-
Nowy serwis IAB
... podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. Strona www.iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
... roku dochodzą sygnały o spadającym optymizmie konsumentów. Oceniają oni źle sytuację gospodarczą w Polsce, co ma związek z tym, że dobre wskaźniki makroekonomiczne ciągle nie ... spadek udziału w rynku ogłoszeń w porównaniu do poprzedniego miesiąca zanotowała branża mediów i reklamy (z 11% w lutym do 5% w marcu). Liczba ogłoszeń pochodząca z tej branży ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... ekstranetów odgrywają reprezentanci zagranicznych koncernów. Przykłady obecnych ekstranetowo przedstawicielstw w Polsce takich podmiotów, jak Siemens, Nokia czy też Allianz (Port Allianz) ... z nich, tak jak ERA (Polska Telefonia Cyfrowa) czy też Biuro Reklamy TVP S.A. już wykorzystują w swoich działaniach handlowych i marketingowych ekstranety. OD ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2004
... rosnącą wydajność pracowników. Choć najtańszą siłę roboczą ciągle oferują Chiny, w Polsce niskie koszty pracy uzupełniają wysokie kwalifikacje robotników. Pod tym względem ... i w realnej liczbie ogłoszeń. Najbardziej - trzy punkty procentowe utraciła branża mediów i reklamy. Ofert z niej pochodzących było o 90 mniej niż w maju. Po dwa punkty ...
-
GemiusAudience w Czechach
... w lutym 2005 roku. W chwili obecnej trwa okres zaawansowanych testów. Czeskie Stowarzysznie na rzecz Reklamy w Internecie (SPIR) – ogłosiło latem 2004 roku przetarg na realizację całościowego badania oglądalności internetu ... czeskim realizowany jest według opracowanej przez Gemius SA metodologii badania gemiusAudience, które w Polsce od początku ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2004
... pogorszyła się sytuacja w branży motoryzacyjnej. Firma Samar badająca rynek motoryzacyjny w Polsce podaje, że Polacy kupują coraz mniej nowych aut. W październiku ... Na podobnym do październikowego poziomie pozostała liczba ogłoszeń pochodzących z mediów i reklamy, FMCG, elektroniki, hotelarstwa i gastronomii, edukacji oraz sektora publicznego. Praca ...
-
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
... sprawdzi i jak jej użyć żeby się sprawdziła? Trochę liczb Wydatki na Internet w Polsce (prywatni użytkownicy): Wśród osób nie mających stałego łącza 70% nie jest zainteresowana ... promowaniu strony. Pamiętajmy jednak, że sieć jest do bólu liberalna. Reklamy są mało skuteczne, ponad 80% internautów korzysta z wyszukiwarek do znalezienia potrzebnych im ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... dokonywania zakupów online, • wypełniania ankiet i kwestionariuszy, • klikania na prezentowane reklamy, • współuczestniczenie w przygotowywaniu treści (np. wypowiedzi na forum), • pobieranie ... promocji. Skuteczna obrona przed inżynierią społeczną Podczas ostatniego pobytu w Polsce (w lutym tego roku) znany hacker Kevin Mitnick dużo miejsca w swoich ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... długoterminowego rozwoju przedsiębiorstwa. W miarę bogacenia się społeczeństw, tak globalnie, jak i w Polsce, coraz większą rolę w zachowaniach konsumenckich zaczynają odgrywać ... zewnątrz”, „ludziom spoza organizacji”, • najskuteczniejszej ze wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... inwestycyjne w największych firmach. Kampania ma pomóc partnerom handlowym (resellerom) D-Linka w działalności biznesowej. W Polsce kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji ...
-
Internauci lubią hipermarkety
... najnowszego raportu Gemius SA, skuteczne działania reklamowe. Co roku w Polsce powstaje wiele nowych hipermarketów. Rozwój zagranicznych sieci handlowych budzi sprzeciw ... działalności promocyjnej i reklamowej. Gazetki reklamowe, ulotki, ogłoszenia prasowe, reklamy na bilbordach, a nawet kosztowne kampanie w telewizji i radiu, stają się potężnym orężem ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... pracy dla przedstawicieli sektora FMCG, transportu i logistyki oraz marketingu, mediów i reklamy. Wzrosło za to zainteresowanie specjalistami z dziedzin związanych z edukacją i ... oraz w centrach outsourcingowych, które wielkie koncerny coraz chętniej lokują w Polsce. Przykładem może być firma MAN, która niedawno otworzyła w Poznaniu Centrum ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... Kopeć z Gemius SA, „Wraz ze zwiększającym się zasięgiem internetu w Polsce będziemy mieć do czynienia z coraz dynamiczniejszym rozwojem telewizji dostępnej w sieci. ... wszystkim dla media plannerów oraz specjalistów związanych z rynkiem reklamy. Informacje o badaniu Badanie realizowane cyklicznie odbywało się w oparciu o ankiety wyświetlane w sieci ...
