-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... poszukiwał informacji właśnie na takich forach). Sklepy potrafiące zapewnić doskonałą obsługę dla tej grupy klientów mogą liczyć na najlepszy szeptany marketing na świecie. Prym w tej kategorii wiedzie sklep SuperKoszyk.pl, który uzyskał ogólną ocenę 9,64. Tuż za niż, z oceną 9,63, uplasował ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... się największymi sukcesami w skali globalnej. Prezesi i dyrektorzy finansowi na całym świecie powinni zwrócić się do swoich specjalistów odpowiedzialnych za marki i marketing z pytaniem, jak można wykorzystać marki do tego, aby jednocześnie chronić firmę w okresie trudności i dalej rozwijać jej działalność”. Informacje o badaniu Ranking ...
-
Działanie 6.1: Paszport do eksportu
Coraz więcej przedsiębiorców wykorzystuje targi, misje gospodarcze i konferencje jako bezpośredni sposób marketingu, zarówno własnej firmy, jak również poprawy wizerunku Polski jako producenta wyrobów i usług najwyższej jakości. Jednym z narzędzi finansowania podobnych działań jest działanie 6.1 "Paszport do eksportu" priorytetu 6 "Polska ...
-
Coraz więcej scareware w sieci
... coraz częściej posługują się technikami inżynierii społecznej. „Nasze obserwacje potwierdzają wnioski, do których doszło w swoim raporcie Google" – mówi Tomasz Zamarlik, Marketing Manager z firmy G Data Software. "Nastąpił radykalny wzrost ilości scareware w Sieci. Oszuści liczą, że jeśli przestraszą internautę fałszywym alarmem o zagrożeniu, ten ...
-
Rebranding
... , bo szansa na kolejny poprawnie przeprowadzony rebranding może trafić się dopiero za kilka następnych lat. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Polacy wybierają polskie marki
... spora grupa konsumentów w każdym społeczeństwie lubi eksperymentować, zmieniając od czasu do czasu swoje wybory, po czwarte wreszcie jest modny i umiejętny marketing, które potrafią skutecznie wypromować markę tak, że z cienia trafia ona na sam szczyt rankingu zaufania" - twierdzi prof. Janusz Czapiński. Informacje ...
-
Które karty paliwowe najpopularniejsze?
... o badaniu Badanie rynku kart paliwowych w Europie („Marktanteilserhebung 2009”) wykonała na zlecenie DKV Euro Service niemiecka firma konsultingowa Produkt + Markt marketing research z siedzibą w Wallenhorst. Analiza objęła następujące kraje: Danię, Holandię, Luksemburg, Niemcy, Francję, Włochy, Austrię, Polskę, Hiszpanię, Czechy i Wielką Brytanię ...
-
Polscy menedżerowie najlepsi z marketingu
... drugim miejscu znalazły się finanse - 2308 wykonanych testów. Trzecie miejsce przypadło sprzedaży z 1809 wypełnionymi testami. Najmniej popularną „klasówką” okazał się marketing - 1611 wykonanych testów. W czym polscy menedżerowie są najlepsi? Talent Club podaje, że wyniki nie są zbyt zaskakujące. Najlepiej poszedł im ...
-
Social media w różnych branżach
... , chorób i leczenia. Dotarciem do potencjalnych klientów poprzez serwisy mediów społecznościowych są zainteresowane firmy farmaceutyczne, gdyż wydają ponad 32% budżetu na marketing na pozyskiwanie nowych klientów poprzez to medium. Lekarze oraz personel medyczny zaczynają akceptować internetowe media społeczne jako sposób pozyskiwania wiedzy ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2010 i prognoza II kw. 2010
... zysków odłożono wyraźnie na przyszłość, prawdopodobnie na III i IV kwartał. Badani przedsiębiorcy jeśli będą inwestować w tym kwartale to głównie w marketing i reklamę, podnoszenie kompetencji pracowniczych oraz technologie, maszyny. Nie będzie wyraźnego ożywienia ze strony klienta MŚP dla branży sprzedającej infrastrukturę telekomunikacyjną ...
