-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... obcięli swoje inwestycje z uwagi na wysokie koszty oraz w obawie przed zbyt dużym nasyceniem reklamowym i niską efektywnością inwestycji w reklamy kierowane do konsumentów skupionych przede wszystkim na emocjach sportowych – wyjaśnia Monika Bronowska, Prezes ZenithOptimedia Group. Niezmiennie od lat najbardziej dynamicznie rozwijającym się medium ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... aż o 3,3% i to przede wszystkim zaważyło na całościowym wyniku drugiego kwartału. Z całą pewnością jest to więc efekt EURO2016. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej napędzały budżety reklamowe w czerwcu i lipcu poprzedniego roku, a także podnosiły oglądalności głównych anten. Słabszy drugi kwartał na rynku reklamy w porównaniu z rokiem ubiegłym ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W październiku stanowiły one 39 proc. wydatków ... Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W październiku marka Gripex zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 12 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W lutym stanowiły one 44 proc. wydatków ... .). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, ...
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
... wybory samorządowe, ale ich wpływ na rynek reklamy odczuwalny będzie przede wszystkim na poziomie lokalnym. Prognozy makroekonomiczne są optymistyczne, polska gospodarka będzie w 2024 roku rosła przede wszystkim dzięki popytowi konsumpcyjnemu. Zakładamy więc pozytywny scenariusz dla reklamy telewizyjnej. Naszym zdaniem możliwy do powtórzenia jest ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... , podczas gdy z reklamą telewizyjną tylko 41%. W ostatnim czasie do wyżej wymienionych sektorów dołączyła branża e-commerce, której zależy przede wszystkim na przekierowaniu odbiorców cyfrowej reklamy do strony internetowej swojej marki. Świetnym przykładem tego typu realizacji jest kampania serwisu e-Bay, który uruchomił kreatywną kampanię ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... przewidywalność, i nie chodzi tu tylko o optymalizację finansową, ale przede wszystkim o lepsze zrozumienie i dotarcie do klientów. Wykorzystanie tej ... wspomnieć o reklamie natywnej, która staje się coraz bardziej popularna równolegle do reklamy kontekstowej. Reklama natywna jest płynnie zintegrowana z treścią strony i niemal nieodróżnialna ...
-
Reklama na dużym ekranie
... jest on wyjątkowo atrakcyjny. Widzowie wielkiego ekranu to przede wszystkim ludzie młodzi – ponad 70 proc. widzów stanowią osoby z przedziału wiekowego ... Reklamy kinowe bywają dzięki temu postrzegane jako swego rodzaju ciekawostka – jako nieznane dotąd rozwinięcie reklamy telewizyjnej. NIE TYLKO NA EKRANIE Na kategorię reklam kinowych, oprócz reklamy ...
-
Ile można zarobić na blogu?
... 16 pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru wypełniły 183 osoby. Zależało nam przede wszystkim na zbadaniu tego, jakie formy zarobkowania są najbardziej popularne ... Najlepszą formą zarabiania są dla tej grupy artykuły sponsorowane (15 odpowiedzi), reklamy np. AdSense (9 odpowiedzi) oraz współpraca z agencjami/markami (6 odpowiedzi). Najgorzej wg ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... E-mail jest doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Jest szybki, efektywny i przede wszystkim niedrogi, ale prowadzony niezgodnie z obowiązującym prawem lub zasadami e mail ... naruszać ustawy o ochronie danych osobowych. Zatem firma oferująca taki rodzaj reklamy, najczęściej duże portale, nie przekazuje żadnych danych (nawet adresu e-mail ...
-
Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?
... zaufania i jakie reklamy krytykujemy najczęściej? Na te i inne pytania próbuje odpowiedzieć najnowszy raport zrealizowany przez IRCenter. Zaufanie do reklam emitowanych w telewizji deklaruje niespełna co trzeci internauta. O wiele większym zaufaniem cieszą się strony producentów, fora internetowe, a przede wszystkim rekomendacje padające z ust ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe ... mają samochody osobowe (w czerwcu 71 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, vanów, ASO oraz części samochodowych. Informacje o ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe ... na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na ...
-
Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
... aniżeli w przypadku reklamy (3%) i ostatecznie przesądzają o tym, kto bądź co wywiera faktyczny wpływ na zachowania konsumenckie Polaków. Podsumowując, Polacy nie lubią reklamy, mają też świadomość, że kupując, ponoszą jej koszty, z których woleliby zrezygnować. Przyznają również, że to nie reklama, ale przede wszystkim opinia znajomych ...
