-
Projektor SANYO PLV-HF15000L
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiedziała wprowadzenie w grudniu 2010 roku projektora dla wymagających użytkowników i obsługi trudnych technicznie przedsięwzięć. Projektor ma rzeczywistą rozdzielczość 2048 x 1080, ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... postrzegana jako najbardziej przekonywująca. Na drugim miejscu pod względem oddziaływania na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia reklamy on-line, nie wszystkie jej formy są równie atrakcyjne dla konsumentów ...
-
Sezon turystyczny 2010: podsumowanie
... . Mimo, że autorzy z całą pewnością chcieli w nim oddać potęgę kultury i cywilizacji egipskiej, to śmiało mogą je przełożyć także na nowoczesny marketing i turystyczną sprzedaż. W 2008 roku do Egiptu poleciało 600 tys. Polaków, rok później ze względu na kryzys, tylko 480 tys. Ile ...
-
Jak zdetronizować lidera rynku?
... strategii jest zbudowanie kultury lubiącej wyzwania i sprzyjającej pionierskim posunięciom, bo wówczas challenger zyskuje prawdziwą siłę. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... projektów unijnych – na przykład ilość zarejestrowanych użytkowników. Inną formą reklamową, zyskującą coraz większą popularność w sieci są działania SEM (Search Engine Marketing) na które skąldają się kampanie w Google Adwords oraz pozycjonowanie. Działanie te dla nowych projektów są jednak również mało efektywne, dlatego ...
-
Projektor SANYO PLC-ZM5000L
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiada wprowadzenie na polski rynek w listopadzie 2010 roku projektora W-UXGA PLC-ZM5000L do zastosowań u najbardziej wymagających użytkowników do szeroko pojętych ...
-
Nowe monitory Sanyo Full HD
SANYO Sales & Marketing Europe zaprezentował nową linie profesjonalnych monitorów full HD. Pierwsze modele z tej rodziny to 42 calowy (106,7 cm) PID-42NE1 i 47 calowy ( ...
-
Dobry model biznesowy receptą na sukces
... źródło dochodów; do czego szczególnie potrzebni są partnerzy. I ostatnie - na czym przede wszystkim chcemy zarabiać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
CorelDRAW w wersji Small Business Edition
Firma Corel Corporation wprowadziła na rynek wersję Small Business Edition pakietu CorelDRAW Graphics Suite X5. Najnowszy pakiet jest przeznaczony dla małych oraz rozpoczynających działalność firm i zawiera wszystkie narzędzia niezbędne do tworzenia profesjonalnej grafiki i przyciągających wzrok materiałów reklamowych: od niepowtarzalnych logo i ...
-
Kreowanie marki - maturalizm
... swoich ulubionych marek i produktów również oczekują dojrzałości i odwagi do podążania za zmieniającą się kulturą i zwyczajami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Projektor Sanyo PLC-XU4000
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiada wprowadzenie na polski rynek w lutym 2011 roku nowego przenośnego (3,3 kg) projektora PLC-XU4000 o jasności 4.000 ANSI lumenów z technologią PHILIPS ...
-
Czy biznes wykorzystuje social media?
Media społecznościowe oferują szerokie możliwości w zakresie gromadzenia, monitorowania i analizowania opinii klientów oraz przekształcania zebranych informacji w konkretne korzyści biznesowe. Z badania przeprowadzonego na zlecenie SAS Institute wynika jednak, że dla wielu organizacji social media stanowią jedynie narzędzie jednokierunkowego ...
-
Bezpieczne świąteczne zakupy online
... internetowej. Pierwszy nie zawsze jest lepszy: nie ograniczaj się wyłącznie do pierwszych stron znalezionych przez wyszukiwarkę Osoby odpowiedzialne za reklamę i marketing robią wiele, aby ich oferty znalazły się na samym początku wyników wyszukiwania. Liczą na to, że konsumenci potraktują pierwsze wyniki ...
-
Projektor Sanyo PLC-WK2500
SANYO Sales & Marketing Europe informuje, że od początku grudnia 2010 dostępny będzie w Polsce ultralekki (2,9 kg), panoramiczny projektor PLC-WK2500 o rozdzielczości WXGA (1280x800), jasności 2.500 ...
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
Skąd najczęściej osoba poszukująca pracy czerpie wiedzę o pracodawcy? W XXI wieku, podstawą jest strona internetowa firmy. Pracodawcom w Polsce wydaje się jednak nie zależeć na sprawnej komunikacji z potencjalnymi pracownikami - świadczą o tym wyniki raportu badającego kondycję zakładki "kariera" na stronach 50 największych pracodawców w Polsce, ...
-
Najpopularniejsze sklepy online 2010
... nazwą i wysokimi ocenami kupujących. Nic dziwnego, że sklepy walczą o jak najlepszą pozycję w tym obszarze. Jak czytamy w raporcie z badania, w 2010 agresywny marketing przyjął sklep Electro.pl – połączenie atrakcyjnych cen, reklamy oraz wysokiej jakości obsługi Klientów zaowocowały zdobyciem pierwszego miejsca. Ogromna rzesza Klientów ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... (workflow) oraz archiwizacja dokumentów papierowych. Głównym obszarem, w którym stosuje się outsourcing back-office jest administracja, obsługa klienta oraz sprzedaż i marketing. Zebrane przez ArchiDoc dane pokazują, że branża handlowa w głównej mierze outsourcuje obszary związane z obsługą administracyjną, sektor produkcyjny natomiast chętnie ...
