-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...
-
Philips wycofuje się z produkcji monitów LCD
... Philips. Royal Philips zamierza outsoursować tylko i wyłącznie produkcję monitorów komputerowych, poprzez wycofanie się ze współpracy z LG.Philips LCD i TSMC. Jednocześnie marketing oraz sprzedaż monitorów komputerowych marki Philips pozostają nadal w gestii Philips oraz będą rozwijane. Równocześnie Philips prowadzi rozmowy na temat sprzedaży ...
-
Tydzień 36/2006 (04-10.09.2006)
... będzie uruchomiony podmorski gazociąg Langeled z pól norweskiego koncernu Norsk Hydro. Jednym z odbiorców surowca z nowego gazociągu będzie brytyjska spółka Gazpromu - Gazprom Marketing and Trading (roczny kontrakt 0,5 mld m³). W 2007 zakupy wzrosną do 1 mld m³. Komentarz do wydarzeń gospodarczych O GOSPODARCZEJ SYTUACJI W EUROPIE PO II KWARTALE ...
-
Adobe Acrobat 8
... wymiany informacji i wspólnego tworzenia dokumentów specjalistom z bardzo wielu dziedzin, takich jak architektura, inżynieria i budownictwo, finanse, informatyka, prawo, marketing, produkcja przemysłowa i branża wydawnicza. Rodzinę produktów Acrobat tworzą: Acrobat 8 Professional, Acrobat 8 Standard, Acrobat 8 Elements, Acrobat 3D 8, Acrobat ...
-
Ziemniaki z Cypru XI.2005-VI.2006
... ) i prawie 1000 ton w sezonie wiosennym, (odpowiednio 1,6% eksportu ziemniaka). Głównym graczem na rynku cypryjskiego ziemniaka jest organizacja Cyprus Potato Marketing Board prowadząca w imieniu szeregu producentów działalność promocyjną i eksportową. Koordynując znaczną część podaży eksportowej cypryjskiego ziemniaka CPMB dba przy okazji ...
-
Bezpieczeństwo w sieci wg MySpace
... kulturowym, który jest ciągle rozwijającym się modelem dochodowym. Szacuje się, że w 2006 roku marketerzy wydadzą 280 milionów dolarów na reklamę i marketing na stronach serwisów społecznościowych w USA, a dodatkowe 70 milionów dolarów na rynkach międzynarodowych. Wydatki te przeznaczone będą głównie na tworzenie stron ...
-
Kim są polscy użytkownicy web 2.0?
Yoof, nowa agencja marketingu młodzieżowego, zleciła firmie Gemius zbadanie użytkowników korzystających z serwisów web 2.0. Z badania wynika, że użytkownicy serwisów web 2.0 to w niemal równym stopniu kobiety i mężczyźni (odpowiednio 51 proc. i 49 proc.), 58 proc. badanych to osoby w wieku 15-19 lat, 42 proc. ma 20-25 lat. Ponad połowa badanych to ...
-
2 mld USD na reklamę internetową
... wzrost w porównaniu z 350 mln dolarów wydanymi w roku bieżącym. W 2010 roku natomiast mają one przekroczyć poziom 2 mld dolarów. Raport "Social Network Marketing: Ad Spending Update" stworzony przez firmę eMarketer przewiduje, że wydatki te sięgną 2,15 mld dolarów w 2010 roku. Liderem wśród stron ...
-
Jaki jest menedżer idealny?
... jednak o studia kształcące przyszłych prezesów, wymieniają kierunki ekonomiczne, handlowe oraz prawno. Na stanowisku wiceprezesa chętnie widzieliby natomiast także absolwenta kierunku marketing i zarządzanie. „Dobry manager powinien znać profil działalności firmy, którą zarządza. Ważniejsza jest jednak chęć stałego doskonalenia. Powinna to być ...
-
Popularność serwisów wideo
Niemal połowa internautów w wieku od 15 do 25 lat ogląda klipy video na stronach internetowych, co czwarty internauta należy przynajmniej do jednej społeczności internetowej, a co ósmy prowadzi własny blog - to tylko wybrane dane z pierwszego w Polsce badania użytkowników Web 2.0, zrealizowanego przez firmę Gemius SA na zlecenie agencji marketingu ...
