-
Najczęściej cytowane media 2009
Najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2009 roku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z podsumowującego cały 2009 rok rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
To media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy reklamy nie są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. Łączna wartość publikacji prasowych osiemnastu głównych polskich miast wyniosła prawie 19 miliardów złotych - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który podsumował roczny cykl ...
-
Polskie firmy medyczne a wartości korporacyjne
Tylko 32% firm działających na polskim rynku medycznym określa swoje wartości korporacyjne. Firmy funkcjonujące na polskim rynku medycznym wciąż nie wykorzystują systemu wartości korporacyjnych jako skutecznego narzędzia definiowania własnej tożsamości - wynika z badania "Corporate Values Index 2009" zrealizowanego przez międzynarodową sieć firm ...
-
Boom na social media trwa
Boom na social media trwa nadal w najlepsze. PR-owcy i marketerzy zafascynowani doniesieniami o sukcesach wielu firm wykorzystujących ten kanał komunikacji, stadnie zakładają konta na Blipie, Twitterze i Faceboku. Tym bardziej, że w teorii zarządzania kontami w mediach społecznościowych wygląda to bardzo prosto. Wystarczy założyć firmowe konto, „ ...
-
Dyski zewnętrzne Platinet z Eego
Platinet wprowadził do oferty 2,5 calowe zewnętrzne dyski twarde. Dostępne są w pojemnościach 250GB, 320GB, 500GB i 640GB. Dyski twarde występują w 2 wersjach: MediaSilos i MediaStacker. MediaSilos to aluminiowy zewnętrzny dysk twardy z interfejsem USB 2.0, zapewniającym transfer danych do 480Mb/s. Model MediaStacker posiada błyszczącą obudowę ...
-
Telefon multimedialny Samsung E2550
Firma Samsung wprowadziła do sprzedaży nowy telefon multimedialny z aparatem oraz możliwością nagrywania filmów wideo - Samsung E2550. Samsung E2550 doskonale sprawdzi się w roli podręcznego odtwarzacza multimedialnego. Dzięki obsłudze kart pamięci MicroSD o pojemności nawet do 8 GB nowy slider pozwala przechowywać pokaźną liczbę ulubionych ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2010
Gazeta Polska była w lipcu najczęściej cytowanym tygodnikiem (367 powołań), osiągając jednocześnie sensacyjnie wysoką piątą pozycję w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Wszystko za sprawą kontrowersyjnego wywiadu z Jarosławem Kaczyńskim - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Raport ...
-
Coca-Cola najlepszą marką spożywczą
Wizerunkowy prym na polskim rynku artykułów spożywczych wiedzie Coca-Cola. Doniesienia medialne na temat koncernu miały największy zasięg, a ich wartość wyniosła 215 milionów złotych - podał PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który opublikował we współpracy z miesięcznikiem Press III edycję badania Top Marka. Znakomite wyniki wizerunkowe w branży ...
-
Komputer Acer Revo 100
Nowoczesne, eleganckie wzornictwo oraz wydajne funkcje multimedialne. Tak w skrócie można opisać komputer Acer Revo 100. Gwarantuje najlepszą domową rozrywkę, ponieważ umożliwia korzystanie z treści multimedialnych z urządzeń stacjonarnych i przenośnych, a także dostęp do Internetu. Komputer Revo 100 jest też wyposażony w aplikację Acer clear.fi, ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2010
W grudniu 2010 roku zaobserwowano powrót do często pojawiającego się układu tytułów w TOP15 najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Prowadzi Rzeczpospolita, tuż za nią Gazeta Wyborcza. Na kolejnych dwóch miejscach TVN24 i Dziennik Gazeta Prawna. Najwyżej z rozgłośni radiowych plasuje się RMF FM, któremu po piętach depcze Radio ZET. W środku ...
-
Najczęściej cytowane media II 2011
W lutym media najczęściej cytowały Rzeczpospolitą (779) i Gazetę Wyborczą (655). Na kolejnych miejscach znalazła się TVN24 (332) i Dziennik Gazeta Prawna (285). W zestawieniu najczęściej cytowanych periodyków po raz pierwszy zagościł tygodnik Uważam Rze. W rankingu generalnym znalazło się w sumie 9 tytułów prasowych (Rzeczpospolita, Gazeta ...
-
Notebooki Acere Aspire 8951G i 5951G
Nowe notebooki Acer Aspire Ethos zostały opracowane z myślą o uzyskaniu dobrej wydajności oraz jakości obrazu, dzięki czemu powinny spełniać oczekiwania miłośników multimediów oraz osób tworzących treści multimedialne. W tym celu zostały wyposażone w procesory Intel® Core™ i drugiej generacji oraz pamięć DDR3, gwarantujące szybsze przetwarzanie ...
