-
Black Friday i Cyber Monday: uwaga na spoofing
... wyprzedaży. Kuszeni promocjami klienci internetowych sklepów stają się atrakcyjnym celem dla cyberprzestępców, którzy stosują coraz to nowe ... sklepów, oczekując w zamian okupu. W aż 9 na 10 przypadków taki atak wpłynął na funkcjonowanie firmy i spowodował utratę jej przychodów. Black Friday i Cyber Monday to oczywiście świetne okazje na zarobek ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... , kierowanym do ściśle określonej grupy osób, częstokroć spersonalizowanym. Ponieważ klienci, poszukując informacji na temat firm coraz częściej poszukują danych ... edukacyjne serwisy internetowe, związane z segmentem działalności firmy. Serwisy takie mogą pomagać w tworzeniu wizerunku firmy jako eksperta w swej branży, chętnie dzielącego się ...
-
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... schodzi standard usług, o szkoleniach dla pracowników nie wspominając. Według firmy badawczej INTERNATIONAL SERVICE CHECK, pracownicy sklepów obuwniczych myślą raczej o tym co ... piątkę Pierwsza z ankiet dotyczyła oceny wyglądu, czystości i porządku w sklepach. Generalnie klienci nie zgłosili żadnych poważnych zastrzeżeń w tej kategorii. W zasadzie ...
-
Produkty bankowe wybierane z rozmysłem
... raportu instytutu GfK, firmy Google i Deutsche Bank Research, na podstawie badań przeprowadzonych w Niemczech. W ramach tego procesu klienci odwiedzają przed zawarciem umowy ... roku 2009 w Niemczech zawarto w oddziałach. Zaledwie 11 proc. online. Wniosek? Klienci szukają informacji w Internecie, ale umowę wolą zawrzeć bezpośrednio z pracownikiem ...
-
Nowa oferta Biznes Pakietu w Orange
... centralki PBX zarządzającej nawet 20 numerami wewnętrznymi. Usługa pozwala na zachowanie dotychczasowych numerów telefonicznych firmy, nie wymaga też wymiany aparatów telefonicznych, z których korzysta firma. Klienci mogą korzystać z planu podstawowego z nieograniczonymi połączeniami na numery stacjonarne w sieci Orange Polska lub z planu ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... Klienci nie lubią czekać. Dlatego tak ważna jest dla nich terminowość i szybkość dostaw zamówionych produktów. W zbliżającym się roku sprzedawcy powinni skupić się na optymalizacji tego parametru. Warto więc rozważyć wprowadzenie dodatkowych opcji dostawy, jak nowe firmy ... dolarów. Już dziś klienci chętnie korzystają z oferty zagranicznych e-sklepów ...
-
4 globalne trendy w Customer Experience
... jak Amazon w Meksyku, czy Alibaba w Chinach, inwestują w małe niezależne firmy, tworząc nowe standardy Phygital Marketingu, takie jak „Kliknij i odbierz”, czy ... osiedlowy, który swoim klientom oferuje parking do odbioru zakupów. Korzystając z aplikacji, klienci uprzedzają sklep o swoim przyjeździe i zatrzymują się we wskazanym przez apkę miejscu, ...
-
Bezpieczna bankowość elektroniczna - porady
... bankowości internetowej leży jedynie po stronie banku. Wyniki badań TNS OBOP pokazują, że klienci obawiają się przede wszystkim włamań na konto, przejęcia loginu i hasła, phishingu albo ... korespondencji. W większości przypadków spam służy do celów komercyjnych, a różnego rodzaju firmy za jego pośrednictwem namawiają nas na kupno danych artykułów lub ...
