-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... fakt, że większość sklepów dostarcza opony gdyż właśnie one stanowią główny zakup polskich e-kierowców. Kierowcy to ludzie dobrze zorientowani, przywiązani do konkretnych marek, ... należy postawić w tej branży by odnieść sukces -gwarancja oryginalności produktu, odpowiedni opis (nierzadko z instrukcją obsługi ), fachowe ( medyczne ) doradztwo oraz ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... jest zaspokojenie jego potrzeb z jednej strony i nakłonienie do aktywności po stronie produktu z drugiej. Dzięki dialogowi - aktywności obu stron, informacja wartościowa z punktu widzenia ... na zakup wpisów w katalogach, pozycjonowanie strony lub mailing do bazy osób rzeczywiście zainteresowanych oferowanym towarem/usługą. Co straciłem? Zakup fanów ...
-
Ulubione produkty i usługi finansowe Polaków
... koniec 2008 roku. Aż 11 proc. ankietowanych, którzy planują zakup produktu bankowego w wciągu najbliższych 6 miesięcy, wybrałoby właśnie taką lokatę. Muszą się spieszyć, ... że chociaż to zupełnie nowy produkt, ponad 11 proc. osób, które rozważają zakup nowego produktu bankowego w ciągu najbliższych 6 miesięcy, deklaruje, że zdecyduje się właśnie na ...
-
Polscy konsumenci na zakupach
... wydatki? Czy chętnie korzysta z promocji lub "gratisów"? Czy w wyborze produktu kieruje się ceną? Jakimi konsumentami są Polacy? Na te i inne pytania dotyczące ... nowoczesnych sklepów, gdzie zakupy robią raz na jakiś czas. Dla nich liczy się marka produktu i rzeczy, które pozwalają im się wyróżnić. To głównie mężczyźni między 26 a 45 rokiem życia ...
-
Zakupy spożywcze przez Internet powszednieją
... 49%) przyznało w badaniu, że nie przeszkadza im brak możliwości dotknięcia produktu podczas zamawiania przez internet. - Z badań konsumenckich wynika, że ... kupuje spontanicznie pod wpływem takich bodźców jak zapach czy możliwość dotknięcia i obejrzenia produktu. E-delikatesy utrudniają działanie tego zgubnego dla wielu mechanizmu. Poza tym, duża ...
-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
... wysokiej jakości i trwałości, 80% najbardziej zwraca uwagę na ekskluzywność i unikalność produktu, natomiast dla 72% najważniejsze jest dziedzictwo marki. Chiny to trzeci po ... związanych z zakupami przez Internet. Brak bezpośredniej możliwości oceny jakościowej i wizualnej produktu bywa wykorzystywany przez nierzetelnych sprzedawców. Regulacje ...
-
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
... płatności online. Korzystanie z wirtualnego shoppingu deklarują najczęściej osoby, które planują zakup prezentów lub gadżetów oraz gier komputerowych - tego rodzaju asortymentu szuka w ... shopping? Zakupy tradycyjne najbardziej cenimy za możliwość obejrzenia i przetestowania produktu na miejscu - ten element jest najważniejszy aż dla 78 proc ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... . Badane są m.in. różnice występujące między płciami: czas spędzony podczas dokonywania zakupu, poświęcony na oględziny, w którym nastąpiło pierwsze dotknięcie produktu lub jego zakup. Określane są nawet dokładne profile klientów kupujących wybrane kategorie produktów. Super i hipermarkety dokonały w ostatnich latach podziału na kategorie męskie ...
-
Jak polscy internauci postrzegają e-handel?
... tym, co odstręcza nas od zakupów internetowych jest chęć obejrzenia produktu "na żywo", a także obawy dotyczące uprawnień gwarancyjnych, bezpieczeństwa płatności oraz ewentualnych ... kolei najczęstszym powodem, dla którego internauci nie decydują się na zakup w sieci jest chęć obejrzenia produktu z bliska przed zakupem (dla 55 proc. internautów ...
