-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
... obsługi w kanałach cyfrowych zmniejszy wykorzystanie telefonu przez klientów, przynajmniej w prostszych kwestiach. Klienci, zwłaszcza młode i średnie pokolenie, są otwarci na nowości i chcą ... wykorzystywane przez kupujących. Sklepy internetowe, podobnie zresztą jak inne firmy z branży B2C – jeśli chcą walczyć o lojalnych klientów – muszą jednocześnie ...
-
Sprzedaż detaliczna będzie rosnąć o 3 proc. rocznie
... wzrost sprzedaży detalicznej ma wynieść 3%, a jego główną siłą napędową ma być zwiększenie wolumenu sprzedaży e-commerce i wielokanałowość. Badanie dowodzi również, że klienci firmy Zebra ponoszą większe nakłady inwestycyjne na technologie i rozwijają się szybciej aniżeli średnie wskaźniki branżowe. KLUCZOWE WNIOSKI Z BADANIA IHL przewiduje, że ...
-
Nad zatorami płatniczymi zapanuj przed recesją
... firmy w Europie pozostawiają 34 dni na zapłatę, gdy w naszym kraju jest to „tylko” 26 dni. Podobna różnica występuje, jeżeli chodzi o klientów z sektora publicznego: 33 dni vs. 25 dni. A jak wygląda czas, w którym klienci faktycznie opłacają faktury? Jeżeli chodzi o tych z sektora B2B, jest to 26 dni – w 2018 r. średni czas, po jakim firmy ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... . konsumentów oczekuje od swoich ulubionych marek personalizowanych usług i rabatów. Klienci muszą wybrać – albo szybko i wygodnie, albo bezpiecznie? Zapewnienie klientów, ... poprzez wykrycie nieprawidłowości w transakcjach poddanych analizie w niewielkim przedziale czasowym. Firmy mogą stworzyć profile kupujących, aby zrozumieć ich regularne ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... co pomoże sprzedawcom lepiej odpowiadać na oczekiwania współczesnych konsumentów. Klienci zyskają swobodę w przemieszczaniu się między różnymi punktami styku z marką – od przeglądania ... , które wpłyną zarówno na doświadczenia klientów, jak i strategie sprzedawców. Firmy będą sięgać po zaawansowane technologie i nowe rozwiązania, by usprawniać procesy ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Handel w Internecie
... stworzyć odpowiednie bazy danych, dostarczające aktualnych i wyczerpujących informacji o oferowanych produktach. Dodatkową zaletą jest to, że klienci mogą zadawać pytania, na które szybko otrzymają odpowiedź. Firmy mogą również zautomatyzować niektóre usługi w celu zapewnienia wysokiego standardu obsługi np. możliwe jest dostarczanie klientowi ...
Tematy: -
Rynek dostawców energii elektrycznej
... miesięcznie). Na egzotyczne wakacje najczęściej jeżdżą klienci Stoenu, zaś najmniej z takich wyjazdów korzystają klienci Zakładu Energetycznego w Łodzi oraz Energii Pro. ... z energii dostarczanej przez firmę Energa S.A. Ponad 80% klientów w Lubuskim jest odbiorcami firmy Enea, która świetnie radzi sobie również w województwach wielkopolskim i ...
-
Zakup domu coraz popularniejszy
... z posiadania własnego domu”. W 2007 kupowaliśmy przede wszystkim działki i domy W 2007 roku klienci w badanych aglomeracjach kupowali przede wszystkim działki pod budowę domów(27%) – ... z chęcią budowy lub zakupu domu będzie się umacniał.” – mówi Katarzyna Cyprynowska z firmy Nowy Adres Sp. z o.o. Plany na najbliższe trzy lata W planach mieszkańców ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... wszelkie informacje dotyczące firmy, jej produktów, branży, w której działa lub zrealizowanych projektów. Potencjalni Klienci czy kontrahenci mają ... firmy (przykładowo gdy domena firmowa to www.twojadomena.pl to adres e-mail może mieć formę biuro@twojadomena.pl). Na stronie WWW warto zamieścić także formularz kontaktowy, za pomocą którego klienci ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... wypytaj o szczegóły. Towar okazał się podróbką Takie podejrzenia mają najczęściej klienci internetowych drogerii i perfumerii, którzy dobrze znają kosmetyk, jaki zamawiają: PRZYKŁADOWA ... kuriera. PRZYKŁADOWE OPINIE*: [tsanja] Porażka, nigdy już nie skorzystam z tej firmy, co więcej ― nie zrobię zakupów w sklepie internetowym, który towary wysyła za ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... sprzedaży. Klienci kupują w zależności od tego, jak jest zorganizowane miejsce sprzedaży, jak skuteczna jest ekspozycja, jak zadziałała komunikacja marketingowa i jak uprzejmie są obsługiwani (połączenie dwóch czynników: uprzejmy i kompetentny sprzedawca – to nawet o kilkadziesiąt procent lepsza sprzedaż). Wyraźnie widać, że firmy globalne, obecne ...
