowie mają sprecyzowaną lokalizację ... zł wobec 364,2 tys. zł w przypadku panów. Kobiety konsekwentnie ograniczają swoje preferencje dotyczące powierzchni. Przeciętnie chcą kupić mieszkanie o powierzchni 51 mkw. ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... krajów świata, w sieci zaś spędza porównywalną do nich ilość czasu. Preferencje Polaków dla telewizji mogą wynikać z innego modelu spędzania wolnego czasu (rzadsze wyjścia ... tę część klientów platform płatnych, która korzysta z najtańszych pakietów. Będzie to więc duże wyzwanie dla płatnych platform, aby utrzymać klientów, którzy zyskają dostęp do ...
-
Wtórny rynek nieruchomości II 2011
... takich transakcji w całkowitej puli sprzedaży doradców Metrohouse wyniósł aż 81 proc. Podaż mieszkań w Warszawie a preferencje nabywców W zeszłorocznych transakcjach przeprowadzonych w Warszawie przez klientów Metrohouse dzielnicą najczęściej wybieraną był tradycyjnie Mokotów. Tam dokonano 14 proc. wszystkich transakcji zrealizowanych w stolicy ...
-
Systemy Business Intelligence przyspieszą
... i elastyczniej reaguje na zmiany na rynku, w tym także zmieniające się preferencje konsumentów – mówi Jan Wenda, Manager Globalnej Platformy Analitycznej w Globalnym Centrum Biznesowym P&G ... konsultantów czy osiąganego poziomu wskaźników KPI, zdefiniowanych przez klientów. Przechowywane informacje tworzą Hurtownie Danych, z którymi zintegrowane są ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
... Z tej opcji korzysta coraz więcej firm, które z jej pomocą chcą przyciągnąć nowych klientów. Co i jak? Według badań, przeprowadzonych przez Joshuę Yanga, Pinterest pomaga w promocji ... , która wcale nie musi być duża. Nie bez znaczenia są też preferencje Polaków, którzy wielokrotnie udowadniali, że są bardziej skłonni do korzystania z rodzimych ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... danych można znaleźć w najnowszym raporcie zanox. Analiza zanox pokazuje preferencje zakupowe Polaków z ostatnich 12 miesięcy. Wynika z niej, że najwięcej transakcji generował ... do analogicznego okresu w roku ubiegłym. – To ważny sygnał dla branży reklamowej oraz klientów, którzy do tej pory z pewną rezerwą podchodzili do marketingu wydajnościowego. ...
-
Linie lotnicze: usługi dodatkowe są dochodowe
... nowe produkty wspierające pozycjonowanie ich marki oraz zaspokajają indywidualne potrzeby i preferencje pasażerów" – komentuje Holger Taubmann, Senior VP, Distribution, Amadeus. " ... gorączkę złota”, w której linie lotnicze dążą do tego, aby wyrwać od klientów jak najwięcej, powoli odchodzi w przeszłość. Jest to krótkowzroczny pogląd, który przyczynia ...
-
Firmy technologiczne rosną dzięki MSP
... do szybszego wychwytywania i wyjaśniania zmian w preferencjach klientów i dostosowaniu do nich produktów i usług. Tę samą rolę mogą odegrać platformy społecznościowe. Ze względu na stosunkowo małą skalę i ograniczone zasoby, sektor MŚP wymaga szybkiego zwrotu z inwestycji w technologię. W związku z tym preferencje zakupowe małych i średnich firm są ...
-
Polska branża rolna przed szansą?
... podpisanie części handlowej umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską oraz jednostronne preferencje handlowe dla Ukrainy mogą umacniać tendencje zmian, to związek naszego sąsiada ... walutowych dla importerów i eksporterów wskazuje, że kilku z jego polskich klientów już zauważyło nowe możliwości współpracy z Ukrainą. Największe szanse mają producenci ...