-
Firmowa strona internetowa
... naszej firmy na wysokiej pozycji pośród największych światowych potentatów w branży to olbrzymi prestiż. To komunikat dla klienta, że firma to już uznaną i sprawdzoną marką. Klienci są bowiem wciąż przekonani, że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to naturalny efekt popularności firmy. W rzeczywistości, obok popularności naszej firmy ...
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
... ograniczony dostęp do danych, uniemożliwiający konsultantom załatwienie sprawy, w której klienci kontaktują się z firmą (16%), Jeszcze gorzej jest w przypadku dostawców usług ... wprawiają w złość klientów. W czasach silnej konkurencji na rynku usług finansowych firmy tego sektora (jak i pozostałych branż), powinny położyć szczególny nacisk na ...
-
Konwersja e-sprzedaży a telekomy
... tzw. małym konwersjom – podpowiada Tomasz Lechowicz, Senior Business Consultant z firmy badawczej Gemius, który doradza firmom z branży telekomunikacyjnej, jak za ... i poszczególnych etapów – jak je nazwaliśmy: małych konwersji. Dzięki narzędziom w których klienci sami definiują kryteria obserwacji użytkowników i które mierzą wiele różnych czynników, ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 39/2015
... mld zł). Według Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego Polska traci na wyprowadzaniu przez firmy dochodów za granicę 10 mld zł wpływów z podatku CIT. Według ekspertów PwC ... nowszych aut, czyli maksimum sześcioletnich, i z lepszym wyposażeniem, to większy wydatek. Dlatego klienci częściej posiłkują się kredytami lub leasingiem, tak jak w przypadku aut ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... sposobu kontaktu; szkolenia pracowników w salonach i w telefonicznej obsłudze, ponieważ klienci nadal preferują bezpośredni kontakt ze sprzedawcą; oferowanie usług konkurencyjnych dla takich ... , że firmy te rzeczywiście zdobywają rynek i współpraca z nimi połączona z dobrą obsługą klienta może uratować klasycznych providerów. Klienci lubią sklepy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 36/2019
... w niektórych sektorach wydłużył się czas, w którym klienci uiszczają płatności. Wyniki badania przeprowadzonego przez Intrum pokazują, że firmy płacą rachunki średnio po 40 dniach (w porównaniu ... z zatorów płatniczych, na które narażają ich nierzetelni kontrahenci i klienci? Niekoniecznie. Mogą stosować te same sprawdzone środki, co większe ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
... firmy nader często zapominają, że podczas zakupów online efektywność i wygoda to kwestie najwyższej wagi. Efekt? Porzucone koszyki zakupowe. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak e-sklepy mogą przełamać bariery w sprzedaży i zniwelować porzucone koszyki? Dlaczego klienci ... swobodny przepływ płatności. Dlaczego klienci porzucają koszyki? W czasach, gdy ...
-
Polski leasing: finansowanie firm na dużym plusie
... firmy, czyli klienci o obrotach do 20 ml zł, którzy stanowią 73,7% w strukturze klientów. Największą (54,1%) grupą klientów są mikro firmy (klienci o obrotach do 5 mln zł). Klienci o obrotach od 5 do 20 mln zł stanowią 19,6%. 25,4 proc. udział w strukturze mają firmy ... IV kwartale 2021. Z drugiej strony firmy zapowiadają znaczne ograniczenie ...
-
UPC przeszło do PLAY. Co w powitalnej promocji?
... klienci Play jak i UPC mogą dokupić nowe usługi u drugiego z operatorów i cieszyć się 9 miesiącami abonamentu za darmo. Oznacza to oszczędność nawet 119,99 zł miesięcznie w tym okresie! Internet światłowodowy UPC lub abonament dla firmy ...
-
Bank przyjazny dla przedsiębiorców
... zatrudniali największą przeciętną liczbę pracowników (25) a firmy klientów banków spółdzielczych najmniejszą (9). Analizując strukturę branżową respondentów ... komercyjnych. Jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, iż klienci banków spółdzielczych częściej deklarowali stosowanie nowoczesnych technologii niż klienci banków komercyjnych to jest to bardzo ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce II kw. 2009
... 3 inne usługi np. ubezpieczenie, karty, opony, assistance/auto zastępcze etc. Do tego klienci dołączają ewentualnie kolejne usługi zarządcze). Kontrakty full service leasingu ... Marki (1073) oraz spółki Samset (672). Firmy zrzeszone w Polskim Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów Firmy zrzeszone w Polskim Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) ...
-
Carrefour Express otwiera kolejne sklepy
... w 2007 roku osiedlowych sklepów franczyzowych, czwartego formatu handlowego firmy Carrefour, po hipermarketach, mini-hipermarketach i supermarketach, było odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W przeciwieństwie do wielu zachodnioeuropejskich społeczeństw, polscy klienci są wciąż przywiązani do robienia zakupów w mniejszych sklepach, położonych ...