-
Dynamiczny remarketing
... znosi tzw. ślepotę banerową, tak często występującą w przypadku tradycyjnych reklam. Dynamiczny remarketing kierowany jest przede wszystkim do domów mediowych, które chcą wzmocnić kompetencje w obszarze reklamy spersonalizowanej, jak i sklepów internetowych, które chcą szybko i efektywnie poprawić wyniki sprzedaży produktów na własnych platformach ...
-
Jaka reklama zyskuje zaufanie?
... jest od wieku - różne grupy wiekowe preferują różne rodzaje reklamy. Badanie pokazuje, że najmłodsi z ankietowanych, czyli młodzież i internauci, którzy ... niż przeciętnie poziom zaufania do stron producentów. Wyróżnia ich natomiast przede wszystkim rosnące zaufanie do artykułów w prasie. Z kolei poniżej średniej spada w tej grupie zaufanie ...
-
UOKiK godzi się na przejęcie TVN
... dowiodło, że koncentracja nie pozostaje bez wpływu na rynek reklamy telewizyjnej (sprzedaży telewizyjnego czasu reklamowego). Za jej sprawą nie dojdzie jednak do ograniczenia konkurencji, ponieważ pozycja uczestników koncentracji wynika przede wszystkim z dotychczasowej siły N-Vision, natomiast udział przejmującej grupy kapitałowej jest ...
-
Dane osobowe pod parasolem RODO. Koniec masowego targetowania?
... reklamy wg płci, wieku i miejsca zamieszkania; dla nich dane wrażliwe to informacje o tym, jakie strony oglądają na smartphone’ach i jaka jest historia chorób ich dzieci. Najbardziej na tym wszystkim ... pola będą dotyczyć tylko tego typu danych. Wszystkie te zmiany wskazują przede wszystkim na dalszy rozwój rozwiązań CRM, które będą się integrować z ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... które będzie wystarczająco skuteczne. A takie wydają się być linki sponsorowane. Rynek reklamy internetowej powoli wychodzi z tzw. dołka. Rosnące nakłady na promocję w ... linków w Polsce można stwierdzić, że są one uwzględniane przede wszystkim w promocjach sprzedażowych. W budowaniu świadomości marki i kampaniach wizerunkowych, właśnie ze względu ...
-
Przeglądarka Browzar to adware?
... typu "adware" ponieważ podczas przeszukiwania stron www kierowała przede wszystkim do reklam internetowych. Niektórzy eksperci stwierdzili ponadto, iż Browzar ... stwierdził i dodał – „Jak każda wyszukiwarka, Browzar zawiera sponsorowane reklamy.” Typowy adware to aplikacja, która wyświetla reklamy na komputerze użytkownika. Na stronie internetowej ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... , interstitial i brandmark. Według prognoz Gemius najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również reklamy kontekstowej i reklamy w wyszukiwarkach. Dynamiczny wzrost wartości rynku reklamy internetowej, rosnąca liczba internautów oraz systematyczny przyrost łącz szerokopasmowych ...
-
Polki dbają o zdrowie
... reklamy są ważnym źródłem informacji o lekach. Podobną opinię o reklamach podziela jedynie 39% mężczyzn. „Wyniki badania wskazują, że tradycyjny model polskiej rodziny z kobietą jako osobą troszczącą się o zdrowie i kondycję fizyczną pozostałych domowników jest bardzo trwały. Tak jak kilkanaście lat temu, to przede wszystkim ...
-
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
... o systematycznej podmianie komunikatów, modyfikacji kreacji oraz nałożeniu cappingu, dzięki temu reklamy nie zmęczą odbiorców. Dodatkowo, warto w przekazie rotować, prezentować kilka różnych ... cross i up-sell Zastosowanie: Znajduje praktyczne zastosowanie przede wszystkim w sklepach online. Wyświetla użytkownikowi dokładnie te produkty, jakie ...