-
Polskie kobiety: rozważne, towarzyskie i modne
... i Opinia. Wprawdzie, niezależnie od płci, najbardziej popularnymi rodzajami promocji są: obniżka ceny produktu lub usługi oraz większa ilość produktów za tą samą cenę, to ... znacznie częściej niż mężczyźni korzystają z promocji polegającej na otrzymaniu dodatkowego produktu lub usługi gratis przy zakupie jednego produktu/ usługi. Polskie kobiety ...
-
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
... impulsu i – co ciekawe – trendów. Wśród najważniejszych czynników zakupowych kobiety wskazują kolejno: cenę, jakość produktu oraz wartości, jakie reprezentuje marka. Zaś dla mężczyzn na pierwszym miejscu jest jakość produktu, potem cena, a na trzecim miejscu rozpoznawalność marki. Komunikacja marek wciąż stereotypowa Zarówno kobiety jak ...
-
Apteki internetowe: średnio wydajemy 139 złotych
... transakcji statystyczny Kowalski wydaje w aptece internetowej 138 złotych. Średnia cena kupowanego produktu to z kolei nieco mniej niż 23 zł. Takie statystyki oznaczają, ... zakupu w stacjonarnej aptece, ze względu na zbyt wysokie koszty dostawy produktu zamawianego przez internet. Powodem porzucenia koszyka mogą być także problemy z finalizacją ...
-
Ile pije statystyczny Polak?
... na zakup napojów bezalkoholowych. Najwięcej (8,3 mld zł) pochłonął zakup napojów gazowanych. Na kolejnej pozycji uplasowały się soki, nektary i napoje owocowe (5,9 mld ... napojów jest trend value for money. Aż 43% ankietowanych poszukuje wysokiej jakości produktu za rozsądną cenę oraz poszukuje w sklepach atrakcyjnych promocji cenowych. – Z jednej ...
-
Milenialsi kochają zakupy w sklepach stacjonarnych
... Przede wszystkim dlatego, że przywiązują dużą wagę do możliwości dotknięcia i dokładnego obejrzenia produktu (tę kwestię jako ważną wskazuje 60 proc. ankietowanych). Co istotne, ... od razu, bez konieczności czekania na przesyłkę. Doceniają, że działanie produktu może zostać zademonstrowane przez sprzedawcę – dzięki czemu mają poczucie, że dokładnie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2019
... transakcji zakupowych przebiega w internecie. Dla przykładu w Wielkiej Brytanii online dokonywany jest co piąty zakup. Stąd wniosek, że polski rynek zakupów w sieci ma jeszcze duży ... płacić za przesyłkę od razu, a nawet po 30 dniach od otrzymania produktu bez żadnych dodatkowych kosztów. Allegro pracuje także nad nowinkami technologicznymi i ...
-
Zachowania konsumenckie zdominowane przez internet
... i tam wybiera przedmiot. - Przeprowadzone badania pokazały, że Polacy kupują świadomie. 60 proc. z nas w pierwszym kroku, zanim zdecyduje się na wybór produktu lub usługi, sprawdza informacje o danej rzeczy w internecie. Daje nam to możliwość porównania cen czy też przeczytania opinii osób, które już ...
-
Ruszyły wyprzedaże. Czy Polacy oszaleją na punkcie promocji?
... dochodu. Niezależnie od kategorii produktu na wyprzedaży dla prawie 40 proc. Polaków decydującym czynnikiem, który wpłynie na finalny zakup, będzie marka. Ponad ... na promocjach to produkty markowe i takie najczęściej „lądują” w naszym koszyku. Marka produktu wygrywa z ceną, z wysokością zniżki i z wielkością rabatu. Czynnik ten ma znaczenie przede ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... tego, co jest w danym momencie ważne: czy łatwość zwrotu, unikalność produktu, czy szybkość jego dostarczenia. Zakupy dokonywane po raz pierwszy częściej odbywają się ... zakupami. Klienci (i sprzedawcy) wykorzystują nowe metody zakupów Dziś niemal co dziesiąty zakup (9%) dokonywany jest poprzez nowe kanały, nienależące do sprzedawców i marek. Zakupy w ...
