-
Kryptowaluty w sieci 2022: o czym mówią internauci?
09:49 24.11.2022
SentiOne, polska firma trudniąca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, postanowiła sprawdzić, jakie emocje wzbudzał wśród polskich internautów temat kryptowalut. Oto kluczowe wnioski z tej analizy.
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
11:18 22.11.2022
Schyłek roku zbliża się nieubłaganie i tradycyjnie już jest to czas podsumowań. Temu trendowi poddaje się Kantar, który jak co roku publikuje raport zawierający prognozę rozwoju rynku mediów w kolejnych 12 miesiącach. Pod jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
00:30 18.11.2022
Allegro zostało liderem rankingu Top Marka w kategorii e-commerce, opublikowanego przez magazyn „Press” oraz PSMM Monitoring & More. W pierwszej piątce najsilniejszych marek w tej kategorii znalazły się także: Amazon, OLX, AliExpress oraz Zalando.
-
Najczęściej cytowane media IX 2022. Na podium Rzeczpospolita, RMF FM oraz Wirtualna Polska
08:27 17.11.2022
Rzeczpospolita, RMF FM oraz Wirtualna Polska to podium październikowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów.
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
09:50 15.11.2022
Najnowsze badanie Kantara rzuca światło na marki medialne generujące najbardziej interesujący zwrot z lokowanych w ich przestrzeni reklam. Zdecydowanym numerem jeden okazuje się Amazon. Reklama na tej platformie ma największe szanse na to, aby być znaczącą i przydatną dla konsumenta ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
09:43 10.11.2022
Clue PR prezentuje wyniki zleconego agencji badawczej WiseRabbit raportu rzucającego światło na konsumpcję treści internetowych przez reprezentantów pokolenia Z. Okazuje się, że młodzi internauci informacje czerpią najczęściej z YouTube’a, Facebooka i Instagrama, ale częstokroć ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem
12:27 04.11.2022
Zaprezentowane zostały wyniki XV już edycji raportu Top Marka przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 70 mln informacji. Zwycięzcą został, podobnie jak przed rokiem, PKO Bank Polski. Na ...
-
Najlepsze horrory wg Polaków. Zwycięzcą Teksańska masakra piłą mechaniczną
09:15 28.10.2022
"Teksańska masakra piłą mechaniczną", "Pogromcy duchów. Dziedzictwo" oraz "Czarny telefon" to podium rankingu ulubionych horrorów Polaków przygotowanego przez SentiOne na podstawie wypowiedzi internautów. W kontekście platform streamingowych najwięcej wypowiedzi o tego typu produkcjach ...
-
Ceneo najpopularniejszą platformą e-commerce wg internautów
12:29 26.09.2022
Najpopularniejszą platformą e-commerce wśród internautów jest Ceneo. Największą sympatią cieszy się TaniaKsiazka.pl. Najczęściej wzmiankowane w mediach są Allegro i Amazon. Tak wynika z najnowszego rankingu popularności platform e-commerce przygotowanego przez SentiOne.
-
Najczęściej cytowane media VIII 2022. Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera
00:55 14.09.2022
W sierpniu 2022 Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Na podium znalazły się także TVN24 i Onet.
-
Media społecznościowe zbudują zaufanie do rządu?
09:07 07.09.2022
40 proc. respondentów z całego świata przyznaje, że ich skłonność do głosowania w dużej mierze uwarunkowana jest zaufaniem. Aby to zaufanie budować, konieczny jest odpowiedni przekaz, a ten powinien płynąć m.in. poprzez media, w tym również społecznościowe. Tego właśnie życzą ...
-
Politycy w mediach w 2021 roku: liderami Morawiecki, Duda i Dworczyk
11:07 18.08.2022
W 2021 roku w mediach pojawiło się 1,3 mln wypowiedzi polityków. Najbardziej medialni byli Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda i Michał Dworczyk. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że ich wypowiedzi w różnych środkach masowego przekazu pojawiły się aż 300 tysięcy razy.
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
12:20 17.08.2022
Spośród wszystkich mediów społecznościowych TikTok odnotowuje najszybszy wzrost liczby obserwujących. Z analizy SentiOne wynika, że wśród 10 największych polskich kont firmowych od maja do sierpnia 2022 wyniósł on średnio aż 26 proc. A jak wygląda TOP 5 polskich kont?