-
Marketing social media
... ilości, tylko na jakości komunikacji powinno zależeć marketerom. Firmy zadają pytanie: „Jak możemy wykorzystać nowe narzędzia do podniesienia ... to najbardziej efektywne, przyczynia się do tego, że w efekcie siła jest rozproszona, a klienci sfrustrowani niską aktywnością marki. Grzech 6 marketerów – gniew W Polsce rozgorzała ostatnimi ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
... SIĘ ALBO ZGIŃ! W tym miejscu warto postawić pytanie: Dlaczego Twoi klienci kupują u konkurentów? Jego przewrotność wynika z naszego patrzenia na świat. Marki się ... wtedy, gdy nasi klienci tak stwierdzą, możemy mówić o prawdziwie wartościowej marce i zadać sobie pytanie, czym byłby nasz biznes bez marki. A może warto podnieść wartość naszej firmy ...
-
Orange Freedom Pro i Internet dla Firm Pro
... do 10 GB. Oprócz tego klienci mogą korzystać z pakietów danych umożliwiających dodatkowe zwiększenie miesięcznego limitu transferu. Z nowych, znacznie większych limitów miesięcznego transferu mogą skorzystać klienci indywidualni kupujący usługę radiowego dostępu do Internetu – Orange Freedom Pro oraz firmy kupujące usługę Internet dla Firm Pro ...
-
Internet LTE w Cyfrowym Polsacie
... można korzystać za pomocą nowoczesnych modemów E398 chińskiej firmy HUAWEI dostępnych w cenie od 1 zł i pracujących w następujących technologiach i częstotliwościach: LTE - 900/2100/1800/2600 MHz DC-HSPA+/HSPA+/UMTS - 900/2100MHz GSM/GPRS/EDGE - 850/900/1800/1900MHz Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci Cyfrowego Polsatu używając jednego modemu, mogą ...
-
Problemy z nazwami marek
... tymczasowy zakaz wykorzystywania nazwy przez firmę kanadyjską. W uzasadnieniu stwierdzono, że obie firmy oferują produkty tym samym segmentom klientów i tymi samymi kanałami handlowymi. Z ... klienci banku wiedzą jak sprawdzić czy identyczne hasło nie jest już zarejestrowane na rzecz innej firmy w Urzędzie Patentowym? Czy bank i jego klienci rozumieją ...
-
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
Klienci uważają, że najmniej wiarygodnym źródłem informacji o produktach są firmy i sprzedawcy w sklepach. Wybierając firmę najbardziej interesują ich ceny i ... odpowiemy na pytanie: komu ufają i na co zwracają uwagę wybierając firmy? Nie wierzymy sprzedawcom Zaskakujące jest to, że klienci nie ufają sprzedawcom, a to oni powinni być najlepszym źródłem ...
-
Zakupy online - typy klientów
... zakupowego. W bliskiej przyszłości podział na zakupy online i offline zupełnie zaniknie. Firmy, które już dziś działają w taki sposób, budują cenną przewagę konkurencyjną. Zakupy ... się poprzez telefon, chat lub e-mail. Klienci wielokanałowi Do grupy nieklientów mogą wpadać niekiedy także klienci wielokanałowi. To bardzo cenna grupa. Dokonują oni ...
-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... identyfikacji zagrożeń dla reputacji firmy, a także analizują przyczyny niezadowolenia i frustracji konsumentów. Dzięki temu nasi klienci mogą podejmować odpowiednie kroki, które mają na celu nieustające podnoszenie jakości usług i produktów oraz właściwe reagowanie na działalność zagrażającą reputacji firmy i marki – mówi Wojciech Popławski ...
-
Orange dla firm: nowe plany taryfowe i 7 MultiPaków
... precyzyjniej dobierając zestawy usług - lepiej dopasowując je do potrzeb swojej firmy i różnych grup jej pracowników. Łącząc zamówione usługi w Orange Open dla Firm, ... Każdy plan taryfowy posiada w standardzie usługę Bezpieczny Internet w Telefonie, dzięki której klienci mają nielimitowany dostęp do Internetu, ale rachunki za jego używanie nigdy nie ...
