-
Globalny spam w IV kw. 2010
... miejsce, odpowiadając za prawie jedną na pięć wiadomości śmieci - 18,83% wszystkim wiadomości spam. Dominacja USA na liście podkreśla nadal występujący problem - ... coraz bardziej złośliwy i tym samym bardziej niebezpieczny. Tradycyjna tematyka, taka jak reklamy produktów farmaceutycznych nadal stanowi problem, z około 36 milionami Amerykanów, którzy ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych "AdBranch". Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i konsumpcyjne, kredyty dla firm, kredyty mieszkaniowe oraz ... komunikacji produktowej BOŚ Banku. KREDYTY NAJCZĘŚCIEJ REKLAMOWANYM PRODUKTEM Według raportu reklamy kredytów pochłaniają dwie trzecie wszystkich radiowych wydatków ...
-
Bezpieczeństwo w Internecie 2012
... tylko firmy ale także pracownicy są narażeni na zagrożenia internetowe – przede wszystkim ataki typu „ransomware” oraz ataki na urządzenia mobilne. „Tegoroczny ... danych. Kolejnym, źródłem infekcji spotykanych na stronach internetowych, są złośliwe reklamy (malvertisements). Przestępcy kupują miejsca reklamowe na legalnych stronach internetowych ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I kw. 2015
... Threats Challenge Trust in Supply Chains and Best Practices” („Złe reklamy i zero-day: powracające zagrożenia podważają zaufanie do systemu sprzedaży i najlepszych praktyk”). Z ... mało zaawansowane, analitycy wnioskują, że wzrost ich liczby jest związany przede wszystkim z brakiem przygotowania na atak – to przeoczenie, któremu będzie trzeba zaradzić. ...
-
Social media: frustracja przyćmiewa przyjemność
... z mediów społecznościowych odczuwa smutek, zazdrość oraz frustrację. Znajomym zazdrościmy przede wszystkim lepszego życia oraz większej ilości lajków. Badanie Kaspersky Lab objęło swoim ... 7 na 10 użytkowników utyskuje - co zresztą jest zupełnie zrozumiałe - na wszechobecne reklamy. Na tym nie koniec. Frustrujące dla internautów okazują się również ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... zaznaczą swą obecność w branży e-commerce. Co, jeśli nie mobile? Przede wszystkim personalizacja, ale również m.in. analityka i targetowanie oraz sprzedaż przy udziale ... Podstawą nowoczesnego e-biznesu w coraz większej mierze stają się spersonalizowane oferty i reklamy. E-commerce musi dołożyć wszelkich starań, aby klient poczuł, że traktowany jest w ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... wyższym od zanotowanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. Na uwagę zasługuje przede wszystkim Aflofarm, który na promocję przeznaczył aż 93 mln złotych, a więc ... charakteryzują się dużą sezonowością. W pierwszym kwartale najwięcej reklam stanowiły reklamy środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. Jest to kluczowy ...
-
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
... skupić się przede wszystkim na odbiorcy - jego potrzebach i korzyściach, jakie uzyska dzięki naszej ofercie. To podstawowy sposób na zainteresowanie ... 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... przede wszystkim starania o zagwarantowanie klientom jak najlepszych doświadczeń. Branża retail nie jest pod tym względem ... wiekowy, co może umożliwić na przykład wyświetlenie na wewnątrz sklepowych ekranach odpowiednio dobranej reklamy, która wpłynie na decyzję o zakupie. Dostarczane przez kamery mapy cieplne pokażą najczęściej odwiedzane w ...
-
Uwaga! Trojany i stalkerware okradają i szpiegują urządzenia mobilne
... zagrożeń czyhających na nasze smartfony i tablety wyróżniały się przede wszystkim mobilne trojany, których zadaniem było wyświetlanie niechcianych reklam oraz służące ... oprogramowaniu adware oraz narzędziach stalkerware. W przypadku trojanów wyświetlających złośliwe reklamy miał miejsce dwucyfrowy wzrost liczby wykrytych pakietów instalacyjnych ...
-
Złośliwe aplikacje Google Play kuszą darmowymi butami
... tym głównie butów, infekują urządzenia użytkowników złośliwymi programami, które wyświetlają niechciane reklamy. Jak donosi ESET, wszystkie z wykrytych przez badaczy White Ops ... jest czujność i dokładna weryfikacja programu, który mamy zamiar zainstalować. Przede wszystkim należy sprawdzić jej oceny, komentarze innych użytkowników oraz liczbę pobrań ...
