-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... m.in. do mediów społecznościowych. Raport „Connected Shoppers Report" z 2019 r. informował, że klienci pierwszych zakupów dokonują najczęściej w sklepach stacjonarnych, ale aż 75 ... streamingowe. Wzrost sprzedaży online potwierdzają komunikaty prasowe opublikowane przez firmy, według których udział e-commerce w sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 roku ...
-
Zabezpiecz PESEL w Orange - teraz dla firm
... Klienci indywidualni mogą korzystać z usługi Zabezpiecz PESEL od maja br. Teraz dostępna będzie wersja dla firm. W obu odsłonach usługa chroni przed nieuprawnionym wykorzystaniem ich danych – np. do założenia firmy ... dłużnika, który zalega z zapłatą. Zabezpiecz PESEL – jak skorzystać? Klienci biznesowi mogą aktywować usługę podczas zakupu lub ...
-
Logistyka ostatniej mili w e-commerce wymaga działań klimatycznych
... funkcjonuje. Mam na myśli to, że klient może za pośrednictwem firmy skompensować emisje powstałe w transporcie jego towaru. W Kuehne+Nagel funkcjonuje ... coraz bardziej świadomi i odpowiedzialni w kwestiach klimatu. Według WEF już teraz klienci e-commerce coraz częściej oczekują alternatywnych opcji realizacji zamówień niż tylko dostawa do domu czy ...
-
Internet mobilny w Plusie: nowy abonament z 5G i podwojone gigabajty
... oferta dla firm. W nowym, najniższym abonamencie z 5G za 75 zł + VAT osoby prowadzące firmy otrzymują pakiet 300 GB do wykorzystania co miesiąc. Tak jak do tej pory ... niego 10 zł/mies. rabatu w ramach programu smartDOM niezależnie od wysokości abonamentu. Klienci posiadający abonament głosowy w Plusie za min. 49,90 zł, którzy dokupią w wybranych ...
-
Kaspersky Hybrid Cloud Security z lepszą ochroną dla systemu Linux
... wygodniejszego zarządzania ochroną zasobów przechowywanych online. Jak wynika z badania firmy Kaspersky, specjalistyczna ochrona dla serwerów z systemem Linux jest niezbędna, ... przypadku użytkowników narzędzia Docker wdrażanie i konfiguracja produktu stały się prostsze i szybsze. Klienci mogą teraz uruchomić Kaspersky Endpoint Security for Linux jako ...
-
Handel ma największe problemy ze ściąganiem należności
... przedstawiciele handlu, przemysłu i budownictwa – odpowiednio 76, 68 i 63 proc. Rzadziej firmy usługowe (40 proc.) i transportowe (21 proc.). W badaniu dla Rejestru Dłużników ... w płatnościach może też pomóc czerwona pieczęć ostrzegawcza przystawiana na fakturach. Dzięki niej klienci otrzymują sygnał, że dany przedsiębiorca dba o swoje finanse, a brak ...
-
Black Friday 2022. Co prognozują eksperci?
... konsumenckie. Klienci e-sklepów będą też chętniej sięgać po dodatkowe możliwości finansowania, np. płatność odroczoną czy raty 0 proc. Krzysztof Bartnik, CEO IMKER, firmy ... . z okazji Mikołajek czy zbliżających się świąt. Ze względu na rosnące ceny, klienci mogą chcieć zrobić zakupy już w listopadzie, by mieć wszystko przygotowane wcześniej i bez ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... oraz zapewniają sposoby płatności popularne w danym kraju są tu kluczowe. Przykładowo w Rumunii klienci korzystający z BNPL preferują dłuższe okresy finansowania zakupów, tymczasem w Polsce bardzo ... co ją zniechęca do zakupów. Aby zapewnić spójność we wszystkich kanałach, firmy powinny zwrócić uwagę zarówno na dostępność produktów i usług, opcje ...
-
5 głównych trendów w weryfikacji tożsamości 2023
... metod weryfikacji tożsamości na stronach firm, które oferują usługi online W 2023 roku klienci będą oczekiwać szerszego dostępu do różnych metod weryfikacji. Brak ... metod płatności, które nam odpowiadają. Podobnie będzie z metodami weryfikacji tożsamości. Dlatego firmy będą musiały udostępniać większą liczbę metod weryfikacji, by uniknąć efektu ...
