-
Instytucje finansowe a ich popularność w Internecie
... zakupów dokonywanych przez Internet. Grupą najrzadziej korzystającą z urządzeń mobilnych w kontekście bankowości są klienci Raiffeisen Banku. Natomiast tym, co ich wyróżnia, jest zainteresowanie ... jest też fakt, iż część przekierowań na stronę konkretnej firmy ma miejsce z portali o charakterze tabloidowym. Kantory internetowe to kategoria, która ...
-
Plus i LoVo: telefonia stacjonarna dla biznesu bez kabli
... czerpiące z potencjału i doświadczenia silnego partnera. Tak właśnie jest w przypadku współpracy z Grupą LoVo, dzięki czemu klienci otrzymają usługi najwyższej jakości świadczone przez dwie doświadczone na rynku firmy. Usługi świadczone przez LoVo zaspakajają oczekiwania klientów, łącząc najwyższą jakość z innowacyjnością – mówi Krzysztof Kornacki ...
-
Internet T-Mobile dla firm z możliwością współdzielenia
... firmy. Za tę ofertę przedsiębiorca zapłaci symboliczną opłatę w wysokości 1 zł przez 12 miesięcy, a po tym okresie abonament wynosić będzie 59 zł netto. Dodatkowo stali klienci ... Internetu Teraz wspólny pakiet Internetu dostępny jest również w Zestawach 2 w 1, w których Klienci otrzymują dwa urządzenia wraz z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami. ...
-
Kaspersky Lab odkrywa ponad 70 tys. zhakowanych serwerów. Także z Polski
... został poinformowany o istnieniu xDedic przez europejskiego dostawcę usług internetowych. Firmy pracowały wspólnie, aby zbadać sposób działania forum. Proces ten jest prosty ... , pamięci, oprogramowania, historii przeglądanych stron i innych aspektów – wszystkiego, czego klienci mogą chcieć się dowiedzieć przed zakupem. Na koniec zhakowane maszyny ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... źródeł publikacji w IMM, Facebook i Twitter to dwa najpopularniejsze media, w których klienci dzielą się opiniami na temat sieci handlowych, szukają informacji na ... osobom związanym z tymi sklepami postawiono najwięcej zarzutów. To właśnie władze tej firmy zawiadomiły prokuraturę” – czytamy w serwisie Wyborcza.biz. Zdecydowanie pozytywne reakcje i ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... muszą zostać zmodyfikowane zgodnie z obowiązującymi trendami. Firmy, które nie korzystają z rosnącej popularności kanału mobile, tracą na konkurencyjności. Przewagę uzyskują ci, którzy nie tylko wprowadzają swoją sieć w świat technologii, ale również analizują to, kim są ich klienci, w jaki sposób wyszukują informacji o promocjach, z jakich ...
-
Handlu, wracaj do hal
... odbiorców, natomiast klienci hal targowych to osoby o bardzo zróżnicowanym profilu konsumenckim i dochodach. To inny segment handlowy niż galerie; klienci centrów są często ... się modą pojawi się również możliwość pozyskania nowych kontraktów przez firmy budowlane czy deweloperskie. Lokalizacja w centrum miasta i niepowtarzalna atmosfera to atuty ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... badań zrealizowanych przez firmę Rare wynika, że lojalni wobec marki pozostają przede wszystkim ci klienci, którzy uważają ją za atrakcyjną (86 proc.) i godną zaufania (83 proc.). Jak zatem ... że tylko nowi klienci są ważni, a fakt, że ktoś od lat korzysta z usług, nie ma większego znaczenia. Właściwie to już lepiej poszukać innej firmy, w której jako ...
-
6 najważniejszych trendów technologicznych 2017. Chatbot i co jeszcze?