-
Reklama online - trendy 2015
... , że taki przekaz cechuje się 2-krotnie większą skutecznością niż standardowe reklamy. Komentarz, Paweł Ostrowski, Digital Projects & E-commerce Director w NC+ 3. Automatyzacja ... Heroes”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, nadchodzący rok upłynie przede wszystkim pod znakiem nowoczesnych technologii. Jednak nie chodzi tu o klasyczną reklamę ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe według branż Listopad nie ... znaczne. Finanse: typy reklamowanych usług Branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych, kont osobistych oraz kredytów gotówkowych. Porównując te dane z zestawienie ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... (w kwietniu 38%). Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe ... reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane ...
-
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
... technologii i jako grupa konsumencka różnią się od innych niemal wszystkim - od procesu wyszukiwania produktu począwszy, na jego konsumpcji skończywszy. ... spersonalizowane: Post-millenialsi oczekują, że wszystko będzie spersonalizowane, nawet reklamy. 63% przyznaje, że lubi reklamy, które niosą jakieś wartości. Jak sprzedawcy mogą dotrzeć do ...
-
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
... , która w tym sensie może być postrzegana jako środek manipulacji. Prawdę mówiąc, środek manipulacji wątpliwej skuteczności, bo jak twierdzi Philip Kotler: reklamy przede wszystkim uświadamiają istnienie danego produktu, niekiedy dostarczają wiedzy o nim, rzadziej doprowadzają do preferowania go, a najrzadziej do zakupu. Oferta musi być ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... już za sobą? Jak tacy konsumenci postrzegani są przez pracowników działów reklamy - twórców licznych spotów, które mamy przyjemność oglądać na ekranach naszych telewizorów? ... nieistotna. Rzadko wskazują też konkretne nazwy marek odzieżowych, ceniąc sobie przede wszystkim wygodę oraz jakość (i to te cechy podkreślają jako decydujące o zakupie). Czas ...
-
Mobilne trojany szukają nowych metod
... trojanów korzystających z uprawnień administratora i wyświetlających złośliwe reklamy. Za taki obrót spraw odpowiada przede wszystkim coraz mniejsza liczba urządzeń mobilnych ... globalnym rynku mobilnym. Obecnie widzimy spadek liczby mobilnych trojanów wyświetlających reklamy, które wykorzystują prawa dostępu na poziomie administratora, jednak ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... Q4/2018”. Ukazujące się od 2016 roku opracowanie poświęcone jest widoczności reklamy online na poszczególnych rynkach europejskich. Od II kwartału 2017 roku ... Wciąż potrzebna jest praca u podstaw, nad wydajnością wszystkich formatów reklamowych i wszystkim poważnym uczestnikom rynku powinno zależeć na tych zmianach, by podnosić Viewability ...
-
Bot Telegram: phishing na OLX i Allegro
... za pomocą bota Telegram podsuwa potencjalnym ofiarom fałszywe reklamy - poinformowali eksperci z z Group-IB. Oszuści publikują reklamy na popularnych platformach handlowych i stronach z ogłoszeniami, ... zalecamy zachowanie wyjątkowej ostrożności podczas zakupów online. Przede wszystkim trzeba sprawdzać adresy URL do których prowadzą linki. Ponadto ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... generują większą liczbę faktycznych zgłoszeń (rośnie skuteczność reklamy), co redukuje koszty tego typu reklamy. Sprzedaż Oszczędności wynikają ze zmniejszania czasu ... , telekomunikacyjnego Rodzaje kosztów Ponoszone koszty inwestycji związane są przed wszystkim z koniecznością zakupu systemu, przeprowadzenia szkoleń itp. Część elementów mających ...
Tematy: -
Spoty radiowe w Internecie
... jest pierwszą wiadomością, jaką słuchacz otrzymuje, co wydatnie zwiększa skuteczność tej formy reklamy. Każda kolejna inicjacja połączenia z radiem pozwala na ponowne wysłuchanie ... to ciągle bardzo wąski rynek, który jest ograniczony w naszym kraju przede wszystkim technologią. Jednak wraz z rozwojem technologii będzie to bardzo ciekawy kanał ...
-
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
... przede wszystkim reklamę w telewizji (38 proc.) oraz prezentację produktów w miejscach sprzedaży (23 proc.), rzadziej reklamę w czasopismach i gazetach codziennych (11 proc.), w katalogach przesyłanych pocztą (10 proc.), reklamę na bilboardach (8 proc.), w Internecie i radiową (po 5 proc.). Zapytani o zaufanie do poszczególnych form reklamy, Polacy ...