-
Testowanie przed zakupem
... lub skontaktować się z biurem IT Trust w Warszawie. Jedynym warunkiem udziału jest zawarcie umowy dotyczącej wypożyczenia urządzeń oraz zwrot kompletnego i sprawnego produktu po zakończeniu testów. Obecnie program Try-and-Buy Enterasys obejmuje routery XSR-1805 w zestawie z modułem 2 x RS oraz kablem połączeniowym V.35.
Tematy: enterasys networks, program try-and-buy -
Program Adobe do tworzenia DVD
... produktu - Adobe Encore DVD - profesjonalnej aplikacji do tworzenia publikacji DVD będącej poszerzeniem linii produktów do cyfrowej ... w Stanach Zjednoczonych w trzecim kwartale roku 2003. Cena dla użytkownika końcowego szacowana jest na poziomie 9. Zakup aplikacji możliwy będzie poprzez witrynę Adobe.com, w punktach sprzedaży detalicznej oraz ...
-
Taniej.pl w Wirtualnej
... . Dostarczamy klientom informacje o najtańszych ofertach kupna konkretnego towaru, a także umożliwiamy im porównywanie znalezionych ofert. Gwarantujemy też błyskawiczne dostarczenie produktu pod wskazany przez nabywcę adres." – mówi Mariusz Mazurek z Taniej.pl. Taniej.pl kojarzy sprzedających z kupującymi, samodzielnie znajdując interesujący ...
-
Forum kupiło Przetargi
19 maja 2003 Wydawnictwo Forum Sp. z o. o. nabyło prawa do serwisu internetowego przetargionline.pl, stanowiącego konkurencję dla produktu Wydawnictwa - forum-przetargi.pl. Zakup powyższego wortalu od firmy B2B jest krokiem zmierzającym do przekształcenia strony internetowej w obszerny serwis świadczący wszelkie usługi z zakresu zamówień ...
-
Jak skłonić klienta do ponownego zakupu?
... będzie mieć większy efekt w dłuższym okresie? Oczywiście ta druga. Dlaczego? Po prostu, gdy klienci przyzwyczają się do korzystania z bezpłatnej próbki produktu i go polubią, najprawdopodobniej będą gotowi go kupować po normalnej cenie po zakończeniu promocji. Smak marchewki Ambitni przedsiębiorcy wymyślają i stosują rozmaite ...
Tematy: -
Jak kupujemy leki
... 64% Polaków deklaruje, iż przy zakupie konkretnej marki korzysta przede wszystkim z własnego doświadczenia, które jest wynikiem wcześniejszego użytkowania danego produktu. Takie postępowanie generalnie charakteryzuje częściej kobiety, a jeśli chodzi o region Polski - mieszkańców regionu wschodniego oraz pomorskiego. Czynniki determinujące wybór ...
-
Antywirus za pół ceny
Specjalnie dla użytkowników rozwiązań antywirusowych RAV firma MARKEN Systemy Antywirusowe wprowadziła atrakcyjny cenowo program wymiany systemu umożliwiający zakup produktu Kaspersky Anti-Virus z 50% rabatem. 10 czerwca 2003 firma Microsoft nabyła technologię antywirusową RAV w celu zintegrowania jej z systemem Windows. Firma GeCAD ...
-
Świąteczna sprzedaż online
... z rokiem 2002. Natomiast duży wzrost popularności odnotowano w segmencie sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych. W trakcie ostatnich świąt w Stanach Zjednoczonych wydano na te produktu 1,7 mld USD, a na urządzenia wideo i DVD 1,6 mld USD (w porównaniu z 2002r. wzrost o 46%). Jak podsumował Abha Bhagat, analityk Nielsen/NetRatings - "Święta ...