-
Decyzje zakupowe są nieracjonalne
... ludzkiego mózgu może się stać źródłem sukcesu sprzedażowego firmy. Zanim powstało pojęcie ekonomii behawioralnej, marketerzy już je w praktyce wykorzystywali. Fakt ten ... w zamian za przedłużenie umowy. Pierwotnie skrypt rozmowy telefonicznej, z jakim stykali się klienci, zawierał obietnicę otrzymania 100 darmowych rozmów za pozostanie przy wybranym ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... firmy (np. aby zająć czymś dziecko, kiedy mamy przeglądają wieszaki z ubrankami, aby poszerzyć ofertę o atrakcyjne uzupełnienia podstawowej kolekcji – przez dodatki czy program lojalnościowy). Co ciekawe, klienci ... klienta). Strategia rynkowa w należyty sposób uzmysłowiła menedżerom tej firmy, że klienci uważają ich produkty za markowe, a co za tym ...
-
Strategia w firmie
... ofertę zakupu “pakietowego”. Akcentujemy nowość produktu, jego atrakcyjność, bo klienci już nas znają. Nowe kontynenty – nowy produkt oferujemy nowym klientom – ... SWOT czy BSC (Zrównoważona Karta Wyników) Opracowanie strategii dla całej firmy powinno być powierzone zespołowi mieszanemu, w którego skład wchodzą przedstawiciele różnych grup, ...
-
Opóźnienia w płatnościach w Europie 2011
... zestawienie, w którym wskazuje na różnice w sposobach regulowania płatności w poszczególnych krajach Europy. Na podstawie danych oszacowano, z jakich regionów Europy firmy eksportujące - klienci Creditreform, najszybciej otrzymują zapłatę za wystawione przez siebie faktury, z jakich muszą czekać kilkadziesiąt dni, a nawet liczyć się z brakiem ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
... korzystają. Aż 1/3 konsumentów przyznała, że ma wyjątkowo pozytywne doświadczenia z markami, z których korzysta. Klienci oczekują, że będą obsłużeni miło, przyjemnie, profesjonalnie i fachowo, zaś ich ... , dokładnie w ten punkt powinno się inwestować. Tylko nieliczne firmy kładą na ten czynnik nacisk. Zatem firmy w Polsce mają ogromne pole do popisu w ...
-
Turystyka online: Polska kontra USA
... lojalnościowych, otrzymywaniem zniżek i rabatów firmowych od konkretnych biur podróży lub przewoźników, z których usług te firmy często korzystają. Na takie benefity nie mogą natomiast liczyć klienci indywidualni. Częściej więc szukają atrakcyjnych ofert właśnie w porównywarkach – wyjaśnia Maciej Wyszyński, Dyrektor Zarządzający na Europę ...
-
Co w Orange na święta?
... produkcji elektrośmieci. Prezenty dla firm Klienci biznesowi, którzy kupią wybrany smartfon, drugi otrzymają za 1 zł + VAT. A to wszystko w elastycznych Planach Firmowych, w ramach których można zmieniać, dodawać i odejmować usługi w obszarze danego abonamentu i dopasować je do potrzeb własnej firmy. Wśród telefonów objętych promocją znajdują ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... warunków gospodarczych po pandemii. Wraz ze spadkiem inflacji i słabnącym popytem konsumenckim, firmy w Stanach Zjednoczonych i Europie wkraczają w fazę, w której wzrost cen ... danych demograficznych: gospodarstw domowych o niskich i wysokich dochodach oraz młodszych i starszych. Klienci o niskich dochodach są szczególnie wrażliwi nie tylko na cenę, ...
-
5x tańszy roaming w Orange
... klienci indywidualni mogą mieć nawet 10 MB na transfer danych, a firmy do 50 MB dziennie. Klienci ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2020. Trendy i prognozy
... , spadek ilości phishingu przy jednoczesnym wzroście strat finansowych poniesionych przez firmy w wyniku oszustw dokonanych za pomocą poczty e-mail. Oznacza ... Przewiduję też w 2020 roku większą konsolidację dostawców, ponieważ klienci poszukują platform w miejsce samodzielnych rozwiązań. Klienci będą zainteresowani prostymi rozwiązaniami, łatwymi do ...