-
Przetargi motoryzacyjne I-XI 2010
Serwis przetargowy www.pressinfo.pl i Grupa Marketingowa TAI opracowały raport, w którym przeanalizowano informacje o ogłoszonych w Polsce od stycznia do listopada 2010 roku postępowaniach przetargowych w branży motoryzacyjnej. W analizowanym okresie ogłoszono w sumie ponad 171157 przetargów na dostawy, usługi lub wykonawstwo. Z tej liczby 5865 ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... możliwościom, jakie dają kampanie i mechanizmy z wykorzystaniem liderów opinii. Są oni pasem transmisyjnym pomiędzy marką a konsumentami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Nowe projektory multimedialne SANYO
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiada, że w styczniu 2011 roku pojawią się na polskim rynku trzy nowe, ultralekkie (2,9 kg) projektory - PLC-XK2200, PLC-XK2600 i PLC-XK3010 o jasnościach ...
-
Strategie firm deweloperskich 2011
... . - realizowane będą w segmencie mieszkań standardowych w klasie ekonomicznej. Takiej strategii w zakresie marż towarzyszyć będzie, obserwowane już w 2010 roku, ograniczanie wydatków na marketing i skromniejsze upusty cenowe, które dotyczyć będą głównie drogich lokali (w tym przypadku mogą sięgać 20-30 proc. pierwotnej ceny). Nowe nisze rynkowe ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... popularność Naszej – Klasy, z każdym dniem rosnąca ilość użytkowników Facebooka, mikroblogi czy YouTube, to nowe kanały, które w 2010 roku odkrywał branding i marketing. W 2011 roku media te odkryją pracodawcy, którzy zwiększą nacisk na rekrutację za pomocą social media. „Obecnie w Polsce zadbane strony fanowskie ...
-
Pojektor Sanyo PLC-WL2503
SANYO Sales & Marketing Europe wprowadzi na polski rynek nowy projektor o bardzo krótkiej ogniskowej (ang. ultra wide) - PLC-WL2503 - umożliwiającej uzyskanie obrazu o przekątnej 80 cala ( ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego nowego pomysłu komunikacyjnego. Jednak ...
-
Synergia działań marketingowych
... również zaprosić konsumenta do swego świata, jakim są programy lojalnościowe, kluby konsumenckie, promocje sprzedażowe, eventy… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej SMG/KRC przedstawił wyniki badania CEBRA - narzędzia, które pozwala specjalistom w zakresie marketingu oraz agencjom mediowym na wyłonienie par typu "znana osoba + marka" o największym potencjale. Druga odsłona projektu CEBRA pozwala przyjrzeć się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury ...
-
Przetargi budowlane 2010
Serwis inwestycyjno-przetargowy PressInfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracował raport, w którym przeanalizowano i podsumowano przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie oraz dostawy w szeroko rozumianej branży budowlanej, opublikowane w Polsce w 2010 roku. Z przygotowanego zestawienia wynika, że najwięcej ogłoszeń budowlanych opublikowanych w ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... wzrost ruchu na stronie - nie. Rozwój ekosystemu fan page - strona - brak. Stracone pieniądze - 20 zł. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Polscy internauci a ochrona prywatności w sieci
... respondentów jest zdania, że to rząd winien być odpowiedzialny za nasze dane osobowe w sieci – mówi Luca Sartoni, Social Media & Internet Marketing Team Leader w 123people. Użytkownicy różnie postrzegają też kwestię utraty pracy wskutek treści upublicznionych w serwisach społecznościowych. O ile w Polsce czy w Holandii tylko ...
-
Badania marketingowe: kwestionariusz ankiety i wywiadu
Przeprowadzanie badań marketingowych bardzo często wymaga zastosowania tzw. danych pierwotnych. Są to informacje, których nie da się uzyskać z innych źródeł niż własne. Oznacza to konieczność samodzielnego gromadzenia i przetwarzania wiedzy uzyskanej za pomocą różnorodnych technik. Obok obserwacji czy metod projekcyjnych, jednym z najważniejszych ...
-
Sieci mobilne znacznie zwiększą ruch
... czynniki przyczyniające się do tak znaczącego wzrostu”- mówi Suraj Shetty, wiceprezes działu marketingu rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych (Service Provider Marketing) w firmie Cisco. Informacje o badaniu Metodyka stosowana w badaniu Cisco VNI Global Mobile Data Forecast wykorzystuje prognozy różnych niezależnych analityków, a także ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... za technologią, nie można zaniedbywać naturalnej potrzeby każdego człowieka - potrzeby adaptacji, komunikacji, interakcji z drugą osobą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Biura w Warszawie - Ambassador
Firma Kronos Real Estate ogłosiła, że CB Richard Ellis (CBRE) została wyłącznym agentem zajmującym się marketingiem i wynajmem budynku biurowego Ambassador w Warszawie. 11-kondygnacyjny biurowiec ma zostać oddany do użytku w I kwartale 2013 roku. Budynek biurowy Ambassador jest zlokalizowany w biznesowym centrum Mokotowa, przy ulicy Domaniewskiej, ...
-
Budownictwo drogowe i mostowe - przetargi 2010
Serwis inwestycyjno-przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały zestawienie wyników przetargów z branży drogowo-mostowej opublikowanych w Polsce w 2010 roku. Raport przedstawia analizę ponad 18 tys. wyników przetargów ogłaszanych w naszym kraju w ostatnich dwunastu miesiącach. Okazuje się, że najbardziej obfity pod ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... na pokładzie samolotu są droższe niż w sklepie czy pubie. Oddziaływanie Cena ma związek z marketingiem. Im wyższa cena, tym bardziej wyrafinowany marketing. Katalogi wydrukowane na grubym, błyszczącym papierze i dopracowane spoty reklamowe. Eleganckie biura i takiż personel. Modele kształtowania cen Punktem wyjścia dla kształtowania ...