-
Zakupy online: program ochrony kupujących mało popularny
... online spotkało się z oszustwem. Co ciekawe, zdecydowana większość nieprawidłowości związana była z nadużyciami ze strony nieuczciwych sprzedawców i polegała na nieotrzymaniu zakupionego produktu czy usługi (68%), dostarczeniu innego, tańszego przedmiotu np. „podróbki” (15%), czy towaru, który nie odpowiadał opisowi tego, za który zapłacono ...
-
Bezpieczne zakupy w Black Friday i Cyber Monday. Na co uważać?
... zasady związane z cyberbezpieczeństwem. Zakupy online? Tak, ale tylko w sprawdzonych sklepach Odwiedzając strony internetowe sklepów, warto zachować zimną krew i przed wrzuceniem produktu do wirtualnego koszyka dokładnie sprawdzić czy danej stronie można zaufać. W sieci można napotkać wiele sklepów online, których właściciele są nierzetelni ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... Przyszłością są płatności mobilne: usługa skonfigurowana tak, że pozwala rozliczyć zakup niemal jednym kliknięciem. Uwagę należy zwrócić też na płatności ... celem jest zamknięcie w jednym miejscu całego doświadczenia zakupowego – znalezienia produktu, podjęcia decyzji i realizacji transakcji. Wszystko dzieje się na platformie mediów społecznościowych ...
-
Czy konsumenci chcą płacić więcej za zrównoważony rozwój?
... rolę w decyzjach zakupowych klientów. Już dzisiaj dla połowy konsumentów wpływ produktu na środowisko stanowi jeden z kluczowych czynników decydujących o wyborze towaru. Aż ... z ochroną środowiska, takie jak zrównoważone metody produkcji czy możliwość poddania produktu recyklingowi – mówi Jacek Poświata, dyrektor zarządzający Bain & Company Poland/CEE ...
-
Stabilność finansowa młodych Polaków pod znakiem zapytania
... przyjemności i bieżące potrzeby – wszystkie wymagają finansowania. Okazuje się, że młodzi dorośli są bardziej skłonni do pożyczania na zakup produktu niezbędnego niż na zakup produktu podobającego się, ale niekoniecznie potrzebnego. Może to wskazywać na racjonalny i odpowiedzialny sposób podejmowania decyzji zakupowych, który uwzględnia priorytety ...
-
Pokolenie Z stawia na zakupy online
... nasi klienci mogli liczyć na cotygodniowe oferty specjalne, np. zniżki za zakup 2 produktów, czy kupon za wydanie określonej kwoty. Z naszych danych wynika ... pewnością zmieni się ich funkcja, bardziej na salony wystawowe, gdzie można dotknąć produktu, przetestować jego możliwości, a potem wygodnie siedząc w domu lub na spotkaniu z przyjaciółmi, kupić ...
-
Dlaczego konsumenci porzucają zakupy w internecie?
... stan konta, poszukują dodatkowych informacji i opinii na temat produktów, konsultują potencjalny zakup, ale też szukają możliwości rabatowych, a 14% wręcz ... przypadku osób e- i m-kupujących, jak i porzucających koszyki zakupowe, przewaga produktu gratisowego oraz elementów związanych z kosztami dostawy jest jeszcze większa. Warto o ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... marki luksusowej okazuje się starannie dobrany product placement, czyli umieszczenie produktu sygnowanego daną marką w popularnym filmie, programie telewizyjnym czy ... wspomnianego powyżej konceptu stylu życia. Jednym z najbardziej udanych w ostatnich latach plasowań produktu okazało się umieszczenie ekskluzywnych butów marki Manolo Blahnik w bijącym ...
