-
Jak naprawdę działa public relations?
... opinii publicznej informacji o ważnej zmianie. Ci klienci w pełni doceniają korzyści jakie może dać im przemyślany i wartościowy kontakt z mediami. Dobre tematy mogą przyciągnąć strategicznych partnerów i ważnych klientów. Dobre tematy edukują społeczność finansową, opisują model firmy i zasilają ją środkami niezbędnymi do rozwoju. Dobre ...
Tematy: -
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
... potrafią precyzyjnie wyliczyć rzeczywistych kosztów elementów niematerialnych swej oferty, z drugiej klienci nie potrafią oszacować wartości osiąganych w ten sposób korzyści. ... w tabeli. Obecnie coraz częściej, w miejsce klasycznej funkcji oceniającej dostawców, firmy wprowadzają rodzaj marketingu zakupowego. W tej koncepcji dział zajmujący się ...
Tematy: -
Jak wybrać operatora logistycznego?
... : czy usługi oferowane przez dostawcę rozwiązań logistycznych są zgodne z potrzebami firmy? Jeśli zachodzi zgodność oczekiwań klienta z ofertą operatora, kolejnym krokiem ... logistyczny. „Szczególnie w dużych przetargach międzynarodowych zdarzają się tacy klienci, którzy oczekują od operatora logistycznego informacji na temat kompetencji, ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania VII-IX 2007
... specjalistom z Kaspersky Lab dobrze znana: Czyżby nieznany oszust powrócił? Analitycy wirusów z firmy Kaspersky Lab znali już ten adres e-mail - użyto go w niektórych wariantach trojana ... autor programu wyjaśnia, że program nie jest już na sprzedaż, jednak "starzy klienci" nadal będą otrzymywali wsparcie. Historia ta przypomina zdarzenia, jakie miały ...
-
Przemysł cukierniczy - inwestycyjny zastój
... , międzynarodowe koncerny, a pozostała część podzielona jest między rzeszę mniejszych rodzimych przedsiębiorstw. Firmy te już kilka lat temu rozdysponowały między siebie cały tort, ... zachodniej Europy, że w Polsce nadal słodycze kupuje się w dużej mierze na wagę. Klienci nie są przyzwyczajeni do produktów pakowanych, tymczasem na świecie odchodzi ...
-
Smartphony: zadbaj o bezpieczeństwo
... z ochroną prywatności, jakie miały miejsce w ciągu ostatnich miesięcy, klienci doskonale zdają sobie sprawę, w jaki sposób firma postępuje z poufnymi informacjami. Aktualne badanie przeprowadzone przez Ponemon Institute pokazało, że liczba klientów, którzy odwrócili się od firmy po skandalu związanym z naruszeniem prywatności wzrosła o 3,24 proc ...
-
Efektywna praca w biurze - podstawy
... kategorii nazywa się „klienci” i zawiera dane dotyczące kontrahentów. Gdy potrzebujesz informacji o klientach, najpierw możesz zidentyfikować ich poprzez miejsce, w którym mają siedzibę, następnie nazwę firmy, a potem poprzez rodzaj projektów lub usług, jakie dla nich wykonałeś. W tym wypadku twoją główną kategorią byliby „klienci”, drugi poziom ...
-
Rynek magazynowy 2009: ocena i prognozy
... powierzchni wspólnych. Dziesięć głównych trendów związanych z popytem na powierzchnie magazynowe 1. Firmy przenoszą biura z centrów miast do swoich fabryk Z raportu wynika, ... wymieniających magazyny na inne, a nie klientów rozpoczynających nowe projekty. Klienci nie odnawiają starych umów tylko w większości zmieniają lokalizację. 6. Wahania popytu ...
-
Polski rynek IT wciąż w kryzysie
... wykazały tylko Asseco PL oraz Qumak Sekom. Jednak w przypadku tej drugiej firmy DiS przypomina, iż jej wzrosty wynikły z wyjścia poza specjalizację informatyczną, ... w ciągu 9 miesięcy 2009 r. wszystkie notowały wzrosty. Tak więc wynika stąd, iż klienci firm doradczych kończą z przeczekiwaniem i zaczynają planować przyszłość. Warto dodać, że ...