... zintegrowanych usług. Ponadto firmy będą również korzystać z mobilnych platform ... firmy świadczące usługi medyczne będą mogły wprowadzić innowacyjne sposoby pracy dzięki nowym urządzeniom np. w celu poprawy wsparcia dla osób starszych żyjących samotnie w domu. W 2016 roku Sage ogłosiła swoje partnerstwo z firmą TomTom Telematics, dzięki czemu klienci ...
-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... cenami. Za przykład może tu posłużyć chociażby niemiecki oddział firmy Amazon, który w Czarny Piątek za pośrednictwem swojego polskojęzycznego sklepu online ... %) czy poszukując informacji o produktach w mediach społecznościowych (13,9%). Obserwujemy, że cyfrowi klienci często poszukują opinii o produktach zarówno w tzw. kanałach offline, jak i ...
-
Mali przedsiębiorcy, czyli 2 doby w tygodniu na podróże służbowe
... transportu do odległości, które muszę pokonać. Zarówno ja, jak i moi klienci, w dużej mierze też prowadzący własne biznesy, często przemieszczamy się koleją ... pociągami i samochodem – mówi Krzysztof Koczur. Najwięcej podróżują właściciele firm usługowych Firmy o profilu podobnym do Ibento (oprócz usług eventowych, działające też w reklamie, edukacji, ...
-
Jaki prezent na komunię?
... elektryczne deskorolki bez problemu można dostać w sklepach. Dostępne w MediaMarkt nowoczesne deski firmy YESdzik lub Skymaster potrafią rozwinąć prędkość do ok. 15 km/h, ... kilka miesięcy pojawiają się nowe modele urządzeń. Dlatego w sklepach MediaMarkt klienci zawsze mogą skorzystać z pomocy fachowych doradców. Przeszkolony personel pomoże porównać ...
-
Jak Uber, Didi i BlaBlaCar wpływają na sprzedaż samochodów?
... kolejnych szeroko komentowanych skutecznych próbach włamania na platformy motoryzacyjne, klienci chcą od producentów zapewnienia, że obecne rozwiązania są bezpieczne, a ponad ... pomiędzy marki o ustabilizowanej pozycji oraz nowych graczy na rynku. Firmy technologiczne odpowiadały za przeprowadzenie wielu publicznych testów samochodów autonomicznych. W ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... rynku inwestycyjnym Czym jest galeria społecznościowa? Zgodnie z najnowszym raportem firmy Savills, galeria społecznościowa to nieruchomość, w której funkcje handlowe nie są ... sektora rozrywki, którzy łącznie zajmują ponad 400 lokali. Czego tak naprawdę oczekują klienci? Firma NEUROHM, we współpracy z Savills, na potrzeby raportu „Galerie ...
-
Chemia 4.0 a gospodarka o obiegu zamkniętym
... partnerów z różnych sektorów, a digitalizacja pozwala usprawnić współpracę między nimi. Firmy, które chcą odnieść sukces w takim środowisku powinny wykazać się ... zmianę w podejściu do kreowania innowacji, na którą 3M odpowiada poprzez swoje działania. Klienci oczekują dzisiaj więcej. Produkty i technologie muszą wspierać ich zrównoważony rozwój. ...
-
Konsumenci i rozwój technologii zmieniają oblicze handlu
... (tzw. Przemysł 4.0), istotnie zmienia twarz globalnego handlu. Za sprawą nowoczesnych technologii firmy są w stanie - w większym niż kiedykolwiek stopniu - budować jak najbardziej ... miejscu i czasie. Jest to niezwykle ważne zwłaszcza w procesach sprzedażowych, w których klienci nie kierują się codzienną rutyną – czyli co do zasady w przypadku ...
-
Pojazdy autonomiczne a rynek nieruchomości komercyjnych
... działania centrów handlowych – ze względu na szybszą i bardziej komfortową jazdę klienci chętniej będą pokonywać większe odległości. Takie rozwiązanie pomoże również ... 5-10 lat będzie odgrywać w logistyce istotną rolę. Producenci, sprzedawcy detaliczni i firmy logistyczne już teraz szukają rozwiązań, które poprawią efektywność i obniżą koszty dostawy. ...
