-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... firmy (35) oraz produktu (23). Klienci i potencjalni klienci ...
-
(Nie)lojalność polskich klientów
... klienci, a także ich rozwiązywania i aktywnego świadczenia spersonalizowanych usług to warunki niezbędne do zwiększenia lojalności. Trzy spośród sześciu głównych przyczyn migracji klientów w Polsce to utrzymywanie ich w niewiedzy na temat problemów, brak ciągłości w usuwaniu błędów firmy ... , którzy klienci na tym cierpią. Dobrze zarządzane firmy, ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... usług oferowanych przez rodzime firmy trafia do konsumentów, tym ten wizerunek jest lepszy. Według prezesa firmy Coders Center, w przypadku firm działających na rynku infotechnologii, polscy klienci nabierają świadomości i coraz precyzyjniej potrafią określić swoje potrzeby odnośnie oferty konkretnej firmy. Jednak to klienci z zachodu mają większą ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... profesjonalnym biurom podróży. O tym, które z nich warte są uwagi, a które należy omijać szerokim łukiem przekonali się klienci testowi firmy International Service Check. Klienci testowi działający na zlecenie firmy badawczej International Service Check wkroczyli do największych i najbardziej znanych na rynku biur podróży wkroczyli, takich jak ...
-
Jakość usług w bankach
... to napotkałam problem z rozróżnieniem pojęć: bankowość prywatna a klienci indywidualni, oraz firmy a klienci korporacyjni. Na pierwszy rzut oka te informacje są trudne do rozgraniczenia, gdyż w moim odczuciu : firmy = klienci korporacyjni, a bankowość prywatna = klienci indywidualni. Wszystkie linki działały poprawnie, również wersja angielska ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... na życzenie, ale klient nie powinien oczekiwać, że zostanie dla niego całkowicie przeobrażona. Poznaj! Klienci chcą posiadać wiarygodną wiedzę o realnej wartości, wyjątkowości konkretnej marki czy oferty. Akceptacja wartości firmy, wyznaczników markowości, staje się jednym z ważnych elementów. Jednocześnie wiedza o marce pochodzi nie tylko ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... Firmy powinny nauczyć się nie tyle reklamować swoje usługi, co prowadzić z klientem partnerski dialog. Do tego natomiast potrzebne jest, aby wzajemnie się poznać i sobie zaufać. Jeśli tak się stanie, skorzystają na tym wszyscy: zarówno klienci, jak i firmy ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... rynku z którymi muszą się liczyć wszyscy: Klienci dążą do wzrostu jakości swojej konsumpcji. Klienci dysponują jedynie ograniczonym budżetem, z którego zaspakajają swoje ... oczekiwane efekty przynoszą zyski. Bo ostatecznym sędzią są zawsze klienci i to oni wybierają "nogami" firmy spełniające ich potrzeby. Zakończenie Systemy informatyczne typu ...
Tematy: -
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... ona przeznaczona częściowo dla klientów indywidualnych – wówczas książki sprzedawane są w księgarniach lub wysyłane bezpośrednio pocztą. Odbiorcami naszych publikacji są także firmy, czyli klienci instytucjonalni, którzy zamawiają nasze książki dla swych pracowników. Do każdej z tych grup kierujemy inny rodzaj folderów reklamowych, gdzie polecamy ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... właścicielom sklepów odpowiedzi na pytanie, jak kształtuje się obraz ich firmy widziany oczami samych klientów. Aby uzyskać wiarygodne dane na temat jakości ... zawartym w tej kategorii była ocena umiejętności pracownika w zakresie nawiązania kontaktu z najmłodszymi. Klienci testowi zostali poproszenie o zwrócenie szczególnej uwagi na to, czy obecność ...
-
Perswazja w biznesie
... Klienci dostrzegają cię i słyszą twoje słowa. Ten mały solidny stolik to strategia perswazji, która pozwoli ci przekonać stałego klienta do kupna rozpoznawalnej oferty od ciebie, a nie od innych. Powodzenie twojego biznesu zależy od tego, czy zrozumiesz, że wszystkie firmy ...
-
Usługi finansowe mają być innowacyjne
... wygodniejsze (56%), szybsze i łatwiejsze w obsłudze (55%). Z badania Salesforce wynika, że klienci banków detalicznych zdecydowanie rzadziej kierowaliby swoją uwagę w stronę fintechów, gdyby ... stron. Według badania Monitora Bankowego z 2016 roku, bankowcy określają firmy fintech jako inspirację do wprowadzania nowych produktów (75%) oraz sugerują, ...
