-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... zabiegów promocyjnych w miejscu sprzedaży, m.in. działań merchandisingowych i prawidłowej ekspozycji produktów. Klienci chcą więcej Wzrost wiedzy i dynamicznie rosnący popyt przekładają ... . Pomocne w tych działaniach mogą okazać się badania, które niektóre firmy wykonują na potrzeby swoje i swoich klientów (np. „Badanie skuteczności merchandisingu ...
-
Rootkit Rustock.C: rozwiązanie zagadki
... Rustock - A oraz B (Trojan-Clicker.Win32.Costrat i SpamTool.Win32.Mailbot, według klasyfikacji firmy Kaspersky Lab). Z informacji opublikowanych przez firmę Dr.Web wynika, że jej ... Tibs) kilku trojanów od różnych klientów. Istnieje spore zapotrzebowanie na taką usługę, a klienci nie mają pojęcia, że ich zlecenia są realizowane w tym samym czasie ...
Tematy: Rootkity, rootkit, złośliwy kod, cyberprzestępcy, złośliwe programy, botnet, sieci zombie, rustock, Rustock.C -
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... wyliczeniach, listach parametrów czasem wykresów i obrazów ( z nich najczęściej spodziewa się loga firmy). Obawia się, że większość informacji go nie interesuje, że handlowiec ... klienta. Poznanie jego doświadczeń w temacie prezentacji i oczekiwania jest koniecznością. Klienci często sami o nich mówią. Czasem wystarczy posłuchać. Innym razem wprost ...
-
Technologie komunikacyjne - trendy 2010
... z nią kosztów. Wzrośnie produktywność Contact Center. Zdaniem Avaya, firmy będą intensywnie dążyć do zwiększenia produktywności wszystkich aspektów interakcji z klientami w środowisku Contact Center - głównie poprzez wzbogacanie możliwości obsługi. Klienci zyskają różne opcje wykorzystania czasu oczekiwania, a w rezultacie wzrośnie produktywność ...
-
Najpopularniejsze drukarki VI 2010
... tusze wychodzą zdecydowanie drożej. Końcówkę zestawienia zamykają dwa produkty firmy Samsung. Jeden z nich to urządzenie wielofunkcyjne (Samsung SCX-4300), a drugie ... technologią laserową – 21,51 proc. Obecnie najmniej klienci kupują drukarki atramentowe – 14,62 proc. Klienci najchętniej wybierają urządzenia, które potrafią drukować w formacie A4 – 62 ...
-
Techniki sprzedaży: jaka oferta dla klienta odnoszącego sukcesy?
... skupia się na pierwszej grupie, ale finansowy spokój zapewniają raczej klienci z grupy numer dwa. Klienci którzy nie bardzo sobie radzą, potrzebują twoich produktów i ... zamyka tylko kilku sprzedawców. Kupione produkty faktycznie jeszcze bardziej polepszają zyski firmy. Za jakiś czas oferty złoży więc nie dwudziestu lecz czterdziestu sprzedawców, ...
-
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
... dowodzą, że niska jakość tzw. customer service (którego elementem jest sposób porozumiewania się firmy z jej odbiorcami) kosztuje brytyjskich handlowców aż 43 miliardy funtów w skali ... ta, według ekspertów, może być jeszcze wyższa. Chcąc się skontaktować z firmą, klienci szukają najczęściej jej numeru telefonu. Również pod tym względem polskie ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... – przynosi krótkotrwałe efekty. Jeśli chcesz sprzedawać więcej, wystarczy sprawić, by klienci widzieli różnicę między tobą a konkurencją. Stoisz przy półce z jabłkami w supermarkecie ... do upadku, a klienci, którzy kupowali produkty po obniżonej cenie, nie wracają do firmy po jej ponownym podniesieniu. Dlaczego zatem firmy tak chętnie sięgają po ...
