-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
Agencja Rubikom Strategy Consultants, przy współpracy zespołu Movedo Shopper&Trade Marketing, zrealizowały badanie konsumenckie "Jak kupuje nowe pokolenie Polaków", które skupiło się na: zwyczajach, zachowaniach, postawach i oczekiwaniach zakupowych Polaków "nowego pokolenia". “ ...
-
Hutchinson Poland w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... Currencies stały się tylko słodką wisienką na torcie, którą zje tylko niski odsetek przypadkowych osób. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
ŁSSE: nowe inwestycje w Kutnie, Łęczycy i Przykonie
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Big Data - duży potencjał i wyzwanie
... IT. Respondenci uznali jednak, że w prowadzeniu projektów Big Data uczestniczyć będą także inne działy, w tym finansowy, R&D, operacyjny, inżynierski oraz marketing i sprzedaż. Big Data a personel IT Wiele firm zaczyna zauważać, że projekty Big Data obejmują różne sektory biznesu, przez co wymagają ...
-
Polacy a plany na wakacje 2013
... (52%), pewność zakupu potwierdzoną dokumentem (49%) i doradztwo sprzedawcy (31%). Największy wpływ na wybór wycieczki i konkretnego biura podróży mają opinie znajomych – marketing szeptany i polecenia są najważniejsze prawie dla co drugiego kupującego wycieczkę w biurze podróży (48%). W dalszej kolejności pod uwagę bierzemy zaufanie i wiarygodność ...
-
Rynek pracy: bezrobocie młodych ciągle dotkliwe
... jest to naszą winą, że firmy tak widzą przygotowanie zawodowe młodych osób – mówi Ania, lat 25, bezrobotna studentka kierunku Zarządzanie i Marketing. - Wiem, że jest teraz ciężka sytuacja na rynku, ale z drugiej strony wymagania firm też wzrosły. Nie tylko musimy mieć super ...
-
LEK S.A. inwestuje w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Insight czyli wyczucie klienta
... . Wymaga pokory i wrażliwości rynkowej. Nagrodą jednak jest odkrycie przestrzeni rynkowej, która stanowi swoisty błękitny ocean. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Polacy a smartfony
Najbardziej aktualne badanie, nadzwyczaj frapujące pytania i… niezwykle szokujące odpowiedzi. Takie są efekty akcji "Co gryzie polskiego marketera", przeprowadzonej wspólnie przez agencję marketingu interaktywnego GoldenSubmarine i TNS Polska. Akcja „Co gryzie polskiego marketera” miała za zadanie zrozumieć zachowania użytkowników urządzeń ...
-
Przetargi budowlane w II poł. 2012 r.
Serwis Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów z branży budowlanej za drugie półrocze 2012 roku. Zanalizowanych zostało 3770 wyników zamówień publicznych. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... końca zrozumiał ich potrzeb. Konsumenci oczekują, że działania marketingowe w większym stopniu skierowane będą do kobiet, 62% respondentów uważa, że taki marketing ma przyszłość. Różnice w podejmowaniu decyzji Producenci i sieci handlowe coraz częściej dokonują analiz zachowania kobiet i mężczyzn w procesie dokonywania zakupów i podejmowania ...
-
Najbogatsi ludzie świata 2013
... miliona z majątkiem 12 bilionów dolarów. - W 2102 roku zanotowano wysoki wzrost populacji najbogatszych ludzi świata - mówi Jean Lassignardie, Chief Sales and Marketing Officer, Capgemini Global Financial Services. - Jednakże prowadzenie Ameryki Północnej zarówno w liczbie osób najbogatszych jak i wielkości ich majątku, może być w przyszłości ...
-
ESET Security dla Microsoft SharePoint Server
... serwer SharePoint zarażone pliki infekując całą bazę danych. Cyberprzestępcy tylko na to czekają - mówi Ignacio Sbampato, ESET Chief Sales and Marketing Officer. - Nowy produkt oparliśmy na ESET File Security dla Microsoft Windows Server rozwijając go o elementy specyficzne dla platformy SharePoint, która ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... , by klienci widzieli różnicę między tobą a konkurencją. Nawet jeśli tą różnicą miałaby być tylko cena… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... Jak wynika z badań, w okresie nadchodzących 6 miesięcy najbardziej poprawi się sytuacja przedsiębiorstw z branży usług biznesowych (usługi B2B jak doradztwo i konsulting, reklama i marketing, konferencje i targi). Jej przedstawiciele liczniej przewidują poprawę sytuacji swojej firmy (36,6 proc.) niż jej pogorszenie (21,8 proc.). Poprawy sytuacji ...
-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... zdalnie pokaże użytkownikowi, jak wykonać określony wydruk lub skan na ekranie dotykowym, w który wyposażony jest sprzęt – mówi Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager, Xerox Polska. Droga do doskonałej obsługi Analiza i monitorowanie sposobów obsługi klienta w przedsiębiorstwie staje się kluczowym zadaniem wielu firm. Według ...
-
Wirthwein Polska Sp. z o.o. inwestuje w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Szukanie pracy: najłatwiej na Mazowszu
... 8,9 proc., 9,3 proc. i 10,3 proc. Absolwenci tych kierunków zamawianych mają większe problemy z zatrudnieniem niż np. osoby kończące ekonomię (6,8 proc.) czy zarządzanie i marketing (7,7 proc.). Zmienić branżę jest coraz trudniej. Zawody na czasie Aby zmienić niekorzystną sytuację absolwentów na mazowieckim rynku pracy, została przez ...
