-
Ranking wyborczy w Epr.pl
Epr.pl - wortal public relations i komunikacji marketingowej oraz Telefoniczna Agencja Informacyjna - specjalizująca się w monitoringu mediów inaugurują "Ranking wyborczy". Na stronach Epr.pl codziennie przez czas trwania prezydenckiej ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... formułą stanie się dialog, a raczej rzeczywista konwersacja między przedsiębiorstwem a klientem. Efekty tej konwersacji znajdą odzwierciedlenie nie tylko w komunikacji marketingowej, ale w większości działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo, sprawiając, że konsument rzeczywiście stanie się integralną częścią całego procesu twórczego – od ...
-
Telepraca nasza powszednia
... , jak i koszty wyposażenia stanowiska pracy. W Polsce istnieją firmy gdzie ta forma pracy jest wdrażana - głównie z branży IT, finansowej oraz medialnej i marketingowej.
-
K2 tworzy dom mediowy
... głównym udziałowcem spółki jest K2 Internet S.A., a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group). ACR jest organizacją całkowicie wydzieloną operacyjnie i finansowo ze struktur ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe ... funkcjonuje. Różne się jednak sposoby i intensywność zastosowania elektronicznej komunikacji w codziennym życiu przedsiębiorstw i organizacji. Działania mające na celu ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... obiektem pożądania wielu marketerów. Bo któż by nie chciał kampanii marketingowej, która rozprzestrzenia się sama, i to nakładem niewielkich kosztów? Mechanizm ... której opiera się marketing wirusowy. FENOMEN MARKETINGU WIRUSOWEGO Powszechność medium komunikacji, jakim jest internet, doprowadziło do sytuacji, gdy trafienie z przekazem marketingowym ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Rynek mediów i reklamy VII 2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu ...
-
Jak stworzyć modny produkt
... sformułowanie), a przedsiębiorstwo chce tworzyć swój wizerunek, jako firmy na czasie, opiniotwórczej, wytyczającej nowe trendy, to siłą rzeczy wykorzystuje nowinki w swojej komunikacji marketingowej. Moda może powstawać spontanicznie i być podchwytywana przez firmy, być kreowana od samego początku lub też dalej się rozwijać. Ubrania noszone ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... , że przekazanie 1% podatku, to jedyna możliwość pomocy organizacjom charytatywnym, bez wyjmowania pieniędzy z własnej kieszeni." Sylwia Szmalec, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Gemius SA - "Wrażliwość społeczna internautów bywa niedoceniania, tymczasem wyniki badania wskazują na potencjał, jaki kryją w sobie działania fundacji ...
-
Prosument - konsument przyszłości
... wspomniana technologia odgrywa kluczową rolę. Pisząc o konsumencie, nie możemy pominąć próby określenia, kim w tych czasach jest także producent. Mowa przecież o komunikacji marketingowej, a nie jednostronnym monologu. Znaczące marki świadomie rezygnują ze strategii push, a zaczynają dostrzegać, że inicjatywa coraz częściej pojawia się po stronie ...
-
Marketing zintegrowany w Polsce
... Zintegrowanego w planowaniu strategii mediowej. Przedstawione wskaźniki wyraźnie potwierdzają, że kanały marketingu zintegrowanego powinny być uwzględniane podczas planowania kampanii komunikacji marketingowej na równi z innymi mediami. Prezentowane wyniki Polskich Badań Marketingu Zintegrowanego pochodzą z badań TGI oraz NetTrack z czerwca 2009 ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... bowiem w góralskiej gwarze wulgaryzm, oznaczający: niegodziwy, przeklęty, diabelski. Po protestach m.in. Związku Podhalan i starosty powiatu tatrzańskiego hasło przestało być używane w komunikacji marketingowej piwa. Cepr na górala pozować może, ale nigdy nim nie będzie. Tak jak copywriter dąży do realizacji celów postawionych w briefie ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... deklaracje badanych, jednak to badanie daje pierwszy obraz polskiego konsumenta względem działań gender marketingowych” – mówi Agnieszka Strzałka, Psycholog, Badacz komunikacji Marketingowej. Trzecia część badania poświęcona marketingowi ukierunkowanemu na płeć i marketingowi kobiecemu, dowodzi, że w Polsce konsumenci nie mają jeszcze świadomości ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... duże znaczenie, zatrudnia się często pracowników wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach e-marketingu - dodaje. Coraz więcej firm w Polsce rozumie, jak ważnym elementem komunikacji marketingowej jest obecność marki w serwisach społecznościowych. Pracodawcy zaczynają rozglądać się za specjalistami ds. social media. Tendencja ta dotyczy nie tylko ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... takie elementy, jak cena, jakość vs cena, promocja, podejście sprzedawcy. To właśnie obsługa w miejscu sprzedaży jest oczkiem uwagi w całym procesie komunikacji marketingowej. Kultura osobista wielu sprzedawców pozostawia sporo do życzenia, ale tylko dlatego, że nie są za to ani nagradzani ani karani ...