-
Cyberprzestępczość: spear-phishing coraz częstszy
... i szczególnych zainteresowań. Świadczy o tym mnogość ataków wycelowanych w użytkowników takich serwisów, jak PayPal, Facebook, LinkedIn czy Twitter. Niestety firmy i ich klienci zbyt często są niesłusznie przekonani o skuteczności stosowanych zabezpieczeń. Dwuskładnikowe uwierzytelnianie, kody SMS, karty zdrapki i szyfrowane połączenie są to ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... dyskonty, których kres panowania jest jeszcze bardzo odległy. Polscy sprytni klienci świetnie czują się w tych sklepach, które jednocześnie chcą być postrzegane zarówno ... zaopatrzenia, niezależny od Eurocashu, powinien coraz bardziej sprzyjać wzmacnianiu pozycji firmy pod względem asortymentowym i cenowym. W efekcie, sieć ma duże szanse, by pokazać ...
-
Usługi assistance doceniane
... choroby domownika czy też kłopotów z samochodem. Europ Assistance przyjrzał się, czy klienci odnajdują się w gąszczu ofert i usług dodatkowych? Czy z nich świadomie korzystają? Czy ... %), posiadające wyższe wykształcenie (50%). Budowanie świadomości klientów to zadanie zarówno dla firmy assistance, jak i dla banku. Dlatego też bardzo ważne jest wspólne ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... opinii o produktach w Internecie — dodaje. Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy, przyznaje również, że dla pań niezwykle istotna jest wiarygodność sklepu ... pochwały pod adresem e-sklepów z kosmetykami i perfumami. Z analiz opinii negatywnych wynika, że klienci mają największe wątpliwości co do oryginalności i jakości zamówionych kosmetyków. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 9/2015
... robią to znacznie częściej. Sieć outletów Factory, należąca do hiszpańskiej firmy Neinver, zanotowała w ubiegłym roku 20-proc. wzrost sprzedaży i 10-proc. wzrost odwiedzalności ... przede wszystkim w sektorze mody oraz odzieży sportowej. – Widzimy, że nasi klienci bardzo lubią wracać do naszych centrów – ocenia Monika Olejnik-Okuniewska. – Jeszcze kilka ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 40/2015
... sieć dilerską – zwraca uwagę ekspert HSM Polska. – Natomiast nasze szacunki wskazują, że 50-70 proc. odbiorców to klienci sektora publicznego. Pozostałą część stanowią firmy prywatne, zupełnie marginalną stanowią klienci indywidualni. W zakresie urządzeń do przetwarzania odpadów głównym odbiorcą są sieci handlowe, a jest to związane z ich ...
-
Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista
... z wniosków, jakie niesie za sobą Fashion Flash Report 2016 firmy Criteo - opracowanie poświęcone zachowaniom klientów branży modowej. W raporcie nie zabrakło również danych ... przez marketerów są tzw. ‘zmienni klienci’ - fashioniści, którzy co najmniej raz do roku kupują u nowego sprzedawcy. ‘Zmienni klienci’ zazwyczaj mają poniżej 45 lat, ...
Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet, odzież, m-commerce, badania konsumenckie -
Polska: wydarzenia tygodnia 49/2016
... w grudniu, który jest miesiącem najbardziej intensywnym w roku, mamy 7–12 realizacji dziennie, czyli organizacji spotkania świątecznego czy wigilijnego dla konkretnej firmy. Choć klienci indywidualni mają najmniejszy udział w rynku cateringu świątecznego, to jednak ich liczba z roku na rok systematycznie rośnie. Taki odbiorca, jak wynika ...
-
Czy banki zasługują na tak duży kredyt zaufania?
... Turner, CEO ds. cyberbezpieczeństwa, Capgemini. „Waluta Zaufania: Dlaczego Banki i Firmy Ubezpieczeniowe Muszą Lepiej Dbać o Bezpieczeństwo Danych Swoich Klientów”. ... do przekształcenia się w „twierdze” cyfrowe, za które uważali je konsumenci ". Klienci banków i firm ubezpieczeniowych uważają zaufanie za kluczowy czynnik 65% badanych konsumentów ...