-
Polacy krytycznie o służbie zdrowia
Jak wynika z badania przeprowadzonego w 9 krajach Europy i Stanach Zjednoczonych na zlecenie Europ Assistance, Polacy bardzo krytycznie oceniają polski system opieki medycznej. W skali od 1 do 10 wystawili polskiej służbie zdrowia ocenę 2,9 punktu. Tegoroczne badanie pokazuje również, iż kryzys ekonomiczny dotarł także do Polski, aż 36% badanych z ...
-
Wizerunek medialny specjalisty PR
Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w aż 36 proc. przekazu pozytywnie. Z mediów ...
-
Sylwester dla singli
Pani wcale nie szuka pana przed Sylwestrem, a każdy organizator imprezy z otwartymi ramionami czeka na singli. Znak czasów czy wstydliwe przemilczanie kłopotów? - sytuację singli przed Sylwestrem zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Największym wygranym raportu okazał się... film. Sylwestrowa cisza w ...
-
Media a jednorazowe torby foliowe
Darmowe reklamówki w polskich sklepach były, ale się skończyły, a klienci z czasem przyzwyczaili się do płacenia za siatki dla dobra Matki Ziemi. Czy na pewno? We wrześniu 2011 roku Tesco wprowadziło darmowe jednorazówki i okazało się, że klienci nie są obojętni - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu ...
-
Polscy internauci a kupno mieszkania
Mieszkania tanieją i będą tanieć, nawet w Warszawie, ale problemem stało się uzyskanie kredytu, a zmiany w programie Rodzina na Swoim trudno uznać za korzystne. Posiadacze kredytów we frankach szwajcarskich jednoczą się w Internecie. Czy kupujemy i jak kupujemy? - odpowiedzi na to pytanie Instytut Monitorowania Mediów szukał w sieci w ramach ...
-
Polski Internet a manifa 2012
W Warszawie zażądały przecięcia pępowiny łączącej Sejm i Kościół, we Wrocławiu domagały się chleba zamiast igrzysk, w Krakowie powiedziały stanowcze "dość!" arogancji państwa wobec kobiet - feministki znów wyszły na ulice polskich miast. Jak przedstawione i odebrane zostały tegoroczne manify w Internecie? - odpowiedzi na to pytanie szukał Instytut ...
-
Internet a rekrutacja do przedszkoli
Szybki rozwód czy łapówka? Rodzice są gotowi na wiele poświęceń, żeby zagwarantować dziecku miejsce w przedszkolu. W większości miast marzec jest miesiącem rekrutacji, a więc i ożywionych dyskusji na ten temat w Internecie. Rodzice narzekają na kryteria przyjęć, na internetowy system rejestracji, a jednocześnie na warunki panujące w tych ...
-
Polskie stadiony na Euro w Internecie
Chleba zamiast igrzysk! - żądały feministki sugerując, że są inwestycje potrzebne Polsce bardziej niż ogromne stadiony. Bez względu na to, czy stadiony powstają słusznie czy niesłusznie, są fascynującym tematem dla internautów. Co miesiąc w Internecie pojawia się ponad dwanaście tysięcy informacji o polskich stadionach przygotowywanych na Euro. ...
-
Odchudzanie w Internecie
Najpierw sylwester, czyli postanowienia noworoczne, następnie wizja zrzucenia maskujących, zimowych ubrań sprawia, że wiosna jest czasem ożywienia na siłowniach i forach internetowych dla osób zwalczających zbędne kilogramy. Kto i dlaczego chce schudnąć? Jak odchudzają się mężczyźni? Czy w dobie popularności Grycanek i modelek "plus size" szczupła ...
Tematy: dieta, odchudzanie, diety, nadwaga, zdrowe odżywianie, odżywianie, monitoring mediów, internauci -
Polscy internauci o Pinterest
Pinterest - kolejna zabawka dla lansiarzy, panienek, kur domowych czy skuteczne narzędzie i nadzieja marketerów? Jedno jest pewne, popularność serwisu rośnie, co zauważalne jest nie tylko w liczbie artykułów na jego temat, ale w najważniejszym wyrażeniu: "źródło: pinterest.com", które jest obecnie szarą eminencją publikacji internetowych. Kto i do ...
-
Polscy internauci a Pierwsza Komunia
Jeden z najważniejszych dni w życiu katolika czy szansa na quada? Okazja do przyjemnego spotkania rodzinnego czy raczej zaimponowania gestem i rozmachem w wydawaniu pieniędzy na dziecko? Dowód miłości rodzicielskiej czy pychy? Czym obecnie jest Pierwsza Komunia dla dziecka, rodziców i rodziny? - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut ...