-
Rynek elektroniki użytkowej i sprzętu AGD
... na znaczeniu przede wszystkim z uwagi na fakt, iż największe firmy technologiczne wprowadzają aktualizacje oprogramowania, aby umożliwić obsługę systemów multiroom. ... kupują nowego smartfona, dopóki stary wciąż działa. Cykl życia produktu wydłuża się, a klienci są gotowi zapłacić więcej za ulepszone funkcje lub dodatkowe korzyści. W rezultacie ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
... już wszyscy słyszeliśmy powiedzenie: „Nawet jeśli Twojej firmy nie ma w Internecie, to nie znaczy, że Twoi klienci o niej nie rozmawiają”. Jednak rynek idzie dalej i dziś ... Act, Advocate). W tym miejscu z kolei zwraca uwagę, by poziom Ask, w którym potencjalni klienci zbierają więcej informacji o marce, nie stał się wąskim gardłem. Potwierdza się ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
... form reklamy, przez informacje o produktach, po indywidualne ofertowanie oparte na rzeczywistych oczekiwaniach klientów. Co ważne, firmy które tego nie potrafią postrzegane są przez klientów negatywnie – klienci czują się traktowani jak liczby, a nie jednostki, a działania informacyjne interpretują jako nielogiczne i nietrafione w potrzeby. Co ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2019
... połowa wszystkich dostępnych na Allegro – mówi Francois Nuyts. Z obserwacji Allegro wynika, że klienci, którzy korzystają z tej opcji, kupują 6 razy więcej produktów niż osoby, które usługi ... . W 2018 roku przybyło ich 16 tys. Były to głównie małe i średnie firmy, lale też duże światowe marki. Allegro zamierza zaproponować im latem panel „Jakość ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2019
... zdobył zwycięzca rankingu – sklep e-obuwie.com.pl. Wysoko w zestawieniu znalazły się firmy z branż m.in. AGD/RTV, odzieżowej oraz księgarskiej. Dziesięć sklepów, które ... dekoracyjne akcesoria domowe oraz profesjonalny sprzęt ogrodowy. Widać i w tej branży klienci chętnie korzystają z wyspecjalizowanych sklepów. Tegoroczne podium to: 123lazienka.pl, ...
-
Co wpływa na zadowolenie klienta?
... kwestii ochrony danych osobowych. Jest to najniższy wynik spośród wszystkich regionów. Klienci z Ameryki Północnej wydają 58 proc. urlopowego budżetu w sklepach stacjonarnych. Jak wynika ... Dwunasta doroczna ankieta Global Shopper Study została przeprowadzona na zlecenie firmy Zebra przez firmę Qualtrics między sierpniem a wrześniem 2019. Wzięło w ...
-
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
... . Koordynacja działań w polskich firmach Zdecydowana większość (70 proc.) respondentów firmy doradczej deklaruje, że ich organizacje przygotowały różne scenariusze operacyjne dotyczące ... i ograniczeniu ruchu pomocna może być zmiana układu alejek sklepowych, tak, aby klienci przemieszczali się na przykład tylko w jednym kierunku. Ryzyko znacznie ...
-
3 obszary, które zmieni pandemia koronawirusa. Czy na lepsze?
... firmy z sektora logistycznego, e-commerce czy z szeroko pojętej branży medycznej. Klienci ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... Customer Experience jeszcze ważniejszy – dla 84% klientów i konsumentów doświadczenia dostarczane przez firmy są równie ważne jak ich produkty i usługi (to wzrost o 4% w stosunku do ... w zarządzanie zaangażowaniem klientów w czasie rzeczywistym. Z jednej strony klienci domagają się od firm spersonalizowanego prezentowania ofert i zrozumienia jako ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... zmieniło się trochę postrzeganie tej metody na zwiększenie sprzedaży. Obecnie firmy dążą do zwiększenia wartości koszyka i skalowania swojego biznesu, dlatego też ... w sklepie. Wpływa to na ich przywiązanie i w konsekwencji częstsze zakupy. Klienci z kolei w czasie pandemii chętnie szukali oszczędności, które zazwyczaj są korzyścią z przystąpienia ...