-
Google: polski poradnik o AdWords
Firma Google uruchomiła polską wersję programu Google Advertising Professionals (GAP). Program ten jest zestawem narzędzi pomagających webmasterom, agencjom i specjalistom ds. marketingu w wyszukiwarkach rozwijać działalność i skuteczniej zarządzać wieloma kontami AdWords. W programie GAP istnieją dwa poziomy kwalifikacji użytkowników w zależności ...
-
Przyszłość pracownika biurowego
... (39%), umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi (39%). „Dzień pracy ulega zasadniczym zmianom w miarę zwiększania się wydajności pracowników” - mówi Iwona Chmielek, Marketing & Communication Specialist. „Nowe technologie umożliwiają pracę w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Dla niektórych oznacza to dodatkowe godziny pracy w domu, a dla ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... handlowych w działaniach SEO (search engine optimization): . Maciej Gałecki, założyciel i właściciel firmy Bluerank. m.galecki@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Rosyjskie kłopoty Google
... jak te, którymi dysponuje Google. Dlatego też pojawiają się przypuszczenia o możliwym nabyciu przez giganta jednej z czołowych lokalnych wyszukiwarek internetowych - podaje Marketing Vox. - Google zapowiadał, że namiesza na naszym rynku. Ale nie są aż tak wielcy. Niewiele jeszcze osiągnęli - komentuje Irina Gofman ...
-
Dlaczego warto pisać bloga
... zło. Przekonał się o tym Kevin Hillstrom, który rok swojego życia spędził na pisaniu książki poświęconej tematyce marketingu baz danych (database marketing). Jej pojawieniu się na rynku towarzyszyły ogromne emocje autora, które z czasem przekształciły się we frustrację spowodowaną niewielkim zainteresowania czytelników. Po ...
-
Intel zapowiada obniżkę cen
Koncern Intel zamierza rozpocząć w drugim kwartale przyszłego roku nową kampanię marketingową, opierającą się na znacznych obniżkach cen procesorów dwu oraz czterordzeniowych. Promocja obejmie również nowe układy, które pojawią się na rynku w nowej, zmienionej cenie. Jak podają źródła zbliżone do producenta, nadchodzący w styczniu chip Intel Core ...
-
Polski rynek telekomunikacyjny
W grudniu 2006 roku na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Centrum Badań Marketingowych INDICATOR Sp. z o.o. przeprowadziło badanie ankietowe, którego głównym celem było poznanie opinii o funkcjonowaniu rynku usług telekomunikacyjnych oraz zebranie informacji o preferencjach konsumentów w zakresie usług w sieci stacjonarnej, ruchomej, ...
-
MULTIMO: DSL od GTS Energis
... a naszą. Mimo to jestem przekonany, że w najbliższym czasie uda się nam pozyskać znaczną liczbę klientów” - powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Działu Marketing, GTS Energis Usługa MULTIMO będzie oferowana w następujących cenach: 512/128 kb/s od 34 zł netto (Neostrada tp 40,58 zł netto ...
Tematy: MULTIMO, DSL, GTS Energis, neostrada, dostęp do internetu, Energis, ADSL, łącze szerokopasmowe -
Narzędzia PR w Internecie
Public Relations to sztuka przekazywania informacji społeczeństwu przy użyciu mediów w imieniu zainteresowanego klienta, według innej definicji to ogół działań mających za zadanie wytworzenie pozytywnego wizerunku społecznego danej instytucji - czy to firmy, czy stowarzyszenia, fundacji czy dowolnej innej organizacji. Celem stosowania PR jest ...
-
Najczęściej wyszukiwane słowa 2006
Marketingowcy zawsze starali się dowiedzieć, o czym rzeczywiście myślą konsumenci. Jest to właściwie niemożliwe. Najnowszy raport firmy Hitwise - "Top US Search Lists of 2006" - pozwala jednak na "podejrzenie" tego, co zaprząta czas i myśli internautów. A dokładniej co zaprzątało ich myśli w 2006 roku na tyle, żeby zadali sobie trud wyszukania ...
-
Sponsoring jako element komunikacji marki
... zaprezentowania się w roli aktywnych i świadomych uczestników życia społecznego, którzy biorą za jakość tego życia odpowiedzialność. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Handel detaliczny w UE
... szczegółowe dane o: Transgranicznej sprzedaży detalicznej w UE (kanały dystrybucji itp.). Postawie i oczekiwaniach sprzedawców (przygotowanie do sprzedaży zagranicznej, marketing). Przeszkodach w sprzedaży zagranicę (praktyczne bariery, różnice w przepisach dotyczących sprzedaży konsumenckiej w UE, koszty spełnienia wymogów przepisów o ochronie ...
