-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2019
... konsultanci biznesowi czy opiekunowie klienta. Obsługa klienta w ostatnich kwartałach Zarówno w ostatnich kwartałach, jak i latach specjaliści ds. obsługi klienta odnotowują stabilne ... zarówno wysoka liczba rekrutacji na rynku, jak też rosnące oczekiwania pracowników oraz możliwość wystąpienia wkrótce lekkiego spowolnienia koniunktury. W rozmowach z ...
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
... , zrobotyzowana automatyzacja procesów (RPA) i AR zapewnią detalistom i markom coraz więcej możliwości poprawy obsługi klienta. Dzisiejszy konsument robi zakupy w wielu kanałach, a jego oczekiwania dotyczące doświadczenia w sklepie ewoluowały. Odbiorcy poszukują wygody jako standardu niepodlegającego negocjacjom, a sprawna dostawa i realizacja ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... przewiduje Anna Nowacka, Dyrektor Marketingu Grupy Shoper. 3. AI w obsłudze klienta W 2025 roku zaawansowane chatboty AI i systemy rekomendacyjne zdominują sposób komunikacji ... , ale przede wszystkim pozwolą sprzedawcom lepiej odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów. Automatyzacja procesów sprzedażowych stanie się kluczowym elementem sukcesu w ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Dlaczego sprzedaż spada?
... pytań pomaga zrozumieć jego oczekiwania, potrzeby, styl życia, zainteresowania, wcześniejsze doświadczenia, wiedzę o produkcie. Dzięki tej wiedzy łatwiej nam wyobrazić sobie czego klient oczekuje. Zrozumienie potrzeb klienta pomaga nam wybrać stosowny produkt lub usługę. 2. Komunikacja niezgodna ze stylem komunikacji klienta. To długi temat ...
Tematy: -
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... marketerów sprowadza się do managera od promocji, tymczasem przełożeni mają wygórowane oczekiwania wobec "kosztów", jakie ponosi firma na akcje marketingowe - podała agencja ... się oni doceniani koszt pozyskania nowego klienta jest trzy razy wyższy niż koszt utrzymania starego - odzyskanie niezadowolonego klienta będzie Cię kosztować aż dwanaście ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... są w stanie zapewnić dostawcy dóbr konsumenckich. a aż 78% oczekuje od sprzedawców, by pełnił rolę zaufanego doradcy doskonale znającego wymagania i oczekiwania nabywcy. Zadowolenie klienta CSAT (Customer Satisfaction Score – CSAT) staje się dla działów sprzedaży jedną z podstawowych miar sukcesu. CSAT jako wartościowy miernik nie ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... okazją do wzmocnienia swojej pozycji i zwiększenia liczby klientów. Wyzwanie 1: Rosnące oczekiwania klientów Postęp technologiczny sprawia, że sklepy internetowe muszą nadążać za ... w wielu językach. Inwestycja w wielojęzyczną obsługę klienta może radykalnie poprawić satysfakcję klienta i zwiększyć sprzedaż. Kolejny aspekt to zapewnienie sprawnego ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... powstrzymają go przed kupowaniem dóbr producenta, który zawiódł jego oczekiwania - wyjaśnia Tomasz Kamiński, Marketing Specialist, Fixit. Dla zobrazowania sytuacji ... wszystkich etapach ścieżki klienta, od kampanii budującej świadomość marki w mediach po aplikację lojalnościową. W procesie lojalizacji klienta z pewnością pomaga kultura ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... na stronach sklepów jako dostępne od ręki. W dwóch przypadkach, po kilku dniach oczekiwania sklep wycofał się ze sprzedaży z powodu niedostępności towaru, zaznaczmy, opisanego jako ... sklepu oraz ogólnie do zakupów w Internecie. E-mailowa obsługa klienta W części badania obsługi klienta poprzez email sklep Agito.pl uzyskał najwyższy wynik – 62% ...
-
Przyszłość analityki w omnichannel
... w różnych kanałach. Z drugiej – zmierzyć wszystkie punkty styku klienta z firmą. W omnichannel do śledzenie ścieżki klienta od pierwszego kontaktu do zakupu przydatna będzie analityka. ... skali, intencji i skuteczności. To złe alokowanie budżetów mediowych i niespełnione oczekiwania co do rentowności działań. Ruch mobilny i aplikacje mobilne. Jeśli ...