-
Plotka czy rekomendacja
... dzieckiem Promocja firmy może też mieć znamiona zabawy i rozrywki. Są w Internecie miejsca, gdzie gromadzą się Twoi potencjalni klienci, a gdzie - uwaga – nie ma jeszcze ... nie tylko na stronie, ale również w materiałach reklamowych firmy: folderach i katalogach. Pamiętaj, że klienci są bardziej skłonni uwierzyć w korzystną opinię innych użytkowników ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych odżywa
... wyraźnie osłabł w ostatnich miesiącach. Oczywiście jest to okres przejściowy. Firmy wchodzące na rynek Polski oraz te wynajmujące stare obiekty o niskim standardzie, wstrzymywały decyzje o wynajmie nowoczesnej powierzchni biurowej. Teraz kiedy sytuacja stabilizuje się, klienci powoli wracają do rozmów. Oczywiście powierzchnia dostępna na rynku ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
Przez trzy miesiące tajemniczy klienci firmy ISC (INTERNATIONAL SERVICE CHECK) odwiedzali biura podróży zlokalizowane w 6 krajach Europy Środkowej. Ocenie poddano 44 polskich, bułgarskich, rumuńskich, czeskich, słowackich i węgierskich ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... tylko przyciągnięcie klienta, ale też utrzymanie i walka o jego lojalność. Klienci cenią sobie bezpieczeństwo, wygodę zakupów internetowych oraz szeroki asortyment produktów. ... że sklep powinien mieć certyfikat, podkreślający rzetelność, dobrą kondycję finansową firmy. Klienci chcą mieć wybór. Internauci chcą przebierać w ofertach, dlatego oczekują ...
-
Zakupy impulsowe przez Internet
... czyli bezpośrednio po zalogowaniu. Najrzadziej zakupy impulsowe klienci wykonywali w branży elektronicznej (39%) oraz jako klienci biur podróży (29%). Decyzja o zakupie danego ... dodatkowy przychód w wysokości 3 milionów dolarów. Co ciekawe, przedstawiciel firmy nazywa sprzedaż w kanale mobilnym najważniejszym czynnikiem wzrostu całego biznesu ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... . wszystkich wydatków czołowej piątki w tym okresie. Kolejne pozycje zajmują firmy z branży spożywczej (21 proc.), handlowej (19 proc.), telekomunikacyjnej (18 proc.) oraz ... 6 mln zł więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Za spot "Oto klienci Banku Millenium", wyemitowany w stacjach telewizyjnych ponad 1,2 tys. razy, bank zapłacił blisko ...
-
Oferta banków powinna być zróżnicowana
... wg. tego samego modelu firmy o stabilnych perspektywach i niewielkich wymaganiach produktowych, finansującej się z własnych środków, jak i firmy z dużym potencjałem rozwojowym, nastawionej ... generuje przeciętnie niewiele ponad 300 zł miesięcznego przychodu dla banku. Równocześnie klienci ci relatywnie dużą wagę przywiązują do oddziału bankowego, są ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2016. Podsumowanie Deloitte
... sieci stało się jednym z głównych tematów. W Polsce wciąż najczęstszymi ofiarami ataków są klienci banków – pisze w swoim podsumowaniu roku Marcin Ludwiszewski, dyrektor, lider obszaru ... ataków DDOS na inne cele. Skutki takich ataków odczuli m.in. klienci firmy hostingowej OVH oraz firmy DYN, która świadczy m.in. usługi DNS dla wielu firm, w ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... firmy Media4U. Zakupy w aplikacji Rosnąca sprzedaż online to m.in. efekt coraz większej popularności "apek", których udział w transakcjach zanotował wzrost na poziomie 30% rdr. Okazuje się, że klienci ...
-
4 zagrożenia specjalnie na Black Friday
... i grudniu e-sklepy i ich klienci stają ... klienci sklepu, a nie sam sklep. Poprzez złośliwe oprogramowanie zainstalowane na stronie możliwe jest przejęcie danych logowania oraz numerów kart kredytowych użytkowników. Fakt, że strona internetowa sklepu została wykorzystana do takich celów, może mieć poważne i długofalowe konsekwencje dla reputacji firmy ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... klienci mieliby skorzystać z Twojej oferty? Jak? – Jak Twoje produkty czy usługi mogą pomóc Twoim odbiorcom/klientom? Co? – Co dokładnie możesz im zaoferować? Marketing treści posługuje się językiem korzyści. Przestawia ofertę firmy ... podstawowe dane kontaktowe. Dzięki odpowiednio przygotowanym treściom klienci szybko mogą znaleźć potrzebne im ...
-
Customer Experience w czasie pandemii
... i lęków. Gdzie zacząć? Zaangażowanie firmy w projektowanie pozytywnych doświadczeń klientów, zaczyna się od dostosowania działań struktur firmy - od kierownictwa poprzez wszystkie ... aby złagodzić niepokój i stworzyć większe poczucie zrozumienia i uznania? Zrozumieć swoich klientów Klienci są teraz bardzo wrażliwi na środowiska zakupowe w których się ...
-
8 sposobów na lepszy program lojalnościowy
... catering dietetyczny mogą wspólnie prowadzić program (choćby przybijać pieczątki wymienialne na vouchery). Efekt może być pozytywnie zaskakujący, tym bardziej że klienci jednej firmy, dzięki programowi dowiedzą się o drugiej, a korzystanie z oferty obydwu będzie dla nich wyjątkowo opłacalne. Podsumowując, program lojalnościowy, aby był skuteczny ...