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... . To oczywiście przykład, a faktyczny przelicznik w najpopularniejszych programach jest zazwyczaj znacznie mniej korzystny dla klienta. Mimo to, klienci i tak aktywnie z nich korzystają. Istotnym kosztem dla małej firmy może być zamówienie aplikacji na smartfony lub wydawanie fizycznych kart, a następnie integracja z systemem „nabijającym” punkty ...
-
Marketing usług
... i motywować pracowników do praktycznej realizacji idei firmy. W przypadku firmy usługowej jest to tym bardziej ważne, że charakter usług jest niematerialny. Dlatego to, z jak konsekwentnie realizowaną polityką i kulturą firmy spotkają się klienci, jak zostaną potraktowani i w jakim stopniu obsługa firmy pokaże swoje zaangażowanie w ich sprawy ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... InPost, a kurierami, którzy cieszą się największą popularnością są międzynarodowe firmy kuriersko-spedycyjne DPD i UPS. Okazuje się również, że klienci raczej nie mają co liczyć na opcję ekspresowej ... firmy kurierskie, jak DPD lub UPS. Wyraźnie więc widać, że obie branże wzajemnie się napędzają. Bez wątpienia korzystają na tym również klienci, którzy ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. 2) Jest miło tylko na początku Klienci mają nieustające wrażenie, że firmy świadczące usługi dokładają starań jedynie do pierwszej fazy ... płacić zryczałtowane kwoty za pomocą kart kredytowych, tak jak robią to klienci zamawiający usługi OTT. Wzrastająca popularność Internetu Rzeczy sprawia z kolei, ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... społecznej o zazwyczaj dużym zasięgu, która reprezentuje wartości danej populacji. Mniejsze firmy mają niewątpliwie trudniej. Powinny przede wszystkim w określonej grupie odbiorców, ... niej, konsument ma poczucie, że jest traktowany wyjątkowo. Także internetowi klienci chcą doświadczać najlepszej obsługi i widzieć, że marka rozumie ich potrzeby. ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... sklep. Warto też zamieścić odnośnik do strony firmy autoryzacyjnej. Zapewnienie konsumentowi podstaw bezpieczeństwa oraz umożliwienie mu realizowania swoich potrzeb jest podstawowym elementem działalności wirtualnej. Przedsiębiorcy działający w Internecie powinni jednak pamiętać, że klienci dokonujący zakupów w sklepach internetowych są przeważnie ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... za to, co kupuje. Dobrzy klienci są lojalni. Dobrzy klienci mówią o nas dobrze i polecają nas innym. Dobrzy klienci mogą być twardzi, wymagający, niecierpliwi, denerwujący, kapryśni ... prezentuje sklepy, kurorty wakacyjne, restauracje i inne miejsca, w których dokonuje się zakupów. Firmy pokazywane w tych reklamach szczycą się tym, że honorują karty ...
-
Ciemne strony internetu
... firmy, ani klienci nie są w stanie wiedzieć wszystkiego o wszystkim. Jednak wraz z pojawieniem się i rozwojem internetu dostęp do informacji stał się łatwy, jak nigdy dotąd. Klienci ... . Pełna jasność Firma powinna bezwzględnie wyjaśniać złe informacje o sobie. Inaczej klienci pomyślą, że ma coś do ukrycia. Należy przyznać się do błędów i poinformować ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... i firmami. W przeszłości, klienci kierowali się z zapytaniami dotyczącymi produktów bezpośrednio do firmy; dziś poszukują informacji online. W sieci klienci uczą się, robią zakupy i wymieniają się doświadczeniami, zarówno pozytywnymi jak i negatywnymi. Badanie zidentyfikowało kluczowe cechy i czynniki motywujące, które firmy uważają za wspólne dla ...
-
Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009
... w 16 krajach pokazało, że klienci korzystają z różnorodnych kanałów komunikacyjnych, znacznie wyprzedzając stosowane przez firmy strategie kontaktu z nimi. Badanie wykazało, że w 2009 roku ponad 90% konsumentów korzystało z wielu kanałów komunikacyjnych. Badanie zrealizowane przez Ovum na zlecenie firmy Alcatel-Lucent i jej marki Genesys ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... zaniedbuje ten obszar. Aby zmienić nastawienie obojętnych i niezadowolonych klientów, niezbędna jest analiza całego procesu ich obsługi. Firmy muszą się też dowiedzieć, co naprawdę mówią, myślą i oczekują klienci, skąd czerpią informacje oraz w których obszarach procesy nie zapewniają obsłudze klienta odpowiedniego priorytetu” – mówi Monika ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... konsumentów (50%) wierzy w siłę tego typu serwisów, które pomagają mobilizować firmy do większej odpowiedzialności. Nie wszyscy klienci zachowują się jednak w podobny sposób. Z badania wynika, że istnieją wyraźnie odmienne grupy. Jedna z nich, tzw. klienci aktywni (Brand Champions), może w dużej mierze zwiększyć lojalność względem marki ...