-
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... sektor ubezpieczeniowy do innych usługodawców, to szybko okaże się, że jego klienci z rzadka się z nim komunikują. Zaledwie 23% ubezpieczonych konsumentów cyfrowych wykonuje ... pełen obraz zmian modelu biznesowego i operacyjnego, aby umożliwić stopniową transformację firmy i wdrażanie kolejnych rozwiązań niejako przy okazji, aby mieć wdrożone pełne ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 04/2016
... w spółkach z udziałem SP. Przewiduje się wprowadzenie go w życie w II kwartale br. Firmy szukają sposobów na obniżenie podatków, szukają nowych rajów podatkowych. Coraz częstsze są przypadki ... . Na przygotowanie się do zmian klienci mają czas do maja, kiedy wejdzie w życie nowa tabela. – Do tego czasu klienci mogą przejść na hasła SMS-owe czy zmienić ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2016
... To zdaje się wskazywać, że klienci z Generacji Y mają wyższe oczekiwania co do standardu kanałów cyfrowych niż starsi klienci. Zważywszy, że ponad jedna czwarta ... technologie.” – powiedział John Mullen, Wiceprezes Korporacyjny i Globalny Lider ds. Branży Ubezpieczeń firmy Capgemini. “Generacja Y wyraźnie pokazuje, że inaczej załatwia swoje sprawy, a ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... Firmy, które najlepiej dopracowały ten element strony, m.in. opcję dodawania do koszyka mają w formie warstwy, a nie nowego okna. Rozwiązanie to stosuje 73% analizowanych sklepów. Dzięki temu klienci ... zakupów na początku i końcu koszyka. Robi tak 73% analizowanych e-commerców. Płatności - klienci lubią mieć wybór Im więcej opcji płatności, tym ...
-
Po co mi w firmie to IT?
... Ci odbiorcy to klienci do odebrania innym firmom w przypadku, gdy wchodzimy na rynek z istniejącym już produktem lub klienci potencjalnie zainteresowani nową usługa ... nad rozwojem oferty, a więc w efekcie rozwojem całej firmy, są dane zgromadzone wewnątrz firmy i możliwość ich sprawnego przetwarzania. Oprócz danych z zewnątrz (wskaźniki ekonomiczne ...
Tematy: it -
Obawy przed kradzieżą tożsamości
... ochroną są metody biometryczne (klienci wolą je od tokenów, kart chipowych i haseł). „Klienci są świadomi, że metody biometryczne, tokeny ... Wielkiej Brytanii i 55 proc. we Francji. Telefoniczna ankieta została przeprowadzona w imieniu firmy Unisys w Australii, Brazylii, Francji, Niemczech, Hong Kongu, Meksyku i Stanach Zjednoczonych w dniach 29 ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... w przypadku montowanych według wskazań klientów komputerów firmy Dell. Masowa kastomizacja ma miejsce również wówczas, gdy klienci dostają jednorodny produkt, dostosowując go do ... . Strategię konfiguracji stosuje producent komputerów Dell, na którego stronie klienci mają możliwość zaprojektowania komputera z wybranych komponentów lub też wyboru ...
-
Sektor MSP: wybór i rejestracja domeny
... „kto pierwszy, ten lepszy”. Utracenie domeny wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla firmy. Dotychczasowi klienci wpisując adres znanej sobie domeny, nie trafiają do oczekiwanego serwisu . Następstwem tego są znaczne straty wizerunkowe i sprzedażowe firmy. Aby uniknąć takiej sytuacji warto wybrać rejestratora, który przypomina o zbliżającym się ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2009
... sklepów. Podobna wartość strat powodowanych przez obie grupy wynika z tego, że nieuczciwi klienci wynosili zazwyczaj towary o średniej wartości 165,6 EUR (225,9 USD), natomiast osoby ... towar znajdzie się w sklepowym magazynie. Aż 4,7 mld EUR (6,4 mld USD) firmy tracą przez nieuczciwych dostawców i pośredników handlowych. Jeszcze większy wpływ na ...
-
Jak promować firmę na social media?
... , które pomogą klientom poznać osobowość firmy, jej „ludzką postać” czy zwyczajnie pomóc im. Dzięki temu klienci czują się bardziej komfortowo robiąc interesy ... klienci powoli zbudują relacje z konkurencją obecną w społecznościach… Obecnie wygrywa komunikacja otwarta, dialog i przejrzystość, czyli jakość interakcji z klientem, a związek sukcesu firmy ...