-
12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce
... koszyków, które pomorze zwiększyć współczynniki konwersji w sklepie. Bezpieczne zakupy online. Klienci chcą wiedzieć, że mają do czynienia z legalnym sklepem stosującym ... bezpieczeństwa i upewnij się, że masz u nich aktywne konto. W 2022 r. firmy posiadające skuteczną politykę zarządzania ryzykiem cybernetycznym zaoszczędziły średnio 3 mln USD ...
-
Zakupy online: tak, ale nie za wszelką cenę
... punktów proc. Coraz więcej konsumentów zwraca też uwagę na wiarygodność firmy obsługującej płatności online (wzrost o 9 punktów proc. w ciągu dwóch lat ... 12 proc.), a także Apple Pay (z 4 do 7 proc.). BLIKiem zdecydowanie najchętniej płacą młodzi klienci, kobiety i mieszkańcy dużych miast. Mężczyźni częściej wybierają szybkie płatności elektroniczne, ...
-
Phishing, sniffing i fałszywe promocje, czyli świąteczne żniwa cyberprzestępców
... na cztery kluczowe rodzaje zagrożeń czyhających na klientów sklepów online oraz firmy oferujące swoje towary i usługi przez internet. Wiadomości phishingowe o tematyce zakupowej ... i ograniczenia dostępu do nich do minimum. O czym powinni pamiętać kupujący? Klienci sklepów internetowych powinni przede wszystkim z dużą dozą ostrożności podchodzić do ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... zarządu agencji public relations Commplace, podkreśla: „każdy rynek zmienia się dynamicznie. Firmy, które nie testują nowych rozwiązań, ryzykują, że zostaną w tyle. Warto ... jak Hotjar, HubSpot czy Google Analytics, pozwalają dokładnie zrozumieć, jak Twoi klienci reagują na działania sprzedażowe i marketingowe. Monitoruj nie tylko wyniki sprzedaży, ...
-
Biura maklerskie kontra potrzeby inwestorów, czyli nieporozumienie?
... dostrzegają również pracownicy domów maklerskich – 96 proc. z nich wskazało, że klienci oczekują poszerzenia oferty firm inwestycyjnych o nowe produkty. Niewykorzystany potencjał Polska ... proc. brak opłat za prowadzenie konta jest kluczowym czynnikiem w zmianie firmy inwestycyjnej. Tymczasem pracownicy biur maklerskich znacznie większy nacisk kładą ...
-
Lojalność e-klienta
... dobrej jakości z pewnością zostanie wynagrodzone ich oddaniem i przywiązaniem do firmy. Firmy, które oferują nieznane dotąd marki powinny w sukcesywny sposób przekonywać ... do klientów. Analiza wyników oraz obserwacja procesu sprzedaży wykaże czy klienci są nadal zadowoleni z obsługi. Stosowanie programów lojalnościowych Wykorzystywanie programów ...
Tematy: -
Specjaliści PR wobec idei CSR
... przekonanie, że firmy, które ... firmy, rzadziej z kolei brani są pod uwagę akcjonariusze czy klienci. Na pytanie, jak ankietowani traktują CSR zdecydowana większość, bo 82,95% ankietowanych odpowiedziała, że jako długotrwałe działanie, które powinno być związane ze strategią biznesową firmy. Ponad 60% uznało, że jest to sposób prowadzenia firmy ...
-
Rejestracja domen europejskich: jakie korzyści?
... Firmy działające na obszarze swojego kraju mogą pozostać jedynie przy wersji strony WWW w rodzimym języku. Dzięki działającym w Sieci bezpłatnym translatorom, klienci ... adres internetowy, kierujący do firmowego serwisu WWW z nazwą firmy, to bardzo często podstawa wszelkich działań promocyjnych firmy, nie tylko w Internecie. Warto więc zabezpieczyć się ...
