-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... Polsce o 1,8 procenta, a nie jak ... rynek reklamowy w regionie MENA wzrośnie o 7,1%. W latach 2015-2016 tempo wzrostu nieco spadnie – rynek będzie rósł o 4-5% rocznie. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... kwartale wartość rynku reklamy w Polsce wzrosła o 8,0%. Łącznie po dziewięciu miesiącach reklamodawcy wydali o 547 mln zł więcej, co przełożyło się na dynamikę +8,9%. Budżety rosną bardzo mocno już czwarty kwartał z rzędu. Ten trend zaczął się we wrześniu 2017 r. Rynek reklamy wykorzystuje dobrą koniunkturę gospodarczą w Polsce. Warto zauważyć ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł o 16,3% (do 4,68 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 31 do 35. Rynek łódzki jest wciąż najszybciej rosnącym rynkiem. Wzrost wyniósł aż 53,3%, przy spadku liczby aktywnych reklamodawców z 34 do 33. Rynek reklamy ... CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane z ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł o 14%. Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 35 do 44. Średni budżet spadł o 9,3%. Łódź pozostała najszybciej rosnącym rynkiem. Skok wyniósł 46,5%, przy wzroście liczby aktywnych reklamodawców o 15,8% i średniego budżetu reklamowego o 26,5%. Rynek reklamy ... o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji, mówiących o spadku ... Rynek reklamowy w Ameryce Północnej jest znacznie silniejszy niż w Europie. Rosną wskaźniki zaufania konsumentów, sprzedaż detaliczna, liczba pracujących i liczba budowanych domów. ZenithOptimedia prognozuje, że rynek reklamy ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... reklamy. To kwestia, nad którą muszą również pochylić się specjaliści od marketingu afiliacyjnego. Atrakcyjność tego modelu działań marketingowych, wraz z bogatym pakietem propozycji konsumenckich, wydaje się stanowić elastyczną reakcję na wymagania stawiane przez dynamiczny rynek reklamy ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... rynek reklamy RTB powiększa się z roku na rok niemal dwukrotnie, zaś wartość RTB tylko na rynku w Stanach Zjednoczonych szacowana jest na poziomie 823 mln dolarów. Także w Polsce w branży RTB coś drgnęło. W maju tego roku swoje biuro otworzył u nas Adform, europejski lider technologii reklamy ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie ... do 24 (z 22 rok wcześniej). Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł w I kwartale 2012 o 13,5% (do 1,37 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 15 do 18. Rynek łódzki był najszybciej rosnącym rynkiem w analizowanym okresie ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... rynek reklamy kosmetyków - prognozy W ostatnich dwóch latach pieniędzy na reklamy kosmetyków nieco szczędzono. Odnotowana w latach 2018-2019 tendencja spadkowa ma jednak ulec odwróceniu - na 2020 rok prognozowany jest wzrost wydatków na poziomie około 2,7%. Jego stabilizacja ma sprawić, że w 2021 roku wartość budżetów na reklamy ... Beauty i w Polsce ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... reklamy internetowej w Polsce. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów IAB Polska wynika, że w 2006 wydatki na SEM wyniosły 60 mln złotych czyli 22% wszystkich wydatków na reklamę w sieci. Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83% i sięgną 110 mln złotych, a w 2008 rynek ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... reklamy, które mają zapewnić odpowiednią skuteczność kampanii. Warto jednak zastanowić się, czy w arsenale dostępnych narzędzi nie ma już takiego, które będzie wystarczająco skuteczne. A takie wydają się być linki sponsorowane. Rynek reklamy ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... udział rynku reklamy kontekstowej w całkowitych wydatkach na reklamę online kształtuje się na poziomie 8,5% tj. około 135 mln zł. W ujęciu wartościowym rynek reklamy kontekstowej ... czytamy w raporcie, największe sieci kontekstowe docierają do ponad 90% internautów w Polsce, co czyni z nich atrakcyjne medium reklamowe i uzasadnia celowe wykorzystanie ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... . Zmiany na rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce zaszły również w ujęciu geograficznym. Rok 2011 roku charakteryzował się wzrostem wydatków na reklamy zewnętrzne w Warszawie. Stołeczny rynek osiągnął w ubiegłym roku wartość 47,7 proc. rynku ogólnopolskiego, wobec 45,1 proc. w r. 2010. Wzrost inwestycji odnotował również rynek wrocławski i łódzki ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... konwersji i lepiej spożytkować budżet reklamowy. Co każdy marketer powinien wiedzieć o programmatic? Programmatic buying zdobywa rynek reklamy internetowej w zawrotnym tempie. W USA stanowi już 25 proc. wydatków na e-reklamę, w Polsce 10 proc. Także