-
Polski Internet a literatura
"Kolejny rok z rzędu badania Biblioteki Narodowej odnotowują spadek czytelnictwa", "5-procentowa stawka VAT dobije czytelnictwo, które już teraz jest na dramatycznym poziomie", "ponad połowa Polaków nie tylko nie czyta książek, ale nawet nie jest w stanie przebrnąć przez tekst dłuższy niż trzy strony" - takie przerażające informacje można było ...
-
Wrocław zyska kolejny zielony biurowiec
Skanska Property Poland, deweloper zielonych powierzchni biurowych, związany z Wrocławiem już kilkoma inwestycjami, rozpoczyna prace nad projektem biurowca, który powstanie w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc we Wrocławiu - tuż przy placu Dominikańskim. Za całość prac projektowych odpowiedzialna jest Skanska SA, ściśle współpracująca m.in. ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
Do 2016 r. globalne wydatki na rozrywkę i media przekroczą 2 bln USD. Rynek polski w nadchodzących latach będzie rósł szybciej niż Europa Zachodnia, osiągając w 2016 r. wartość 12,7 mld USD - wynika z najnowszego raportu firmy doradczej PwC "Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016". W najbliższych pięciu latach najszybciej rozwijającym ...
-
Rynek reklamy - prognozy
Do 2016 roku rynek reklamy w USA urośnie do poziomu 189 miliardów dolarów, przy dynamice 19,6 procenta. Największe wzrosty odnotuje reklama mobilna aż o 818 procent oraz internetowa o 77 procent. Wszystko to kosztem reklamy w mediach tradycyjnych, a zwłaszcza rynku reklamy prasowej. Podobna sytuacja przewidywana jest w Polsce, gdzie wydatki na ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
Gotowanie na ekranie wciąż przyciąga - nie tylko widzów, ale także pieniądze reklamodawców. "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler okazały się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2012 r. Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w całym 2012 r. W rankingu ...
-
Polski Internet a Święta Wielkanocne
Rekolekcje wielkopostne mają w Internecie większą popularność niż przepis na wielkanocną babę i wskazówki dotyczące dekorowania stołu na święta! Zaskakujące uduchowienie Polaków? Tylko pozornie - dopóki bazujemy na suchych statystykach. Głębsza analiza wypowiedzi internautów nadal stawia pod znakiem zapytania ich religijne przeżywanie zbliżających ...
-
Polacy a kryzys gospodarczy
Media mówią: jest źle. Czy rzeczywiście? Czy rzeczywiście przeciętny Kowalski odczuwa skutki kryzysu? Zapytano o to polskich internautów. Wyniki badania pokazują, że kryzys nie jest niestety tylko "wymysłem" mediów. Coraz częściej narzekamy na brak pieniędzy, podwyżki, utratę pracy, mniejszą liczbę zleceń w przypadku osób prowadzących swoje firmy. ...
-
Tablet HUAWEI MediaPad 7 Vogue
HUAWEI, globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), wprowadził na rynek tablet MediaPad 7 Vogue. Tablet posiada 7-calowy ekran, aluminiową obudowę i wyposażony został w czterordzeniowy procesor o taktowaniu 1.2 GHz. MediaPad 7 Vogue pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Android 4.1 Jelly Bean i stanowi doskonałe połączenie funkcji ...
-
Rynek IT w mediach
Wg najnowszego raportu „Rynek IT w mediach” – nikt nie jest w stanie pokonać Google. Wyszukiwarkowy gigant ma niezachwianą pozycję i reputację innowatora oraz pioniera. Analiza „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” bierze pod lupę nie tylko wizerunek największych korporacji IT, ale także sprawdza pozycję mobilnych systemów operacyjnych oraz ...
-
Polski Internet a Edward Snowden
Edward Snowden, który do tej pory korzystał głównie z wolności słowa, ujawniając tajne dane wywiadowcze, od dziś może również korzystać z wolności osobistej. Po miesiącu spędzonym na lotnisku Szeremietiewo w Moskwie otrzymał status uchodźcy, a informacja uaktywniła użytkowników w mediach społecznościowych - podaje Instytut Monitorowania Mediów. ...
-
Polska scena polityczna w mediach 2013
O 11 proc. wzrosła liczba publikacji prasowych dotyczących partii politycznych w minionym roku względem 2012. Najbardziej medialna okazała się Platforma Obywatelska, która wyprzedziła lidera z 2012 roku – Prawo i Sprawiedliwość. Takie dane opublikował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, podsumowując wyniki 12 raportów „Scena Polityczna” za ubiegły ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
Branża modowa w 2014 r. wydała na reklamę ponad 187 milionów złotych – w podziale na kategorie zdecydowanie dominuje sektor odzieżowy, z kolei na miejsce promocji najchętniej wybierane są magazyny dla kobiet – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W 2014 roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która przeznaczyła ...