-
Polskie firmy a bezpieczeństwo inwestycyjne X 2013
... % do 44% Cztery najważniejsze czynniki wpływające na zwiększenie wydajności w Polsce to: atrakcyjne ceny dostawców usług (59%) wyższy zwrot z inwestycji w reklamę i marketing (45%) wyższy poziom zatrzymania pracowników (37%) niższe koszty zatrudnienia (32%) 23% firm planuje zmniejszenie stałej przestrzeni biurowej Indeks Poczucia Bezpieczeństwa ...
-
Utrata danych: sektor MSP bez planu B
... pracownik powinien mieć indywidualne uprawnienia dostępu, dzięki czemu wrażliwe informacje przetwarzać będą tylko osoby upoważnione – mówi Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager, Xerox Polska. Przedsiębiorstwa nie muszą posiadać w swoich strukturach informatyka, by stosować rozwiązania pozwalające na utrzymanie ciągłości biznesowej w czasie ...
-
Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy
Z najnowszego badania firmy Oracle wynika, że ponad 2/3 szefów działów marketingu i informatyki uważa, że są „bardziej efektywni” dzięki współpracy; jednak tylko mniej niż 1/3 ankietowanych twierdzi, że współpracuje „często”. Respondenci zgłaszali też takie korzyści biznesowe, jak silniejszy przekaz komunikatów marketingowych, szybsze wprowadzanie ...
-
Małe agencje marketingowe atakowane przez hakerów
Małe agencje z branży marketingu oraz komunikacji, uzyskujące dostęp do własności intelektualnej dużych firm, stają się celem cyberprzestępców, którzy postrzegają je jako "słabe ogniwo" w systemie bezpieczeństwa. Eksperci z Kaspersky Lab radzą, jak wyeliminować najczęściej występujące zagrożenia. Duże firmy z wyższym prawdopodobieństwem podejmą ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... proc. pracowników chciałoby mieć możliwość druku z urządzeń mobilnych. Tego typu trend obserwować można również w Polsce - przekonuje Arkadiusz Chłopik, A&P & Strategic Marketing Manager, Xerox Polska. Eksperci z branży nowych technologii zalecają jednak, by firmy dokładniej określały wymagania w stosunku do sprzętu będącego własnością ich ...
-
Urządzenia mobilne a dzieci i rodzice
... , że może pozytywnie wpłynąć na rozwój dziecka i stanowi pewien dodatkowy sposób na wspólne spędzenie czasu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Microsoft Dynamics CRM 2013
... CRM Online nowe możliwości społecznościowe. Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a także zapewniają użytkownikom lepsze doświadczenia. Warto wymienić tu zdefiniowane na nowo środowisko użytkownika oraz przejrzysty interfejs oparty ...
-
Egzotyczne wakacje zimowe
... znajdują się zarówno wycieczki objazdowe, jak i pobyty stacjonarne, w ramach których chętni mogą skorzystać z proponowanych wycieczek fakultatywnych – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager Fly.pl. W latach 2010-2012, w okresie jesienno-zimowym, poza wczasami w Egipcie czy na Wyspach Kanaryjskich, to właśnie oferta egzotyczna znajdowała się ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2013 i prognoza IV kw. 2013
... , oprócz inwestycji w oprogramowanie (13,2 proc. badanych chce inwestować w ten obszar), w maszyny i urządzenia (15,7 proc.), remonty i zakup lokali (22,8 proc.), czy w marketing więcej przedsiębiorców wskazuje, że będzie zatrudniać w tym kwartale (12,5 proc. deklaruje zatrudnianie, kwartał wcześniej - a rok temu o tej samej porze 8 proc ...
-
Monitor Philips 241P4QRYES
Firma MMD, która zajmuje się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek 24-calowy monitor z czujnikiem ErgoSensor oraz matrycą AMVA. 241P4QRYES należy do profesjonalnej serii monitorów PHILIPS i przeznaczony jest głównie dla użytkowników dbających o ergonomię pracy biurowej, a zwłaszcza odpowiednią postawę ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... badanie, które może stać się cennym źródłem inspiracji niezbędnej do podnoszenia efektywności i konkurencyjności naszej branży - powiedział David Henry, SVP Sales, Marketing Distribution and Revenue Management w Grupie Hotelowej Orbis. Kto i ile wydaje na imprezy MICE? Jak pokazują wyniki raportu, wysokość budżetu przeznaczanego ...