-
Konsumenci wybrali najlepsze apteki internetowe
... wysokich standardów sprzedaży na odległość, zapewniały też klientom szeroki asortyment leków, nawet tych trudno dostępnych. Zdaniem Waldemara Sokołowskiego, prezesa Rzetelnej Firmy, klienci, oczekują od apteki również gwarancji, że oferuje najlepszej jakości produkty, które są bezpieczne dla zdrowia i posiadają odpowiednie atesty. Dlatego ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... . Zaplanuj działania Podstawą do rozpoczęcia działań w serwisach biznesowych powinna być twierdząca odpowiedź na pytanie „Czy są tam potencjalni klienci firmy?”. Jeśli wśród użytkowników określony odsetek stanowią profile behawioralne (osobowościowe) potencjalnych kontrahentów to bezwzględnie ten kanał powinien zostać uwzględniony w działaniach ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... stanie wygenerować o 54% więcej potencjalnych kupujących w porównaniu do tradycyjnych działań. Klienci, internet i Ty Obecna dostępność informacji o produktach jest tak duża, że ... , lead generation etc. Korzystamy z narzędzi do analizy zachowania klientów (wewnątrz firmy może to być Google Analytics), żeby zwiększyć skuteczność naszych kampanii ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... im informacji. Konieczna jest integracja kanałów cyfrowych i działów firmy Według 70% działów obsługi kluczowe jest integrowanie obiegu informacji we wszystkich kanałach komunikacji, ponieważ klienci niezależnie od sposobu kontaktu widzą zawsze jedną firmę. Oczekują więc od firmy takiego samego zaangażowania. Cyfrowe kanały kontaktu zdecydowanie ...
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
... Sadowski z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield. Dyskonty na fali wzrostu Bliskość, łatwość dotarcia, bezpieczeństwo, wejście do sklepu bezpośrednio z parkingu oraz stosunkowo nieduża powierzchnia sklepu, która pozwala szybko zrobić zakupy – to czynniki, które sprawiły, że w ostatnich miesiącach klienci jeszcze chętniej odwiedzali ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka, Lidl, Aldi, Netto, FMCG, e-grocery, zakupy spożywcze, zakupy internetowe -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... to nie jest samograj? Wydaje się, że w bardzo wielu sytuacjach aktualni i potencjalni klienci przedsiębiorstwa mogą inspirować, współtworzyć, a nawet sami sprzedawać oferowane przez to przedsiębiorstwo produkty i usługi. Wszystkie wymienione firmy są świadome tego, że branie pod uwagę kolektywnego kapitału intelektualnego ich klientów przynosi ...
-
Telefony z GPS: Nokia N97 najdroższa
... 5,39 proc., Nokia 6600 slide – 4,94 proc., Nokia E75 – 4,68 proc., a Nokia N95 – 3,86 proc. Klienci firmy HTC najchętniej korzystają z telefonu HTC Hero przy użytkowaniu nawigacji GPS – 19,6 proc. HTC ... miesiąca wszystkie nawigacyjne telefony zdobywają coraz więcej użytkowników. Można wysnuć wniosek, że klienci coraz bardziej kładą nacisk na ...
Tematy: GPS, telefony z GPS, Nokia, LG, HTC, Sony Ericsson, iPhone, Samsung, telefony komórkowe, smartfony -
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... na hejterów są autentyczne referencje. – Firmy powinny dbać o to, żeby opinie o nich zostawiali zadowoleni klienci – uważa Dawid Urbańczyk, ekspert programu ... szybko jednak przerósł oczekiwania twórców. Dziś z rekomendacji, które publikują w nim klienci, korzystają dziesiątki tysięcy osób. Np. w okręgu Derbyshire (odpowiednik polskiego powiatu ...
-
Storytelling w biznesie
... odwołać się do misji firmy. Jakie potrzeby zaspokajają jej produktami czy usługami potencjalni klienci? Sprzedajemy emocje, a nie dane i suche fakty. W precyzowaniu strategicznego przekazu opowieści wspomagającej prezentację biznesową, wystąpienie podczas konferencji branżowej, prezentację najnowszej strategii firmy, pomocne będzie posłużenie się ...