-
Obawy o bezpieczeństwo danych hamują sprzedaż
Klienci boją się o bezpieczeństwo swoich danych, a te obawy niestety znajdują odzwierciedlenie w ich ... może wywierać dodatkowy wpływ na opóźnienia. Klienci stają się coraz bardziej wyczuleni na kwestie ochrony prywatności w procesie zakupu produktów lub usług. A przepisy GDPR dotyczą każdej firmy, która przetwarza, przechowuje lub wykorzystuje dane ...
-
Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?
... punktowi sprzedaży i ograniczyć tożsamość marki. Ustalenie, kim są potencjalni klienci, pomoże ustalić drogę jaką powinniśmy obrać i skoncentrować wysiłki na rzeczach, ... w działaniu każdej firmy spójność jest kluczowa. Naszym celem powinno więc być utrzymanie tego samego głosu, tonu i wiadomości w całym szeregu segmentów reklamowych, aby klienci ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... konsumenta - w e-commerce” - mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. Nowi klienci, nowe wymagania Co taki wzrost oznacza dla e-commerce? Sporo ... przelewy czy BLIK” – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor zarządzająca firmy badawczej Mobile Institute, realizatora badania „Omni-commerce. Kupuje wygodnie”. Gdzie na ...
-
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW - dlaczego inwestycja w pozycjonowanie ma sens
... Twoją witrynę trafią osoby zainteresowane Twoimi produktami czy usługami. Tak nabyci klienci podnoszą zdecydowanie sprzedaż. Wzrost tego czynnika powoduje generowanie większych obrotów, a ... ona do Twoich potrzeb i celów. Uwzględnia też zakres działania Twojej firmy, dostosowując się do niego przez pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie ogólnopolskie ...
-
HP i Hitachi wymieniają interfejsy programowania
... że dzięki modelowi CIM oraz interfejsom programowania klienci uzyskają szybszy dostęp do zgodnych operacyjnie infrastruktur. Umożliwią im one korzystanie z urządzeń pamięci masowej nie tylko dostępnych obecnie, ale również tych, które będą produkowane w przyszłości". "Od 1999 r. firmy Hewlett-Packard i Hitachi z powodzeniem współpracują w zakresie ...
-
COMARCH-CDN w programie Microsoft Office JDP
... świata. "Poprawa współpracy CDN OPT!MA z nowym pakietem Office rozszerzy możliwości tychże produktów, na czym z pewnością zyskają Klienci naszych firm" – powiedział Tomasz Bochenek, dyrektor generalny polskiego oddziału firmy Microsoft. CDN OPT!MA to zintegrowany system do zarządzania, skierowany do małych i średnich firm, wyposażony w zaawansowaną ...
-
Sami wybierzemy dostawcę energii
... wizerunku i związanie ze sobą klienta są m.in. organizowane przez firmy energetyczne loterie. Działanie takie podjął koncern Energa dostarczający prąd ... klienci są wybredni. Po uwolnieniu rynku dostawcę prądu lub gazu zmieniło tam 50 proc. odbiorców. Na zmianach mogą skorzystać nie tylko klienci mający szanse na niższe ceny, ale również np. firmy ...
-
Kawiarnia jako miejsce pracy
Ochrona dokumentów, bezpieczeństwo rzeczy osobistych i hałaśliwi klienci to trzy główne czynniki zniechęcające Polaków do korzystania z kawiarni jako miejsca pracy wymieniane w najnowszej ankiecie firmy Regus, przeprowadzonej wśród 26 tysięcy pracowników z firm w ponad 90 krajach. Z wcześniejszych badań Regus wynika, że 64% ludzi biznesu na ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 27/2014
... walutach stanowią obecnie około pół procenta zaciąganych zobowiązań. Według raportu firmy Euler Hermes najwięcej bankructw zarówno w czerwcu 2014 r., jak i pierwszym półroczu br. odnotowano ... mieszkań nowych. W cenie są wciąż mieszkania małe, na nabycie których klienci są w stanie zaciągnąć kredyt w bankach. Wciąż najchętniej kupowane są takie lokale ...
