-
Najczęściej cytowane media IV 2006
Gazeta Wyborcza, trzeci raz z rzędu, została liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach podium pozostają Rzeczpospolita i Życie Warszawy, które goni Dziennik. Wydawana od 18 kwietnia nowa gazeta wygrała już z tabloidami i dziennikami biznesowymi. W kwietniu ...
-
Najczęściej cytowane media V 2006
Niespodzianka w majowym rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów - Życie Warszawy po raz pierwszy awansowało na drugą pozycję. W ten sposób gazeta regionalna wyprzedziła Rzeczpospolitą i coraz częściej cytowany Dziennik. Liderem zestawienia przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny została Gazeta Wyborcza. Majową ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2006
W czerwcu o pierwszą lokatę w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów rywalizowały główne dzienniki ogólnopolskie. Rzeczpospolita awansowała z trzeciego miejsca na pierwsze, detronizując Gazetę Wyborczą i wyprzedzając Dziennik. W zestawieniu Instytutu Monitorowania Mediów na podium zabrakło Życia Warszawy, majowego vice-lidera. Czerwcową ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2006
Trybuna i Super Express powróciły po dłuższej przerwie do ścisłej czołówki w lipcowym rankingu najczęściej cytowanych mediów. Liderem zestawienia przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny została Rzeczpospolita. Lipcową analizę przeprowadzono na podstawie 5309 materiałów prasowych, programów radiowych i telewizyjnych. ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2006
W sierpniu liderem rankingu najczęściej cytowanych mediów pozostaje Rzeczpospolita. Media powoływały się na nią 1361 razy, głównie cytując informację dotyczącą współpracownika SB o pseudonimie "Delegat". W czołówce sierpniowego zestawienia znalazły się także TV Trwam oraz tygodnik Wprost. Wpływ na wysoką pozycję TV Trwam miały kontrowersyjne ...
-
Branża PR w mediach IX 2006
PR polityczny zawładnął przekazami medialnymi dotyczącymi rynku public relations. Wszelkie próby zmiany wizerunku z niedostępnego polityka w wielbiciela małych dzieci i kaczek, czy też z "warchoła" w stonowanego męża stanu, są pilnie rejestrowane przez media i komentowane przez PR-owców. Wrześniowy raport wizerunkowy branży PR, na który w tym ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2006
We wrześniowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" królują afery. Ponad 15% wszystkich powołań dotyczyło bieżących skandali, a zwycięskie media zawdzięczają swe pozycje właśnie publikacjom o kontrowersjach życia publicznego. Liderem zestawienia IMM we wrześniu została Gazeta Wyborcza. Warto też zwrócić uwagę na wysokie miejsca ...
-
Branża PR w mediach X 2006
Tej jesieni polityka króluje nie tylko na wyborczych plakatach i billboardach, ale i w rankingu PRoto o branży PR w mediach. Politycy interesowali się poradami specjalistów ds. public relations, a media chętnie komentowały wizerunki poszczególnych kandydatów. Październikowy raport wizerunkowy branży PR obejmuje 138 publikacji. Największy ich ...
-
Najczęściej cytowane media X 2006
Rzeczpospolita powraca na szczyt rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", Gazeta Wyborcza i Dziennik ostro rywalizują o kolejne miejsca na podium. To wyniki październikowej analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Niespodzianką są wysokie lokaty Gazety Polskiej i Naszego Dziennika, cytowanych w kontekście współpracy M. Suboticia i K. ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2006
W listopadzie na szczycie rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", po raz pierwszy w historii zestawienia, znalazł się Dziennik. Zaskakuje też zwycięstwo wśród stacji radiowych TOK FM oraz brak pozostałych liderów, TVN24 i Onet.pl, w pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów. Najgłośniejszą listopadową aferą okazała się sprawa ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2006
W grudniu na szczyt rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" po dwóch miesiącach nieobecności wróciła Gazeta Wyborcza. W pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów znalazły się aż dwie stacje telewizyjne - TVN i TVN 24 oraz trzy stacje radiowe - Radio ZET, RMF FM i PR1. Bez niespodzianek wśród tygodników opinii - prym wiedzie ...
-
Najczęściej cytowane media 2006
W rocznym zestawieniu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce w 2006 r.", przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, zwyciężyła Gazeta Wyborcza z wynikiem 15096 cytowań. Wśród stacji telewizyjnych liderem jest TVN, wśród radiowych - Radio ZET. Najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w 2006 roku jest Wprost. Analizę IMM-u przeprowadzono ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2007
Zmiany liderów wśród tytułów prasowych i stacji radiowych, rekordowa liczba powołań na wiadomości podawane w mediach, zaskakujące wyniki tygodnika Wprost i Naszego Dziennika - takie wydarzenia przynosi lipcowy ranking "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowany przez IMM. Od 1 do 31 lipca na potrzeby raportu Instytut Monitorowania ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2007
Zaskakujący wynik w czołówce najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce": Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza były o włos od zwycięstwa ex aequo. Wysoko w zestawieniu znalazła się stacja TVN24, która wyprzedziła tygodnik Newsweek. Najbardziej opiniotwórczą stacją radiową jest RMF FM, a ...
-
Najczęściej cytowane media X 2007
W październiku pojawiła się poważna konkurencja dla czołowych dzienników - nowa gazeta "Polska" od razu zajęła szóste miejsce w raporcie Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Od ścisłej czołówki dzielą ją tygodniki. Od 1 do 31 października na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8162 ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2007
TVN24 była najczęściej cytowaną stacją telewizyjną w grudniu - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Na czele całego zestawienia znajduje się "Dziennik", a najczęściej cytowanym artykułem jest publikacja z dziennika "Polska". Od 1 do 31 grudnia na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów ...