-
Trendy HR: nowe technologie i pracownik jak klient
... , którzy zaczynają być traktowani z taką samą atencją jak klienci. Polski HR jest nieco w tyle. Wprawdzie polskie firmy zdają sobie sprawę, że pozyskanie talentów to jeden ze ... w firmie osób. Pracownicy stają się dla firm tak samo cenni jak klienci i pracodawcom powinno zależeć, by umieć sprostać ich potrzebom. „Wzorem specjalistów od marketingu ...
-
Customer experience podnosi przychody
... klienci nie kierują się codzienną rutyną – czyli co do zasady w przypadku zakupów wszystkich rodzajów usług oraz towarów poza podstawowymi produktami spożywczymi. Dzięki wykorzystywaniu nowych technologii, firmy ... Spójność marki na każdym etapie działalności firmy sprawia, że postrzegana jest ona jako wiarygodna, a klienci mogą się z nią identyfikować ...
-
Customer experience równie ważny jak sam produkt
Współczesne firmy muszą zwracać szczególną uwagę na opinie, które ich klienci formułują, bazując na doświadczeniach i relacjach z produktem. W przeciwnym razie o budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... jakie klienci czerpią z tych ulepszeń. Ciągły rozwój i usprawnienia mogą więc z jednej strony być szansą na zaoferowanie rynkowi czegoś, czego nikt inny jeszcze nie zaoferował, a z drugiej, mogą stanowić zagrożenie, wynikające z przeszacowania realnych potrzeb klientów i tworzenia rozwiązań wykraczających poza nie. Idealnym przykładem firmy, która ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... roli sztucznej inteligencji, zarówno w obsłudze klienta, jak i obsłudze procesów wewnątrz firmy. Przyszły rok będzie także rokiem, w którym trend "total experience" (TX) ... firm i agencji reklamowych do masowego wdrażania spersonalizowanej obsługi klienta. Najcenniejsi klienci coraz częściej widzą generowane maszynowo obrazy i tekst, które są ...
-
TETA pomaga on-line
... przez przeglądarkę internetową Klienci będą mogli zgłaszać problemy oraz korzystać z dużej bazy wiedzy, w której są przechowywane najczęściej spotykane zapytania oraz rozwiązania stosowane przez inne firmy. Serwis dostarcza najświeższych informacji dotyczących produktów oraz umożliwia pobranie aktualizacji oprogramowania. "Nasi Klienci mają dostęp ...
Tematy: teta -
Ströer na platformie Comtica
... projektu była wizualizacja oferty Ströera. Firmie zależało, aby jej klienci mogli naocznie przekonać się, jak zlokalizowane są tablice reklamowe (tzw. ... firmy Ströer wierzą, że wizualizacja oferty pomaga klientom realizującym kampanie reklamowe szybciej podjąć właściwe decyzje. Teraz w trybie on-line obok zestawu wskaźników, liczb i danych klienci ...
-
Reklamy powinny być cool
... informacji, kiedy nie wiadomo, które z nich są istotne, a które efemeryczne i banalne, klienci zaczynają postrzegać świat wybiórczo, skupiając uwagę na najczęściej powtarzanych symbolach, ... to ważniejsze niż biura firmy i zakłady, które przecież zawsze można odbudować. Dużo trudniej zapanować nad świadomością, bo tu już rządzi przypadek. Klienci są w ...
-
Orange rozszerza ofertę
... telekomunikacyjna przechodzi ogromne zmiany, a firmy chcą się rozwijać na różnych platformach komunikacyjnych. "To pierwszy raz, kiedy klienci mogą iść do jednego sklepu...znaleźć ... telefonii komórkowej, Internetu, stałej linii telefonicznej i telewizji są tym, czego chcą klienci. Rywale Orange szukają możliwości fuzji i przejęć jako sposobów na ...