-
Indeks zaufania do Internetu 2006
... pewnego ryzyka, jeśli chodzi o dokonywanie transakcji" - powiedział Art Coviello, prezes i dyrektor generalny RSA Security. "W pogoni za wygodą i niższymi kosztami firmy i ich klienci świadomie narażają się na niebezpieczeństwo kradzieży tożsamości. Wynika z tego, że zabezpieczenia nie dotrzymują kroku celom, do których użytkownicy chcą ...
-
Jakość obsługi klienta w marketach
... gorzej oceniano jednak możliwość identyfikacji pracowników. Identyfikatorów z imieniem i/lub logo firmy nie dostrzeżono w 50% hipermarketów, 52,1% supermarketów i w 55,6% dyskontów. W ... (96,4%). Którą sałatkę mogłabym Pani polecić? Odpowiadając na pytania kolejnej kategorii klienci testowi oceniali sposób prezentacji produktów i ich cen, ogólny ...
-
Europa: uzależnienie od Internetu rośnie
... rynek wyrównał się a klienci są nawet gotowi zainwestować więcej w komputer stacjonarny," powiedział Jochen Polster, AMD. "Klienci zaczęli postrzegać komputery stacjonarne, ... sprzedaży na poziomie 52% a klienci z Zachodniej Europy nie dają znaków by mieli zmniejszyć popyt, który generują. "European Connectivity Study" firmy AMD potwierdziło ten raport ...
-
Upadłości firm w Polsce w 2011 r.
... stale zmieniające się potrzeby klientów, a klienci wybierają coraz tańsze produkty i szukają tzw. okazji. Klienci odchodzą i będą odchodzić z supermarketów i sklepów osiedlowych do dyskontów ... których dane finansowe posiadał Coface, aż 42 proc. to firmy z obrotem do 5 mln złotych, a 52 proc. to firmy z przychodami pomiędzy 5 a 50 mln złotych. Duże ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce I-VI 2012
... aut firmowych. Mimo to, rynek notuje 4-5 procentową zwyżkę, a kolejne firmy decydują się na wydzielenie obszaru transportu specjalistom Rynek z perspektywy flot i klienta ... spółki KBC Autolease i Business Lease Poland. „Pod skrzydła” Business Lease Poland przeszli klienci spółki KBC i w efekcie Business Lease— wg danych PZWLP — zarządza flotą ok. 6 ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... Od 2012 polscy przedsiębiorcy mogą korzystać z serwisu miedzyfirmami.pl firmy Sage. To uniwersalna platforma i usługa sieciowa, która wspiera procesy wymiany ... klientów UPC, którzy zdecydowali się zastąpić dokumenty papierowe elektronicznymi. Ankietowani klienci UPC w 85 procentach oceniają pozytywnie e-Faktury. Również system elektronicznej faktury ...
-
Plus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA
... PlusBanku i liczne dodatkowe usługi wspierające biznes. Już od dziewięciu miesięcy klienci indywidualni mogą w ramach programu smartDOM łączyć produkty Plusa, Cyfrowego Polsatu i ... kilowatogodzina kosztuje 28,5 gr netto przy braku opłaty stałej (handlowej). Małe firmy mogą też skorzystać z oferty Plusa i PlusBanku. Za każde 500 zł wydane kartą firmową ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... 5-stopniowej skali ocen, średnia wyszła na poziomie aż 4,5. Co ważne, przebadani klienci deklarują również, że za wysoką jakość wykonanej usługi, zagwarantowanie bezpieczeństwa oraz ... ) jest doceniania przez klientów. Niebagatelne znaczenie ma również fakt, że badane firmy należą do Klubu Agencji Eventowych, który skupia agencje oferujące usługi na ...