-
Polski leasing: kiedy odrobi straty?
... firmy, czyli klienci o obrotach do 20 ml zł, którzy stanowią 73,5 % w strukturze klientów firm leasingowych. Największą (53,6%) grupą klientów są mikro firmy (klienci o obrotach do 5 mln zł), klienci o obrotach od 5 do 20 mln zł stanowią 19,9 proc. 26 proc. udział w strukturze klientów firm leasingowych mają firmy ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
Klienci - choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy - są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i ... czy firmy powinny mieć tak łatwy dostęp do wielu szczegółowych danych o swoich klientach. Z drugiej jednak strony – taka jest cena personalizacji. Badania pokazują, że współcześni klienci wolą ...
-
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
... że jest ważny dla firmy Mechanizmem podtrzymującym aktywność i wytrwałość klienta w utrzymywaniu relacji z firmą jest zwrotny dopływ informacji o osiąganych wynikach. Klienci pozostający od dłuższego czasu w relacji z firmą oczekują informacji zwrotnej o poziomie ich lojalności oraz adekwatnej reakcji docenienia ze strony firmy. Na przykład, jeżeli ...
-
Kawiarnie a jakość obsługi klienta
... z niej nie wyszedł. Nie była to więc sytuacja, że klienci dopiero co odeszli od stolików. Wszyscy klienci ocenili wygląd baristów jako schludny, a ich zachowanie ... czytelnych identyfikatorów, a w 9,4 proc. nie byli ubrani w stroje firmowe z logo firmy. Klienci testowi ocenili także czystość i porządek na terenie kawiarni. W 68,8 proc. przypadków nie ...
-
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
... na zlecenie firmy SAS, jednego z liderów analityki biznesowej dowodzi, że siłą napędową kreowania nowych, pozytywnych doświadczeń klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni klienci już dziś przyzwyczajeni są do wysokiego poziomu usług i mnogości oferowanych im udogodnień technologicznych, a firmy, które chcą ...
-
Jak nie przegrać wojny cenowej
... względem psychologicznym sytuacji. Ich ujemne konsekwencje ponoszą nie tylko menedżerowie i firmy, ale i całe sektory. Niezależnie od tego, kto wygra, ... szczególnie o klientów o niższej wrażliwości cenowej a większych potrzebach jakościowych. Najczęściej są to klienci mający długofalową perspektywę rozwoju biznesu, ceniący sobie lojalność, troskę o ...
-
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
... założyć sobie takie cele na samym początku wdrożenia marki. Nowe pomysły, rynki oraz klienci pojawiają się na radarze wraz z rozwojem marki. Na początku rozwój marki często ... marka nie istnieje. Klienci i interesariusze powinni dobrze rozumieć czym są marka i firma, a czym nie są. Jasność marki opiera się na wizji, misji i wartościach firmy, co łatwo ...
-
Internetowe księgi skarg i zażaleń
... firmy, jest to kopalnia wiedzy o tym, co jest istotne dla naszych klientów oraz co można poprawić. Następnie warto wejść z niezadowolonymi klientami w dialog. Zamiast mówić „To nieprawda!”, zapytaj „Dlaczego tak sądzisz?”. Wtedy klienci ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... . Jestem pewna, że wrócę do tego sklepu i że polecę go moim znajomym. Informacje o badaniu W maju 2010 roku tajemniczy klienci działający na zlecenie międzynarodowej firmy badawczej INTERNATIONAL SERVICE CHECK (ISC) odwiedzili największe i najbardziej znane markety drogeryjne zlokalizowane w sześciu krajach Europy Środkowej: Polsce, Bułgarii ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... Internet Business Solutions Group (IBSG) oraz zespół ds. marketingu detalicznego firmy Cisco, wykazały, że sprzedawcy detaliczni muszą zaspokajać potrzeby klientów ... „Klienci kalkulujący” i „klienci ekstremalni” Wśród kupujących wyłoniły się dwie grupy o sporych umiejętnościach technicznych: tzw. „klienci kalkulujący” i „klienci ekstremalni”. Klienci ...
-
Idealna giełda ładunków
... ładunków. Dla klientów w Polsce ważne są również obsługa klienta oraz kontakt z działem handlowym. Podczas badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Teleroute przez TNS klienci określili ich zdaniem najważniejsze oraz najmniej istotne elementy systemu wyszukiwania ładunków i wolnych pojazdów Użytkownicy giełd ładunków zostali zapytani o ich ...