-
Centrino - nowa marka Intela
... Centrino planowane jest na pierwszą połowę bieżącego roku. "Marka Centrino podkreśla narodziny nowej generacji podręczych komputerów PC, które wpłyną na zmianę sposobów korzystania z informatyki i miejsc, w których ludzie używają komputerów." - mówi Pam Pollace, wiceprezes firmy Intel i dyrektor Corporate Marketing Group - "Technologia Centrino da ...
-
Apple - najbardziej innowacyjna marka
... Apple to nie tylko postęp technologiczny, ale przypieszenie kulturowej modernizacji naszej firmy” – stwierdził Christian Garrels, szef komunikacji koncernu. Ten sam apekt dostrzegł Kraft ... . To jeden z powodów, dla których firma z Cupertino jest najbardziej innowacyjną marką. Mały zespół designerów Cały zespół designerów Apple liczy 20 osób. ...
-
Polacy a marka handlowa towaru
... wypromowania marki wiążą się ze skutecznym zabezpieczeniem przyszłości firmy. Posiadanie silnej marki chroni przed nieprzewidywalnymi załamaniami rynku, koniunktury i krótkotrwałymi modami oraz przed impulsywnymi działaniami konkurencji. Mocna marka to mocna pozycja firmy, ułatwiająca chociażby otwieranie korzystnych linii kredytowych i zawieranie ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... sytuacja na rynku. Próbujemy ustalić i zdiagnozować czynniki sukcesu i główne elementy, dzięki którym firmy w naszej branży/ kategorii osiągają wzrosty, czyli sprzedają i rozwijają się. ... firmy i rynku. Doprowadza do galimatiasu. A najlepszym dowodem na to, że zawsze można wyjść z opresji i znaleźć niszę oraz miejsce dla siebie, jest choćby marka ...
-
Ford - najbardziej ekologiczna marka na świecie
... w USA pod koniec czerwca br.Podstawą rankingu był coroczny raport firmy Interbrand poświęcony 100 najlepszym markom, które przynoszą rekordowe zyski ... firmy) a wizerunkiem ekologicznym. Luka dodatnia oznacza, że wyniki w obszarze środowiska są w rzeczywistości lepsze niż to co się wydaje konsumentom. Luka ujemna oznacza, że w oczach klientów marka ...
-
Zmiana dostawcy energii? Polskie firmy są na "tak"
... rozważa zmianę sprzedawcy gazu. Firmy poszukują nowych ofert Z badań wynika, że polskie firmy dobrze znają swoje ... Marka i jakość obsługi mają znaczenie Okazuje się, że dla 65% badanych marka i wizerunek dostawcy ma duże znaczenie. Wynika to z faktu, że reputacja przekłada się na poczucie bezpieczeństwa, niezawodności i gwarancję dostaw energii. Firmy ...
-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... deweloperskich rośnie z roku na rok" – komentuje wyniki Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A. i autorka badania. "W ramach projektu „Polski Rynek Mieszkaniowy – popyt i preferencje ... firma działa dopiero od 2006 r. (jako Wrobis Developer Sp. z o.o.), jej marka ma za sobą ponad 50 lat tradycji jako największe przedsiębiorstwa ...
-
Personal branding: kreowanie wizerunku firmy
... kreowanie pozytywnych aspektów działania firmy, ale przede wszystkim umiejętność potwierdzenia ich w praktyce. Firmy często popełniają ten błąd, kreując ... firmy. Przedsiębiorstwa, które stosują takie działania personal brandingu mogą poszczycić się dobrze rozwiniętym działem Public Relations, co przekłada się bezpośrednio na sukces rynkowy. Marka ...
-
Dobre przywództwo to lepsze wyniki finansowe firmy
... na szczycie rankingu od roku króluje Unilever, a szwajcarska marka konsumencka Nestlé i Siemens – niemiecki koncern z branży energetycznej, elektrotechnicznej ... jest oznaką pozytywną”. Świat Światowy ranking jest zdominowany przez amerykańskie firmy produkujące dobra konsumpcyjne. W światowej elicie pod względem przywództwa znajduje się General ...
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... spam (narusza kodeks SEO), wprowadza użytkowników w błąd lub godzi w dobre imię firmy (takim przykładem było pozycjonowanie stron erotycznych na popularne marki handlowe), ... w Poznaniu zakazał jednej z firm umieszczenia w kodzie źródłowym (a dokładniej w meta tagach) nazwy firmy konkurencyjnej stwierdzając, że to forma reklamy wprowadzającej w błąd ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... interakcji w mediach społecznościowych. To właśnie dyskusje i reakcje stanowią DNA obecności firmy w social media. „Monitoring własnej marki to potrzebne i obowiązkowe, ... wizerunku własnej marki i firmy, ale także do stworzenia prawdziwej, ufającej i związanej z marką społeczności. Zdaniem specjalisty IMM, firma i marka monitorująca media nie ...