-
Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji
... Y mają też o tych kanałach znacznie lepszą opinię, chociaż kanały tradycyjne są dla nich również ważne. Oczekiwania klientów wobec obsługi Jak wynika z badania, llienci w kontaktach z biurem obsługi klienta najbardziej cenią sobie skuteczność, fachowość i bezpieczeństwo, w drugiej kolejności – wsparcie, zaangażowanie i zrozumienie. Proste procedury ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... dane na temat efektów funkcjonowania swojej placówki – liczbę wizyt klientów, czas oczekiwania na obsługę, czas poświęcony na zapoznawanie się z ofertą, a także ścieżki ... osobista wizyta w oddziale bankowym to wciąż najistotniejsza, z punktu widzenia klienta, forma korzystania z usług tego sektora. Według badań Deloitte, w 2010 r. stacjonarne ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... %) oraz profesjonalizm działu obsługi klienta (63%). Ponad połowa, bo 52% respondentów doceni możliwość zwrotu towaru, a 7% znajomość klienta i historii jego zakupów. - Z ... przed dokonaniem zakupu i upewnienia się czy wybrany produkt spełni ich oczekiwania. - tłumaczy Tomasz Kołton, właściciel sklepu POL-POŻ. Informacje o badaniu Celem badania ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... to przede wszystkim dostosowanie kanałów obsługi do dość wysokich wymagań klienta cyfrowego. Sprawa jest najwyższej wagi - szacuje się, że do 2020 ... niezadawalającym działaniem kanału, jak w przypadku webchata, gdzie konsumentów zniechęca nadmierny czas oczekiwania na odpowiedź oraz ograniczony zakres obsługi i konieczność skierowania zapytania na ...
-
4 globalne trendy w Customer Experience
... Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już ... brandy odpowiadają zarówno na zapotrzebowanie na szybką dostawę, jak i na oczekiwania klientów, względem dostosowywania asortymentu i ogólnej atmosfery punkty sprzedaży. Ponadto, ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... Ważnym orężem w konkurencyjnej walce o klienta staje się znajomość klienta, do którego kierowana jest oferta i umiejętne stosowanie narzędzi, technik i strategii ... lepiej wykształceni i bardziej wyrafinowani od swoich poprzedników. Mają większe wymagania i oczekiwania dotyczące obsługi oraz wygody. Poza tym ciągle szukają nowych możliwości, ...
-
Zaufanie klientów do banku 2006
... klienta przynosi większy spadek zaufania do banku niż wiadomość o napadzie na jeden z jego oddziałów - wynika z ... Opisuje skalę wpływu na reputację banków różnych wiadomości, stopień zainteresowania nimi opinii publicznej oraz oczekiwania w odniesieniu do społecznej działalności banków. Z przedstawionych w nim danych wynika, że wiadomościami, które ...
-
Logistyka stawia na sprzedaż wielokanałową
... rozwój sprzedaży wielokanałowej to kierunek, w którym podąża – lub planuje to zrobić – wiele firm. Rosnące oczekiwania klientów wymuszają poszukiwanie jak najkorzystniejszych rozwiązań, o czym świadczy fakt, że to właśnie obsługa klienta jest głównym bodźcem do przyjęcia wielokanałowej strategii. Capgemini Consulting (należące do Capgemini Group ...
-
Jakie właściwie powinno być konto bankowe?
... korzyści ze współpracy – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzająca departamentami PR i Komunikacji oraz Voice of Customer w eurobanku – Wyniki badań opisujących oczekiwania klienta są dla nas istotną inspiracją przy rozwijaniu oferty – dodaje. Projekt Miliony Polaków powstał dzięki współpracy porównywarki finansowej Comperia.pl, Instytutu ...
-
5 sposobów na zostanie gigantem e-commerce
... jego systematycznym wydłużaniem się rosną również wymagania i oczekiwania formułowane przez konsumentów. Warto pamiętać, że działalność na niewielką skalę ... zanim podejmie decyzje zakupową. 5. Na koniec, najważniejsza jest obsługa klienta – żeby konkurować z największymi graczami, obsługa klienta musi być na najwyższym poziomie. To niezwykle ważne, ...
-
Wolne zawody. Czego profesjonaliści chcą od banku?
... Polsce. Portret Profesjonalisty 2017” rzuca m.in. światło na formułowane przez profesjonalistów oczekiwania wobec banków. Okazuje się, że w cenie są przede wszystkim ... oczekuje kompleksowej oferty – rozliczeniowej i kredytowej, które uwzględnią rozwiązania zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Jak wynika z raportu Deutsche Bank, ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... komunikacja z klientem? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta”. Badanie zrealizowane dla SMSAPI przez Agencję Badawczą Biostat wskazuje ... do nawiązania kontaktu wychodzi od klientów, aż 64% badanych za najskuteczniejszy w obsłudze klienta uznaje e-mail, ale gonią go social media i czat. Ma to zapewne ...
-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
... zrównoważonego rozwoju czy prowadząc inicjatywy proekologiczne. Potrzeba zmiany podejścia do klienta Żyjemy w czasach intensywnych zmian, które - bo jakżeby inaczej - dotykają również potrzeby, ... klientów twierdzi, że etyka w działaniu ma dziś większe znaczenie niż przed rokiem. Oczekiwania klientów są wyższe niż to, co firmy rzeczywiście zapewniają ...
-
Jak inteligentna automatyzacja wpływa na procesy biznesowe?
... potrzebowało jeszcze 2-5 lat, aby szeroko wykorzystywać rozwiązania IA. Oczekiwania względem wdrażania robotyzacji procesów biznesowych wykraczają poza pierwotne cele ... automatyzacji chce poprawić jakość obsługi klienta i interakcji z nimi, a 23 proc. chciałoby dokonać transformacji modelu obsługi klienta wpływającej na efektywność operacyjną ...