-
Relacje inwestorskie: definicja, zadania, cele
... Investor Relations Institute (najstarszej instytucji relacji inwestorskich) „relacje inwestorskie to element zarządzania strategicznego, obejmujący finanse, komunikację, marketing i przestrzeganie prawa obrotu papierami wartościowymi, który umożliwia efektywną komunikację między spółką, społecznością inwestorską i pozostałymi zainteresowanymi ...
-
Marki odzieżowe i ich strategie
... dowolnej kombinacji ubrań i zachęca użytkowników do zgłaszania wypracowanych zestawów do wirtualnego konkursu na najlepszą kombinację. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Czemu służy segmentacja rynku?
... oparciu o przeprowadzoną segmentację konsumentów racjonalny przedsiębiorca wybiera strategię marketingową. Najprostszym przypadkiem jest koncentracja jednosegmentowa, gdzie inwestor, stosując marketing skoncentrowany, osiąga silną pozycję rynkową w ściśle sprecyzowanej branży czy nawet kategorii produktu. Zupełnie innym zachowaniem jest stosowanie ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... składa się z czterech części. W pierwszym rozdziale zaprezentowano ranking polskiego e-biznesu w czterech głównych grupach: "Serwisy i usługi internetowe", "Marketing i reklama internetowa", "E-commerce" (sklepy internetowe) oraz "Usługi dla firm internetowych". Przeanalizowano wyniki finansowe 275 najważniejszych przedsiębiorstw działających ...
-
Projektor Sanyo PLV-HF10000L
SANYO Sales & Marketing Europe przedstawił najnowszy projektor dla wymagających użytkowników i obsługi najtrudniejszych technicznie przedsięwzięć. Projektor ma podstawową rozdzielczość 2048 x 1080, jasność 10.000 ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... ofert dotyczących zatrudnienia w tych branżach było o jedną czwartą więcej niż w kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), Rolnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska (spadek o 16 procent ...
-
Strategia brand butler
... przybywa z odsieczą. A aby stać się lubianym asystentem marki i klienta, należy bezwzględnie spełnić „tylko” kryterium kreatywności. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Projektory Sanyo PLC-XD2600 i PLC-XD2200
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiada dwa nowe, lekkie (2,6 kg) projektory: PLC-XD2200 i PLC-XD2600 - z lampami o żywotności 6.000 godzin. Zarządzanie przez sieć LAN, automatyczne wykrywanie sygnału, ...
-
Projektor SANYO PLC-WL2500
ANYO Sales & Marketing Europe prezentuje nowy projektor krótkoogniskowy (ang. short throw) - model PLC-WL2500 - umożliwiający uzyskanie obrazu o przekątnej 80" (203 cm) z odległości 86 cm. ...
-
Przetargi budowlane I-VI 2010
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o., opracowała raport, ww którym przeanalizowano i podsumowano przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy w branży budowlanej opublikowane w Polsce, w pierwszym półroczu 2010 r. Najwięcej przetargów ogłoszono na Śląsku i na Mazowszu. W okresie od stycznia do czerwca 2010 r., w Polsce, opublikowanych zostało ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... innych - lepiej sprawdza się coś innego. Przecież nieważne, co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Co-branding: biznesowa wymiana usług
Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że ciężko pracować należy tylko i wyłącznie na siebie. Firmy szukają przeróżnych sposobów na wyciągniecie marki z kryzysu, zwiększenie sprzedaży, kosztowne zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Co-branding często jest mylony ze sponsoringiem czy udzielaniem licencji. Jest to bardzo niesłuszne ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
Ogólna recepta na zarządzanie marką jest niezwykle prosta: jeżeli marka stanowi tak znaczący procent wartości firmy, to należy zintegrować strategie biznesowe ze strategiami marketingowymi. Strategia marketingowa musi być wizjonerska i najlepiej realizować ją we własnej niszy rynkowej. To proste, lecz trudne w realizacji. Chciałbym już we wstępie ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... młodzi są głupi”. Większość młodych pracowników agencji reklamowych musi zmierzyć się z tym stereotypem już teraz. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Mass mingling daje wiele możliwości
... swoją obecność również w świecie rzeczywistym. Oba te światy zaczną się przenikać na niespotykaną dotąd skalę... Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Seniorzy lubią kupować
W powszechnej opinii większość emerytów ledwie wiąże koniec z końcem. Statystycznie jednak, jest to grupa społeczna o dużym potencjale ekonomicznym. Mimo to Polacy 60+ to konsumenci nadal ignorowani przez marketingowców. Na Zachodzie, w tzw. krajach starej unii osoby starsze uznawane są za potężny rynek zbytu. W reklamach występują aktorzy w ich ...