-
Marka Microsoft najczęściej wykorzystywana przez hakerów
... był Amazon (9%), a trzecią Google (8%). Tuż za podium znalazł się z kolei Apple (4%). Inne popularne branże goszczące w złośliwych wiadomościach, to firmy finansowe, głównie banki oraz firmy kurierskie. Zdaniem analityków DHL znalazł się w pierwszej dziesiątce, prawdopodobnie ze względu na wzmożoną aktywność zakupową w listopadzie, podobnie jak ...
Tematy: brand phishing, phishing, ataki phishingowe, ataki hakerów, hakerzy, cyberprzestępcy, Microsoft, Apple, Amazon, Google -
Alpha: nowa marka lustrzanek cyfrowych
... pojawią się w sklepach w okresie wakacji. Urządzenia zostaną oznaczone greckim symbolem "Alpha". Nadchodzące produkty koncernu Sony będą wykorzystywały rozwiązania zakupione od firmy Konica Minolta, która niedawno wycofała się z rynku aparatów cyfrowych i którego nieformalnym następcą ma zostać właśnie japoński producent. Nowe produkty z serii ...
-
Pomoc publiczna na ratowanie i restrukturyzację firmy
... temat zakresu możliwej pomocy publicznej firmom i przedsiębiorcom znajdziesz w książce „Dopuszczalność pomocy publicznej. Uregulowania wspólnotowe i krajowe” Agnieszki Jankowskiej i Mirosława Marka (Wydawnictwo C.H. Beck, 2009). Książkę znajdziesz w księgarni www.ksiegarnia.beck.pl, wpisując w pole wyszukiwarki tytuł. Wykorzystanie za zgodą Wydawcy ...
-
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
... jest elementem strategii rozwoju spółki giełdowej. Jak zapowiadał zarząd firmy, zmiana nazwy jest pierwszym etapem strategicznego porządkowania struktury grupy. Zmiana nazwy ma poinformować otoczenie firmy, że rozpoczyna się zupełnie nowa era w historii firmy. Marka CD Projekt RED jest obecnie najbardziej rozpoznawalną częścią Grupy Optimus ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... , itp.), które dostarczają użytkownicy. Oczywiście, na Facebooku pojawiają się reklamy czy treści generowane przez wydawców prasowych, ale oni przyszli do firmy Marka Zuckerberga za zwykłymi Kowalskimi internetu. Na YouTube można zobaczyć teledyski wyprodukowane przez wytwórnie muzyczne, czy zapowiedzi filmów, lecz największą popularnością ...
-
Marki godne zaufania 2007
... , reputację kierownictwa firmy zarządzającej daną marką oraz na odpowiedzialność firmy za ochronę środowiska. Marka godna zaufania to dla przeciętnego Europejczyka marka, która przede wszystkim ... to czy marka ma długie tradycje, w związku z tym są niechętni wypróbowywaniu nowych marek. Mało interesuje ich to czy kierownictwo firmy zarządzającej daną ...
-
Rebranding
... firmy i ich marki zmieniają się z dwóch powodów. Dlatego, że tego chcą, albo dlatego, że muszą. Pierwsza sytuacja jest świadomym wyborem firmy i zazwyczaj pochodną zmian zachodzących w środowisku konkurencyjnym. Na rynek wchodzą nowi konkurenci, produkty się komodyzują, grupa docelowa starzeje, potrzeby zmieniają, a marka ...
-
Marketing social media
... firmy, co przeważnie bywa trudne. Brak błędów wynikać może z tego, że marka ...
-
Wartość finansowa marki
... na otrzymaniu pozwolenia – zgodnie z zawartą umową kontraktową – na używanie marki innej firmy w zamian za opłatę. Taka taktyka działania pozwala przedsiębiorstwu wejść na nowe ... na temat wartości marki lub portfela marek. Silna marka jest ważnym elementem aktywów każdej firmy i należy nieustannie podnosić jej wartość. W 1998 roku firma Brand Finance ...
-
Branding - budowanie marki
... akcji marketingowych (co-branding). Koszty dzielone na dwie firmy są niższe, a efektywność działań – wymierna. Mocna marka umożliwia licencjonowanie. Cena, jaką możemy uzyskać, licencjonując markę, odwzorowuje jej rynkową wartość oraz pozwala na zdobycie lepszej pozycji rynkowej. Silna marka niweluje skutki kryzysów i zaciera w umysłach klientów ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... to czynniki, które mają kluczowe znaczenie dla perspektyw rozwoju każdej firmy. Te marki, które konsekwentnie inwestują w budowanie silnych więzi z konsumentami, ... odpornością, jeśli chodzi o całą kategorię, odnotowując spadek o zaledwie 3% rok do roku. Marka Doritos udowodniła wartość swojego przekazu o doskonałym smaku i zajęła 19. miejsce w tej ...