-
Uwaga na złośliwy kod w grach mobilnych
... może to być strategia cyberprzestępców zagrażająca nam wszystkim, w tym dzieciom. W październiku eksperci ds. bezpieczeństwa firmy ESET zaobserwowali szereg fałszywych aplikacji i gier na platformie Android, za pośrednictwem których atakujący rozprzestrzeniają adware (wyświetla reklamy bez zgody użytkownika) i złośliwe oprogramowanie. Najczęściej ...
-
Rzetelne opinie vs fałszywe recenzje w internecie. Czy umiemy je odróżnić?
... działających narzędzi reklamy. W realiach, w których znakomita część biznesu funkcjonuje online, rolę rekomendacji przekazywanych sobie "z ust do ... zarządu TRUSTMATE.io. - Manipulowanie opiniami online nie tylko zaburza uczciwą konkurencję, ale przede wszystkim wprowadza w błąd konsumentów, którzy na podstawie tych fałszywych informacji podejmują ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... . IAB Europe szacuje, że w 2010 roku udział reklamy w wyszukiwarkach stanowił 30 proc. ogólnych wydatków na reklamę online w Polsce, co stanowiło wzrost o 4 punkty procentowe w stosunku do roku poprzedniego. Niezwykła popularność tej formy reklamy wynika przede wszystkim z jej wysokiej skuteczności, będącej efektem jej kontekstowego dopasowania ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... dynamiki wzrostu przychodów. Według prognoz, najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również - co powinno ucieszyć przede wszystkim internautów - reklamy kontekstowej i mało agresywnej reklamy w wyszukiwarkach. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (pop-up survey), w Polsce ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... reklamy umieszczone na łamach gazet charakteryzowały się kwotami rządu prawie 35 mln zł, z czego czołowa dziesiątka przeznaczyła na ten cel ponad 15,5 mln zł. W ten rodzaj reklamy zainwestowali przede wszystkim ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... reklamy wielkoformatowej w 2012 roku wyniosła 114,6 zł. W porównaniu z 2011 rokiem oznacza to spadek o 14% (średnia cena w 2011 roku wyniosła 133 zł). Spadek średniej ceny za 1 metr kwadratowy powierzchni nośnika dotyczy przede wszystkim ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... , to co najmniej minimalne. Czynnik ten determinuje główną funkcję reklamy w tradycyjnych mediach, którą staje się przekonywanie, a nie informacja. W przypadku wszystkich pomysłów nowatorskich, by można je było wprowadzić do głównego nurtu, trzeba przede wszystkim skupić się na funkcji informacyjnej. Dlatego znacznie większe możliwości ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... rynku reklamy. W okresie lipiec-wrzesień wzrost nie był już tak silny. Prognozujemy, iż w kolejnych miesiącach zarówno w gospodarce, jak i na rynku reklamy będzie następować dalsze stopniowe osłabienie wzrostów. Beneficjentami wzrostu są wszystkie media poza magazynami i prasą. Nowe inwestycje reklamowe trafiały w tym roku przede wszystkim do ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych na reklamę nie szczędził przede wszystkim sektor farmaceutyczny, której wydatki reklamowe stanowiły 35 proc. ... oddaje pierwszeństwo jest grudzień, kiedy Media Expert wydał na przedświąteczne reklamy kwotę 79 mln zł. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... naszej oferty. Wiele osób korzystających z tej formy reklamy zapomina, że bannery mają być przede wszystkim skuteczne, a nie „ładne”. W efekcie są rozczarowani, że kampania ... ? Ważne są formy reklamy, jakie wybierzemy. Jednak dużo ważniejszy jest wybór miejsca, w którym ją umieścimy. W tym celu musimy przede wszystkim bardzo dokładnie zastanowić się ...
-
Reklama w Internecie
... , ale umiejętnie weń wkomponowane. Od swych gazetowych odpowiedników różnią się przede wszystkim tym, że wykazanie zainteresowania ogłoszeniem – kliknięcie – od razu daje efekt w postaci otworzenia się strony reklamodawcy. O ile poprzednio wymienione formy reklamy adresowane są do wszystkich użytkowników Internetu, o tyle ta, o której kilka ...