-
Google Plus goni Facebooka
... jednogłośnie wskazują, że przewaga Google Plus nie będzie rewolucyjnym aktem, ale powolnym procesem. Powszechnie uważa się, że dwa główne kanały komunikacji marketingowej w Internecie (wyszukiwarka i portal społecznościowy) będą się przenikały. W tym aspekcie Google Plus jest na wygranej pozycji.
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... . Coś, gdzieś zawiodło. Katalog, a realia Innym, równie ważnym elementem wpływającym na zakupowe decyzje klientów jest rzetelna polityka informacyjna w komunikacji marketingowej. O tym jak ważny jest uczciwy przekaz zamieszczony w internetowych, drukowanych, fotograficznych czy filmowych materiałach promocyjnych danych hoteli przekonali się niemal ...
-
EURO 2012 a zakupy Polaków
... . Taką sytuację obserwujemy np. wśród produktów piwowarskich, gdzie umiarkowanie silne powiązanie marki z kibicowaniem polskim piłkarzom przetrwało zakończenie komunikacji marketingowej związanej ze sponsoringiem reprezentacji narodowej. To wynik konsekwentnych działań komunikacyjnych, które prowadzono w latach 2005 – 2009” – wyjaśnia Marcin ...
-
Urządzenia przenośne a ataki hakerskie
... już teraz stanowią nowy, znaczący trend w dziedzinie bezpieczeństwa IT użytkowników końcowych” – wyjaśnia Aleksander Jerofiejew, szef marketingu strategicznego i komunikacji marketingowej, Kaspersky Lab. „Jeżeli posiadasz kilka urządzeń, zakup zintegrowanego rozwiązania jest korzystniejszy cenowo niż zabezpieczenie każdego urządzenia osobno, a poza ...
-
Personalizacja w Internecie
... nakładzie pracy. Internet spośród innych mediów, w tym względzie daje największe możliwości techniczne. Wydaje się, że w innych mediach skuteczność komunikacji marketingowej w tym aspekcie osiągnęła pewien punkt graniczny (niektóre media odnotowują nawet spadek skuteczności). Internet pozwala w najlepszy sposób poznać zainteresowania internautów ...
-
Polacy sami płacą rachunki telefoniczne
... . Operatorzy podczas konstruowania taryf powinni brać pod uwagę, że znacząca większość ich klientów samodzielnie reguluje rachunki” – zaznaczają Katarzyna Pąk-dyrektor Dzialu Komunikacji Marketingowej polskiego Ericssona.
-
Idealny operator komórkowy według Polaków
... , że przedstawiciele 'wielkiej czwórki' mają trudność lub wprost nie zamierzają wyróżniać się na tle konkurentów” - mówi Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson. Badacze Ericssona sprawdzili także, jak postrzeganie operatorów zmieniło się w ciągu dwóch lat. Największe zmiany takich wartości jak „ekscytujący ...
-
Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa
... motywacją do oglądania telewizji jest możliwość zapoznania się z tematami, które wciąż stanowią podstawę codziennych rozmów – powiedziała Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson. – Obecnie produkty telewizji są dyskutowane nie tylko podczas rozmów face-to-face, ale również w mediach społecznościowych i na forach ...