-
Rynek usług IT: stabilny wzrost, nowe wyzwania
... wśród firm działających na rynku B2C, gdzie bardzo często to klienci dyktują warunki, motywując firmy do wdrażania nowoczesnych rozwiązań. IT „na żądanie” Według ... - zautomatyzowanych, samoobsługowych, as-a-Service - rosną też wymagania wobec dostawców. Klienci rezygnują z czasochłonnych i kosztownych inwestycji na rzecz krótszych i łatwiejszych w ...
-
Na co stawia polski CIO 2015?
... 55% z tych, których przepytano na potrzeby najnowszej fali cyklicznego raportu firmy doradczej Deloitte. Nieco inaczej tę kwestię traktują respondenci z innych ... , w których pracują, na nowych rynkach. Drugim najważniejszym priorytetem w Polsce są klienci, o których wspomniało 52 proc. ankietowanych, a trzecim - wydajność oraz innowacje, z 42 proc. ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... zadań jakie stoją przed każdą firmą jest zrozumienie sposobu w jaki myślą i funkcjonują jej klienci. Taka wiedza pozwala nie tylko dopasować ofertę do ich realnych potrzeb, lecz ... przypadnie na nią prawie 42 proc. wszystkich wydatków na reklamę. Również polskie firmy chętnie decydują się na działania marketingowe w sieci. Z badań GUS wynika, że w 2016 ...
-
Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?
... technologicznych. - Przy tak ogromnej skali jak miliardy złotych obrotu i tysiące klientów dziennie firmy potrzebują hurtowni danych oraz wyspecjalizowanych działów analitycznych, aby nie zgubić się w przetwarzanych informacjach. Jednocześnie klienci oczekują coraz wyższej jakości świadczonych usług oraz dopasowanej oferty. Właśnie dlatego IT ...
-
2 filary sukcesu w nowoczesnym handlu detalicznym
... optymistyczne. E-handel rośnie z roku na rok w siłę, a detaliści obserwują, że klienci sklepów są coraz bardziej zaangażowani i komunikatywni, co wskazuje raczej na transformację ... na całym świecie. Wielu z nich odświeża i na nowo definiuje swoją działalność. Firmy wszystkich rozmiarów, działające w różnych sektorach, podejmują wyzwanie rzucone im ...
-
Jak transformacja cyfrowa wspiera partnerską współpracę?
... sposób. Coraz więcej technologii jest opartych na wielu platformach, dlatego firmy mogą mieć trudność w opanowaniu posiadanych informacji oraz w sposobu ich najlepszego ... partnerów? Grono producentów, z którymi mogą współpracować partnerzy, jest ogromne. Klienci końcowi coraz częściej skłaniają się w kierunku kupowania usług zamiast produktów ...
-
Kaspersky ostrzega: przejęcie konta bankowego coraz popularniejsze
... . To miało również swoje konsekwencje w zakresie cyberbezpieczeństwa. Jak przekonują eksperci z firmy Kaspersky zaowocowało to m.in. wzrostem wykorzystywania socjotechniki przez cyberprzestępców. Dlatego tak istotne jest, aby zarówno instytucje finansowe, jak i klienci wiedzieli, jakie są typowe oszustwa, i potrafili się przed nimi bronić. Zespół ...
-
Zrównoważony rozwój priorytetem branży technologicznej
... co 5. firma wskazuje, że zrównoważone produkty i usługi to właśnie to, czego chcą ich klienci, a 16 proc. wskazuje, że ESG mają wpływ na redukcję kosztów operacyjnych. ... , że brakuje im rządowego wsparcia w tym zakresie, a przedstawiciele co piątej firmy uważają, że ich klienci nie chcą płacić wyższych cen za bardziej zrównoważone produkty lub usługi. ...
-
Polacy pokochali paczkomaty i inne automaty paczkowe
... dbałością o środowisko. Według informacji udostępnianych przez największego operatora takich urządzeń w Polsce, firmy InPost, aż 37% ankietowanych dociera do Paczkomatów pieszo. Ponadto, 61% ... , w których klienci będą mieć aż 3 dni robocze na odebranie przesyłek. Według osób odpowiedzialnych za projekt - do końca 2022 roku klienci będą mogli ...