-
Deloitte: pandemia wzmaga popyt na wideo streaming
... i innych tego rodzaju usług wraz z nastaniem pandemii. Oto, co udało się ustalić. Klienci coraz bardziej wybredni Jak wynika z badania, wraz z wybuchem pandemii odsetek ... . respondentów stwierdziło, że usługa była zbyt droga. Na drugim miejscu (35 proc.) klienci jako powód podawali koniec okresu próbnego, a 24 proc. z nich skończyło oglądać program, ...
-
Rosną zaległości i ryzyko upadłości firm
... klienci stają się groźni i mogą popchnąć do upadłości – mówi Halina Kochalska, ekspert BIG InfoMonitor. – Firmy ...
-
Zakupy w Amazonie? Uważaj na te oszustwa
... zwyczajową wiadomość z platformy, z którą na co dzień spotykają się jej klienci. W praktyce klient otrzymuje e-mail z informacją o potwierdzeniu zakupu, którego nie dokonał ... i potrzebuje pomocy finansowej. Oszuści podszywają się także pod osoby z kierownictwa firmy czy zakładu pracy ofiary i korzystając z autorytetu pracodawcy próbują nakłonić do ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... udaną transakcję. W 2022 sklepy będą upraszczać ścieżkę opłaty za produkt. Klienci będą zdecydowanie chętniej korzystać z opcji zakupy za pomocą jednego kliknięcia. ... konsumentów w Europie, robi zakupy właśnie za pomocą telefonów komórkowych. W nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. Przede ...
-
W Play dla Firm internet w smartfonie bez limitu GB i prędkości
... cenie na rynku Klienci ... Klienci mają możliwość dokupienia dodatkowej karty SIM do internetu bezprzewodowego do biura z pakietem 500 GB z pełną prędkością w cenie 30 zł miesięcznie. Najlepsze urządzenia do pracy dostępne w Play Operator w swojej ofercie posiada nowoczesne smartfony, tablety, laptopy i routery, które ułatwią prowadzenie firmy ...
-
Nowości produktowe Google Cloud na Next '22
... są łatwiejsze, niezależnie od tego, na jakim etapie wdrożenia znajdują się klienci: Zwiększanie globalnego zasięgu infrastruktury: Aby jak najlepiej odpowiedzieć na ... jak tworzenie i rozpoczynanie spotkań lub inicjowanie wiadomości bezpośrednio z aplikacji innej firmy. Asana, Lumapps i ZenDesk będą pierwszymi partnerami Google Cloud, którzy ...
-
Czego boją się CEO? Wygrywa inflacja, ale zagrożeń jest więcej
... bezpośrednie otoczenie, wymuszają go regulatorzy, akcjonariusze, klienci oraz pracownicy firm. Utrzymanie standardów ESG to coraz częściej podstawa umożliwiająca dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Transformacja w kierunku ESG niesie ze sobą szereg wyzwań na poziomie operacyjnym, jednak firmy, które jej dokonają, zwiększą swoją długoterminową wartość ...
-
Parki handlowe i centra convenience zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych
... nowych inwestorów Sektor przyciąga niezmiennie nowych inwestorów. W 2022 roku w Polsce zadebiutowały firmy Lords LB i LEOFF Group, które nabyły nieruchomości we Wrocławiu i ... , uniemożliwiła jej zbudowanie dochodowej sprzedaży internetowej. Okazało się, że klienci wolą odwiedzać sklepy stacjonarne, niż opłacać koszty dostaw – Artur Czuba, Associate ...