-
Polscy internauci a zalew informacji
... i delfiny. Co ich różni: poziom wiedzy na temat możliwości jakie oferuje Internet, wiarygodności informacji i różnorodnych programów oraz aplikacji, stosunek do komunikacji marketingowej w Internecie oraz przede wszystkim oczekiwania względem Internetu i nowinek technicznych. Wieloryby, to ok. 27 proc. internautów, osoby w średnim wieku i starsi ...
-
Tethering to duże zużycie danych
... . – Tethering pokazuje, jak duże jest zainteresowanie konsumentów korzystaniem z internetu mobilnego na wielu urządzeniach – powiedziała Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson.– Przewidujemy, że w 2016 roku ponad 25 proc. światowej populacji będzie posiadało conajmniej dwa urządzenia mobilne. Przed operatorami ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... cyfrowej – nazywana często „koniem pociągowym” rynku reklamowego – tym razem, pomimo kolejnego dwucyfrowego wzrostu (10%), nie pociągnęła za sobą całości sektora komunikacji marketingowej. Aby rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ponad 40% (szacunki na podstawie Starlink). Rynek reklamy cyfrowej jest w Polsce ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... sieci społecznościowe (79%), nowoczesny marketing mobilny (79%) oraz reklamy internetowe (70%) w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Co więcej, nowoczesne kanały komunikacji marketingowej są stawiane na czele listy priorytetów inwestycyjnych – pierwszych siedem kanałów marketingowych, których dotyczyć mają planowane inwestycje, to kanały cyfrowe. Na ...
-
Local SEO - strategia dla lokalnych przedsiębiorców
... lokalnych. Z wieloletniej praktyki wynika, że wiele firm z ogromnym doświadczeniem, dysponujących zaawansowanym technicznie warsztatem, które zaniedbały Internet, jako kanał komunikacji marketingowej (szczególnie promocję w wyszukiwarkach), musiało pogodzić się, może nie z bankructwem, ale z poważnym ograniczeniem liczby klientów. Zaś nowe firmy ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... narzędzi marketingowych, które będą skuteczne w tej sytuacji. Ostatnimi czasy głośno zrobiło się o reklamie natywnej, która wpisuje się w modny ostatnio trend w komunikacji marketingowej, czyli Content Marketing. Reklama natywna to komunikat reklamowy, który nie nosi znamion klasycznej reklamy. Reklama natywna ma być przyjazna dla ...
-
Dostawca energii z branży telekomunikacyjnej? Czemu nie
... telefonicznego lub telewizyjnego. Większość respondentów (59%) przyznaje, że w ostatnim czasie spotkała się z reklamami sprzedawców energii elektrycznej. Głównymi celami w komunikacji marketingowej, z którą respondenci się spotkali były: zachęcenie do zmiany sprzedawcy energii (57%) i popularyzacja marki (50%). „Od pewnego czasu media informują ...
-
Przedsiębiorczość Polaków: snujemy marzenia czy realizujemy?
... woli działać niż narzekać na swój los. W ślad za tymi deklaracjami nie idą jednak czyny – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim. Ponad dwie trzecie (71%) Polaków przyznaje, że zdarza im się odkładać realizację ważnych dla nich rzeczy na ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... dzięki coraz popularniejszemu modelowi programmatic. Wszystkie te działania: stworzenie przyjaznej platformy e-commerce, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz personalizacji komunikacji marketingowej składają się na budowanie pozytywnego doświadczenia konsumenta, który tym chętniej zmieni się w lojalnego klienta. 4. Wielokanałowość kluczowa dla ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... wybranych firm odpowiadali na pytania dotyczące między innymi historii ich marek, sytuacji w danym segmencie rynku, barier ograniczających rozwój, kanałów komunikacji marketingowej, charakterystyki klientów oraz roli rynków zagranicznych. Raport obejmuje także prezentację wiodących polskich marek premium i luksusowych, która została poprzedzona ...
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. ...