-
Strategia brand butler
... również tygodniowe warsztaty dla biegaczy oraz różnego rodzaju eventy. Klienci mają również możliwość zaprojektowania własnych wymarzonych butów do biegania. Inicjatywy o charakterze społecznym połączone z analizą czasu treningu, osiągnięć itp. stworzyły także firmy Nike i New Ballance. Umiejętności i porady Umiejętności, wiedza, a także maniery ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... . Firmy BPO nieustannie prowadzą badania nad wzrostem efektywności prowadzonych działań, gdyż tego wymagają od nich klienci – mówi Leszek Rożdżeński, Prezes Web Inn, Wiceprezes Instytutu Outsourcingu. Systematyczna konsolidacja sektora outsourcingowego daje szanse na jeszcze szersze dzielenie się wiedzą i doświadczeniami zarówno przez rodzime firmy ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... które skusiły zagraniczne firmy do tworzenia centrów usługowych w Algierii, Egipcie, Maroku czy Tunezji - mówi Krystian Bestry, dyrektor zarządzający w firmie Infosys BPO Europe, oferującej zaawansowane usługi outsourcingowe, m.in. z zakresu finansów, księgowości i IT i zatrudniającej w Polsce ponad tysiąc osób. - Trzej moi klienci ulokowali centra ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... zadbać o wzorową obsługę klienta. Powinna ona być dla sprzedającego priorytetowym obszarem. Jaki to ma związek z promocją? Ogromny, ponieważ zadowoleni klienci są najlepszą reklamą firmy. Internauci oczekują właśnie wzorowej obsługi i dobrego produktu. Zadowolony klient powie o sklepie kilku swoim znajomym, natomiast niezadowolony będzie każdemu ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... swoich klientów jako równorzędnych partnerów. Nie wynika to tylko z większych możliwości krytyki, jakie mają klienci – użytkownicy social mediów. Klienci – fani naszej firmy lub marki – metaforycznie przypinając do klapy marynarki logo firmy (za pomocą opcji „Lubię to!”), oczekują szacunku. Przedstawiciele firm muszą o tym pamiętać, podawanie ...
-
Rebranding Biedronki
... klienci widzą w dalszym ciągu „swoją markę, z drugiej strony dla klientów bardziej wymagających firma zmienia się wraz z udoskonalaniem swojej oferty. Totalny rebranding firmy Każda nowa placówka firmy ...
-
Jakość obsługi klienta w 2011 r.
... ocenianie jest też ich zachowanie i wygląd (oczywiście mówimy tu o ogólnych zasadach prezentacji osobistej, a nie o urodzie). Transport i komunikacja na dnie Klienci najlepiej oceniają firmy, które oferują im produkty i usługi, związane z urodą i zdrowym stylem życia. Z obsługi firm z branży uroda, salony, perfumerie zadowolonych jest najwięcej ...
-
Nowa oferta Netii dla MSP
... do 10 Mb/s + Telefon Firma 200 w promocyjnej cenie 122,80 zł miesięcznie). Ponadto, klienci w ramach nowej oferty telefonicznej mogą skorzystać z taryfy Firma 500 ... klienci mają możliwość skorzystania z 500 darmowych minut do sieci stacjonarnych lub 100 darmowych minut do sieci komórkowych. W ramach oferty telefonicznej Netii dla rynku SOHO, firmy ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... – ocenia Urbańczyk. Po zwrot kasy – do dużych Co ciekawe, choć brytyjscy klienci o swoje prawa walczą do upadłego, to jednak nie krytykują firm ... danej firmy i nie zostanie przez nią oszukany. W Polsce będzie on też najczęściej wręcz chwalił się i opowiadał znajomym o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Przedsiębiorcy powinni pamiętać, że klienci ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2013
... liczbę 3,3 mln recenzji w serwisie Opineo.pl na koniec 2013 r. A jak klienci oceniali internetowych sprzedawców? Mega–przetasowanie, czyli o głos od zwycięstwa W ścisłej ... miejsce w zupełnie nowym zestawieniu: Militaria i survival ― okupuje GunFire.pl. Klienci lubią oceniać Firmy działające w branży e–commerce mają teraz swoje złote żniwa, a ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... Firmy sprzedające w niskich cenach często skupiają się na jednym czynniku, czyli na cenie, i mają nadzieję, że na rynku istnieje wystarczająco dużo klientów, dla których nieważne są inne czynniki, takiej jak jakość, funkcjonalność, marka itp. Klienci ... pozytywnie zaskoczony jakością danego produktu. Klienci polecają dany produkt jeden drugiemu i ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... zwiększoną o 4 mln zł, zapewniającą 6% udział w wydatkach. W nowej reklamie Idea Banku jego klienci, właściciele małych firm, tańczą do piosenki „Happy” Pharella Williamsa. Przeróbki ... się scenariusz wejścia w fazę poważnej gry tematu BIG DATA. To firmy dysponujące wiedzą na temat konkretnych zachowań konsumentów będą w przyszłości rozdawać karty w ...
-
Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach
... spersonalizowanej strony internetowej widać od razu: Wyższy poziom konwersji oraz szczęśliwsi klienci. Skuteczne przeprowadzenie personalizacji wymaga jednak jasnej strategii. Bez niej, cały ... B2B, gdzie zakupy odbywają się często w oparciu o lokalizację lub wielkość firmy. Pomyśl o rekomendacjach lub case studies znajdujących się na Twojej stronie. ...
-
Automat w call center irytuje
... dzwoniącego do zespołu posiadającego określone kompetencje bez uprzedniego angażowania pracowników danej firmy czy urzędu. Przy dużej skali działania prowadzi to do redukcji kosztów ... wynika, że z punktu widzenia klientów automatyczne call center mają niewiele zalet, a klienci skarżą się przede wszystkim na wady tej formy kontaktu z instytucjami. ...