-
Dodatkowe funkcje smartfona rzadko wykorzystywane
... obawa przed zapłaceniem wyższego niż dotąd rachunku. Z raportu Ernst & Young wynika, że klienci telekomów, bez względu na kraj, w którym korzystają z usług, czują się ... Pigłowskiego wnioski z raportu są w skali wszystkich badanych krajów dość jasne i spójne: - Firmy produkujące smartfony dają nam tak szeroki wachlarz potencjalnych usług, że nasze ...
-
Zarządzanie marką: kontroling marki
... – ilu mamy stałych klientów? Penetracja i częstotliwość zakupów dzięki marce – jak często klienci od nas kupują? Poziom ceny w relacji do konkurentów – czy nasze ... . Kontroling marki w celu badania wartości marki prowadzony jest przez wyspecjalizowane firmy, rzadko przez samodzielnych specjalistów. Kontroling marki, jako analiza konkurencyjności marki ...
-
Bat na parabanki
... Sytuacja stała się już na tyle patologiczna, że banki same zaczęły tworzyć firmy pożyczkowe, którym mogą udzielać kredytów konsumpcyjnych bez konieczności tak skrupulatnego sprawdzania ... 22 tys. zł. Tylko czy to rozrusza rynek kredytowy i spowoduje, że klienci wrócą do banków? – Zmiany w rekomendacji T mogą wpłynąć na politykę kredytową banków, choć ...
-
Ubezpieczenia turystyczne: sprzedaż rośnie
... ? Do jakich krajów jeżdżą osoby ubezpieczone? Zwiększone zainteresowanie ubezpieczeniami turystycznymi potwierdza Anna Wieconkowska z firmy ubezpieczeniowej AIG: Z roku na rok zwiększa się liczba wypłaconych odszkodowań. Klienci indywidualni wykazują się coraz większą świadomością ubezpieczeniową, mają też coraz więcej własnych, zarówno złych ...
-
Rozwiązania sieciowe: trendy 2014
... sprzedawców, o wyborze sieci klienci będą decydować za pomocą swoich portfeli. Inteligentni sprzedawcy dostosują się do tych realiów. Klienci zmuszą sprzedawców ... elementów sieciowych. Koniec kabli Sieciowe przełączniki przewodowe są poważnie zagrożone. Firmy, placówki oświatowe, szpitale i użytkownicy indywidualni nie będą musieli ograniczać ...
-
Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?
... dziś każdy ― od celebryty po nauczyciela czy szefa. Oceniane są też firmy, instytucje rządowe i pozarządowe organizacje kościelne, produkty i usługi. Czy ... . ― Z naszych obserwacji wynika, że opinie kupujących kształtują decyzje zakupowe Polaków. Klienci skłonni są zrezygnować z zakupów po przeczytaniu negatywnych opinii o e-sklepie, ponieważ ...
-
Logistyka stawia na sprzedaż wielokanałową
... firmy 3PL wykorzystują odpowiednie technologie CRM. Ponieważ monitorowanie operacji przez sprzedawców w czasie rzeczywistym jest coraz bardziej zależne od użytych technologii, klienci firm 3PL, jak i same firmy ...
-
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
... komórkowej . Weryfikowano m.in. dostępność i łatwość kontaktu oraz możliwości, jakimi dysponują klienci chcąc uzyskać informację poprzez preferowany przez nich kanał. Celem ... kontrasty pojawiają się w związku ze stroną www i e-mailami. Najniższy wynik osiągnęły firmy ubezpieczeniowe w kontakcie drogą elektroniczną. Tak niski wynik jest spowodowany ...
-
Kantory internetowe w opinii klientów
... temat. Analiza opinii o e-kantorach Jak się jednak okazuje, klienci częściej polecają innym użytkownikom kantor internetowy, niż odradzają. Tych negatywnych ... firmy — uważa Dominik Balawender z serwisu Inwestycje.pl — Oczywiście coraz bliższa jest sytuacja, w której kantory nie będą mogły się już ścigać na atrakcyjne kursy wymiany, a wówczas klienci ...