Tematy: zakupy świąteczne, zakupy online -
Jaki jest polski konsument
... dużo więcej, niż potrzebuje. Ostatni wyróżniony segment to outsiderzy świata konsumpcji (19%). Dla osób z tej grupy decydującym kryterium jest cena produktu. Ma to związek z niskimi dochodami – w tym segmencie znaleźli się przede wszystkim mieszkańcy wsi i małych miast, bierni zawodowo i słabo wykształceni. Brak ...
-
Polskie zachwalali, wielu przekonali
... może mieć wybór produktów rodzimego bądź zagranicznego pochodzenia. Już 13% mieszkańców kraju (w wieku 15 i więcej lat) spontanicznie wymienia "polskość" pochodzenia produktu jako kryterium wyboru przy codziennych zakupach. Kryteria wyboru produktów przy codziennych zakupach – przed i po kampanii "Kupując polskie produkty dajesz pracę ...
Tematy: polska marka, polscy producenci -
Mamut wdraża TETA 2000
... która zdecydowała się na wdrożenie sztandarowego produktu wrocławskiej spółki informatycznej TETA. MAMUT zacznie korzystać z nowego rozwiązania już w styczniu przyszłego roku. Firma MAMUT jest wieloletnim klientem TETY. Współpraca rozpoczęła się w 1988 r., kiedy Spółdzielnia zdecydowała się na zakup systemu TETA_C. W maju 2005 r. MAMUT zdecydował ...
-
Chętniej kupujemy w sieci
... . Ponad 62% spośród robiących zakupy online, stwierdziło, że Internet jest dla nich pierwszym źródłem informacji na temat ceny i rodzaju poszukiwanego produktu (również umożliwia porównanie z innymi produktami). Zaledwie 10,6% poszukuje takich informacji w gazetach. Okazuje się, że im wyższe dochody, tym częściej Internet ...
-
Aparaty cyfrowe w Polsce I-VI 2005
... ich funkcjonalności i poprawy parametrów technicznych: rośnie wielkość matrycy i monitora LCD, dostępne są tematyczne tryby ekspozycji oraz polskie menu. Akceptacji tego produktu sprzyjała także rosnąca łatwość obróbki zdjęć, ich przesyłu i przechowywania oraz coraz szersze możliwości wywoływania (laboratoria, internet) lub druku na papierze ...
-
Zakupy przez Internet - raport ECC
... najbardziej powszechną skargą był problem z dostawą towaru, dotyczyło tego 46 proc. wszystkich skarg i sporów w roku 2005. Problemy związane z jakością i stanem produktu to kolejne 25 proc. skarg. Problemy związane z ceną i płatnościami, warunkami umowy i rekompensatą stanowiły odpowiednio 8 proc., 8 proc. i 5 proc. skarg. Wśród problemów ...
-
Polacy a marka handlowa towaru
... produktów, w mniejszym stopniu ulegają też czasowym ofertom i promocjom cenowym rywali. Podstawowymi czynnikami wyborów wskazywanymi przez Polaków są poza ceną, jakość produktu oraz własne doświadczenia związane z jego użytkowaniem Jak wynika z ogólnopolskich badań towarzyszących kampanii „Wybierz Ma®kowe”, przeprowadzonych po raz drugi na ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... public relations podejmowane przez firmę czy instytucję. Zasoby Internetu mogą być przeszukiwane według klucza, którym może być nazwa firmy lub produktu, cała branża lub hasło opisujące dane zagadnienie. Monitoring mediów umożliwia ocenę efektywności przekazów mediowych. Działom PR pozwala sprawdzić, które z redakcji ...
-
Porównywarki cen on-line rosną w siłę
... users) wzrosła do ponad 2,7 miliona. O popularności internetowych porównywarek cen decyduje kilka czynników. Zawierają one szereg narzędzi umożliwiających trafne odnalezienie produktu, jak również wyczerpujące informacje o jego cenach w poszczególnych e-sklepach. Dzięki temu klient oszczędza czas, który wcześniej musiał poświęcić na odwiedzanie ...