-
Ciemne strony internetu
... tajemnicą wyłącznie menedżerów firmy i znikomej części otoczenia ... marka wcale nie jest taka zła, jak się o niej pisze, ale wręcz przeciwnie. Adekwatność Podjęte działania muszą być adekwatne do wyrządzonych przez anty site strat. Trzeba określić grupy, które zostały zarażone złym wirusem, i dobrać odpowiednie kanały dotarcia z komunikacją. Firmy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... Na przestrzeni ostatniego miesiąca przekonały się o tym między innymi Audi i kosmetyczna marka Avon. Czerwiec, obok kolejnych zmian i nowości w mediach społecznościowych, przyniósł też ... . Pomoc oferowali zwykli użytkownicy, ale w komentarzach pojawił się również wpis firmy Bosch, która zaproponowała, że przekaże fundacji pralkę i odkurzacz, a przy ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2021. Zwycięzcy rankingu – Top 10 Ranking Top Marka 2021 wygrał PKO Bank Polski. Siła brandu wyniosła 9 023 ... . Najwyższy wynik indeksu sentymentu spośród 500 marek – 4,30 – osiągnął GLS (Firmy kurierskie). Na drugim miejscu znalazło się Netto (Markety spożywcze) z rezultatem ...
-
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
... marka nie istnieje. Klienci i interesariusze powinni dobrze rozumieć czym są marka i firma, a czym nie są. Jasność marki opiera się na wizji, misji i wartościach firmy ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
... marka stanowi tak znaczący procent wartości firmy, to należy zintegrować strategie biznesowe ze strategiami marketingowymi. Strategia marketingowa musi być ... najbardziej chrupiące wafle batonowe to GRZEŚKI. Ważna jest także uznana marka dostawcy, dlatego że znajomość firmy to akceptacja jej nowych ofert. Nowy lek trudniej będzie wprowadzić ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... odnotowała marka Huawei, z kolei największy spadek wartości dotyczył firmy Sinopec (-24%), która zajęła w zestawieniu 18 pozycję. Pierwsza dwudziestka marek jest warta łącznie 682 mld USD. Marka ... Research) stwierdziła: Silna marka to ważny element, którego oddziaływanie wykracza znacznie poza krąg użytkowników końcowych. Firmy z segmentu B2B ...
-
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
... przestać produkować podzespoły, a tylko je kupować, przestawić się na montowanie i wprowadzić do firmy profesjonalny marketing. Jaki potencjał na rozszerzanie marki! Iluż Polaków, których ... najcenniejsze - brand. Nie potrwa to jednak długo, gdyż niepielęgnowana marka umiera. Społem to marka bezdomna - bo należeć do wszystkich, to nie należeć do ...
-
Strategia brand butler
... ” może przybierać wiele różnych postaci w zależności od funkcji, jaką pełni sama marka. Zasadniczo z obecnie dostępnych aplikacji można wygenerować 8 kategorii brand butlerów: Przejrzystość ... na 5-minutową rozmowę w zaledwie 60 sekund. Planet Partners Program firmy HP umożliwia recycling szerokiej gamy zużytych produktów. Co istotne – pochodzących ...
-
Strategia rynkowa i Brand Extension
... firmy. Stosują je firmy, które mają silne marki. Kluczowym czynnikiem sukcesu w rozszerzania marki jest potencjał rozszerzania marki. Nie każdą markę można z sukcesem rozszerzać, nie każde rozszerzenie zakończy się sukcesem. Strategia rynkowa i Brand Extension Należąca do koncernu Agros Nova, marka ... , że marka Krakus jest własnością firmy Agros-Nova ...
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... . Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym ... marka nie jest taka jak Formuła 1. Możesz mieć wspaniałe reklamy, imponujące wyliczenia wartości marki, możesz mieć nawet tytuł SuperHiperUltra Marki, ale jeśli nie jesteś w stanie przygotować interesującego roboczego albumu marki (mówimy cały czas o roboczym albumie na wewnętrzne potrzeby firmy ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... rozwiązaniu SmartCloud przeznaczonemu dla klientów biznesowych. AT&T to z kolei najcenniejsza marka telekomunikacyjna – w tym roku AT&T wspięło się o dwa miejsca, zajmując 6. miejsce ... trend polegający na przenoszeniu danych do chmury (cloud computing). Z głową w chmurze: Firmy Cisco i IBM dobrze dostosowały się do świata technologii bezprzewodowych ...
-
Najcenniejsze marki świata 2022. Apple na szczycie
... poprawiło 37 marek, a ponad trzy czwarte wartości całego rankingu wygenerowały firmy amerykańskie. „Media i rozrywka”, „Rozwiązania dla biznesu i technologia” oraz „Handel ... . W tym roku wartość Louis Vuitton wzrosła o 64% i jest to pierwsza europejska marka od 2010 r., która znalazła się znowu w globalnej pierwszej dziesiątce. NOWOŚCI w tegorocznym ...
Tematy: ranking najcenniejszych marek, najlepsza marka, ranking marek, marki, rok 2022, Apple, Google, Amazon -
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... YouTube’a. Magazyn „Press” oraz PSMM Monitoring & More prezentują wyniki raportu Top Marka 2023. Tegoroczne badanie Top Marka objęło teksty i posty opublikowane w terminie od 1 ... W analizowanym okresie wyraźnie zarysował się także trend informowania o tym, jak firmy wykorzystują lub planują wykorzystywać sztuczną inteligencję: w produkcji, analizach ...