-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
... LiveChat Software. Po 3% sklepów korzysta z usług polskiej marki Livesupport oraz firmy InteliWISE, której biuro deweloperskie również znajduje się w Polsce. Mimo wciąż niewielkiej ... których zakupów dokonywać można przez całą dobę, a co za tym idzie – klienci najchętniej kontaktowaliby się ze sprzedawcą w każdej chwili. Większość sklepów wychodzi ...
-
T-Mobile DATA JUMP z pakietem nawet 50 GB
... Jest to możliwe nawet między 20 kartami SIM. W zależności od potrzeb klienci mogą wybrać jeden z dwóch pakietów DATA JUMP: SILVER z pakietem danych 10 GB ... pakiet w taryfie DATA JUMP. Klienci nie posiadający usług głosowych, a szukający oferty Internetu mobilnego również mogą z niej skorzystać i w miarę rozwoju firmy podłączać do wspólnego pakietu ...
-
Usługi assistance w 2015 roku
... , za którym podąża oczywiście coraz większa liczba obsługiwanych spraw. Z danych firmy Europ Assistance wynika, że miniony rok nie wyłamał się z tego trendu ... z assistance domowego. W 2015 r. ten rodzaj pomocy stanowił 10% wszystkich spraw. Klienci najczęściej korzystali ze świadczeń serwisu sprzętu RTV/AGD (25%) oraz z usług hydraulika (19%), a ...
-
Ochrona mienia będzie drożeć
... Wprowadzenie następnych regulacji znacząco zwiększających koszt pracy odczują szczególnie klienci sektorów usługowych między innymi usług ochrony, sprzątania, cateringu itp. W tym także firmy oraz instytucje zamawiające usługi w trybie ustawy o zamówieniach publicznych. Za te usługi klienci będą musieli zapłacić znacząco więcej, czasami nawet ponad ...
-
Program smartDOM: teraz AGD z rabatami
... . Urządzenia AGD dostępne w Plusie i Cyfrowym Polsacie może zakupić każdy, natomiast klienci Programu smartDOM oraz posiadacze Konta Plus w PlusBanku mogą skorzystać ... sprzedaży będzie on dostarczany do domu klienta za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej. Wszystkie sprzęty sprzedawane są z 24-miesięczną gwarancją, którą można przedłużyć ...
-
Barracuda Backup 6.3
... w fazie wczesnej dostępności (EA), a jesienią będzie ogólnie dostępna (GA) dla klientów z aktywną subskrypcją. Klienci zainteresowani bieżącą wersją EA mogą skontaktować się ze swoim dostawcą rozwiązań Barracuda albo przedstawicielem firmy Barracuda, aby uzyskać więcej informacji. Zaktualizowane ceny urządzeń Barracuda Backup 995 i 1090 są ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... wskazano pięć najważniejszych trendów, kształtujących obecnie handel detaliczny: Mniej znaczy więcej - klienci w mniejszym stopniu definiują się poprzez liczbę posiadanych rzeczy, a w większym ... ponad dwa razy więcej niż w całym TOP 250. Jednak to firmy detaliczne handlujące produktami szybkozbywalnymi są największe (ich średnie przychody wynoszą ...
-
Jakość obsługi klienta w 2016 r.
... polskie firmy traktują jakość obsługi po macoszemu i nie przykładają do niej stosownej wagi? Zdecydowanie nie. Dość wysoki poziom niezadowolenia to rezultat tego, że klienci z ... kolejki. Słabiej ocenianym aspektem podczas obsługi jest również zachowanie personelu. Klienci wciąż narażeni są na mało wybredne komentarze ze strony obsługi w trakcie ...