na największym rynku internetowym świata – w Chinach – radzi sobie coraz lepiej, zwłaszcza ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... całości obrotu gospodarczego w Polsce. Sama struktura wydatków w poszczególnych segmentach nie jest zaskoczeniem i jest typowa dla dojrzałych rynków europejskich. Po tak dobrym roku 2023 z optymizmem patrzymy na rok bieżący, oczekując dalszych wzrostów – Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska. Polski rynek reklamy internetowej jest już ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... ma wynieść 32% (35% do 2021). Najszybciej rosnącym kanałem w kategorii wydatków reklamę w Polsce są mobile i video, z udziałem w rynku online na poziomie odpowiednio 35% i ... konsumentów – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Internetowy rynek reklamy nieprzerwanie rośnie Wydatki reklamowe w internecie utrzymują dwucyfrowy wzrost. ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... , gdy weźmiemy pod uwagę o jak wielkie pieniądze toczy się gra. Sam rynek słodyczy w Polsce jest wyceniany na ok. 10 mld złotych (raport Nielsena z 2013 r.). ... jest to tak ważne? Odpowiedni branding jest bowiem jednym z najważniejszych (obok reklamy i promocji) czynników wpływających na zachowania konsumenckie najmłodszych. Język miękki jak kaczuszka ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... się społecznie. BizOn media należy do grupy ARBOmedia A.G. Jest to pierwszy projekt o tematyce biznesowej w ramach sieci, realizowany w Europie. „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się rynków reklamowych w Europie, dlatego właśnie tutaj postanowiliśmy wprowadzić nową markę i otworzyć nową sieć tematyczną ...
-
Polska gospodarka: co zmieni Euro 2012?
... . z powodu organizacji Euro 2004, w Niemczech z powodu organizacji Mundialu 2006 o 1,9 proc. Polski rynek reklamy, w wyniku organizacji Euro 2012, zyska kilka procent, choć przecież już w ... podejmowała decyzję o przyznaniu Polsce i Ukrainie prawa do organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, indeksy giełdowe w Polsce i na świecie znajdowały się w ...
-
Barometr e-commerce 2016
... Sociomantic Labs, eksperci estymują jakie czynniki będą w ciągu najbliższych latach wywierały największy wpływ – ciśnienie na rynek reklamy oraz będą najsilniej stymulowały wzrost przychodów sklepów internetowych. – Rynek e-commerce w Polsce w 2016 roku wzrośnie o 15 proc. i osiągnie wartość 35,8 mld złotych, a w 2020 roku przekroczy poziom 63 ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... reklamy ekorowerów (ecobikes). Zaciekawiło mnie to, bo cóż jest bardziej ekologicznego niż zwykły rower ... różnorodnych manifestacji trendu eko. To między innymi poszerzająca się oferta ekologicznych produktów i rosnący ich rynek (np. w Polsce rynek żywności ekologicznej rośnie w tempie 20–30 proc. rocznie). To fakt, że produkty organiczne weszły w ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... rynek m-commerce w Polsce osiągnie wartość miliarda złotych – mówi Piotr Krawiec, prezes zarządu mGenerator.pl. Podobne tempo wzrostu możemy zauważyć również w przypadku reklamy mobilnej. ... dać im wdrożenia rozwiązań mobilnych – podsumowuje Piotr Krawiec z mGenerator.pl. Rynek handlu mobile w Polsce rozwija się intensywnie. Co prawda na mówienie o ...
-
Spada spożycie piwa
... niż w poprzednich dwunastu miesiącach. Rynek piwa w Polsce może się w 2009 r. skurczyć o około 650 mln zł. W ostatnich latach branża piwowarska w Polsce rozwijała się dynamicznie: w 2006 r. rynek urósł o 7 proc., w 2007 ... na minusie. Nie pomagają nowe pomysły takie jak zakaz reklamy, czy zakaz sprzedaży piwa na kąpieliskach i plażach. Obawiamy się, ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... Polsce, ponad 40 proc. w Czechach, Słowacji i na Litwie, i aż 53 proc. w Rumunii. Niezależnie od kraju internauci preferują raczej jej mniej agresywne formy, jak banner, link sponsorowany, billboard oraz button. W 2005 rynek reklamy internetowej w Polsce ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... Polsce jeszcze niedawno niewiele można było powiedzieć. Raporty i szacunki IAB, dotyczące reklamy internetowej w naszym kraju skupiały się głównie na reklamie display i nie zawierały rozbicia na poszczególne formy internetowej promocji. Widać to po szacunkowej wartości rynku reklamy ... – a wszystko zdaje się na to wskazywać – rynek reklamy online w ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... . Polski rynek reklamy też przenosi się do cyfrowego świata Jak podaje agencja Zenith, która przeprowadziła analizę rynku reklamowego w Polsce,wartość całego krajowego rynku reklamy wzrosła w 2017 roku o 2%. W 2018 r. rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką (1,9%), by na koniec roku osiągnąć wartość 7,177 mld zł. W Polsce, podobnie ...