-
Rynek sprzętu medycznego wart 4 mld zł
W najbliższych latach rynek sprzętu medycznego w Polsce, obecnie wart 4 mld zł, będzie rósł w tempie kilkunastu procent rocznie i w 2010 r. osiągnie wartość prawie 6 mld zł, wynika z nowego raportu firmy PMR "Rynek sprzętu medycznego w Polsce 2008". Zdaniem przedstawicieli firm prowadzących obrót sprzętem medycznym w Polsce, którzy uczestniczyli w ...
-
Najczęściej cytowane media I 2008
W styczniowym raporcie Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" znalazły się aż trzy stacje radiowe, dwie telewizyjne i portal. TVN24 dogoniła peleton, Rzeczpospolita wyprzedziła Gazetę Wyborczą, a Dziennik utrzymuje pozycję lidera. Od 1 do 31 stycznia na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2008
W kwietniowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez Instytut Monitorowania Mediów zwyciężył Dziennik. W rankingu silnie reprezentowane są tygodniki opinii oraz stacje radiowe i telewizyjne, natomiast zabrakło tabloidów. W kwietniu na pierwsze miejsce zestawienia awansował Dziennik, który był cytowany 1012 razy. ...
-
Producenci gier komputerowych a media
Czerwiec tego roku był okresem wielu premier na rynku gier komputerowych - dlatego też NewsPoint wraz z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesięcznikiem Branża Dziecięca opracował raport na temat komunikacji wybranych producentów specjalizujących się w grach dla dzieci w mediach internetowych. W raporcie „Producenci gier dla dzieci w Internecie” ...
-
Najczęściej cytowane media V 2008
Najgłośniejsze publikacje maja to wywiady z premierami - Marcinkiewiczem i Tuskiem oraz z posłem Januszem Palikotem - wynika z majowego raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W maju nastąpiła zamiana na podium: na pierwsze miejsce zestawienia awansowała Rzeczpospolita (cytowana 1052 ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2008
Dziennik powrócił w lipcu na pierwsze miejsce rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Spektakularne zwycięstwo zawdzięcza ujawnieniu tajnych rozmów o tarczy antyrakietowej. W zestawieniu znalazły się aż cztery stacje radiowe, a Onet.pl nigdy nie był tak wysoko. Zwycięzcą lipcowego ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2008
Rzeczpospolita powróciła w sierpniu na pierwsze miejsce rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Drugie miejsce należy do Dziennika, zaś trzecie do Gazety Wyborczej. Tuż za podium uplasowały się Newsweek i stacja TVN24. Zwycięzcą sierpniowego rankingu najbardziej opiniotwórczych ...
-
Najczęściej cytowane media X 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w październiku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem we wrześniu jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, a także ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w listopadzie jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z nowego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w grudniu jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w 2008 roku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego, podsumowującego cały 2008 rok rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie ...
-
Notebook Toshiba Qosmio F50-12A
Toshiba wprowadziła na rynek nowego notebooka ze swojej multimedialnej serii Qosmio. Sprzęt, oznaczony symbolem F50-12A, to 15-calowa konstrukcja oparta o platformę Intel Centrino 2. Nowy model charakteryzuje się dodatkowym multimedialnym procesorem Toshiba Quad Core HD, odpowiedzialnym za przetwarzanie video w wysokiej rozdzielczości. Zastosowany ...
-
Najczęściej cytowane media I 2009
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w styczniu jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się aż trzy dzienniki biznesowe, w tym po raz ...
-
Najczęściej cytowane media II 2009
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w lutym była Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się cztery stacje telewizyjne i dwie radiowe. ...
-
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
Według szacunków domu mediowego MPG rynek mediów zmniejszył się wartościowo w pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008 o 8,8%. Wielkość rynku wyniosła 1 651 mln zł netto wobec 1 811 mln zł netto rok wcześniej. Z raportu MPG, który powstał w oparciu o m.in. dane firmy Expert Monitor wynika, że telewizja pozostaje medium ...
-
Sony Ericsson XPERIA X2
Sony Ericsson przedstawił nowy multimedialny telefon XPERIA X2 na platformie Windows, z dotykowym ekranem i aparatem fotograficznym o rozdzielczości 8.1 megapiksela. XPERIA X2 oferuje SlideView, która pozwala na dostęp do często używanych funkcji telefonu, umożliwiając interakcję z listą kontaktów, wiadomościami, dostępem do multimediów czy z ...
-
Netbook Asus Eee PC 1201N
Firma ASUS wprowadza Eee PC1201N, multimedialny netbook z dwurdzeniowym procesorem Intel Atom 330 oraz procesorem graficznym NVIDIA ION. Eee PC 1201N jest przystosowany do obsługi dużej ilości pamięci, jakiej wymagają media cyfrowe. Eee PC 1201N posiada dwurdzeniowy procesor Intel Atom 330 oraz pracuje w trybie dwukanałowym pamięci DDR. Urządzenie ...
-
Radio internetowe zdobywa popularność
Podczas gdy medioznawcy od lat rozważają zagrożenie, jakim dla prasy drukowanej jest Internet, ten podbija kolejne medialne terytoria. W Polsce mamy już 3,2 mln osób słuchających stacji radiowych za pośrednictwem Internetu. Jak pokazują ostatnie badania RadioNet D-Link Technology Trend przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC, 40% internetowych ...