-
Relacje inwestorskie: zarządzanie poprzez raportowanie o kapitale intelektualnym
... klienci – uzyskanie produktu bądź usługi odpowiadającej ich potrzebom, o najwyższym poziomie użyteczności przy jak najniższej cenie; właściciele, akcjonariusze, inwestorzy – najwyższa stopa zwrotu z inwestycji przy jak najkrótszym czasie i minimalizacji ryzyka inwestycyjnego. Pewną podgrupę stanowią tu właściciele / założyciele firmy (często firmy ...
-
HP: program promujący wdrażanie technologii PCI-X 2.0
... tej technologii na rynek" - powiedział Sujith Arramreddy, dyrektor ds. technicznych firmy ServerWorks. "Technologia PCI-X 2.0 zapewnia naszym klientom wiele korzyści: wydajność ... systemów informatycznych. Ponadto, klienci nie będą musieli wprowadzać zasadniczych zmian w używanych przez nich infrastrukturach. "Nasi klienci znają już korzyści płynące ...
Tematy: golden master, technologia pci-x 2.0 -
Amadeus z Extranetem
... uprawnień. Wszyscy klienci extranetu mogą za jego pośrednictwem zadawać pytania związane z produktami i szkoleniami oferowanymi przez firmę, zamawiać określone produkty, wypowiedzieć się na forum dyskusyjnym oraz zapoznać się z najnowszymi informacjami dotyczącymi zarówno oferty handlowej, jak i samej firmy. Użytkownicy systemu extranetowego ...
-
Pierwszy bank w modelu ASP
... rachunku, zakładania lokat oraz występowania o przyznanie kart płatniczych i kredytowych. Klienci mają również szansę założenia konta, składania stałych zleceń i wniosków kredytowych ... , jego oddziałami a ośrodkiem Incenti. Rozwiązanie zostało oparte na serwerach firmy Intel i systemie operacyjnym Windows. W projekcie tym została wykorzystana baza ...
Tematy: bankowość elektroniczna, asp -
Analiza spółek IT-100
... . Hewlet-Packard zamierza również wprowadzić nowe wirtualne usługi, dzięki którym klienci będą mieli możliwość automatycznego stworzenia serwera. Przytoczony przykład wskazuje iż duże koncerny mając swoje problemy, próbują stworzyć takie koncepcje, które zachęcą inne firmy do świadomego i odważnego wkraczania w wirtualny świat. Jest to ogromna ...
Tematy: -
Międzymiastowa za 31 gr
... przyczyni się to do zwiększenia konkurencyjności oferty naszej firmy. Jesteśmy także przygotowani do realizowania połączeń z sieciami komórkowymi ... Marcin Galwas, dyrektor sprzedaży z Crowley Data Poland. Korzystając z rozwiązania TeleKontakt Klienci mogą dla połączeń międzymiastowych uzyskać dodatkowy rabat do 12 %, w przypadku TeleKontaktu ISDN ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... podtrzymywanie uwagi użytkownika, - kreowanie marki firmy, - tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, - zatarcie anonimowości firmy, - pozyskanie zaufania klienta, - dostarczanie ... otrzymywaniem firmowych periodyków powinny mieć możliwość rezygnacji z automatycznej prenumeraty. Klienci wirtualnych sklepów to z reguły reprezentanci grupy docelowej, a ...
-
Kradzież tożsamości w sieci
... respondentów uważa, że za ochronę ich tożsamości i danych osobowych odpowiadają firmy internetowe. Tony Neate z Narodowej Jednostki ds. Przestępstw Hi-Tech w ... Jest jednak znacząca różnica między postrzeganym ryzykiem fizycznej i elektronicznej kradzieży tożsamości. Klienci powinni zdać sobie sprawę z tego, że beztroska, z jaką ujawniają swoje ...
-
Multimedialny maluch JVC
... 600 pikseli. "Klienci naciskali na nas. ... klienci czuli by się zawiedzeni" – powiedział Shone. Pomimo tego, że nowy model Mini Note jest nieznacznie większy niż poprzednie wersje tego komputera, wciąż jest to jeden z najmniejszych i najlżejszych laptopów dostępnych obecnie na rynku. Choć komputery Thinkpad X40 IBM-a i zapowiadany Vaio X505 firmy ...