-
Usługi w chmurze rozkwitają dzięki maruderom
... tego rynku były przede wszystkim małe startupy oraz średnie firmy. Obecnie motorem okazują się „maruderzy”. - Do pierwszych użytkowników, czyli do tych, którzy byli pionierami w adaptowaniu usług chmurowych (early adopters) dołączają właśnie więksi i bardziej mainstreamowi klienci, którzy dotychczas hołdowali postawie „poczekamy, zobaczymy” - mówi ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... w dzisiejszym świecie nie zawsze wystarczają, by przekonać do zakupu. Klienci wymagają dziś przede wszystkim zapewnienia spójnych i satysfakcjonujących doświadczeń w relacji z firmą ... pamiętać, że dla uzyskania pełnego 360-stopniowego obrazu klientów, firmy muszą sięgać po rozwiązania zdolne integrować, przetwarzać i udostępniać w wygodnych ...
-
3 kroki, które przygotują e-sklep na sezon świąteczny
... klienci i tak samo postąpić z adresami URL stron, nazwami plików ze zdjęciami i Alt tagami (tekstem alternatywnym opisującym, co przedstawia obraz). Należy używać opisów, które mają znaczenie – „Obraz123” nie wesprze lepszej pozycji naszej firmy ... po sezonie świątecznym. W wielu krajach klienci wyczekują styczniowych wyprzedaży. Oprócz promowania ...
-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
... przewagę konkurencyjną. Klient oczekuje innowacyjności Najmocniejsze marki rywalizują o zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, aby nie oddać pola konkurencji. Klienci oczekują, że firmy będą częściej dostarczać innowacyjne produkty i usługi (67% w stosunku do 63% w 2018 r.).Innowacyjność ma szczególne znaczenie dla nabywców biznesowych ...
-
Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu
... klienci bardzo często wolą dokonywać płatności „w realu” – choćby dlatego, że dzięki temu mogą mieć dany produkt od razu, bez czekania na przesyłkę. - Sklep stacjonarny zawsze będzie dawał więcej możliwości sprzedażowych – mówi Urszula Rąbkowska z firmy ... organizacji będzie wymagała placówka, w której klienci dokonują wielu zakupów – wtedy m.in. ...
-
Po 6 latach na plusie leasing hamuje. Dynamika rynku to -2,4%
... (poniżej 1%). Jak podaje ZPL, najliczniejszą grupę korzystających z leasingu (ok 71,4%) stanowili klienci o obrotach do 20 mln zł, do których zaliczają się mikro i małe firmy. 28,3% to klienci o obrotach powyżej 20 mln zł, a klienci indywidualni to 0,2%. Finansowanie sektora publicznego w dalszym ciągu pozostaje marginalne. ZPL przyjrzał ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... akcjach, to że nagroda jest zazwyczaj ściśle związana ze specjalnością danej firmy. Co prawda sieci fast-foodów mają na swoim koncie akcje, w których ... być rozpieszczany Organizując program lojalnościowy nie można zapominać o spersonalizowanej komunikacji. W najlepszych programach klienci informowani są o tym, ile punktów brakuje im, aby mogli wejść ...
-
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
... cyfrowy i fizyczny), stały się coraz bardziej powszechne. Zarówno firmy, jak i klienci pokładają największe nadzieje w technologiach, które dają pewność i bezpieczeństwo: od telemedycyny aż po płatności zbliżeniowe, zamówienia online, bezdotykowy odbiór przesyłek itp. Firmy, które chcą dostarczyć prawdziwie spersonalizowane doświadczenia, muszą ...
-
Pandemia …zmniejszyła lukę płatniczą
... Co więcej, firmy deklarują podjęcie dedykowanych działań, by przygotować się na nadejście recesji. W pierwszej trójce takich rozwiązań wdrażanych przez firmy z sektora MŚP znalazły się: obniżenie kosztów działalności, zachowanie większej ostrożności, jeżeli chodzi o zaciąganie zobowiązań finansowych w przyszłości, dbanie o to, by klienci płacili na ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... być bardzo głębokie. Inną zmianą wewnętrzną dotyczącą firmy i prowadzącą do zmiany opakowań jest zmiana filozofii samej firmy. Tego typu zmiany ostatnio możemy obserwować na ... znacznie się rozbudował. Zdarza się, że duża ilość produktów powoduje, że klienci z trudem odnajdują produkt skierowany do nich i dostosowany do ich potrzeb. Posłużenie się ...