-
Start-up: analiza konkurencji
... biznesowy, jaki obecnie działa u konkurencji i jaki działał wcześniej. Dobry research pozwoli nam zaoszczędzić czas, pieniądze i uniknąć błędów popełnionych przez konkurencję. Marketing jest szóstym podanym przez autorkę krokiem do dobrej analizy konkurencji. W tej rubryce powinny znajdować się takie informacje jak: sposoby promocji ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... i oczekiwaniach na rynku pracy. W tym celu wspólnie z GfK Polonia zbadał opinie przedstawicieli wybranych branż (IT, analitycy finansowi, księgowi, marketing i zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta) i przygotował raport Oczekiwania profesjonalistów na rynku pracy. W interpretacji wyników badań PZU wspierają eksperci: Polskie Stowarzyszenie ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... wersji abonamentowej, a to daje właścicielom dostęp do najnowszych narzędzi bez dodatkowych kosztów – mówi Tomasz Tybon, odpowiedzialny w DreamCommerce za sprzedaż i marketing. Z badań wynika, że właściciele sklepów działających na rynku ponad 3 lata oceniają, iż wskaźnikiem pozwalającym pozytywnie oceniać nadchodzący czas zakupów przedświątecznych ...
-
Jak używać kody QR
Kody QR opanowały przestrzeń miast. Niestety oprócz ciekawych i odkrywczych zastosowań tej technologii, coraz częściej można też uświadczyć te zupełnie nietrafione. W pięciu prostych punktach wyjaśniamy, co zrobić, żeby uchronić się przed marketingową porażką. 1. Szanuj swojego klienta. Podążanie za trendami podążaniem za trendami, jednak, zanim ...
-
Monitor PHILIPS 231C5 SmoothTouch
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek 23-calowy panel SmoothTouch wyposażony w aż 10 punktów dotykowych. Model PHILIPS 231C5 obsługiwany za pomocą gestów idealnie nadaje się zarówno do pracy jak i rozrywki, a wbudowana kamerka internetowa, mikrofon oraz głośniki dodatkowo poszerzają ...
-
Branża przemysłowa szuka liderów
... z innymi kontynentami ta różnica jest niewielka. Deficyt talentów najbardziej, zdaniem ankietowanych, dotyczy takich funkcji jak zarząd, kadra techniczna oraz sprzedaż i marketing, w najmniejszym stopniu jest on odczuwalny w HR, IT i finansach. Konsultanci ze Stanton Chase zapytali też swoich respondentów, jakie cechy są najbardziej ...
-
Pokolenie Z wkracza na rynek pracy
... odnotowaliśmy znaczy wzrost zainteresowania ofertami pracy z ich strony – zdradza Sebastian Zelek. W jakich branżach pokolenie Z znajdzie pracę? Przede wszystkim IT oraz marketing.
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... ją sprawdziło)? Jeśli opinia zamieszczona na forum jest zdawkowa i zawiera link do jakiejś strony, to z reguły jest to typowy buzz marketing i nie warto wierzyć w takie posty. Spece od tego typu marketingu tworzą często sztuczne dyskusje, utrudniając nam rozpoznanie takich podstawianych komentarzy ...
-
Weidenhammer i VPK inwestują w ŁSSE
... ”, ŁSSE kolejno zajmowała: Global Free Zones of the Future 2012/2013 - 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Digital Marketing Awards 2012 - 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ekonomicznych fDi IPA Innovation Awards 2013 - 1 miejsce na świecie w kategorii ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 1/2014
... proces, którego celem jest czytelne oraz wiarygodne przedstawianie danych o spółce w aspekcie jej obecności na giełdzie. – Efektywne relacje integrują dwustronną komunikację, marketing, finanse oraz kwestie prawne. Przyczyniają się do osiągnięcia odpowiedniej, zazwyczaj wyższej, wyceny spółki na giełdzie. Należy jednak pamiętać, że osiągnięcie ...
-
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... do zasad, a wbudowane mechanizmy przełożyły się na efekt sprzedażowy. Cezary Hurka, właściciel Advertiva Loyalty Solutions Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... w cyklu 24-miesięcznym. S&OP jest procesem decyzyjnym, który wygładza istniejące plany taktyczne i operacyjne wszystkich funkcji biznesowych w firmie (zakupy, sprzedaż, marketing, produkcja, jakość, finanse, zarząd). Głównym celem S&OP / IBP jest osiągnięcie porozumienia w sprawie jednolitego planu operacyjnego, do którego kierownictwo zespołu ...
-
Praca w banku dla artystów i humanistów?
Banki inwestycyjne, a szczególnie wyraźnie J.P. Morgan oraz Royal Bank of Scotland, ogłosiły chęć zatrudnienia absolwentów "kreatywnych", czyli po uczelniach artystycznych i humanistycznych. Prasa fachowa zdążyła już się rozpisać o zaletach pomysłu oraz zaprognozowała "nowy trend w zatrudnieniu w sektorze bankowym". Z drugiej strony trudno ...