-
Kobiety a marketing
... większe znacznie. Anitta Roddick, założycielka Body Shop, twierdzi, że sukces jej firmy był wynikiem zastosowania kobiecych zasad – troskliwości, intuicyjnych decyzji, odejścia od zhierarchizowanych ... jakimi winien odznaczać się marketer niż o jego płeć. Fakt, iż rynek i klienci zmieniając się zmieniają swoje zachowania i wymagania, to wiadomość dla ...
-
Trend Micro OfficeScan 10.5
... elementami infrastruktury Smart Protection Network firmy Trend Micro, zapewniają natychmiastową ochronę przed najnowszymi zagrożeniami w czasie rzeczywistym — klienci nie muszą więc czekać na kolejne aktualizacje. Niezależne testy przeprowadzone przez firmę NSS Labs wykazują, że oprogramowanie OfficeScan firmy Trend Micro zapewnia najlepszą ochronę ...
-
Polacy a nowości technologiczne 2011
... czyli produkty firmy Apple, które zapoczątkowały boom na tego typu urządzenia. - Tablety zdobyły część rynku netbooków, jednak głównie w segmencie zastosowań multimedialnych. Osoba podróżująca lub rodzice z dziećmi wykorzystują tablet do obejrzenia filmu, zagrania w podróży, szybkiego sprawdzenia poczty, itp. Klienci potrzebujący małego i lekkiego ...
-
Nowy zakład produkcyjny Bianor w Białymstoku
... miliony produktów. Zmienił się także zakres działalności firmy. Jest teraz nie tylko dostawcą elementów plastikowych. Wspiera klientów swoją wiedzą inżynieryjną już na etapie prac koncepcyjnych nad nowymi produktami, a także wykonuje kompleksowy montaż finalnych wyrobów. Klienci zawsze wysoko oceniają współpracę z inżynierami Bianor i chętnie ...
-
Spam w VII 2013 r.
... celem phisherów stała się grupa firm internetowych Alibaba. Oszuści wysyłali fałszywe powiadomienia w imieniu tej firmy do dostawców towarów oferowanych przez sklep internetowy Alibaba Showroom. W wiadomościach informowano, że klienci byli zainteresowani towarami prezentowanymi na tej stronie. Aby zobaczyć ważny dokument, odbiorca e-maila musiał ...
-
Badania CrowdResearch: wykorzystuj madrość tłumu
... firmy, takie jak FieldAgent czy GigWalk, a na polskim rynku działająca od września 2013 roku firma TakeTask.pl. - Firmy te pozwalają na świadczenie usług polegających na zbieraniu danych za pomocą „tłumu”, który stanowią konsumenci. Tworzą oni pewnego rodzaju społeczność, na podstawie której klienci ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... - wygrywają obie strony. My możemy korzystać z efektu skali, a korporacyjni klienci otrzymują rozwiązania, których na takim poziomie jakości i dopasowania ... zysk. Z takiego modelu zdecydowali się skorzystać krakowscy start-upowcy z firmy Estimote. Założyciele i pomysłodawcy swoich nadajników radiowych zwanych beaconami, zdołali pozyskać ...
-
Spam V 2014
... w klientach FTP i monitoruje ruch przeglądarki w celu przechwycenia szczegółów dotyczących logowania. Klienci firmy energetycznej E.ON, która wytwarza i dostarcza prąd i ogrzewanie w wielu państwach, również stali się celem podobnego oszustwa. E-mail z logo tej firmy wysłany w imieniu E.ON posiadał następującą treść: „Informujemy, że nie mogliśmy ...
-
Jakość obsługi klienta w 2014 r.