-
Działania ekologiczne firm strategią przyszłości
... wizerunek w branży. Dzięki temu spółka staje się bardziej atrakcyjnym partnerem dla dostawców czy dystrybutorów, a pozytywny wizerunek marki umacnia się. Łącząc marketing z działalnością na rzecz środowiska, należy pamiętać, iż partnerstwo z organizacją ekologiczną musi być spójne z działaniami i wartościami firmy. Powinno ono wynikać z głębokich ...
-
Praktyki i staże dla studentów: więcej ofert
... dla studentów opublikowali pracodawcy na stronach największych internetowych serwisów rekrutacyjnych. Oferty pochodzą od firm z takich branż jak HR, IT, Marketing, Produkcja, Sprzedaż, Telekomunikacja oraz e-Commerce. Nie brakuje także propozycji z sektora usług medycznych, administracji biurowej, budownictwa, inżynierii czy hotelarstwa. Ponad ...
-
Wybieramy polskie produkty
... ekspansywna Biedronka jest portugalska, Carrefour - francuski, Tesco - brytyjskie, Netto - duńskie, a Lidl i Kaufland - niemieckie. W Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych (Firma badawcza Kondej Marketing) polska sieć delikatesów Piotr i Paweł jest na 12. miejscu, a to najwyższa pozycja krajowej sieciówki. Trzeba jednak pamiętać, że nawet jeśli ...
-
Nastolatek jako konsument
Marketingowcy bardzo doceniają dzieci i młodzież. Pod ich wpływem dorośli wydają masę pieniędzy. Sumami, którymi samodzielnie dysponują nastolatkowie też trudno pogardzić. Polskie kieszonkowe to w sumie 160 mln zł miesięcznie. Prawie każdy polski nastolatek dostaje kieszonkowe. Statystycznie najwięcej, bo aż 82 zł, otrzymuje młodzież w wieku 15-18 ...
-
Zakupy grupowe: trzecia fala Internetu
... działalności i ciągle powstają nowe, potwierdza tezę, że zakupy grupowe będą trzecią falą Internetu również w Polsce. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... , by pozwolić im swobodnie pisać na Twitterze, jest to problem przywództwa, a nie polityki komunikacji w społecznościach”. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Jakie oferty pracy w VII-VIII 2010?
... chcą zatrudniać specjalistów znających się na nowych technologiach, w tym przede wszystkim programistów. Jednak liczba ofert w innych działach niesprzedażowych, takich jak marketing czy HR, rośnie zdecydowanie wolniej”. Mimo bardziej optymistycznych wieści, bezrobocie w niektórych regionach wciąż jest bardzo wysokie. Według lipcowych danych GUS ...
-
Preferowana sprzedaż mieszkań bez pośredników
Sprzedaż nieruchomości w obecnych warunkach rynkowych nie należy do łatwych przedsięwzięć. W 2007 roku wystarczyło zamieścić ogłoszenie w jednym serwisie internetowym lub w prasie i po kilku dniach można było podpisywać umowę. Teraz potrzeba na to kilkunastu tygodni, a nawet miesięcy oraz szeregu zabiegów marketingowych - wynika ze wspólnego ...
-
Polacy lubią przyprawy
... sety, czyli kartoniki, których górna część jest zdejmowana (względnie odrywana) i w ten sposób powstaje głęboka podstawka utrzymująca torebki w ładzie. Eksperci z PMT Marketing System, firmy zajmującej się przygotowaniem właściwej ekspozycji produktów, podkreślają, że w kategorii przypraw konkurencja między producentami nie dotyczy miejsca na półce ...