-
Najpopularniejsze wirusy IX 2007
... wyświetlające reklamy na ekranie komputera - adware był sprawcą 23,39% infekcji. "Trojany i adware są bardzo chętnie wykorzystywane przez cyberprzestępców i służą głównie do okradania kont czy przechwytywania kodów i haseł dostępu. Dlatego tak często je wykrywamy" - wyjaśnia Piotr Walas, dyrektor techniczny Panda Security w Polsce ...
-
Najpopularniejsze wirusy XI 2007
... reklam w postaci okienek pop-up czy bannerów. Firmy płacą więc cyberprzestępcom za to, żeby reklamy ich produktów pojawiały się na monitorach użytkowników komputerów” – wyjaśnia Piotr Walas, dyrektor techniczny Panda Security w Polsce. Trzecie miejsce zajęły robaki, które ActiveScan wykrył na 9% komputerów. Były więc daleko ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... chyba znaną agencję z San Francisco - Name-Lab. W Polsce tego rodzaju zlecenia realizują często agencje reklamowe, zazwyczaj niestety przy okazji i na marginesie, co niekorzystnie odbija się na produkcie finalnym -- nazwie. Czymże jest nazwa, że specjaliści reklamy, marketingu i public relations zaczynają poświęcać jej coraz ...
-
ESET: lista wirusów I 2008
... oprogramowania" – mówi Paweł Rybczyk, inżynier systemowy w firmie DAGMA, dystrybuującej programy ESET w Polsce. "Współczesne zagrożenia zmieniają się i powielają tak szybko, że tradycyjny program ... wykradają jego hasła (Win32/Pacex.Gen, Win32/PSW.OnLineGames.KDP), wyświetlają denerwujące reklamy (Win32/Adware.Ezula, Win32/Adware.Virtumonde.FP) ...
-
ESET: lista wirusów II 2008
... Paweł Rybczyk, inżynier systemowy w firmie DAGMA, dystrybuującej programy ESET w Polsce. – Najprostszym sposobem na uniknięcie zainfekowania przez zagrożenia ukryte w plikach ... aktywnych w ubiegłym miesiącu ESET wymienia aplikacje wyświetlające denerwujące reklamy (Win32/Adware.SearchAid, Win32/Adware.Virtumonde, Win32/Adware.Virtumonde.FP), ...
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... album „Formuła 1” autorstwa Bruce’a Jonesa z przedmową mistrza świata z 1992 roku Nigela Mansella. W Polsce ten album został wydany przez Wydawnictwo Naukowe PWN, a przy jego ... na razie twoja marka nie jest taka jak Formuła 1. Możesz mieć wspaniałe reklamy, imponujące wyliczenia wartości marki, możesz mieć nawet tytuł SuperHiperUltra Marki, ale ...
-
Bezpieczna bankowość elektroniczna - porady
... Bank Polski. Jak podał PKO BP, bankowość elektroniczna rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Z kont internetowych korzysta już 10 milionów osób. ... wersji udostępniane jest za darmo, a którego autor lub producent otrzymuje wynagrodzenie za reklamy zlecane przez sponsorów, wyświetlane najczęściej w oknie programu. Przykładami adware są m.in. ...
-
Kogo poszukuje branża internetowa?
... świeżością tego segmentu, który dopiero wychodzi z wieku młodzieńczego. - Obecnie Internet w Polsce potrzebuje napływu świeżej energii w postaci młodych ludzi, nierzadko będących ... projektantów (grafika / multimedia / programowanie), specjaliści związani z rynkiem reklamy w grach komputerowych, wąsko i wysoko wyspecjalizowani graficy, eksperci od ...
-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... przez Jana Chorostkowskiego - Konsula Honorowego Republiki Bułgarii w Południowo-Zachodniej i Północnej Polsce z siedzibą we Wrocławiu. Europejski Instytut Jakości przyznał wrocławskiemu ... który jest kojarzony z działalnością deweloperską dzięki temu, że jego reklamy wiszą na wielu budowach realizowanych przez firmę w charakterze generalnego ...
-
Wizerunek firmy w Internecie istotny
... docenia taki pomysł, natomiast 23,81% respondentów w ogóle nie dostrzega w działalności na forach ukrytej reklamy i docenia, że firma chce pomóc i doradzić, a nie reklamować się. Na pytanie „Czy na ... udział 522 osoby. Kryteria doboru próby zostały opracowane według raportu IAB na temat Internetu w Polsce, podsumowującego rok 2007. Wcześniejsze badanie ...
-
Centrum handlowe Cuprum Arena w Lubinie
... butami z metalowego składanego łóżka. Dariusz Miłek został jednym z największych przedsiębiorców w Polsce, głównym udziałowcem NG2, do której należy m.in. sieć sklepów CCC. ... w kolorze miedzi oraz największe na Dolnym Śląsku monitory diodowe wyświetlające reklamy. Powierzchnia użytkowa centrum wynosi 70 tys. metrów kwadratowych. Na trzech ...