-
Nowe taryfy Era Komfort
... : SMG/KRC, październik 2004) dowodzą, że klienci biznesowi cenią sobie najbardziej taryfy z wliczonymi w abonament minutami, jednosekundowym naliczaniem oraz "przechodzeniem" niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy. Dla każdej grupy pracowników, niezależnie od rodzaju firmy, istotna jest możliwość nieograniczonych rozmów w ramach ...
-
Hosting za darmo w weekendy
... w każdą sobotę i niedzielę. Możliwość taką daje nowy pakiet "Darmowe weekendy" wprowadzony przez Vel.pl, w którym klienci nie płacą za ruch generowany przez weekend. Dzięki "Darmowym weekendom" klienci firmy otrzymują za darmo dodatkowo nawet kilkudziesiąt procent generowanego dotychczas ruchu. Firma Vel.pl świadczy usługi ...
-
Nowe plany TP dla firm
... Firmy korzystające z planu uniwersalnego tp biznes profit dla łączy analogowych, po wykorzystaniu puli połączeń zawartych w abonamencie, za minutę połączenia lokalnego zapłacą 0,10 zł (0,12 zł z VAT), a za minutę połączenia międzystrefowego 0,18 zł (0,22 zł z VAT). Natomiast klienci ... netto (67,10 z VAT). Klienci korzystający z łączy cyfrowych ISDN ...
-
Tydzień 25/2005 (20-26.06.2005)
... straciłoby pracę do 2,5 milona osób. Ten konflikt ma też drugą stronę. Korzystają na tym unijni klienci, którzy dobry, choć niemarkowy, chiński towar kupują po niższej cenie, niższej nawet o 25%. ... Dom jednostronnie ograniczył import chińskich tekstyliów. Chiny poniosą z tego tytułu straty rzędu 2 mld USD. Amerykańskie firmy i amerykańscy klienci ...
-
94% sklepów online nie śledzi statystyki
... . Zwraca też uwagę bardzo niski procent rejestrowania zachowań klientów przez firmy działające na obszarze sprzedaży, dla których te informacje są nader istotne ... dyrektor ds. wyników globalnych w firmie Compuware. „Firmom wydaje się, że wiedzą, jak klienci postrzegają pracę ich serwisów transakcyjnych, ale wyniki badań pokazują wyraźnie, że ...
-
Operatorzy komórkowi walczą o roaming
... na trudność próby uchwalenia ustawy dotyczącej opłat roamingowych w Unii Europejskiej - które klienci płacą za wykonywanie i otrzymywanie rozmów za granicą. Viviane Reding przyrzekła, ... ich użycia. Jednak wiele osób wierzy w to, że groźba legislacji zachęci firmy do obcięcia opłat roamingowych. Orange, należący do France Telecom, ogłosił, że w ...
-
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
... zakupu. Chodzi też o to, aby dowiedzieć się jak najwięcej na temat samej firmy, jej sytuacji finansowej, potrzeb, procesów decyzyjnych itd. Jest wiele źródeł, z których ... Być może pomogą ci spojrzeć na twoją prezentację z innej perspektywy. Jeżeli twoi klienci to spółki kapitałowe i chcesz się dowiedzieć więcej na temat ich wielkości i działalności, ...
-
Kary dla operatorów telekomunikacyjnych
... i ruchomej są skłonni zapłacić za przeniesienie numeru do innego operatora. Badaniami zostali objęci konsumenci - klienci indywidualni (próba reprezentatywna 1005 osób powyżej 15 roku życia) oraz firmy i instytucje - klienci biznesowi (próba reprezentatywna 400 firm i instytucji). Wyniki badań pokazują, że większość klientów indywidualnych jest ...
-
Operatorzy komórkowi pod oblężeniem
... wykonywanych przez sieć operatora. Nie jest zaskakujące, że badanie wykazało, że klienci najwięcej zapytań (74 proc.) zgłaszali przez telefon. Ogólny wzrost ... Cingular i Sprint Nextel. J.D.Power przewiduje, że liczba telefonów dotyczących usług wzrośnie, ponieważ firmy zachęcają do korzystania z nowych usług, ale ostrzega, że zbyt wiele takich ...