Tematy: -
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... internetowej. Co znajdziemy na stronach internetowych polskich firm? Przede wszystkim informacje o przedsiębiorstwie, dane teleadresowe i kontaktowe (97%). 84% firm posiadających witrynę poszło ... przede wszystkim jako wizytówkę i nie wykorzystuje jej aktywnie do pozyskiwania nowych klientów. Co jednak ciekawe, gdy pytamy o znajomość form reklamy, ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... ekranami nie wymaga wysiłku. Równocześnie można w łatwy sposób optymalizować reklamy w zależności od formatu ekranu, na którym są aktualnie oglądane. Przykładowo, kampania ... rozproszone. Można przypuszczać, że zjawisko to będzie nadal dotyczyło przede wszystkim urządzeń mobilnych, ale już obecnie popularność zyskują agregatory Vine dla komputerów ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... okazuje się, że poprzedzenie zakupu poszukiwaniem informacji o produktach i usługach to przede wszystkim domena młodych, wykształconych i zamożniejszych konsumentów. - Młodsi (do 34 lat) i ... , za raczej niewiarygodną kolejne 25 proc. W przypadku reklamy zewnętrznej było to odpowiednio 44 i 25 proc., a reklamy w internecie 43 i 25 proc. Badania ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... tylko szansa na rozwój technologiczny regionów oraz firm, ale to przede wszystkim impuls do wzrostu społeczno-gospodarczego. Właśnie dlatego cieszymy się z ... większej konkurencji, ale i możliwości działania poza granicami kraju, firmy dostrzegają korzyści z reklamy, handlu i usług online. Polski handel elektroniczny rośnie najszybciej w Europie, ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... wszystkim złość, ale coraz częściej także sprzeciw. Najbardziej irytuje reklama w Internecie – wyskakujące okna na cały ekran, których nie daje się zamknąć, bo krzyżyk zamykający okno sprytnie ucieka przed kursorem, migające banery z efektem stroboskopu, głośne reklamy ... % wskazań), reklamy video (ponad 75%). Najmniej, linki sponsorowane i reklamy w ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... branży, które decydują się na reklamę w mediach. Ograniczenie się jedynie do reklamy w klasycznych mediach przy obecnym szumie medialnym i przepełnieniu bloków ... 36,4 proc. respondentów uważa, że reklama ogólna przynosi korzyść wszystkim producentom, a wspólne działania reklamowe są opłacalne i przyczyniają się do poprawy komunikacji pomiędzy ...
-
Polski konsument 2009
... młodsi konsumenci w wieku 18-39 lat (48 proc.). Zakupy impulsowe dotyczą przede wszystkim mniej wartościowych produktów. Jednak także na przykład w przypadku nabywania sprzętu ... twierdzi, że nie podejmuje takiej aktywności. Niedoceniany jest natomiast wpływ reklamy na podejmowane przez konsumentów decyzje. Większość respondentów chciałaby, aby ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... marketing w wyszukiwarkach) przegrywa – udział w rynku reklamy ma mniejszy o 19 punktów procentowych. ... reklamy. Reklamy wszystkich niemal rodzajów, nie licząc internetu właśnie, który okazał się na kryzys odporny. Jak czytamy w raporcie, 2010 rok jest już kolejnym, kiedy to sieć udowadnia, że reklamodawcy decydują się oszczędzać niemal na wszystkim ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... będący jednym z kluczowych elementów systemów dokonujących segmentacji użytkowników oraz generujących reklamy osobiste (ang. programmatic). Dzięki analizie ogromnej ilości danych (tzw. Smart ... Rozwój narzędzi umożliwiających analizę dużej ilości danych jest widoczny przede wszystkim w Europie Zachodniej i USA. Jednak również w Polsce korzysta z nich ...
-
Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy
... pozór jest to niepotrzebne. O wyborze formy reklamy decydują przede wszystkim środki finansowe, ale też specyfika produktu i grupa docelowa. Coraz bardziej popularna jest tzw. strategia „product placement”, polegająca na umieszczaniu produktu wewnątrz jakiegoś przekazu, nie używając otwartej reklamy. Nowej marce, bardzo przyda się taka ...
-
Malvertising: urządzenia mobilne zagrożone
... sieci reklamowych, np. DSP. W ten sposób zastępują one legalne reklamy przez reklamy z załączonym złośliwym kodem, które zostają następnie wysłane do dowolnej liczby odbiorców ... mogą stanowić ryzyko wycieku danych lub naruszenia prywatności. Przede wszystkim jednak powinno zostać zainstalowane oprogramowanie antywirusowe, takie jak Bitdefender Mobile ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... reklamy napisany w pierwszej osobie jest postrzegany przez klientów jako egocentryczny i nieobiektywny; i na odwrót, tekst reklamy napisany w trzeciej osobie jest postrzegany jako bardziej obiektywny. Jeśli umieścisz słowo "my" w nagłówku reklamy ... skrajną głupotę namolnej klientki. Przyjrzyj się wszystkim swoim procedurom. Czy któraś z nich nie ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... prognozę, mówiącą o obniżeniu wartości wydatków reklamowych o 5,9%. Nasza prognoza tegorocznych wydatków na globalnym rynku reklamy jest pierwszą od czerwca 2012 roku, która ... w 2013 roku niższe od ubiegłorocznych o 5,9%. Spadki przychodów z reklam odnotowują przede wszystkim cztery największe ogólnopolskie stacje, które sukcesywnie tracą udziały ...