-
Marki rosną nam wszerz
... również i na tym rynku. Magdalena Kuśmierz, Junior Research&Strategy Manager, PND Futura. magdalena.kusmierz@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Co Polacy sądzą o EURO 2012?
W dzień po ogłoszeniu Polski i Ukrainy gospodarzami Euro2012 firma telemarketingowa ContactPoint przeprowadziła badanie dotyczące organizacji tego wydarzenia. W badaniu wzięło udział 500 respondentów w wieku od 18 do 65 lat, mieszkających w miastach, w których planowane są rozgrywki piłkarskie: w Chorzowie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... zostaje lepiej utrwalony. Aneta Mitko, konsultantka ds. internetu, specjalista PR i copywriter, Bluerank. a.mitko@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Przerwa reklamowa w komórce
Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania. Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi. Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... oraz przyczyniać się do większego zaangażowania innych, co pomaga pozyskiwać nowych klientów, uzyskiwać ich poparcie dla ważnych spraw i problemów, szerzyć marketing szeptany oraz wzmacniać lojalność wobec marki.” Rolą rzeczników jest wpływanie na opinie i decyzje innych. Aby poznać zjawisko New Wave of ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... kierować wdrażając system. Autor: Tomasz Piec, dyrektor handlowy, SigmaKalon Deco Polska. tomasz.piec@sigmakalon.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Marki wiernych wyznawców
... : Grzegorz Kosson, Senior Account Planner, warszawski oddział agencji reklamowej Just. grzegorz.kosson@just.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Internet a ochrona prywatności dziecka
Zagrożenie prywatności, szczególnie w Internecie, nie jest tajemnicą. Każdy - od legalnie zatrudnionych specjalistów ds. marketingu po oszustów i nadawców spamu - chce uzyskać o nas więcej informacji. Osoby dorosłe z reguły mają świadomość, komu można, a komu nie wolno ujawniać informacji osobistych, nie jest już jednak takie oczywiste, czy ...
-
Hoopla.pl planuje debiut giełdowy
... spółki wpłynie nowy kapitał - mówi Przemysław Szydłowski. - Zamierzamy go wykorzystać do poszerzenia asortymentu, wdrożenia nowych systemów informatycznych usprawniających marketing, sprzedaż oraz obsługę klientów. Planujemy również dokonywać akwizycji dobrze prosperujących innych biznesów internetowych, tworząc grupę e-commerce - dodaje Szydłowski ...
-
Ochrona własności intelektualnej z HASP SRM
... wsparcie w modelowaniu procesów bezpiecznej dystrybucji ich oprogramowania, włączając w to planowanie sprzedaży gotowych rozwiązań informatycznych przez Internet lub np. w oparciu o marketing szeptany. HASP SRM oparty jest na koncepcji „Zabezpiecz raz – Dostarczaj Wiele Razy”, zgodnie z którą zabezpieczenie oprogramowania jest oddzielone od ...
-
Systemy ERP coraz popularniejsze
O 5-7 proc. może wzrosnąć w tym roku miesięczne wynagrodzenie w Polsce. Te prognozy oraz nasycenie rynku nowymi produktami, a także rosnąca liczba klientów, którzy oczekują zindywidualizowanego podejścia, zmusza coraz więcej firm do szukania nowych narzędzi do budowania przewagi. Gra ceną i szybkie podwyżki mają swoje ograniczenia - mówi Tomasz ...
-
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
... dobrze odbierać. Cytaty z „Lovemarks, the future beyond brands” Kevina Robertsa, Powerhous books, New York 2004. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
PARP: szkolenia EFS popularne w sektorze MSP
... potrzeb i mało uwagi poświęcają szkoleniom, które dostarczają wiedzy i umiejętności pozwalającej na wdrażanie innowacyjności i rozwój firmy, (a więc takim tematom, jak np. marketing, promocja, reklama, umiejętności osobiste, czy zarządzanie) to trzeba zauważyć, że szkolenia dofinansowane z EFS stwarzają tej kategorii firm więcej możliwości zdobycia ...