... narzekają również na zachowanie personelu, jego obojętność i nieuprzejmość. Natomiast jeśli klienci odczuwają sympatię i widzą uśmiech, wówczas oceniają ten aspekt wysoko. ... dlatego też wymagania w stosunku do firm z tej branży są wysokie. Niestety firmy specjalizujące się w tego typu usługach słabo radzą sobie z jakością obsługi swoich klientów. ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... B2C, marketing odgrywa tu ogromną rolę. Firmy B2B potrzebują sprawnego systemu zarządzania procesem zakupowym klientów, natomiast firmy B2C powinny zadbać o zwiększenie wskaźnika sprzedaży ... może stanowić ogromną różnicę w przypadku email marketingu. W zależności od czasu wysyłki klienci mogą tylko otworzyć mail, przeczytać lub pozbyć się go w ciągu ...
-
5 głównych trendów w rekrutacji pracowników. Kogo szukają pracodawcy?
... dodaje – W 2016, zapotrzebowanie na analityków danych będzie rosło, a kluczowe będą kompetencje w zakresie „tłumaczenia” danych na realne działania firmy. 2. Strategiczna rola Customer Experience Klienci spodziewają się dostępności najnowszych rozwiązań technologicznych zaraz po ich wprowadzeniu na rynek oraz oczekują, że obsługa klienta za każdym ...
-
Czy jesteś gotowy na omnichannel?
... Reasumując – kluczowe przy wdrożenie strategii omnichannel są zaangażowanie zarządu firmy oraz wybranie odpowiednich narzędzi IT - dodaje Roman Baluta, ORBA. ... migracji, ale także udział urządzeń mobilnych – głównie smartfonów – w całej ścieżce zakupowej. Klienci coraz częściej szukają w ten sposób inspiracji, porównują oferty, podejmują decyzje i ...
-
Podnosimy poziom polskiej ambicji. Wywiad z prezesem PZU SA, Michałem Krupińskim
... lepiej niż dotychczasowi właściciele zarządzać Bankiem Pekao, na czym skorzystają zarówno klienci, jak i akcjonariusze. Pekao to bardzo dobry bank, bardzo dochodowy, ... środku stawki. Mocno wchodzicie w ubezpieczenia zdrowotne, zdecydowaliście się nawet na budowę firmy PZU Zdrowie. Czy to rzeczywiście tak perspektywiczny rynek, zwłaszcza w kontekście ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... Personalizacja będzie kluczem do sukcesu w e-commerce w 2017 roku. Musisz wiedzieć, czego klienci potrzebują i to najlepiej wcześniej niż oni sami będą się w ... odczytywanie zachowań i zwyczajów konsumentów przekłada się na wzrost przychodów. W pierwszej połowie 2016 roku firmy, które posiłkowały się analityką, osiągnęły o 73 proc. lepszą sprzedaż od ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... klienci oraz zdobycie informacji na temat drogi, jaką przebyli zanim trafili do naszego sklepu lub serwisu. Mogą to tego posłużyć źródła wewnętrzne firmy (obserwacje, ... Net Promoter Score). Dzięki niemu jesteśmy w stanie określać jakość prowadzonych działań firmy nakierowanych na budowanie satysfakcji klientów, a także możliwości przyszłego wzrostu. ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... crowdfundingu udziałowego dla spółek z o.o. Kampania robota Photon Marcin Joka, dyrektor generalny firmy Photon Entertainment Sp. z o.o., do kampanii crowdfundingowej przygotowywał się ze swoim ... czy też wielu grup na Facebooku i LinkedIn, warto sprawdzić, o czym dyskutują potencjalni klienci, jak dużo ich jest i jak reagują na nasze pomysły. ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... zakupowej. Wiele sklepów przekonało się o tym w tygodniu przed Świętami, kiedy klienci zamawiali produkty na ostatnią chwilę. Topowe marki wciąż starają ... pytania dotyczące produktów daje wrażenie szybkiej interakcji. Na tym wizerunek firmy może tylko zyskać. Kolejne lata pokażą, czy klienci będą zadowoleni z takiej formy dialogu z markami oraz ...