-
Marketing social media
... rozproszona, a klienci sfrustrowani niską aktywnością marki. Grzech 6 marketerów – gniew W Polsce rozgorzała ostatnimi czasy dyskusja publicystów z reprezentantami internautów na ... Niestety strona internetowa została uruchomiona zaledwie na dzień przed emisją reklamy. Pozycjonowanie to proces rozłożony w czasie, dlatego konsumenci zamiast ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... się ubiegać o bez mała 2 tysiące stanowisk. Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu PR, reklamy oraz marketingu – w listopadzie czekało na nich niemal 1 tys. 300 posad, ... o 71 procent więcej ofert niż miesiąc wcześniej! - Banki, również te operujące w Polsce, w pierwszej połowie roku dość nadwrażliwie zareagowały na światowy kryzys. Po ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... z liberalizacją przestrzeni powietrznej nad naszym krajem, dzięki czemu działalność w Polsce rozpoczęli tzw. tani operatorzy, szybko zdobywając udziały w sektorze lotniczych ... przez siostrę partyzanta o pseudonimie „Harnaś”, która argumentowała, że po emisji reklamy mieszkańcy Podhala zaczęli kojarzyć jej brata z pospolitym opryszkiem. ...
-
Insight czyli zrozumienie konsumenta
... zadawanie sobie pytania „dlaczego?”. Przestudiujmy dawny problem niskiej sprzedaży ryżu w Polsce. Dlaczego utrzymywała się na takim poziomie? Ponieważ Polacy przyrządzają dania z ... nieśmiertelne hasła, które na stałe zapisały się na kartach historii reklamy: „Żurawina – krajowa cytryna”, „Jeśli pijesz strzemiennego, to wiśniówkę Genelego”, „Słońce ...
-
McAfee: zagrożenia internetowe I kw. 2010
... o problemie z prewencyjnym filtrowaniem poczty elektronicznej. W Polsce ponad jedna czwarta spamu jest związana ze szkodliwym oprogramowaniem. Niemal równie często (po ok. 16%) występował spam nigeryjski, anonse „samotnych kobiet” i oferty produktów, a tylko nieco mniej (13%) - reklamy leków (głównie Viagry). „Najnowszy raport o zagrożeniach ...
Tematy: McAfee, zagrożenia internetowe, cyberprzestępcy, wirusy, trojany, robaki, szkodliwe programy, spam -
Marki odzieżowe i ich strategie
... niższej ceny”. Koncept jakościowych produktów, tańszych dzięki redukcji kosztów opakowań i reklamy oraz maksymalizowania efektywności procesów produkcyjnych, okazał się tak chwytliwy, ... Doskonałym przykładem jest tu marka HO:LO, jako pierwsza w Polsce oferująca produkty z advercyclingu, czyli przetworzenia zdezaktualizowanych banerów reklamowych. HO ...
-
Polacy a oszczędzanie pieniędzy w 2010 r.
... podobnie jak w latach ubiegłych znikomy odsetek z nich odkłada z myślą o emeryturze. Kto w Polsce oszczędza? Choć o korzyściach z oszczędzania mówi 58% badanych, regularnie, ... a co czwarty czerpie informacje od rodziny i znajomych (20%) lub z reklamy (19%). Zaufanie do instytucji finansowych W 2010 roku zaufanie do pracowników banków zadeklarowało ...
-
Użyteczność stron www - ranking witryn
... w raporcie, eksperci usability wzięli pod lupę 20 największych serwisów społecznościowych w Polsce. Za najlepszy serwis pod kątem usability specjaliści uznali Twittera. ... wolą Facebooka – powiedział o Twitterze Piotr Ochocki, creative manager, Biuro Podrózy Reklamy. - Jeden z nielicznych serwisów, który mocno postawił na wykorzystanie w nawigacji ...
-
Mikroblogging dla firm
... 2006 roku. Następnie twitteropodobne portale zaczęły wyrastać jak grzyby po deszczu (w Polsce m.in. Blip, Spinacz.pl, Pinger, Flaker). Opcje dla firm na mikroblogu ... zwiększy atrakcyjność komunikatu. Należy pamiętać o tym, by nie stosować zbyt nachalnej reklamy. Zamiast wysyłania tekstów reklamowych, lepiej skupić się na dobrych kontaktach z innymi ...
-
Komputer klasy IPC Lanner LEC-2055
... autobusach, tramwajach. Dodatkowo, sprawdza się jako mobilna platforma, wykorzystywana w systemach reklamy zewnętrznej, stajach pogodowych, działając jako komputer do zadań ... – mówi Paweł Premicz z EPA Systemy, autoryzowanego dystrybutora firmy Lanner w Polsce. Zapotrzebowanie na platformy SFF z pasywnym chłodzeniem systematycznie rośnie. Urządzenia ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... przyszłość polskiego rynku e-commerce. Aukcje internetowe Allegro to największa platforma aukcyjna w Polsce, która jest najczęściej wybieranym przez internautów miejscem zakupów. Według raportu ... a sklep płaci określoną stawkę za każde takie kliknięcie. Zaletą takiego rodzaju reklamy jest to, że można dosyć precyzyjnie zaplanować parametry kampanii ...