-
Wyszukiwarka na stronę www od NetSprint
... rocznie. Dla dużych portali, wortali i stron korporacyjnych proponowany jest zakup serwera wraz z zainstalowanym oprogramowaniem NetSprint Site. Oferowaną przez NetSprint.pl wyszukiwarkę ... jest również rozbudowa systemu zgodnie z potrzebami klienta. Motywy opracowania nowego produktu wyjaśnia prezes NetSprint.pl Artur Banach: "Już kilka lat temu ...
-
Studenci w USA preferują Internet
... czasie, kiedy ci po raz pierwszy samodzielnie dokonują zakupów i wyboru marki produktu, która może okazać się jedyną na całe życie. Jak żadna ... chodzi o czynniki, które mają największy wpływ na decyzję o zakupie konkretnego produktu to najważniejsza jest cena produktu (60,5 proc. ankietowanych), a na drugim miejscu rekomendacja ze strony przyjaciół ...
-
Jak zrobić skuteczny sklep internetowy
... , ułatwiające otrzymanie danych o produkcie i dokonanie zakupu (na tę potrzebę wskazało 86 proc. ankietowanych), możliwość obejrzenia z produktu z każdej strony (78 proc.), stworzenie katalogu z różnymi opcjami produktu, pozwalającego na dostosowanie go do indywidualnych wymagań (74 proc.), komentarze i opinie na temat produktów zamieszczane przez ...
-
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
... w procesie zakupowym marką. Jednak grupa klientów o bardziej zasobnych portfelach, dla których wysoka jakość, marka produktu oraz szeroki asortyment sklepu odgrywają kluczowe znaczenie przy wyborze zarówno sklepu, jak i danego produktu, rośnie - wynika z raportu PMR. Tacy konsumenci to idealni odbiorcy produktów luksusowych i klienci sklepów ...
-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... wykonanie ustalonej akcji, jaką może być przejście na stronę firmy, rejestracja lub zakup produktu, firma dokonuje płatności na rzecz właściciela strony, na której ... wysokie prowizje sięgające 4% wartości transakcji, niezależnie od opłat za wystawienie produktu na aukcji. Firmą, która zdominowała polski rynek wyszukiwarek stron internetowych, ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... zakupie. Natomiast klienci ekstremalni (11% całej populacji, z czego znaczną część stanowią przedstawiciele pokolenia Y) wykorzystują Internet i smartfony w celu znalezienia produktu o najniższej możliwej cenie. Choć najwięcej uwagi poświęca się klientom ekstremalnym, jednak największy wpływ na przychody i marże sprzedawców detalicznych ma większa ...
-
Przekaz podprogowy w reklamie
... reklamy w naszym umyśle zakodowany zostaje przekaz dotyczący np. potrzeby zakupu danego produktu, czy też skłaniający do konkretnego zachowania. Krótka historia Wszystko zaczęło się ... z jedzeniem. Dlatego też, przekaz podprogowy dotyczący skłonienia konsumentów do zjedzenia danego produktu, będzie silniej oddziaływał na osoby głodne, niż na te, które ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... wpływie najmłodszych na decyzje zakupowe rodziców liczy się nie tyle sama cena produktu, ile jego opakowanie. Według raportu „Miliardy złotych w rękach dzieci” (z maja 2013 r.), ... , a nawet sterylne pojemniczki na mocz. Jak widać, szokujące mogą być i forma produktu, i jego opakowanie. Czy takie pójście po bandzie jest do zaakceptowania przez ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... to kryterium obowiązkowe — uważa Jerzy Osika, prezes Promedia. — Chcąc konkurować z doświadczeniem zakupowym w tradycyjnym handlu, e-commerce musi kreować pozytywne wrażenia, a zakup produktu i kontakt z nim winien być dla klienta niezapomnianym przeżyciem. Z miłości do jakości Polacy lubią zakupy w internetowych sklepach z odzieżą i obuwiem, choć ...