-
Sektor finansowy musi postawić na zarządzanie ryzykiem
... , kredytowe, a jeszcze inaczej ryzyko wynikające z zarządzania systemami informatycznymi. Podobnie dzieje się z poszczególnymi wewnętrznymi działami, takimi jak finanse, marketing czy compliance. „Zarządzanie ryzykiem powinno być kluczowym aspektem zarządzania organizacją i w jednakowy sposób oddziaływać na każdy dział i każdego pracownika ...
-
Monitor PHILIPS 284E5QHAD
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek swój pierwszy 28-calowy model oparty na matrycy MVA, która zapewnia bardzo wierne odwzorowanie kolorów. PHILIPS 284E5QHAD wyposażony został również w głośniki stereofoniczne o łącznej mocy 14 W. Dzięki zastosowaniu interfejsu MHL (Mobile High ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... standardu gdzie się da pokazuje, że w 2014 roku będzie to coś istotnego. Związane jest to z tak zwanym marketingiem sąsiedztwa - proximity marketing, czyli możliwością wysyłania komunikatów reklamowych do użytkowników znajdujących się w pobliżu jakiejś lokalizacji. Oczywiście nie będzie to robione w sposób tak nachalny ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... są dla nas wskazówką do dalszych działań, a naszym głównym celem jest tworzenie aktywnej społeczności wokół samej marki – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager w Ferratum Bank Ltd. Najwięcej pozytywnych ocen fanów (49 pozytywów) zebrało Kredito24.pl, które działa zarówno na Facebooku, gdzie ma ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
Polskie oddziały globalnych koncernów technologicznych, odpowiedzialne za marketing i komunikację, działają w zupełnie odmienny sposób niż ich odpowiedniki w regionie Europy Środkowo - Wschodniej (CEE). Jest to jeden z wielu wniosków, które zostały ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... komunikacja w mediach społecznościowych, organizacje III sektora powinny brać pod uwagę także raportowanie społeczne czy na przykład akcje wykorzystujące ambient marketing, czy czerpiące inspirację od innych w ramach działań crowdsourcingowych. Zanim jednak organizacja zacznie, sama czy z pomocą profesjonalnych partnerów, wykorzystywać poszczególne ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... . BSH jest liderem rynku sprzętu AGD w Europie. W Polsce Spółka prowadzi działalność w dwóch lokalizacjach. Centrala firmy znajduje się w Warszawie i skupia marketing, sprzedaż krajową, logistykę i kontroling oraz nadzór nad księgowością. Obiekty produkcyjne i centra logistyczne zostały usytuowane w Łodzi i Bukowcu. W trzech zakładach produkcyjnych ...
-
Mikro i małe firmy 2013
... ważną barierą jest konkurencja dużych firm, które wygrywają z polskimi mikro i małymi firmami eksportującymi efektem skali, pozycją negocjacyjną, zasobami na promocję i marketing oraz na badania i rozwój. Ważną barierą jest także oszacowanie popytu za granicą, stąd duża rola instytucji publicznych, które oferują analizy ...
-
Rynek targowy 2013
W oparciu o wstępne dane statystyczne targów jakimi dysponują Polska Izba Przemysłu Targowego oraz CENTREX – audytor tych danych, można stwierdzić, że targi w Polsce pozostają ważnym instrumentem marketingu i komunikacji biznesowej. Porównując dane statystyczne w układzie 2-letnim (ze względu na cykl organizacji kilku wiodących marek targów co 2 ...
-
Nowe technologie - ranking przegranych
Często zdarza się tak, że kiedy prezes wielkiej firmy ogłasza jej najnowsze, najwspanialsze i najbardziej dopieszczone dzieło, wydarza się... NIC. Wielkie technologie, setki milionów dolarów, wszystko idzie na marne, bo gdzieś został popełniony błąd. Gdzie? W pomyśle, projekcie, marketingu, użyciu – wybór jest nieograniczony. Redakcja serwisu ...
-
Crowdsourcing - od czego zacząć?
Każdego dnia konkurencja na rynku produktów i usług wzrasta. Firmy coraz częściej poszukują takich rozwiązań, które w pełni odpowiedzą na potrzeby klientów, a co za tym idzie pozostawią rywali daleko w tyle. Działy marketingu, sprzedaży i PR głowią się nad tym, jak wykreować markę, skutecznie ją zareklamować i sprzedać produkt w oczekiwanych ...
Tematy: crowdsourcing, burza mózgów