-
Reklama w Internecie 2010
... daje 8,5 procent ogólnego tortu reklamowego w Polsce. I choć zdawać by się mogło, że niepodzielnym hegemonem jest tu Google i jego platforma AdWords/AdSense, to rzeczywistość nie jest tak czarno-biała. Tym bardziej, że - jak podkreślają autorzy raportu Rynek reklamy kontekstowej 2010 - kampanie reklamy kontekstowej bardzo rzadko realizowane są ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... zmian w 2013 roku. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny Najważniejsze zmiany w całym 2012 roku to: spadek udziału dwóch największych rynków: warszawskiego i krakowskiego; wzrost pozostałych rynków, ze szczególnym zaznaczeniem rynku wrocławskiego, który ma szanse stać się w 2013 roku rynkiem nr 2 w Polsce. W 2012 roku udział ...
-
Media to sfera wrażliwa. Wywiad z prezesem UOKiK
... racją stanu. Dlaczego tego nie wprowadzić w Polsce? UE dopuszcza, jeśli chodzi o gospodarkę, trzy wyjątki ... reklamy i tytułów prasowych. Jak wygląda obecnie sytuacja w tym segmencie? Jesteśmy na wczesnym etapie badania rynku reklamy ... i popularne są ogólnopolskie duże gazety. Także nawet tutaj ten rynek należy rozdzielić. To też widać po nakładach, ...
-
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
... reklamy w takim miejscu będzie zatem coraz większe, i aby iść z duchem czasu – należy uwzględnić to medium w strategii kampanii reklamowej – radzi dr inż. Artur Pajkert, ekspert z Blink.pl. Rozwój branży fitness w Polsce jest nieunikniony. Szczególnie rynek ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... . W planach Toyoty było wybudowanie w Meksyku fabryki samochodów z przeznaczeniem na rynek amerykański. Trump na Twitterze oprotestował projekt i zagroził retorsjami. W ... w Cloud Technologies, firmie specjalizującej się w big data marketingu i personalizacji reklamy internetowej. W Polsce reklamę blokuje 38 proc., czyli ok. 7 mln internautów. ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... , że ich reklamy są skierowane wyłącznie do dorosłych. Z drugiej strony, zdaniem Pauliny Filipiak, współautorki badania z ARC Rynek i Opinia, wielokrotnie wykazywały, że reklamy alkoholu, zwłaszcza w mediach masowych, mają wpływ na zachowania młodych ludzi, często zwiększając ich chęć do eksperymentowania z alkoholem. W Polsce 62% badanych ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... na reklamę w mediach. Ograniczenie się jedynie do reklamy w klasycznych mediach przy obecnym szumie medialnym ... Hasłem przewodnim jest: "Mlekovita najbardziej Wypasione mleko w Polsce". Mlekovita zleciła ocenę spotu Mleka Wypasionego i ... jogurtu Danone. Telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na rynek jogurt z owocami Danone pokazuje, jak podczas ...
-
Product placement po polsku
... informację, że zawierają reklamę danego produktu. Zabronione będą reklamy leków, papierosów i alkoholu. Przewidywane zmiany, które zostaną wprowadzone w ciągu kilku miesięcy wydają się być bardzo rozsądne. Jednakże one same nie wystarczą, aby zmienić rynek placementu w Polsce. Trzeba bowiem zacząć umiejętnie wplatać promowane produkty w fabułę ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2015
... Polsce coraz większą popularnością. – Jesteśmy otwarci także na współpracę z mniejszymi kanałami. One oferują trochę mniejsze budżety, ale jesteśmy w stanie dać im za to dobrą ofertę – zapewnia wiceprezes ATM Grupa. Producentom telewizyjnym sprzyja również rynek reklamy ...