-
#BayraktarChallenge w mediach
09:04 27.07.2022
Po wybuchu wojny w Ukrainie, Polacy organizowali różnego rodzaju pomoc: zbiórki pieniędzy, żywności, artykułów medycznych. Ostatnia akcja zorganizowana przez dziennikarza Sławomira Sierakowskiego miała na celu zebranie środków na zakup drona Bayraktar. Akcja #BayraktarChallenge ...
-
Co polscy turyści mówią w Internecie o wakacjach?
11:51 12.07.2022
SentiOne sprawdził, jakie tematy poruszane są przez polskich internautów w kontekście tegorocznych wakacji. Okazuje się, że dyskusje zostały zdominowane przez rosnące ceny, przede wszystkim paliw. Turyści rozmawiają także o koronawirusie, rosyjskich turystach i pogodzie.
-
Dziś Światowy Dzień Mediów Społecznościowych. Jakie błędy popełniamy?
13:14 30.06.2022
Dziś Światowy Dzień Mediów Społecznościowych. Z tej okazji firma Check Point Software podsumowała najczęściej popełniane przez nas błędy przy korzystaniu z mediów społecznościowych. Udostępnianie danych osobowych, odpowiadanie na złośliwe wiadomości e-mail dotyczące resetowania ...
-
Polacy wolą Disney+ od Netflixa
12:16 30.06.2022
Polacy mogą już korzystać z platformy streamingowej Disney+. Z analizy polskiego SentiOne wynika, że odbiorcy chwalą tę platformę za cenę i dostępne seriale, a krytykują głównie za błędy w aplikacji i jakość obrazu. Część odbiorców zamierza nawet zrezygnować na rzecz Disney+ z ...
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
10:30 21.06.2022
Serwis REACHaBLOGGER.pl przedstawia rezultaty raportu „Rynek Influencerów w Polsce – 2022”. Opracowanie wskazuje, że marki zamierzają zwiększać wydatki na współpracę z influencerami. Nie jest zaskoczeniem, że zdecydowanie najpopularniejszym miejscem tej współpracy jest Instagram ...
-
Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?
12:18 10.06.2022
Z najnowszego badania MediaCom Influence Power Index wynika, że chociaż celebryci są bardziej rozpoznawalni, to wizerunek influencerów jest bardziej wyrazisty. Marki planujące kampanie powinny to wziąć pod uwagę.
-
Klocki Lego najpopularniejszą zabawką w polskim Internecie
10:51 30.05.2022
Klocki Lego, lalka Barbie i puzzle to najpopularniejsze zabawki w polskim Internecie - wynika z analizy SentiOne przeprowadzonej z okazji Dnia Dziecka.
-
Najczęściej cytowane media III 2022. Onet wraca na miejsce lidera
10:22 29.04.2022
W marcu 2022 Onet wraca na miejsce lidera w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Na podium znalazły się także Wirtualna Polska i Rzeczpospolita.
-
Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu
12:03 13.04.2022
W nadchodzące święta wielkanocne na prawie każdym stole zagości majonez, który jest świetnym dodatkiem do obowiązkowych jajek i sałatek. Firma SentiOne sprawdziła o jakich majonezach dyskutują obecnie internauci. Okazuje się, że najpopularniejszym jest majonez Winiary, niestety ...
-
Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji
13:06 05.04.2022
Firma SentiOne przeanalizowała wypowiedzi internautów nawołujące do bojkotu firm, które nie zawiesiły swojej działalności w Rosji. Z analizy wynika, że najostrzej krytykowany jest francuski hipermarket budowlany Leroy Merlin. Podjęcie decyzji o wycofaniu się z Rosji poprawiło wizerunek ...
-
Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?
11:00 01.04.2022
Tegoroczna gala rozdania Oscarów powinna być triumfem filmu "CODA" oraz okazją do wspomnienia szerokiemu gronu odbiorców o sytuacji w Ukrainie. Niespodziewanie jednak całe show skradł Will Smith i to wcale nie z powodu uhonorowania go statuetką, lecz za sprawą spoliczkowania prowadzącego ...
-
Netflix inwestuje w Polsce
11:15 29.03.2022
Na przestrzeni lat 2020-2021 Netflix zainwestował w polskie produkcje 490 milionów złotych, co wiązało się z powstaniem 2600 nowych miejsc pracy. Kolejnym krokiem aktywności firmy nad Wisłą ma być otwarcie warszawskiego biura, które ma pełnić rolę hubu na cały region CEE.