-
Co kupujemy w Internecie?
... . Właściciele sklepów internetowych muszą zdawać sobie sprawę z tego, że samo „fizyczne” posiadanie sklepu, czyli domeny, oprogramowania i hostingu, nie gwarantuje sukcesu. Tym bardziej, że łatwiej jest zweryfikować rzetelność sklepu internetowego niż tradycyjnego i ma to poważniejsze konsekwencje dla przedsiębiorcy. Wystarczy mały problem, np ...
-
Trudno dogonić polski rynek e-commerce
... klientów, ceną i promocjami. Nie wystarczy już po prostu otworzyć sklepu. Jak przyznaje 62% respondentów, potrzebna jest skuteczniejsza promocja, zwiększenie lojalności ... benzynę, zniżki na usługi, nagradzają niemal za każdą czynność wykonaną w obrębie sklepu czy serwisu, a pomysłów wciąż przybywa. Gonimy najszybciej w Europie Według wspomnianego ...
-
Kupujący online słabo znają prawa konsumentów
... odpowiedziało poprawnie na pytanie o termin jaki klient ma na oddanie towaru do sklepu internetowego bez podania przyczyny. Obecnie czas ten wynosi 10 dni, natomiast dyrektywa ... . Musimy ją wykonać wspólnymi siłami. Klient wyedukowany na pewno wróci do sklepu, w którym został dobrze poinformowany i w którym dokonał udanej transakcji, a także poleci ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... internetowego kanału sprzedaży przekonuje się coraz więcej znanych marek odzieżowych, które sukcesywnie udostępniają swoim klientom możliwość zrobienia zakupów bez odwiedzania sklepu naziemnego. Według analiz PMR (Raport Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2012), wiodącymi graczami na rynku handlu detalicznego odzieżą i obuwiem w Polsce ...
-
Zakupy online za granicą: dyskryminacja problemem
... konkurencji - Artykuł 101 TFUE. Przykładowe sprawy, które trafiły do ECC-Net: Polska konsumentka w czasie, gdy mieszkała w Wielkiej Brytanii posiadała kartę lojalnościową sklepu brytyjskiego, oferującego głównie kosmetyki, artykuły higieny osobistej oraz suplementy diety. Po powrocie do Polski postanowiła wykorzystać zgromadzone na karcie punkty ...
-
Spam I 2014
... ani nazwiska oraz podaje więcej niż jeden powód niezrealizowania dostawy. W styczniu trafiliśmy na niemieckojęzyczną masową wysyłkę phishingową, w której wykorzystano nazwę sklepu Amazon. Odbiorca został poinformowany, że w serwisie odnotowano próbę uzyskania dostępu do jego konta z komputera innej osoby. Odbiorca został poproszony o potwierdzenie ...
-
Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami
... , żeby nabyć upominki dla bliskich. Z jednej strony to znakomita okazja dla sklepu na zapisanie się złotymi sylabami w pamięci klienta, z drugiej – jeszcze większa szansa na ... , które pomagają zmierzyć się z problemem. 2. Brak odpowiedzi na email Nie powinno być sklepu bez żelaznej reguły: odpowiadamy na każdą wiadomość email. Zostawienie klienta bez ...
-
Boże Narodzenie: żniwa w e-commerce, łupy dla oszustów
... w przypadku stron, na których podajemy swoje dane do logowania. Sprawdzenie sklepu Zanim dokonamy zakupów w konkretnym sklepie warto zapoznać się z informacjami na jego temat ... nam, jako konsumentom oraz znać obowiązki, które spoczywają na właścicielu sklepu. W tym celu trzeba dokładnie czytać regulaminy oraz treść ofert sprzedażowych. Nieuczciwi ...
-
Płatności mobilne, beacony, inteligentne domy - najbliższa przyszłość
... mu informacji na temat promocji w momencie, gdy przekroczy próg sklepu, mogą zapewnić handlowcom przewagę konkurencyjną, a samych konsumentów zachęcić do robienia zakupów ... odbiór towarów zakupionych przez Internet w miejscach, takich jak wydzielona przestrzeń sklepu, centrum handlowe, paczkomat lub punkty ogólnodostępne, takie jak poczta czy ...
-
Zakupy w Internecie: tylko 1/3 klientów nie narzeka na jakość obsługi
... , w którym zapytano e-kupujących o doświadczenia zakupowe i wagę wiarygodności e-przedsiębiorców. Sondaż przeprowadzony przez IMAS International na zlecenie „Rzetelnej Firmy” dowodzi, że wiarygodność sklepu internetowego jest dla kupujących wręcz kluczowa. O jej istocie przekonanych jest aż 96% respondentów. Skąd zatem bierze się aż tak duży ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... I półroczu 2016 roku opublikowano w social media. Prawie 8,5 mln interakcji świadczy o dużym zaangażowaniu internautów w proces zakupowy, który znacznie wykracza poza przestrzeń sklepu – wynika z najnowszego badania IMM. Biedronka prowadzi liczbą publikacji (110 tys.) oraz udostępnień (2,3 mln), tuż za nią Lidl i Tesco. W mediach społecznościowych ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... uzyskania czy to w sklepie stacjonarnym, czy online. Klęska urodzaju W Stanach Zjednoczonych Czarny Piątek oznacza dla e-sklepów prawdziwy test. Ograniczony metraż sklepu, który w przedświątecznej gorączce przeżywa prawdziwe oblężenie klienta/cm2 spokojnie można porównać do ograniczonej przestrzeni wirtualnej, czyli do zasobów serwera, na którym ...
-
Bożonarodzeniowe chwyty marketingowe. Nie daj się wkręcić
... postarał się o nas i szczególnie przekonał, abyśmy weszli właśnie do niego. Rolą sklepu jest za to przekonanie nas, że potrzebujemy kupić więcej niż to ... istniał w przyszłym roku, dlatego nie przygotował standardowej oferty. Kluczem do sukcesu sklepu w czasie przedświątecznego szału zakupów jest zapach. Unoszący się aromat cynamonu, pomarańczy i ...
-
Kobiety w ciąży i matki na zakupach. Stres czy przyjemność?
... to towarzyszą mu wypowiadane uwagi z dezaprobatą, niemiłe spojrzenia aż po wyproszenie ze sklepu, restauracji, banku. Zestresowany rodzic w urzędzie i banku 73% rodziców deklaruje, ... mocną stroną większości dzieci, ale także i dorosłych. Z dziećmi chętniej pójdziemy do sklepu osiedlowego niż do dużego centrum handlowego, czy supermarketu. „W ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?
... się na smartfonach. Dlatego niezwykle ważne jest, aby dostosować stronę internetową sklepu na urządzenia mobilne i zapewnić klientom przyjazną nawigację na stronie, ... takich jak Shopify, SquareSpace, i BigCommerce może pomóc w stworzeniu sklepu internetowego zarówno internetowego, jak i mobilnego z zaawansowanymi funkcjami i opcjami, opracowanymi ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... tys, aplikacji, ale część z nich ciągle jest porozrzucana w innych miejscach sklepu. W ujęciu globalnym ilość aplikacji zakupowych nie jest wprawdzie przytłaczająca - stanowią one 3% apek ... pozyskania wysokiej jakości ruchu i zdobycie wysokiej pozycji w rankingu sklepu z aplikacjami” – podsumowuje Michał Pietruszka. Wyniki aplikacji zakupowych ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... jest idea connected store. – To miejsce łączące zalety tradycyjnego sklepu z możliwościami współczesnych technologii i handlu online. Choć stacjonarne sklepy nie ... stolicy Wielkiej Brytanii eksperymentalny butik, który rozpoznaje klientów z aplikacją sklepu i informuje sprzedawcę o ich zakupowych preferencjach. Dzięki interaktywnej przymierzalni ...
-
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce. Jak to ugryźć?
... tylko dopasowanie mebli i akcesoriów do wnętrza, ale także pozwala na zakup produktów w sklepie internetowym. Szeroki potencjał technologii AR Rozszerzona rzeczywistość jest ... w sklepie stacjonarnym (który często posiada bardziej ograniczony, w stosunku do sklepu on-line, asortyment). Ułatwia wybór produktu jednocześnie zmniejszając ryzyko związane z ...
-
Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... Rozwiązania przyjazne dla klientów to m.in. automatycznie otwieranie wersji mobilnej sklepu, responsywność, czyli dostosowanie do różnych wielkości ekranów, zachowanie produktów ... miejscowości. - To tylko część obszarów, których poprawa może stanowić atut danego sklepu, na tym bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Krzysztof Blinowski, z Twisto. Badanie ...
-
Sklepy internetowe: 5 trendów, które pozostawi pandemia
... handlu internetowym na drugą połowę 2020 r. 1. Nieustająca promocja Banery wyskakujące po wejściu do sklepu ze zniżkę dla subskrybentów newslettera - jeśli klient poda e-mail, będzie można ... . Nierzadko po drugiej stronie będzie “siedział” bot, który przekaże konwersację pracownikowi sklepu, gdy pytania staną się zbyt trudne, jednak od razu upewni ...
-
Sprzedawcy gotowi na nowe zachowania konsumentów. Co zrobili?
... „Polacy i Black Friday 2020”). Sprzedawcy nie zapominają również o wrażeniach z zakupów w sklepie: 93 proc. detalistów podjęło kroki w celu przyciągnięcia klientów do sklepu, 50 proc. wprowadziło ograniczenie liczby klientów w swoich sklepach, aby zapewnić możliwość zachowania bezpiecznego dystansu, a 43 proc. wprowadziło więcej opcji płatności ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... Internetu. W miarę jak kraje takie jak Stany Zjednoczone zaczynają się ponownie otwierać, sprzedawcy detaliczni i firmy będą musieli ponownie przemyśleć rolę sklepu (i pracowników sklepu) oraz to, w jaki sposób może on służyć jako kluczowy element obsługi klienta cyfrowego w 2021 roku. Perspektywy na przyszłość W ubiegłym ...
-
7 nowych trendów w zakupach online po pandemii
... , to wciąż dopiero pierwszy krok. Z czasem spersonalizowana powinna zostać sama zawartość sklepu bądź aplikacji mobilnej, tak by klient uruchamiając ją zobaczył w pierwszej ... marketplace przekonała producentów, że nie wszystkich klientów zdołają przyciągnąć do własnego sklepu, bo dla części z nich zakupy internetowe zawsze będą zaczynać się i ...
-
Zakupy w Amazonie? Uważaj na te oszustwa
... do tego celu danych kontaktowych znajdujących się na oficjalnej stronie platformy. Adres strony sklepu Amazon najbezpieczniej zapisać w zakładce w przeglądarce i za pomocą tej zakładki każdorazowo wchodzić na stronę sklepu – dodaje. Oszustwa wykorzystujące karty podarunkowe Jednym z najczęściej spotykanych sposobów oszustw związanych z zakupami na ...
-
Jak nowe technologie wspierają zakupy w sklepie stacjonarnym?
... w sklepie stacjonarnym, ale o sumę doświadczeń związanych z marką. Klient, który dociera do sklepu, wie już dokładnie czego chce i w wielu przypadkach wie więcej o produkcie ... jego dostawę. Wszystko to w konsekwencji prowadzi do zmiany dotychczasowego modelu sklepu stacjonarnego oraz jego roli, a także szerszego zastosowania nowych technologii do ...
-
Polacy o handlu internetowym
... temat ich produktów pozytywne opinie, mimo, że nie korzystali z usług danego sklepu lub nie kupili danego produktu. Usuwanie negatywnych opinii Ponad połowa badanych (59 ... w wyszukiwarce bez oznaczenia Ponad połowa respondentów (59%) uważa, że wysokie wyniki danego sklepu lub produktu są wysoko w wyszukiwarce dzięki opłaceniu reklamy, mimo iż nie ma ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... z listy upominków. 68% kupujących stwierdziło, że rozważy skorzystanie z planu finansowania sklepu lub planu spłat, aby zapłacić za prezenty w późniejszym terminie (27% ... osób stwierdziło, że gdyby produktu nie było w magazynie, poszliby do innego sklepu Towar w niewłaściwym miejscu i czasie może generować największe koszty dla sprzedawcy ...
-
Czy zakupy online robią już wszyscy?
... jednym może oznaczać straty w sprzedaży, ponieważ konsument chętniej wróci do sprawdzonego sklepu, niż skorzysta z nieznanej mu metody płatności na nowej stronie. To pokazuje, ... jest zaoferowanie różnorodności w tym obszarze – to przekłada się na silniejszą reputację sklepu, a co za tym idzie, możliwość zdobycia zaufania szerszej grupy konsumentów – ...
-
Luksusowe marki: czy klasyka i prestiż potrzebują nowych technologii?
... klientów wchodzi na strony internetowe luksusowych marek zanim uda się do sklepu. Dzięki analizie danych, marki poznają preferencje i zachowania swoich klientów i mogą budować ... Bain pokazują, że dla 61 proc. kupujących to kontakt z personelem sklepu jest najbardziej niezwykłym elementem luksusowych zakupów. Dzięki wykorzystaniu analizy danych, a ...
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
... środowiska zakupowego do indywidualnych potrzeb. Sprzedawcy detaliczni stosują strategie wpływające na decyzje zakupowe i zachęcające do ponownych wizyt, takie jak: Układ sklepu, który subtelnie kieruje ruchem i wyraźnie eksponuje określone produkty, które sprzedawca chce wyróżnić. Umieszczenie sezonowych lub czasowych ofert w miejscach o dużym ...
-
Zakupy online a prawa konsumenta
... przedsiębiorca zwrócił konsumentowi poniesione koszty i zaproponował kupon promocyjny na zakup nowego sprzętu. Aby uniknąć problemów kupujący on-line powinni pamiętać o następujących kwestiach: ... ochrony danych osobowych tzw. politykę prywatności określoną na stronie internetowej sklepu; • Nie ujawniać danych osobowych i finansowych poprzez pocztę ...
-
Merlin.pl: bezpieczne zakupy w Internecie
... SSL symbolizowanego przez kłódkę pojawiającą się w prawym, dolnym rogu w oknie przeglądarki). Adres strony, na której dokonujesz rejestracji i logujesz się do sklepu powinien zaczynać się od protokołu "https". Płać bezpiecznie: Dowiedz się, jakie są możliwości zapłaty. Najwygodniejszą i najtańszą opcją jest zapłata przelewem ...
-
E.Leclerc droższy niż inne hipermarkety
... spora obniżka, bo wynosząca prawie 10 zł. Tym samym Tesco z pozycji najdroższego hipermarketu w grudniu przesunęło się na pozycję drugiego najtańszego sklepu w swojej kategorii w styczniu br. W Realu zapłaciliśmy o niecałe 5 zł miej niż w grudniu, gdy nasz rachunek opiewał na kwotę 123,23 zł ...
-
Najtańsze zakupy online na świecie
... barier hamujących rozwój zakupów online— jest wygodnie, bo nasz system pozwala na zakup za pomocą kilku kliknięć, bezpiecznie, bo nie musimy podawać danych karty ani ... dla wymagających kobiet będzie nie tylko sama cena, ale też bogatszy asortyment sklepu oraz dostępność produktu. Nie łatwo odnaleźć Torebkę Louis Vuitton w ofercie polskich e-slepów ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... prestiżowej. Na forum.gazeta.pl znaleźć można opinie skrajne, często bardzo negatywne, zwłaszcza na temat mieszkańców, którym taka lokalizacja tego sklepu miałaby przeszkadzać: To straszne, zaciągnięty ogromny kredyt na „apartament” w „ekskluzywnym” osiedlu, a tu Biedronka. Ano ... i jak tu się rodzinie i znajomym z wygwizdowa ...