-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
... czy usług. W takim otoczeniu rośnie znaczenie marki danej firmy, dzięki której, budując jednocześnie zaangażowanie klientów i zyskując lojalność pracowników, można ... – Banki jak mało kto dbają o bezpieczeństwo pieniędzy swoich klientów, ale klienci postrzegają je w znacznie szerszym kontekście. Sama ochrona zdeponowanych środków nie wystarcza ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... Przy wyborze platformy sprzedażowej należy pamiętać, że sklep internetowy jako wizytówka firmy, powinien odzwierciedlać nasz tradycyjny sklep. Co jeśli go nie posiadamy? Wówczas ... która w dzisiejszych czasach jest ogromna. Warto zadbać o dobre pierwsze wrażenie, ponieważ klienci często kupują oczami. Oprócz aspektu wizualnego liczy się również ...
-
Aplikacje mobilne: narzędzie ponownego angażowania klientów
... To stosunkowo zaskakujące odkrycie zważywszy, że według sprzedawców detalicznych istniejący klienci wydają średnio więcej w porównaniu z nowymi, zaś klientów kupujących przez aplikacje ... Metodologia zastosowana podczas tworzenia raportu State of Ad Tech 2019 firmy Criteo W ramach prac nad raportem pracownicy Criteo przeprowadzili ankietę wśród 901 ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... przygotować dla niego odpowiednią narrację. Wyjątkową historię, z którą mogą utożsamiać się przyszli klienci. Marka, która dopiero rozpoczyna działalność, lub funkcjonuje na rynku od ... działalność. Zazwyczaj nie ma ona możliwości skorzystania ze wsparcia renomy firmy. Co więcej, taka firma dysponuje zazwyczaj ograniczonymi możliwościami finansowymi ...
-
4 najlepsze chatboty w marketingu
... sprawę z tego, że klienci lubią rozmawiać z markami, a naturalnym miejscem takiej komunikacji jest internet. Dlatego Chatboty są dzisiaj nieodłącznym elementem marketingu konwersacyjnego. To rezultat zmiany pokoleniowej, rosnących oczekiwań konsumentów i błyskawicznego postępu technologicznego. Firmy i marketerzy chętnie wykorzystują globalną ...
-
T‑Mobile wprowadza ofertę Magenta 1
... dla przedsiębiorstw – Magenta 1 BIZNES. Firmy będą mogły skorzystać z nielimitowanego dostępu do sieci bez względu na czas i miejsce prowadzenia działalności: tak samo w biurze, dzięki możliwości skorzystania z dostępu światłowodowego, jak i poza nim, dzięki internetowi mobilnemu. W ofertach Magenta 1 BIZNES klienci otrzymają bez dodatkowych opłat ...
-
Zakupy modowe online, czyli click&collect
... klasycznego miejsca sprzedaży, pełni rolę ambasadora marki. Klienci mają w tym miejscu poczuć jakie jest DNA danej firmy i jakie wartości są dla niej ważne. To szczególnie istotne w dobie rosnącej popularności trendów ekologicznych i zindywidualizowanego podejścia. Właśnie w sklepie stacjonarnym klienci mogą zobaczyć m.in. jak poprzez nowe ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
... Jak nagradzać w programie poleceń? W zależności od rodzaju programu, branży czy specyfiki firmy, program poleceń może się wiązać z nagrodami bardzo różnego typu. W przypadku ... , to promocja. Nawet najlepsze pomysły mogą nie wypalić, jeśli klienci się o nich nie dowiedzą. Warto więc wykorzystać newslettery, media społecznościowe, stronę internetową ...
-
Polska gospodarka po pandemii. Nowy Plan Marshalla podniesie PKB?
... zarówno szansa, jak i bariera rozwoju. Z naszych doświadczeń wynika jednak, że aktywność w obszarze technologii i klimatu przekłada się na rozwój firmy. Pozytywnie postrzegają go zarówno klienci, jak i pracownicy czy inwestorzy - mówi Artur Tomaszewski. W przypadku wykorzystania technologii cyfrowych najbardziej popularna jest praca zdalna (97 proc ...
-
MŚP: czy odroczony termin płatności faktury to za mało?
