-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... wymierne rezultaty – w Polsce średni współczynnik CTR wynosi 0,46 proc.2, natomiast średni CTR kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że ... gdzieś pomiędzy”. Marketerzy, którzy nie segmentują klientów na grupy i wysyłają wszystkim jednolite komunikaty, często zupełnie nie trafiają ze swoją ofertą. Konsument ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe wg branż Najświeższe dane ... : typy reklamowanych usług Branża telekomunikacyjna po raz kolejny w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty łączonej (TV, internet, telefon). Na drugim miejscu z nieco mniejszym ...
-
Co Polacy wiedzą o architekturze?
... TNS Polska , 66% Polaków uważa, że reklamy bardziej zaśmiecają niż poprawiają wygląd krajobrazu, a 68% badanych twierdzi, że reklamy w Polsce są nieciekawe i na niskim ... na tworzenie wartościowych przestrzeni publicznych, czyli takich, który służą przede wszystkim ludziom, a nie tylko pojazdom. Dobrym przykładem miast zaprojektowanych dla ludzi ...
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
... formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go przygotujemy i zadbamy o odpowiednie miejsce publikacji. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. Zgodnie z Prawem Prasowym artykuł sponsorowany powinien być wyraźnie oznaczony jako materiał płatny. Pomimo tego, warto zadbać by treść artykułu była obiektywna i przystępna a przede wszystkim ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... . Klucz do widoczności w Google – SEO Rozwiązania w takiej sytuacji są dwa – reklamy płatne lub „przypodobanie się” algorytmom ustalającym pozycje stron w wynikach wyszukiwania. ... wysoko w wynikach wyszukiwania. Praca nad tymi aspektami poprawi przede wszystkim doświadczenia Twoich potencjalnych klientów ze stroną, co przełoży się na pozytywne ...
-
Boże Narodzenie. Jak uniknąć kompulsywnych zakupów i sprzątania?
... nas do działania. Dlatego właśnie otaczają nas tak mocno oddziałujące na emocje reklamy oraz kuszące rabaty – abyśmy poczuli żal, że ich nie posiadamy, ... rabaty. Spieszymy się i nie myślimy całkiem jasno. W takich sytuacjach pomaga przede wszystkim lista. Dla osób potrzebujących mocnych ram organizacji własnej polecam np. w przypadku zakupów ...
-
Dzień ochrony najmłodszych
... się w każdym kraju na podobnej zasadzie. Pracownicy instytucji chroniących konsumentów analizują reklamy oraz inne materiały marketingowe dotyczące zakupu telefonów komórkowych skierowane do ... Internetu. Długofalowym celem tego rodzaju kampanii jest przede wszystkim: - promocja uczciwej przedsiębiorczości, - wzrost świadomości konsumenckiej – ...
-
Reklamodawcy wracają do Internetu
... rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000. ... którym prym wiodą Google i Yahoo, podwoił swoją wartość do poziomu 2,3 mld USD. Co ciekawe, Internet odbiera coraz większą część rynku reklamy innym mediom – przede wszystkim telewizji.
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... wszystkim się rozerwać. Coraz więcej z nich, w szczególności osoby młode, uważa komputer osobisty, a nie ... otaczających go zjawisk”. Badanie Deloitte wykazało również, że reklamy telewizyjne najsilniej wpływają na decyzję konsumenta w sprawie zakupu produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają drugorzędne znaczenie, zaś reklama ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... pogłębianiu wiedzy o polskim rynku reklamy. „Postanowiliśmy pójść krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy marketerów, czyli ludzi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie i dystrybucję budżetów w firmach korzystających z usług firm stowarzyszonych w IAB. Wierzymy, że jest to wiedza, która pozwoli wszystkim podmiotom obecnym na rynku ...
-
Świąteczne piosenki: czego słuchają internauci?
... Last Christmas”, inni wręcz odwrotnie: „Dziś w jednej z komercyjnych stacji radiowych słyszałam znaną wszystkim piosenkę "Last Christmas" do jasnej Anielki, mamy 7-go listopada! ... Christmas 3 I shake up christmas :* (wpis z 05.11) Młody słucha Last Christmas i piosenki z reklamy coca-coli 0.0 święta tuż tuż... (wpis z 11.11) Mimo jednak, że dyskusja ...
-
10 mitów na temat SEO
... dotarcia do klientów o określonych preferencjach. Zwłaszcza, że w przypadku tej formy reklamy klienci wpisując frazy do Google bezpośrednio informują o tym jakie są ich ... treści na stronie są najważniejsze. Specjalny algorytm bierze pod uwagę przede wszystkim odpowiedni dobór i ekspozycję słów kluczowych, tytuł strony czy unikatowość wpisów. ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... na dobrym imieniu pracowników kładą się przede wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - ... zł. * Ekwiwalent zweryfikowany - wartość stanowiąca koszt umieszczenia w danym medium reklamy, z uwzględnieniem udziału procentowego analizowanego podmiotu w zmonitorowanej informacji ** ...
-
E-sklep czy platforma marketplace?
... kiedyś, gdy handlować można było wszystkim, a konkurencja w sieci była niewielka. W obecności w internecie dużych platform marketplace, indywidualne sklepy mogą ... ten sposób okazję na promowanie się w innych kanałach, takich jak porównywarki cenowe, reklamy na Google Adwords, media społecznościowe i różnego rodzaju portale oraz remarketing, które będa ...
-
Internauci lubią hipermarkety
... . Czynnikiem decydującym o dokonywaniu zakupów w hipermarketach jest dla badanych internautów przede wszystkim atrakcyjna cena. Klienci hipermarketów zwracają także uwagę na wygodę ... promocyjnej i reklamowej. Gazetki reklamowe, ulotki, ogłoszenia prasowe, reklamy na bilbordach, a nawet kosztowne kampanie w telewizji i radiu, stają się potężnym orężem ...
-
Interia promuje platformę biznesową dla MŚP
... związane z oferowanymi przez Intrię rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede wszystkim do przedsiębiorców - właścicieli małych i średnich firm, potrwa do końca stycznia a cała kampania - do końca I kwartału 2003 r. Reklamy pojawią się w telewizji (Polsat), na antenie radiowej (RMF FM), w Internecie (Interia.pl ...
Tematy: strefa.pl, interia.pl -
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
... promowaniu strony. Pamiętajmy jednak, że sieć jest do bólu liberalna. Reklamy są mało skuteczne, ponad 80% internautów korzysta z wyszukiwarek do znalezienia potrzebnych im ... (za wyjątkiem: jestem na urlopie, w sprawach służbowych.......) Jak postępować? Przede wszystkim należy mieć zdefiniowany model biznesowy oraz model procesów. Z taką wiedzą ...
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
... reklamy. Włączamy radio, telewizor i pojawia się spot za spotem. Czytając gazetę szukamy stron ... produkt. Dobre slogany reklamowe: zaskakują, rozśmieszają, wzruszają, oczarowują, oburzają lub zachwycają, ale przede wszystkim oddziałują na klientów i przynoszą zyski właścicielowi produktu. Slogany mogą być: kontrowersyjne, poetyckie, odwołujące się ...
-
Mało ofert pracy dla humanistów
... preferowanych przez osoby z wykształceniem humanistycznym, czyli działów marketingu, reklamy i PR (4,3% wszystkich ofert opublikowanych w 2011 roku), działów personalnych (2,2%) ... bo na ogół mają bardziej rozwinięte kompetencje miękkie. Przede wszystkim te interpersonalne, które - jako oceniają eksperci PARP, w raporcie „Foresight kadr nowoczesnej ...
-
Bezpieczeństwo w sieci: dbamy o ustawienia prywatności
... do dzielenia się danymi motywuje ich przede wszystkim możliwość darmowego dostępu do produktów i usług (60%), otrzymywania ... wszystkim w związku z zakupami przez Internet, a do pozostawiania informacji o sobie, bez względu na kraj motywują ich korzyści: rabaty, specjalne oferty. Polacy bardziej niż Niemcy i Holendrzy cenią personalizowane reklamy ...
-
Turystyka online: Polska kontra USA
... z last minute. Z kolei w Stanach zainteresowanie tego rodzaju ofertą zgłaszają przede wszystkim klienci biznesowi. Co kraj, to obyczaj. W celu znalezienia ... dostosowana do ich indywidualnych preferencji, tzw. personalizacja przekazu reklamowego. – Dopasowanie reklamy pod kątem zainteresowań danej osoby, a także przyznanie dodatkowych benefitów (np. ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... reklamy ekorowerów (ecobikes). Zaciekawiło mnie to, bo cóż jest bardziej ekologicznego niż zwykły ... wody i energii). Tę tezę wspiera fakt, że badani rzadko kiedy podejmują dodatkowe inwestycje służące przede wszystkim ochronie środowiska”*. Za najpoważniejsze problemy ekologiczne Polacy uważają zanieczyszczenie powietrza i wody oraz problem śmieci. ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w 2015 r.
... skutecznych metod walki z nimi. Zakładamy, że nowe wirusy będą więc przede wszystkim skupiać się na przechwytywaniu wprowadzanych danych, podmianie zawartości stron www ... się spodziewać poważniejszych wirusów, np. irytujących aplikacji wyświetlających niechciane reklamy oraz Trojanów blokujących urządzenia mobilne, które mogą zostać odblokowane ...
-
Ilu Polaków kupuje słodycze? Będziesz zaskoczony
... prozaiczny - po prostu je lubimy. O wyborze danego produktu przesądzają przede wszystkim walory smakowe. Cena okazuje się mniej ważna. Niemal połowa ankietowanych (49 ... maluchy mają mały kontakt z rówieśnikami i nie podlegają tak silnie wpływom reklamy. Sytuacja wygląda nieco inaczej w przypadku starszych dzieci, które stykają się z rozmaitymi ...
-
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
... tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych ... pozytywnym trendzie. Potrzebna jest praca u podstaw, nad wydajnością wszystkich formatów reklamowych i wszystkim poważnym uczestnikom rynku powinno zależeć na tych zmianach, by podnieść ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... strona internetowa, gdyż na przykład w przypadku aplikacji mobilnych, bądź nowych technologii – nie gwarantuje ona sukcesu ekonomiczno-finansowego. Zawsze o wyborze formy reklamy decydują przede wszystkim środki finansowe oraz specyfika produktu i jego grupa docelowa. Coraz bardziej popularna jest tzw. strategia „product placement”, polegająca na ...
-
Cyberprzestępczość czeka na wyprzedaże. Stare i nowe zagrożenia
... szczególnie tłumnie wyruszymy na zakupy internetowe, za czym przemawiać będą przede wszystkim względy bezpieczeństwa. Już wkrótce czkają nas dwie duże okazje zakupowe - Black Friday ... tym roku klienci powinni szczególnie uważać na podejrzane strony, oferty i reklamy, które próbują przekierować ich z odwiedzanej bezpiecznej witryny. Czasami wystarczy ...
-
Adware może być bardzo niebezpieczny
Reklamy na ekranie komputera to widok, do którego każdy użytkownik sieci zdążył ... taki jak oprogramowanie umożliwiające przeprowadzenie ataku ransomware. W takiej sytuacji potencjalna infekcja staje się znacznie groźniejsza – przede wszystkim dla danych użytkownika. Czy adware jest legalny? Oprogramowanie adware może znaleźć się na urządzeniu w ...
-
Jak zdobyć zaufanie w Internecie
... że chyba wszystkim, którzy wybrali sobie to miejsce na rozwijanie biznesu, kręci się trochę w głowie. Potencjał jest niesłychany, ale są ... . Nie wstydź się. Daj ludziom wystarczająco dużo informacji na temat siebie i swojej firmy - nie w formie reklamy, nie na pierwszej stronie, ale gdzieś gdzie to łatwo znaleźć Powiedz kim jesteś, co robisz ...
Tematy: -
Portale górą? Guzik prawda!
... serwisów), odwiedzanych przez polskich internautów. Wśród wad wymieniano przede wszystkim sposób prezentowania danych. Rozdrobnienie wydawców na często egzotyczne kategorie w ... reklamowe – AdClick i Q-net mają miejsca w pierwszej dziesiątce największych graczy na rynku reklamy internetowej. Jak podkreślają reprezentanci sieci reklamowych, taki układ ...
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
... z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel ... 1 935 223 993 zł w 2004 r.). Zdaniem DEMO przyczyna takiego stanu rzeczy tkwi przede wszystkim w większym dywersyfikowaniu przez reklamodawców budżetów medialnych na rzecz ...
-
Bezpieczeństwo w sieci coraz bardziej zagrożone
... . Na swojej przeglądarce masz bloker pop-up, który zatrzymuje narzucające się irytujące reklamy. Ale to nie wszystkie możliwe sposoby, w jaki źli ludzie będą ... starają się uszkodzić Twój komputer, kiedy odwiedzasz te strony. Przede wszystkim bezpieczeństwo Udostępnione w maju badanie ujawniło niebezpieczeństwa właściwe dla przeszukiwania Internetu. ...
-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
... gazetki firmowe, korespondencję i spotkania z pracownikami, działalność radiowęzłów, biuletyny informacyjne czy intranet. Do środków prezentacji zewnętrznej zaliczamy wszelkie formy reklamy mediowej, wydawnictwa firmowe, działania Public Relations, relacje inwestorskie, sponsoring. Gama tych działań jest bardzo szeroka, należy jednak zwrócić uwagę ...
-
Praca bankowca krytykowana przez Polaków
... wyciąganiem ode mnie pieniędzy (54% ankietowanych), urzędnik, nastawiony w życiu przede wszystkim na sukces finansowy (32%), inteligentny, ale mało kreatywny - Polacy nie ... i tak są koszmarnie drogie i obłożone wieloma obwarowaniami, czy też, że reklamy banków stoją w drastycznej rozbieżności z tym, co naprawdę oferują. (...) - mówi prof. Krzemiński ...
-
Sophos: bezpieczeństwo IT 2010
... Druga połowa roku została zdominowana przede wszystkim przez Stuxnet. Wirus ten, ze względu na swój profesjonalizm, spowodował podwyższony stan alarmowy ... . W pierwszej połowie 2010 r. należały do tego także tak zwane szkodliwe reklamy (malicious advertising). Odwiedzający strony internetowe bombardowani są kanałami internetowymi ze szkodliwym kodem ...