-
Reputacja firmy ważniejsza niż zyski
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez CGMA, liderzy finansowi w coraz większym stopniu obawiają się ryzyka utraty reputacji. Trzy czwarte (76 proc.) z nich twierdzi, że ich firmy skłonne są zrezygnować z części zysków w krótkoterminowej perspektywie po to, aby chronić swoją reputację w dłuższym okresie. Globalna ankieta przeprowadzona przez ...
-
Zakupy online: kupujemy produkty ekologiczne
... on już około tysiąca pozycji asortymentowych i wciąż się rozszerza – mówi Grzegorz Bielecki, prezes internetowego sklepu Frisco.pl, nagrodzonego na Organic Marketing Forum w kategorii „Supermarkety z ofertą żywności eko”. Z analizy Frisco.pl wynika, że wśród artykułów ekologicznych największą popularnością cieszą się warzywa i owoce ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... załatwiania wszystkich swoich spraw przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii cyfrowych – mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Dlatego usługi cyfrowe uczyniliśmy jednym z naszych priorytetowych celów. Stąd takie produkty jak przesyłka hybrydowa, neokartka wysłana np. za pomocą ...
-
Dynamiczny remarketing
... spodziewać się że PRP i RTB będą coraz częściej wykorzystywanymi narzędziami przez domy mediowe i sklepy internetowe. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Monitor Philips 242G5
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada pojawienie się na rynku monitorów nowego 24-calowego modelu dedykowanego graczom. Debiut będzie miał miejsce w trakcie Targów Elektroniki Użytkowej IFA na stoisku PHILIPS nr 101 w Hali 22. Dedykowany graczom monitor PHILIPS charakteryzuje się częstotliwością ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... . Nakłady są tu niewielkie – potrzeba głównie porozumienia. No ale z tym w biznesie czasem jest właśnie najtrudniej. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Testowanie aplikacji to 1/4 wydatków na IT
... oznacza, że raportowanie wymiernych korzyści płynących z tego rodzaju działalności nabiera jeszcze większego znaczenia - mówi Matt Morgan, Vice President, Product Marketing, Software, HP. - Aby usprawnić ten obszar działalności organizacji, konieczna jest większa przejrzystość i lepsze raportowanie ilustrujące zarówno korzyści operacyjne jak ...
-
Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo
... Poczty Polskiej w coraz większym stopniu bazuje na nowoczesnych sposobach komunikacji – podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
W ostatnim kwartale dużo się mówi o odbiciu branży deweloperskiej od przysłowiowego dna. Dane z rynku mieszkaniowego w Polsce napawają deweloperów optymizmem na przyszłość. Liczą oni na to, że Polacy chętniej zaczną zaciągać kredyty i kupować domy i mieszkania. Budownictwo mieszkaniowe powoli zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, ...
-
Trendwatching w praktyce
... możliwości technologicznych z rozumienia tego, jak działa człowiek i jego umysł, który steruje jego decyzjami, preferencjami i zachowaniami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Szybkość Internetu przyczyną frustracji
... inwestując w lepszy router. - Irytację użytkowników Internetu można łatwo zamienić w satysfakcję stosując intuicyjne i proste w konfiguracji routery Wireless AC – mówi Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager z D-Link Polska. - Umożliwiają one nie tylko szybsze połączenia, ale też pozbawione są wad powodujących znane dotychczas problemy z wydajnością ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
W tym roku sieci detaliczne nadspodziewanie dobrze radzą sobie na stagnacyjnym rynku, gdzie poziom rozproszonej konkurencji należy do najwyższych w Europie. Świadczy o tym wzrost marketingowych notowań większości z ocenianych sieci. Na czele handlowego peletonu niezmiennie znajdują się dyskonty, których kres panowania jest jeszcze bardzo odległy. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 42/2013
... małymi kwotami, wyrabiamy w sobie dobre nawyki i poprzez systematyczne wykorzystanie własnego kapitału w najbardziej racjonalny sposób poprawiamy własną sytuację materialną. Anna Fujak, Marketing Specialist Partners Financial Services Polska S.A.
-
Tożsamość w sieci
... nas bardzo ważnym wskaźnikiem przy wprowadzaniu na polski rynek nowoczesnych rozwiązań, jak np. płatności mobilnych”- komentuje Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head, Poland. Metodologia W okresie od listopada 2012 do marca 2013 MasterCard przeprowadził badanie jakościowe i ilościowe wśród konsumentów w dziewięciu krajach ...
-
Wycieczki do Egiptu znowu górą
... turyści potwierdzali, że w miejscach takich jak Hurghada czy Sharm El Sheikh można zapomnieć o sytuacji w stolicy i spokojnie wypoczywać – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager Fly.pl. - Turyści mogą mieć pewność, że zarówno organizatorzy wyjazdów, jak i Ministerstwo Spraw Zagranicznych cały czas monitorują sytuację i w razie ...
-
Local SEO - strategia dla lokalnych przedsiębiorców
... pogodzić się, może nie z bankructwem, ale z poważnym ograniczeniem liczby klientów. Zaś nowe firmy, które dopiero wkroczyły na rynek i postawiły na marketing w Sieci, odnoszą sukces biznesowy. Jak podkreślają eksperci, wysokie miejsce w wyszukiwarce na frazy związane z ofertą firmy, ma jeszcze większe znaczenie dla ...