... jak np. regularne wpływy na konto w postaci comiesięcznych przelewów. Z badania Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej i firmy faktoringowej NFG wynika, że stali klienci w mikroprzedsiębiorstwach, częściej niż w małych i średnich firmach, stanowią ponad ¾ wszystkich partnerów. W małych i średnich firmach zazwyczaj nie przekraczają ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... się z wieloma wyzwaniami, tak wewnętrznymi, jak i tymi pochodzącymi spoza firmy. Żyjemy w świecie, w którym konsumenci równolegle korzystają z kanałów cyfrowych i tradycyjnych, a liniowa ścieżka zakupowa to niemal relikt przeszłości. Klienci bacznie śledzą procesy pozyskiwania i wykorzystywania danych, a jednocześnie oczekują coraz bardziej ...
-
B2B w e-commerce: jak się rozwija?
... , w ciągu najbliższego roku, znacznego wzrostu przychodów z tego kanału (powyżej 20%). Klienci B2B oczekują stałego dostępu do oferty, sprawnej i spersonalizowanej obsługi ... niezwykle ważnym dla biznesu momencie. Rynek rośnie bardzo szybko, klienci oczekują zmian, a firmy widzą korzyści z wejścia w sprzedaż internetową, również dla produktów i usług ...
-
Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?
... chętnie wykorzystują w swoich strategiach marketingowych wiedzę o tym, jak działają zmysły. Czy klienci zdają sobie z tego sprawę? Z wielu sztuczek na pewno, ale czy ze wszystkich ... działania na zmyśle wzroku Zapewne nie jest to dla Ciebie zaskoczeniem. Firmy prześcigają się w tworzeniu „wyjątkowych” i atrakcyjnych wizualnie witryn. No właśnie. Co ...
-
Terminowość płatności znowu zawodzi. Płynność finansowa i zyski zagrożone
... europejskich przedsiębiorstw stanowią opóźnienia płatności? Jakie są skutki opóźnień w płatnościach? Jakie kroki podejmują firmy, aby skutecznie ściągać wierzytelności? Mimo wydłużenia terminów płatności przez firmy, przede wszystkim prywatni klienci opłacali swoje faktury ze średnio 19-dniowym opóźnieniem. W porównaniu do badania z 2019 r., według ...
-
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
... lojalnościowego. Zainteresowanie takimi systemami jeszcze wzrosło pod wpływem pandemii, a potem inflacji – klienci zaczęli doceniać nawet drobne rabaty i nagrody, jako sposoby na oszczędności ... z programu lojalnościowego mogli korzystać nie tylko indywidualni goście, ale i firmy. Niektóre z nich często rezerwują pokoje dla swoich pracowników, a także ...
-
Centra handlowe wybierane dla promocji i wyprzedaży
... ekonomiczną, a klienci szukają w centrach handlowych przede wszystkich szans na oszczędności, czyli promocji i wyprzedaży czy tanich sklepów. Jednak nie dotyczy to wszystkich: młodzi klienci nadal chętnie korzystają z gastronomii, rozrywki i innych elementów oferty, które sprzyjają spotkaniom. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy Inquiry ...
-
Nowe systemy Symmetrix DMX
... nabywania i eksploatacji pamięci masowej. David Donatelli, wiceprezes działu platform pamięci masowej w EMC, powiedział: "Klienci mówią nam głośno i wyraźnie: informacja nie jest zwykłym towarem. Prawie wszystkie firmy mają zbiór krytycznych informacji, który wymaga najwyższego poziomu obsługi. Wartość, jaką przedstawiają dla przedsiębiorstwa te ...
Tematy: symmetrix dmx -
Jak zdobyć zaufanie w Internecie
... przez właścicieli małych firm jest ukrywanie się poza fasadą wizerunku wielkiej firmy. Pojawia się MY. Mówią NASZYCH stronach, o NASZYM biznesie, NASZYCH specjalistach ... . Inteligentny biznesmen oferujący wysoką jakość produktów albo usług wie, że nawet jeśli nieliczni klienci będą się domagać zwrotu pieniędzy, wzrost sprzedaży spowodowany zaufaniem ...
Tematy: