-
Polski konsument a formy promocji
... zakup produktu. Po znacznym zeszłorocznym wzroście znajomości promocji nastawionych na zakup ...
-
Świąteczne e-zakupy bez pułapek
... zachować szczególną czujność. Przeczytaj regulamin sklepu internetowego, z którego usług chcesz skorzystać. Dokładnie zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego. Uważnie przeczytaj opis produktu, który zamierzasz kupić i warunki sprzedaży. Dowiedz się, jakie są warunki przysługującej Ci gwarancji. Jeśli nie jesteś czegoś pewien – dopytaj sprzedawcę ...
-
Bezpieczne zakupy online w 10 krokach
... , a sklep wiarygodny i znany. W wielu przypadkach bardziej opłaca się zainwestowanie kilku złotych więcej u poważnego sprzedawcy niż skorzystanie z pozornie wspaniałej okazji i zakup taniego produktu, który tak naprawdę nigdy nie trafi do klienta. Tak, jak w prawie każdym obszarze działalności, tak i w handlu elektronicznym znaleźć można klika ...
-
Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa
... konsumenta bardziej niż trudność w znalezieniu interesującego go produktu. Z tego samego powodu ścieżka dojścia do konkretnego produktu powinna być prosta i jasna. Możemy to osiągnąć ... oczekiwania. Dzięki temu nie musi krążyć po stronie w poszukiwaniu interesującego produktu i spada ryzyko, że znudzony porzuci koszyk. Wygoda konsumenta jest ...
-
10 najważniejszych dat dla e-commerce
... do sklepów stacjonarnych, ale na strony internetowe i to tam decydują się na zakup danego produktu lub usługi, gdzie w ciągu całego roku wydają ponad 1100 zł. Zobaczcie 10 ... kiedy to Polacy wydają przeciętnie na zakupy 207 złotych, a średnia wartość jednego produktu wynosi 140 złotych. Wakacje Okres od lipca do sierpnia to czas szczególnie wzmożonego ...
-
Młodzi Polacy na zakupach. Jak i gdzie kupują?
... znaczenie wskazuje 27% respondentów. Rola ceny spada wraz z wiekiem. W grupie 50+ cena produktu lub usługi jest kluczowa już tylko dla 18% badanych. Kupujący ... tę grupę konsumentów. Jest to też grupa, która najczęściej decyduje się na zakup impulsywny, w porównaniu z innymi grupami wiekowymi nabywców. Młodzi konsumenci czasem lub często żałują ...
-
5 etapów obsługi klienta
... Jeżeli tego nie pokażesz, nie podejmie on decyzji o zmianie dotychczas używanego produktu lub decyzji o nowym zakupie. Dlatego bardzo ważne jest, aby dobrze ... od zainteresowania konkretnym produktem, przez wzmocnienie zainteresowania, aż po zamknięcie sprzedaży i dostarczenie produktu klientowi. Daj mu odczuć, że jest dla Ciebie ważny, że uważnie ...
-
Cyberprzestępcy zarobili 10 mln euro
... złośliwego oprogramowania typu adware. Średnio cena fałszywego produktu antywirusowego wynosi 49,95 euro. Nietrudno zatem obliczyć, że twórcy tych programów zyskują miesięcznie ponad 10 milionów euro, zważywszy, że 3% zainfekowanych użytkowników decyduje się na zakup fałszywego produktu - podała Panda Security. Choć, jak zauważają specjaliści ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... względem marek, a także tworzyć podobne warunki budowy lojalności tych konsumentów przez przedsiębiorstwa. Lojalność wobec kategorii produktu Ten rodzaj lojalności wiąże się z preferencjami klienta wobec konkretnej kategorii produktu w porównaniu z innymi kategoriami produktów, które mogłyby zaspokoić te same potrzeby. Zagadnienie to jest dobrze ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... głównych czynnikach konkurencyjności. Oto one: Produkt Cena Lokalizacja Oddziaływanie Produkt Jakość produktu to podstawowy czynnik rentowności firmy. Nie musi to być najwyższa ... , że stać go na zakup produktu. Sprawiedliwość. Klient musi czuć, że nie zostanie oszukany, czyli że nie znajdzie identycznego produktu w niższej cenie w innym miejscu ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... produktu ma znaczenie W kolejnym kroku należy stworzyć mapę i nanieść na nią tzw. success pointy (obszary sprawnie funkcjonujące), pain pointy (obszary do poprawy), moments of truth (momenty, w których klient decyduje na kontynuację interakcji z firmą/marką oraz zakup produktu ...
-
Zakupy z ochroną środowiska w tle. Tak czy nie?
... , są dużo mniej istotne i wskazywane przez zaledwie kilka procent osób. Dla co trzeciego Polaka cena produktu jest barierą uniemożliwiającą zrównoważone środowiskowo zachowania konsumpcyjne. Początkowa chęć zakupu produktu opatrzonego ekologicznym certyfikatem drastycznie spada wraz ze wzrostem jego ceny. A co z torbami foliowymi? Ponad jedna ...
-
Lojalność polskich konsumentów
... zakup produktu lub usługi organizatora. Po zebraniu odpowiedniej ich liczby, punkty mogą być wymieniane na różnorodne nagrody. W 35% przypadków punkty można wymieniać na pewną dodatkową ilość nabywanego wcześniej produktu/usługi lub zniżkę przy jego zakupie, np. za zakup ...
Tematy: programy lojalnościowe -
Internet a zakupy chemii gospodarczej
... odpowiedzialnych za zakup produktów chemii gospodarczej Internet jest jednym z istotnych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Internauci aktywnie poszukują w sieci informacji na temat konkretnych produktów chemii gospodarczej - ich cen, składu i sposobu działania. Przy podejmowaniu decyzji o zakupie wybranego produktu chętnie ...
-
Zachowania konsumenckie a procesy podświadome
... tysiące decyzji – gdyby każda z nich miała być dogłębnie przeanalizowana, stalibyśmy się zupełnie nieefektywni jako istoty ludzkie, a podstawowe czynności, jak zakup jakiegoś produktu codziennego użytku, urosłyby do rangi prawdziwego wyzwania. W toku ewolucji niezbędne było wykształcenie sposobów na oszczędność zarówno czasu, jak i energii. Aby ...
-
Polskie firmy a zakupy grupowe
... promocji okazała się dobra jako jednorazowe działanie, np. do promocji nowego produktu lub usługi. Inni twierdzili, że ruch wygenerowany przez zamieszczenie ok. 50 ... , którzy poczynili kroki, aby zatrzymać klienta i zachęcić go do ponownego skorzystania z produktu lub usługi najczęściej były oferowane dalsze rabaty i zniżki (51%) oraz zbieranie danych ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... lotnicze muszą zredukować złożoność i przedstawić wartości każdego pakietu w jasno sprecyzowany sposób. Zakup dodatkowych ofert jest najwyższy w momencie dokonywania rezerwacji ... racji tego, że linie lotnicze ewoluują od pozycji dostawców jednego podstawowego produktu - lotów - do organizacji, które specjalizują się w zapewnianiu podróżnym szerokiego ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... jak najwięcej lojalnych klientów. Gdy na stronie sklepu nie znajdują produktu, którego szukają, czterech na dziesięciu klientów internetowych korzysta z witryny innego sklepu ... (53 proc.). Za sklepami tradycyjnymi w największym stopniu przemawiają możliwość otrzymania produktu zaraz po dokonaniu zakupu (80 proc.), kompetencje sprzedawców oraz ...
-
Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości
... 9 proc. osób, które odwiedzają stronę e-sklepu dodaje produkty do koszyka, zakup finalizuje zaledwie 3 proc. gości. Aby poprawić te wskaźniki należy m.in. zadbać ... produktu, wspartej zdjęciami jak najlepiej prezentującymi produkt. Kolejne ważne informacje, których szuka konsument dotyczą sposobu realizacji zamówienia, zasad zwrotu produktu i kontaktu ...
-
Aż 37 proc. budżetu na prezenty świąteczne popłynie przez sieć
... i forów, gdy potrzebujemy informacji na temat nowoczesnych technologii, których zakup wiąże się przeważnie z większym wydatkiem i bardziej przemyślaną decyzją. Osiemnaście procent ... do zweryfikowania ceny oraz zapoznania się z opinią na temat produktu. „Widać wyraźnie, że jeżeli marki chcą sprzedać swoje produkty, muszą towarzyszyć konsumentowi ...
-
Za zakupy online płacimy tyle co za stacjonarne
... dokonywania zakupów wielokanałowo są znacznie wyższe w przypadku kupujących w sieci, a szczególnie kupujących mobilnie. W przypadku m-kupujących wskaźnik kupowania tej samej marki lub produktu wielokanałowo wyniósł 83 proc. Spośród wszystkich badanych tylko 27 proc. nie wskazało żadnej kategorii, którą kupują w więcej niż jednym kanale ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... więcej e-sklepów z odzieżą używaną. Częściej niż dotąd decydujemy się też na zakup kursów i innych form kształcenia dostępnych online. 4. Zanika granica między kupowaniem online i ... nowego produktu zwracamy opakowanie po starym do ponownego wykorzystania. Abonamentowe formy kupowania przyjmowały się dotąd najlepiej dla jednego, specyficznego produktu ...
-
Lojalność e-klienta
... on-line wykazuje tę tendencję. - zamieszczanie precyzyjnie opracowanych katalogów z ofertą - klient nie może mieć wątpliwości co do parametrów oraz wizualnej postaci produktu. Charakterystyka oferowanych towarów i usług, powinna wykazać się na tyle szczegółowością, aby umożliwić klientowi podjęcie decyzji zakupu bez konieczności konsultacji ze ...
Tematy: -
Norton Internet Security 2008
... ma także dostęp do wsparcia technicznego, co pozwala naprawiać występujące problemy, na przykład związane z połączeniem do sieci, licencjonowaniem oraz aktywacją produktu. Możliwy jest także bezpośredni dostęp do wsparcia technicznego świadczonego przez telefon, bezpłatną pocztę elektroniczną lub rozmowę za pośrednictwem komunikatora internetowego ...
-
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
... – przyzwyczajenie jest tym bardziej istotne, im wyższe jest wykształcenie ankietowanych. W dalszej kolejności, przy zakupie żywności, dla konsumentów liczą się: pochodzenie produktu (84% uznało, że to ważny czynnik), tradycyjna metoda i receptura (81% wskazań) i miejsce wytwarzania (80% osób tak stwierdziło). Zachowania konsumentów ulegają ...
-
Jakość obsługi klienta u jubilera
... żadne pytanie." W większości przypadków (75 proc.) sprzedawcy starali się jednak aktywnie badać preferencje klientów. Natomiast kiedy w grę wchodziła konsultacja dotycząca produktu nie przeznaczonego dla klienta testowego, tylko prezentu dla partnerki/partnera, to pracownicy zadawali pytania o tę osobę już tylko w 43,8 proc. przypadków ...
-
Polacy stawiają na produkty markowe
... . Dla środków czystości i środków do prania najważniejszą cechą markowego produktu z tej grupy jest fakt jego reklamowania (57%). Z kolei dla kategorii ubrań ... najbardziej liczy się możliwość reklamacji (80%) – szeroko rozumiany zwrot oraz trwałość produktu (70%). Wybierając markowe produkty dóbr szybkozbywalnych, kierujemy się przede wszystkim ich ...
-
Decyzje zakupowe są nieracjonalne
... określonej sumy pieniędzy może być wyższa niż konsumenta B. Każdy z nich ustala własny maksymalny koszt, jaki będzie skłonny ponieść. Sposób pozycjonowania produktu w zasadniczy sposób zmienia podejście do równowagi pomiędzy ceną a produktem. Dysponując produktami tej samej kategorii, ale w różnych cenach, stwarzamy klientowi możliwość ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... Eksport (w ramach UE 27 oraz poza UE 27) wyniósł 25 mln hektolitrów gotowego produktu, o wartości 10 mld euro. Kraje EU 27 wyeksportowały poza Unię Europejską napoje spirytusowe ... towarów i usług Polscy producenci napojów spirytusowych wydają ogółem 2,5 miliarda euro na zakup towarów i usług. Średnio 65% z każdego wydanego na te cele euro trafia ...
-
Nowy Kaspersky Internet Security for Mac
... został wyposażony w intuicyjny, atrakcyjny wizualnie interfejs. Najważniejsze funkcje produktu są dostępne z poziomu okna głównego, a system powiadomień informuje ... jest także dostępny z licencją na ochronę 3, 5 oraz 10 urządzeń. Wszyscy użytkownicy poprzedniej wersji produktu Kaspersky Lab dla komputerów Apple - Kaspersky Security for Mac - ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... że skład (53%) oraz jakość (51%) to czynniki determinujące wybór konkretnego produktu spożywczego. Marka ma znaczenie dla jedynie 28% badanych. Czy jest to ... dla nich korzystny. W kategoriach, w których sprawdzenie jakości, składu czy funkcjonowania produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... ankietowanych zamawia produkt w sieci i odbiera go osobiście w sklepie. Niezależnie od kategorii produktu, jednym z głównych źródeł wiedzy na temat ceny jest gazetka reklamowa. ... jak i offline ma dobry stosunek ceny do jakości oraz wysoka jakość produktu (4,4 pkt). Atrakcyjna cena oceniona została przez konsumentów omni-channel na średnio 4,3 pkt, a ...
-
7 trendów e-commerce w 2021 roku
... sklepowych witryn. 3. AR, czyli wirtualne przymiarki Epidemia koronawirusa wpłynęła na zmiany przyzwyczajeń zakupowych konsumenta. Dotychczasowa wygoda związana z możliwości obejrzenia danego produktu na żywo zeszła na drugi plan, a priorytetem stało się bezpieczeństwo. Aby maksymalnie zwiększyć komfort użytkownika sklepu i mimo wszystko dać mu ...
-
Downsizing i skimpflacja, czyli jak marki walczą z inflacją
... sama. Możemy mieć do czynienia ze zmianą rekomendowanej dawki produktu, co często praktykowane jest w przypadku środków chemicznych. Zmiana zalecanej przez ... Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W jego opinii producent ma prawo do zmiany gramatury, składu produktu lub zakresu usługi. Co jednak istotne, informacje o tych parametrach muszą być czytelne ...
-
Zanim kupisz porównaj ceny
... wyrobu. Mają w jednym miejscu zestawione interesujące ich cechy - cenę, opis produktu, warunki dostawy oraz opinie innych klientów poszczególnych sklepów. Ze ... towarów odpowiadających zapytaniu. Następnie, klikając w wybrany towar, otrzymujemy informacje na temat produktu, a także listę sklepów internetowych w których ów produkt można kupić. Na ...