Tematy: porównywanie cen, porównywarki cen, Ceneo.pl, Skapiec.pl, 9sekund.pl, Kupujemy.pl, Nokaut.pl -
Najpopularniejsze notebooki: Toshiba liderem
... tempie. Coraz częściej decydujemy się na zakup drugiego lub nawet trzeciego komputera przenośnego - zwracając uwagę na czas pracy baterii, ... , właściciel serwisu Skapiec.pl. Każdy z użytkowników Skąpca ma możliwość ocenienia konkretnego produktu w skali od 1 do 10, gdzie 1 oznacza "słaby", a 10 - "super". Wyniki przedstawiają się następująco: ...
-
20% Polaków kupuje leki bez recepty poza apteką
... szansy na zwiększenie sprzedaży. Przykład ten pokazuje, jak trudno jest konsumentom przełamać pewne utrwalone zwyczaje, obawy i niepokoje związane z zaufaniem do produktu i miejscem jego sprzedaży. Jak zwykle najbardziej otwartą na zamiany przyzwyczajeń jest grupa młodych konsumentów. Starsi wymagają więcej czasu aby zaakceptować ...
-
Serwis społecznościowy cokupić.pl
... planuje współpracę z jedną z polskich porównywarek cen. Oznacza to, że konsumenci będą mogli zapoznać się z opiniami oraz z pomocą znajomych dokonać wyboru produktu, a następnie porównać ceny - zgodnie z ideą social shopping. Cokupić.pl przygotowuje także ofertę dla partnerów biznesowych, którym zostaną zaproponowane na początek ...
-
Czekają nas podwyżki cen żywności
Nowy rok zazwyczaj przynosi nowe ceny, tak będzie również w tym przypadku. W 2008 roku koszty poniesione w związku z zakupem produktu będą wyższe co najmniej o 8%. Jak twierdzą ekonomiści, podwyżki są nieuniknione z powodu większej konsumpcji w Chinach i Indiach, a także wzrostu produkcji biopaliw. Z obliczeń ...
-
Zakupy w sieci a oczekiwania konsumentów
... wyniki badań Linda Shea, globalny dyrektor zarządzający Opinion Research. - Jeżeli nie sprostamy oczekiwaniom konsumentów od momentu logowania do momentu otrzymania produktu, może mieć to niekorzystny wpływ na postrzeganie marki i samego sklepu.
-
Polscy internauci a usługi turystyczne
... wykorzystanie wyszukiwarki. Wniosek jest więc jasny, wyszukiwarki stały się jednym z najistotniejszych narzędzi, które nie tylko wspierają podjęcie decyzji o wyborze konkretnego produktu, ale także są istotnym elementem samego zakupu usług turystycznych. Równie ważnym trendem, które wykazało przeprowadzone badanie jest fakt, że współczesny ...
-
Idealny sklep online wg internautów
... nie tylko okazję do zarobku, ale także zaufanie niedoszłego klienta – opisuje Paweł Kucharzak – Zarządzający Opineo.pl Co ciekawe, pomoc w wyborze produktu, wyróżniono tylko w 8,6 proc. z przebadanych pozytywnych komentarzy. Można tu wysnuć tezę, że jest to wynik wagi, jaką przywiązujemy do opinii innych ...
-
Bankowość online a zabezpieczenia
... w stanie zapłacić o 30 dolarów więcej niż oczekujesz, jeżeli zamkniesz aukcję przed czasem - mój klient z Afryki potrzebuje pilnie sprzedawanego przez Ciebie produktu. Oczekuję na jak najszybszą odpowiedź, po odebraniu której rozpocznę starania związane z płatnością za pośrednictwem Bidpay Auction Payments. Proszę o informację, czy ...
-
Linki sponsorowane w pasku wyszukiwania?
... , idealnie wpasowywać się będzie w target, a tym samym zainteresowania użytkownika. Innymi słowy target w przypadku tego narzędzia będzie idealnie dopasowany do oferowanego produktu. Powstają jednak dwa podstawowe pytania. Jakie koszty reklamodawca będzie musiał poświęcić aby jego reklama pojawiła się w tym miejscu oraz jaka ...
-
Opinie internautów a decyzje zakupowe
... użytkownicy sieci, zanim zdecydują się na zakup jakiegoś towaru, coraz częściej czytają opinie tworzone przez bardziej aktywnych konsumentów, którzy ... użytkowników sieci (66 proc.) zadeklarowało, że choć raz skorzystało z możliwości zakupu produktu lub usługi za pośrednictwem internetu – wynika z raportu na temat badania „E-commerce w Polsce” ...
-
Inflacja I-VI 2009: ujęcie terytorialne
... jako miara inflacji - informują, o ile więcej lub mniej (w %) wydawał przeciętnie konsument na zakup tej samej ilości takich samych towarów i usług, w danym okresie ... średnio płacili mniej niż klienci pozostałych punktów sprzedaży (o 8,6%). Ceny tego produktu szybciej rosły w sklepach wielkopowierzchniowych (średnio o 4,2% wobec 1,1% w pozostałych). ...
-
E-commerce: klient bardziej wymagający
... tylko kilkuprocentowy rabat na produkty, czy też udogodnienie w postaci możliwości zakupu na raty. Powinny iść za tym również sposób prezentacji produktu (w tym jednocześnie prostota i precyzyjność wyszukiwania) oraz jakość obsługi. Coraz bardziej popularne stają się programy lojalnościowe. To nie wszystko. Nasz wybór ...
-
Internet wspiera handel tradycyjny
... Director, TNS OBOP. Co ciekawe, uzasadnioną głównie informacjami z sieci decyzję zmienia w sklepie tylko 1 na 5 konsumentów, a na ostateczny wybór wpływają cena produktu lub działania sprzedawcy. Oznacza to, że większość kupujących wybiera markę i rodzaj sprzętu co najmniej na tydzień przed dokonaniem zakupu i w samym ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... konsumenckie. Według 73,5% badanych, kobiety są dużo bardziej wymagającymi klientkami. Zastanawiający jest natomiast fakt, że mimo deklarowanych większych oczekiwań wobec produktu uważa się, że panie zbierają mniej informacji o produkcie (tylko 38,1% wskazań), niż mężczyźni. Zaskakujące jest również to, że kobiety są ...
-
Promocje cenowe przyciągają Polaków
... produktów FMCG mają promocje cenowe. To one przekonują do zakupu aż 64 proc. klientów. Na znaczeniu zyskuje też powiększona gramatura produktu (15 proc. badanych wybiera powiększone promocyjne opakowania). 14 proc. klientów przyciągają gratisy dodawane do produktów. Dla 5 proc. badanych to sposób ...
-
Decyzje zakupowe Polaków przed Świętami
... popularnością cieszyła się marka Nikon. Natomiast na trzecim miejscu uplasował się Sony z wynikiem w granicach 16 %. Przeprowadzone badanie pokazało, że marka produktu była ważnym czynnikiem, ale to cena miała największy wpływ na wybór konsumentów. Polaków już nie zadowalają aparaty cyfrowe z najniższej półki ...
-
Sklepy internetowe komplikują nam życie?
... systemu (10 proc.). Okazało się również, że takie kwestie niezwiązane bezpośrednio z funkcjonowaniem witryny sklepu, jak na przykład brak możliwości obejrzenia produktu na żywo, czy nawet zawyżone koszty przesyłki, nie stanowią dla badanych przeszkody w korzystaniu z zakupów przez Internet. Jedynym czynnikiem pozostającym bez ...
-
Zakupy online muszą być bezpieczne
... sklepy tradycyjne i internetowe ze sobą nie konkurują – nie są wrogami, a raczej graczami tej samej drużyny. Dla konsumentów liczy się cena produktu oraz jego dostępność – a sposób dokonania zakupów pozostaje kwestią drugorzędną. Sieci handlowe korzystają ze sprzedaży internetowej, aby testować nowe produkty i nowe ...