-
Osobowość marki a social media
... marki, które mówi nam, jakie skojarzenia mają klienci myśląc o naszej marce. Wszyscy znamy najlepsze przykłady: Volvo - bezpieczeństwo, BMW ... klienci określają, kim jesteśmy i czym jest dla nich nasza marka. Dlatego trzeba być przygotowanym do rozmowy z nimi. A jak rozmawiać z kimś o sobie, gdy sami nie wiemy, kim jesteśmy? Dlatego dojrzałe firmy ...
-
Skuteczny przedsiębiorca: 10 wskazówek
... firmy. Ale gdy już zorientujesz się które produkty i usługi sprzedają się najlepiej (tj. które przynoszą ci wystarczająco pieniędzy na „locka”), to warto jest je wydzielić w oddzielną strukturę. Po co nierentowne produkty lub nierentowni klienci ...
-
Analiza SWOT: salon fryzjersko-kosmetyczny
... się cechy odnoszące się do firmy, czyli wszystko to, czym wyróżnia się od konkurencji, za co cenią firmę klienci, jaką oferuje jakość produktów i ofertę dodatkową - lub określa się brak tych rzeczy. Natomiast pola O (szanse) oraz T (zagrożenia) – to miejsca na cechy związane z otoczeniem zewnętrznym i czynniki niezależne od firmy ...
-
FireEye as a Service oraz FireEye Advanced Threat Intelligence
... producentów — w razie potrzeby FireEye oferuje obsługę firmy przez wykwalifikowanych partnerów ds. zarządzanych usług zabezpieczeń i może dostarczyć rozwiązanie FireEye as a Service za pośrednictwem tych partnerów. Dostęp do spersonalizowanych raportów z analiz — dzięki FireEye as a Service klienci uzyskują od działu analizy zagrożeń FireEye dostęp ...
-
Sprzęt AGD: co wybierali Polacy w I kw. 2015 r.?
... to ok. 1134 zł, klasa energetyczna A++ lub A+++, pojemność – 6 kg. W zdecydowanej większości klienci kupują pralki ładowane od frontu. Ich udział w TOP sprzedaży pralek wynosi ok. ... …oraz chłodziarka Wśród chłodziarek króluje model firmy Gorenje – NRK 6191 JX w promocyjnej cenie ok. 1499 zł. Klienci sklepu internetowego decydują się na chłodziarki o ...
-
User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?
... (CX). Na czym dokładnie polega zmiana, której właśnie jesteśmy świadkami? Klienci chcą współpracy Kulturę, w której przyszło nam żyć, socjologowie zwykli ... Wybór określonego rodzaju współpracy niekiedy determinowany jest przez przynależność firmy do danego sektora” — mówi Woźny. „Firmy wykorzystujące poufne dane swoich klientów, działające na ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... uznaniem wśród przedsiębiorców z uwagi na jego bezpośredni i dość wiarygodny charakter. Klienci wobec reklamy telewizyjnej mają coraz bardziej mieszane odczucia. Natomiast jeśli ... – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. W walce o klientów firmy coraz częściej stosują nietypowe formy reklamy i promocji, czyli tzw. ambient ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... firmy traktują e-commerce B2B bardziej jako uzupełnienie oferty. Uwagę zwraca też zróżnicowanie ukierunkowania oferty e-commerce pomiędzy segmentami łańcucha wartości branży kosmetycznej. Klienci ... aż 71% podmiotów, dla których głównym odbiorcą oferty internetowej są klienci biznesowi, ale dla 60% z nich udział e-eksportu w przychodach wynosi poniżej ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... swoje siły, by stworzyć wspólną ofertę. Dzięki temu klienci zarówno jednej, jak i drugiej firmy zyskują dostęp do szerszego zakresu usług. Przykładem może być ... na rzecz zrównoważonego rozwoju – to już nie tylko moda, ale kwestia odpowiedzialności. Klienci świadomie wspierają firmy, które ekologię i akcje CSR traktują nie tylko jako element PR-u. ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... przedstawiciele handlowi nie są dłużej potrzebni? Otóż niekoniecznie. Okazuje się, że klienci B2B, którzy podczas swojej podróży zakupowej nie mieli żadnego kontaktu ze sprzedawcą częściej żałują podjętych decyzji. Dlatego firmy, które chcą zwiększyć lojalność klientów muszą odnaleźć równowagę pomiędzy cyfrowymi inicjatywami i samoobsługą ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... niż 10 zleceń miesięcznie. Natomiast 11,8 proc. niezależnych specjalistów wykonuje zlecenia sporadycznie, raz na kilka miesięcy. Klienci freelancerów Tegoroczne badanie ponownie pokazało, że freelancerzy najczęściej obsługują małe i średnie firmy (35,3 proc. ankietowanych) oraz mikroprzedsiębiorstwa zatrudniające do 10 osób, (wskazało tak 31,5 proc ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... cóż... nie jest to bez wątpienia to co za czym klienci przepadają. Nie ukrywajmy, że tylko klienci nie lubią „papierologii”. Ilość formularzy papierowych, które ręcznie ... perspektywie czasu prowadzi to do dalece większych oszczędności. Doświadczenie firmy w realizacji tego typu przedsięwzięć w bankach amerykańskich i europejskich pokazuje, że ...
-
Sekrety wielkich handlowców
... klienci kochają swoje firmy i są dumni z miejsca, w którym pracują - może to być pałac, warsztat, poddasze, a nawet stary chevrolet pod mostem. Klienci uwielbiają oprowadzać innych po swoim. A gdy klient staje się gospodarzem, szanse szamana sprzedaży szybują w górę. Klienci ... serca. Państwo redaktorzy - klienci - popatrzyli na siebie z niemym "A ...
-
CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta
... Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że 43% respondentów z centrów kontaktowych stwierdziło, że klienci nigdy nie muszą powtarzać swoich pytań. Świadczy to o skali rozdźwięku ... , 48% respondentów nie lubi telecentrów, a 49% niechętnie odwiedza lokalny oddział firmy. Mimo widocznej chęci konsumentów do korzystania z Internetu w celu rozwiązywania ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... lokalnych, niewielkich producentów sięga zaledwie 4 procent. Nie znaczy to jednak, że klienci zupełnie nie znają piw produkowanych w małych browarach. Produkty regionalne są ... , co również zachęca do jego zasmakowania - wyjaśniła Monika Kidyba, z firmy Alexandrite Group, zajmującej się marketingiem produktów lokalnych, regionalnych, tradycyjnych oraz ...
-
Klauzule niedozwolone w branży finansowej
... które można się natknąć przy podpisywaniu umów o pożyczkę. Wszystkie niezbędne informacje potencjalni klienci mogli i nadal mogą znaleźć na stronie zanim-podpiszesz.pl. Sprawa pożyczek nie zamyka ... rynku. Za zmowę firmy zostały ukarane karą w wysokości 56 milionów złotych. Niestety nawet tak wysokie kary nie powodują, że klienci mogą być spokojni o ...
-
Cyberprzestępczość uderza w instytucje finansowe
... jeden na liście celów ataków hakerów. Dodatkowo klienci banków padają ofiarą phishingu 7 razy częściej niż klienci firm z innych branż. Jeszcze dwa lata ... przyznało, że nie było w stanie zapobiec cyberzagrożeniu z powodu niewystarczającej wiedzy. „Firmy świadczące usługi finansowe powinny uczyć się i wyciągać wnioski z poprzednich naruszeń ich ...