-
Trendy w e-commerce na 2025 rok
... dopasowanych do ich przyzwyczajeń metod płatności, przejrzystych warunków dostawy oraz obsługi klienta w języku, który używają – jednak nie są przywiązani do lokalnych e-sklepów. ... klientów. Sklepy internetowe, które chcą utrzymać konkurencyjność i odpowiadać na oczekiwania konsumentów, powinny uwzględniać te tendencje w swoich strategiach – dodaje ...
-
Kryzys online
... warsztaty samochodowe. Firma dzięki dokładnemu opisowi problemu odnalazła rozżalonego klienta i ku jego zdziwieniu zaproponowała bezpłatne usunięcie usterki. Dodała do ... system gwaratujący szybkie i wyczerpujące odpowiedzi. Podaj na witrynie informację o czasie oczekiwania na odpowiedź. 14. Na bieżąco informuj kierownictwo. W ciągu dnia wysyłaj kilka ...
Tematy: -
Rachunek kosztów TDABC: metodyka wdrażania
... się jej głównymi obszarami obsługi klienta: zawieraniem ubezpieczeń, opieką nad klientem, przetwarzaniem roszczeń, usługami zarządzania ryzykiem oraz fakturowaniem i ściąganiem płatności. Biorąc pod uwagę profil klientów, potrzebny był więc personel wysoko wykwalifikowany, który umiałby przekraczać oczekiwania klientów zamożnych. Jednakże Grupa ...
-
Outsourcing kadrowo-płacowy w Polsce 2009
... przeprowadzić”, mówi Ireneusz Anoszczenko. Cena za pasek jest bardzo zróżnicowana. Składa się na nią wiele czynników: złożoność i zakres usługi, indywidualne oczekiwania klienta, liczba pasków. Nie bez znaczenia są także negocjacje oraz stosunki nieformalne. V. PROFIL KLIENTÓW Co ciekawe, wśród klientów korzystających z usług outsourcingu ...
-
Contact center a media społecznościowe
... włączenie komunikacji na portalach społecznościowych do kompleksowej strategii dotarcia i obsługi klienta. Facebook, Twitter, LinkedIn - biznes "lubi to" ponieważ "lubią to" odbiorcy ... A te zdarza się, że irytują klientów. Wskazują oni na długi czas oczekiwania, słabą jakość dźwięku i trudności w komunikacji z konsultantami. Te skargi sygnalizują ...
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... do lamusa. Dziś, aby pozyskać klienta, a co ważniejsze zatrzymać go przy sobie, należy znaleźć wyróżniki, które będą dla klienta czytelnym przekazem wartości, jakie ... , rozrywki i spędzania czasu wolnego. Oferta poza zakupowa powinna uwzględniać te oczekiwania i proponować atrakcje, które pozwolą na budowanie relacji z tą grupą klientów. Obok dobrej ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... doświadczeń, które spełniają oczekiwania odbiorców. Aż 90 proc. sprzedaży detalicznej na świecie nadal odbywa się w sklepach tradycyjnych. Jednak aby sprostać konkurencji ze strony przyjaznych w obsłudze sklepów online, które mogą zaoferować ogromny asortyment, zasadniczą rolę odgrywa doświadczenie klienta i zaangażowanie marki. Dlatego ...
-
Rynek wtórny mieszkań w 2009 r.
... dwupokojowe i niedrogie mieszkania trzypokojowe będące w zasięgu zdolności kredytowej potencjalnego klienta. Cena, czyli nie drożej niż 400 000 zł Średnia ... średnio trzy miesiące oczekiwania na nabywcę Poza I kwartałem 2009 r., kiedy średni czas ekspozycji oferty wyniósł prawie pięć miesięcy, w kolejnych trzech kwartałach, czas oczekiwania na ...
-
Raport bankowość w roku 2015
... usług, którzy będą w stanie spełnić ich indywidualne, niekiedy bardzo specyficzne, oczekiwania. Zachowania klientów będą coraz mniej standardowe, za to w coraz większym stopniu ... Business Strategy, IBM IBV. - Innowacyjne podejście do kształtowania biznesu, obsługi klienta, zarządzania siłą roboczą i IT, to kolejny czynnik o zasadniczym znaczeniu dla ...
-
Sklepy internetowe: jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?
... .pl zbadał przyzwyczajenia konsumentów. Wyniki odpowiadają na pytanie: jak zachęcić klienta do kupowania właśnie w naszym sklepie? Zakupy w sieci zyskują na popularności, ... . Czego potrzebują, jakimi usługami są najbardziej zainteresowani, jakie są ich oczekiwania? Wnioski uzyskane dzięki analizie pozwalają na wyznaczenie charakterystycznych wzorów ...
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
... gotowości na przyjęcie oferty z naszej strony. Jak skutecznie powitać nowego klienta? Oto 8 porad przygotowanych przez ekspertów ds. e-mail marketingu i wielokanałowości z optivo. ... bardziej szczegółowych danych, skorzystaj z usług Litmus albo Return Path. 5. Oczekiwania Od samego początku powinieneś komunikować, jakiej treści mogą się spodziewać twoi ...