-
4 główne trendy technologiczne w ubezpieczeniach
... stawia dziś sama klientela. Zrealizowane przez AXA badanie wyraźnie dowodzi, że klienci w wieku 20-30 lat chcą kontaktować się ze swoim ubezpieczycielem głównie przez ... płacić zdecydowanie niższą składkę, o ile nie będzie szarżował na drodze. Cotygodniowy SMS od firmy ubezpieczeniowej poinformuje go, na co powinien zwracać uwagę. Jednak nie tylko ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... firma potrzebuje tu i teraz, w zgodzie z tym czego chcą ich klienci i odbiorcy. Komu najbardziej potrzebne są dzisiaj kompetencje w zakresie budowania customer ... firmy i prawidłowego funkcjonowania współczesnego rynku. Obecnych konsumentów nie interesuje jak coś działa, wychodzą z założenia, że ma po prostu spełniać ich oczekiwania. Klienci ...
-
Bankowość mobilna dla firm - wszystko co należy wiedzieć
... to nic innego jak możliwość dokonywania wszelkiego rodzaju transakcji finansowych firmy z dowolnego miejsca na świecie. Wszelkich transakcji drogą mobilną można dokonać ... z bankowości mobilnej coraz częściej i chętniej korzystają zarówno klienci indywidualni jak i klienci biznesowi. Szczególne zainteresowanie widoczne jest również wśród klientów ...
Tematy: -
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... potrzeb – jak np. problemów z regulowaniem spłat. Klienci cenią sobie również jasną i zrozumiałą politykę cenową oraz efektywne procesy obsługowe w kanałach zdalnych, których wykorzystanie wśród klientów utrzymuje się na rekordowo wysokim poziomie. Z kolei firmy ubezpieczeniowe oparły budowę pozytywnych doświadczeń klientów w szczególności na ...
-
Mniej opóźnionych płatności. W najgorszej sytuacji handel
... BIG InfoMonitor. Połowa firm coraz bardziej utrudnia życie dłużnikom Jak firmy reagują na opóźnienia w płatnościach? Z badania wynika, że 14,3 proc. firm reaguje natychmiast (wzrost o ... w przemyśle pozostała bez zmian. Mimo poprawy handel nadal jest jednak branżą, której firmy najczęściej mają klientów przeciągających płatności faktur o ponad 60 dni. ...
-
Ameryka Łacińska szansą polskiego eksportu. Na co uważać?
... dysponuje danymi, które zbierane są w ramach portalu Santander Trade, który wspiera firmy planujące ekspansję międzynarodową. Wynika z nich, że rok 2020, ze względu m.in ... której nie udało się osiągnąć na rodzimym rynku. Portal Santander Trade i klienci banków zrzeszonych w Trade Club Alliance pozwalają na znaczne skrócenie procesu poszukiwania i ...
-
7 nowych trendów w zakupach online po pandemii
... głównie podczas zakupów w salonach stacjonarnych. W ostatnich miesiącach okazało się, że klienci oczekują znanych im doświadczeń zakupowych także w internecie. Co więcej, doceniają oni też ... może szybko się zwrócić, bo jak wynika z raportu firmy Sygnifyd, w odróżnieniu od “łowców okazji”, nowi klienci chcą po prostu robić normalne zakupy i wydają ...
-
BrandZ B2B: oto najcenniejsze marki z sektora rozwiązań dla biznesu
... pod względem odpowiedzialności społecznej biznesu – tak wynika z opublikowanego 21 czerwca br. raportu firmy Kantar z badania najcenniejszych marek świata za rok 2020 – Kantar BrandZ ... względem emisji CO2 może teraz bezpośrednio wpływać na to, w jakim stopniu klienci używający tych marek będą spełniać określone kryteria odpowiedzialności, a ...
-
Branża motoryzacyjna: liczą się dane i technologia
... że ceny na ich stronie internetowej konsekwentnie odpowiadają temu, za co klienci faktycznie płacą. Jest jednak nadzieja - firmy motoryzacyjne widzą w nowych modelach przychodów, opartych na wykorzystaniu bezproblemowej technologii, sposób na zniwelowanie tej luki. Firmy wykorzystują subskrypcje i partnerstwa jako czynniki generujące przychody – 68 ...