-
Protest rolników w mediach europejskich. Gdzie najwięcej publikacji?
10:53 16.02.2024
Protesty rolników zdominowały media europejskie, Najwięcej publikacji pojawiło się w Niemczech, Francji i we Włoszech. Polska znalazła się na czwartym miejscu - wynika z analizy Instytutu Przywództwa.
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
00:20 08.02.2024
Publicis Groupe opublikowała najnowszą analizę sytuacji panującej na rynku reklamy telewizyjnej w minionych 12 miesiącach. Okazuje się, że wydatki na spoty telewizyjne wzrosły w całym roku o 3,7%. Prognozy na najbliższą przyszłość są dość optymistyczne.
-
Najczęściej cytowane media 2023. Rzeczpospolita liderem
08:47 01.02.2024
Rzeczpospolita, TVN24 i Wirtualna Polska znalazły się na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
00:55 06.01.2024
Influencer marketing to jeden z najpopularniejszych ostatnio elementów strategii marek i to nie tylko w przypadku dużych, ale również mniejszych graczy. I nie ma w tym nic zaskakującego, skoro współpraca z influencerami o rozpoznawalnych twarzach niewątpliwe zwiększa szanse na dotarcie do ...
-
Abonament RTV: dla kogo zniżki i zwolnienia z opłat?
10:03 04.01.2024
Każdy, kto używa odbiornika telewizyjnego lub radiofonicznego jest zobowiązany do jego rejestracji oraz uiszczania opłat abonamentowych. Zasada dotyczy wszystkich, z wyjątkiem osób ustawowo zwolnionych od opłat, pod warunkiem dopełnienia stosownych formalności - przypomina Poczta Polska.
-
Najczęściej cytowane media XI 2023. TVN24 znów liderem
09:24 21.12.2023
TVN24, Gazeta Wyborcza oraz RMF FM znalazły się na podium listopadowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?
12:47 11.12.2023
Mateusz Morawiecki, Mariusz Błaszczak i Dominika Chorosińska to najcenniejsi medialnie członkowie ustępującego rządu - wynika z analizy Instytutu Przywództwa. Wartość przekazu medialnego premiera wyniosła 79,5 mln zł, ministra obrony narodowej 16,5 mln zł, a minister kultury i ...
-
Szymon Hołownia - marszałek Sejmu, król mediów
09:02 08.12.2023
Marszałek rotacyjny, jak sam mówi o sobie Szymon Hołownia, od pierwszego dnia swojego urzędowania cieszy się w mediach bardzo dużą popularnością. Przez zaledwie trzy tygodnie dotyczyło go blisko 46 tys. publikacji w tradycyjnych mediach. Łatwo się domyślić, że na łamach serwisów ...
-
Najczęściej cytowane media X 2023. TVN24 na czele
08:11 01.12.2023
TVN24, RMF FM oraz Rzeczpospolita znalazły się na podium październikowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Liderzy polityczni w trakcie kampanii wyborczej 2023 - kto najcenniejszy medialnie?
12:31 14.11.2023
Mateusz Morawiecki, Donald Tusk i Jarosław Kaczyński byli najdroższymi medialnie politykami w polskim internecie w czasie kampanii wyborczej. Wartość przekazów z ich udziałem wyniosła odpowiednio 450 mln zł, 421 mln zł i 339 mln zł - podaje Instytut Przywództwa.
-
Najpopularniejsi polscy przedsiębiorcy w Internecie
12:30 10.11.2023
Instytut Przywództwa zaprezentował zestawienie polskich przedsiębiorców, o których najczęściej pytamy Google. Układ listy może wydać się nieco zaskakujący. Jednocześnie zestawienie pokazuje, że na popularność mogą liczyć zarówno ci liderzy biznesu, o których jest głośno, jak i ...
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
07:00 07.11.2023
Jest już najnowsza odsłona raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na budżety przeznaczane na reklamę telewizyjną w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku, poświęcając również uwagę statystykom zmianom oglądalności TV. Oto, do jakich ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2023. Gazeta Wyborcza, Onet i Rzeczpospolita na podium
10:53 02.11.2023
Gazeta Wyborcza, Onet i Rzeczpospolita to podium wrześniowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
13:01 31.10.2023
Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media to podium tegorocznego rankingu najsilniejszych w mediach marek w Polsce przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie Top Marka objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2023. Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz RMF FM
11:13 02.10.2023
Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz RMF FM to podium sierpniowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
12:59 11.09.2023
Preferowaną przez konsumentów platformą reklamową po raz kolejny został Amazon, a najważniejszym kanałem medialnym już drugi rok z rzędu są wydarzenia sponsorowane - wynika z raportu Kantar Media Reactions 2023.
-
Najczęściej cytowane media VII 2023. Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz Gazeta Wyborcza na podium
09:25 31.08.2023
Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz Gazeta Wyborcza to podium lipcowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Social media: słupy z ogłoszeniami o pracę?
09:47 30.08.2023
Jeszcze kilka lat temu social media kojarzyły się przede wszystkim z rozrywką i utrzymywaniem relacji międzyludzkich. Te czasy odeszły już jednak do lamusa. Media społecznościowe to coraz częściej skuteczny kanał sprzedaży, a także pozyskiwania pracowników. Ci ostatni doskonale zdają ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
10:24 24.08.2023
Serwis REACHaBLOGGER.pl przedstawia rezultaty kolejnej już odsłony raportu „Rynek Influencerów w Polsce”. Opracowanie stanowi podsumowanie tego, co dzieje się obecnie na rynku influencer marketingu, rzucając jednocześnie światło na zmiany, które zaszły w ostatnich 12 miesiącach. Oto ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
08:50 21.08.2023
Gemius przedstawia wyniki raportu „Social Media 2023” - zrealizowanego we współpracy z PBI oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska, na podstawie badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Opracowanie rzuca światło na media społecznościowe, które są obecnie najlepszymi kanałami ...
-
Za co chwalimy i krytykujemy hotele w internecie?
09:32 13.08.2023
SentiOne, firma monitorująca internet, przyjrzała się publikowanym przez polskich internautom recenzjom hoteli. Pod lupę wzięto 55 tys. wpisów, a ich analiza dowiodła, że ponad połowa opinii miała wydźwięk pozytywny, 7 tys. publikacji zawierało krytykę obiektów, a pozostałe były ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
06:30 09.08.2023
Pojawił się najnowszy Raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie bierze pod lupę wydatki na reklamę telewizyjną w I półroczu bieżącego roku, pochylając się jednocześnie nad statystykami oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi.
-
Zmiany klimatu. Walczymy, ale w social mediach
00:20 07.08.2023
Globalne ocieplenie i zmiany klimatu przerażają nas. Wskazują na to choćby dyskusje w mediach społecznościowych. Niestety w ślad za tym nie idą konkretne działania. Dlaczego? Oto wnioski z raportu "Inteligencja społeczna dla działań na rzecz klimatu" przygotowanego przez Capgemini.
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
10:04 04.08.2023
21 lipca do kin trafiły dwa filmy - "Barbie" w reżyserii Grety Gerwig oraz "Oppenheimer" Christophera Nolana. Premiery poprzedzone były, zwłaszcza w przypadku pierwszej produkcji, intensywnymi działaniami marketingowymi. Czy Polacy ruszyli do kin? Oto analiza Gemius i PBI.
-
Najczęściej cytowane media V 2023. RMF FM, TVN24 oraz Rzeczpospolita na podium
09:22 27.07.2023
RMF FM, TVN24 oraz Rzeczpospolita to podium majowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).