-
Praca tymczasowa: pracowników coraz mniej, co dalej?
... polskiej gospodarki utrzymuje stabilny portfel zamówień lub podtrzymuje plany inwestycyjne. Firmy wciąż więc potrzebują pracowników. W tej sytuacji praca tymczasowa pozostaje ... . Okolicznością szczególnie korzystną dla IT Contractingu są wprowadzone tzw. hiring freezes - klienci, ze względu na różne ograniczenia wewnętrzne, nie mogą zatrudniać nowych ...
-
Magenta Biznes w T-Mobile w nowej wersji
... Dodatkowa karta SIM dobrana do pakietu kosztować użytkowników będzie 35 zł netto, natomiast firmy, które zdecydują się na kartę SIM w wersji „Plus”, poniosą koszt 45 ... 70 zł netto miesięcznie, jeśli zdecydują się na płatność w 36 ratach. Z kolei klienci, którzy wybiorą ofertę obejmującą 24 raty, poniosą koszt w wysokości 105 zł netto miesięcznie. W ...
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... jednak pamiętać, że powyższe nie zdarzają się tak po prostu, gdyż firmy muszą nadać im priorytet i, co być może najważniejsze, zoptymalizować działania ... stworzenia bardziej płynnych doświadczeń zakupowych. Już dziś dzięki naszej technologii voicebotowej, klienci mogą doświadczyć rozmowy z inteligentnymi asystentami głosowymi opartymi na AI, którzy ...
-
Smartwatche HUAWEI WATCH GT 4
... sprzedaży premierowej klienci otrzymają również dodatkowy rok gwarancji w prezencie. Kupując na huawei.pl, klienci będą mogli opcjonalnie nabyć wymienne paski w cenie 69 zł. Smartwatche HUAWEI WATCH GT 4 będzie można nabyć w oficjalnym sklepie huawei.pl, w strefie marki na Allegro oraz u Partnerów Biznesowych firmy – operatorów ...
-
Globalne spadki cen ubezpieczeń. Polisy tanieją wszędzie?
... pierwszym kwartale 2024 r. (spadek w porównaniu do 6% w Q4 2023). W Stanach Zjednoczonych, firmy prowadzące działalność w strefach zwiększonego ryzyka katastroficznego, takich jak Zatoka Meksykańska, ... niższe udziały własne, wykorzystując ten dobry moment na rynku. Klienci polscy są zdecydowanie bardziej świadomi ryzyka cyber i z pewnością tę ...
-
Co 2. cyberatak ransomware wycelowany w przemysł
... : Cyberprzestępcy najczęściej dyskutowali o atakach na przedsiębiorstwa z branży finansowej, a następnie na firmy świadczące usługi biznesowe i edukacyjne. Ponad 3000 przypadków naruszeń ... w zabezpieczeniach. W tej sytuacji zarówno dostawcy cyfrowych rozwiązań, jak i ich klienci, mają do odegrania pewną rolę. Producenci powinni prowadzić solidną ...
-
Park handlowy czy centrum handlowe? Gdzie robimy zakupy?
... tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zalety wg kupujących mają parki handlowe? Dlaczego klienci preferują centra handlowe? Co decyduje o wyborze danego parku handlowego? W Polsce ... dostępne - wygodę parkowania i dojazdu, a także mniejszy tłok. - mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy Inquiry. O badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu 2024 r. na ...
-
Parki handlowe w Polsce - kanibalizacja czy synergia?
... sprzedaży online. Klienci regularnie odwiedzają parki handlowe, a oferta convenience charakteryzuje się natychmiastowymi, stacjonarnymi zakupami. Dodatkowo, oferta w modelu off-price oraz często zmieniający się asortyment zachęcają klientów do spontanicznych wizyt. Powyższe nastawienie konsumentów zostało potwierdzone przez rezygnację firmy Pepco ...
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
... marki. Technologia to narzędzie, które ma wspierać, a nie zastępować ludzi. Klienci cenią efektywność, ale wciąż potrzebują kontaktu z człowiekiem, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, ... jest jednym z najcenniejszych aktywów. Obsługa klienta to strategia na przyszłość Najlepsze firmy traktują obsługę klienta nie jako konieczność, ale jako element ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... rynku gastronomicznego Mateusz Zaremba zwraca uwagę, że raport wyraźnie pokazuje, iż klienci restauracji w 2024 roku nie zadowalają się tylko smacznym jedzeniem. 78 ... jak najbardziej – przyznaje Diana Sadłowska (Woosabi). Dyrektor zarządzający partnera raportu, firmy Rational, Maciej Wroński podkreśla, że technologia nie tylko usprawnia obsługę ...
-
Cło na import chińskiego e-commerce wyśle logistykę na morze i do magazynów
... warto także pamiętać, że popularność chińskich platform nie wzięła się znikąd. Klienci detaliczni po prostu są zainteresowani takimi ofertami i nie chcą z nich rezygnować ... będzie oznaczać wydatek sięgający 2,3 mld euro rocznie, z czego 2 mld zapłacą prywatne firmy i sektor handlowy, a na końcu również konsumenci. Kwota ta zakłada jednocześnie, ...
-
Greenwashing w polskim biznesie
... sprawia, że klienci stają się bardziej krytyczni wobec deklaracji marek i wybierają produkty rzeczywiście przyjazne dla środowiska. Niezbędne jest również zwiększenie przejrzystości działań firm. Rzetelne raportowanie i audytowanie działań proekologicznych pozwoli konsumentom lepiej ocenić autentyczność podejmowanych przez firmy zobowiązań. Istotną ...
-
Opowieść chirurga mózgu
... komunikatami, co utrudnia dotarcie do klientów, aktualnych i nowych. Klienci obciążani są ogromem informacji, nadmiarem wyboru i krótkim ... firmy Sunfon, która opracowała telefony komórkowe z akumulatorami czerpiącymi energię z energii słonecznej. Przedstawiciele firmy na spotkaniu z bankowcami pokazują na slajdach pozycję firmy na rynku, schemat firmy ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2007
... nawet w 35-40% firm flotowych. W Polsce jego udział szacowny jest na 6-6,5%. Klienci zostawiają w firmach CFM już ponad 1mld 593 mln PLN. Oznacza ... firm obsługuje 59% tego rynku usług, a z grona pozostałych 41% do najważniejszych graczy należy zaliczyć firmy działające w programie ToyotaCorpo Cars Management. Nasz drogi klient – coraz bardziej ...
-
Obsługa klienta w opinii zarządu
... zarządzającej nie docenia znaczenia, jakie ich organizacje nadają efektywności. Przeceniają natomiast łatwość, z jaką ich organizacje sprawiają, że klienci dokonują zakupów podczas kontaktu z przedstawicielem firmy: Na przykład, 55% wyższej kadry zarządzającej twierdzi, że szybkość reagowania na telefony jest używana jako miara krytyczna. Ten ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... 6 możliwych obiektów lojalności klientów. Są to: marka, kategoria produktu, personel firmy, miejsce zakupu, społeczność wokół marki, organizacja. Opisy obiektów pochodzą z ww. książki. Wykorzystanie za zgodą Wydawcy. Lojalność względem marki Obecnie klienci oczekują od marki nie tylko zaspokojenia potrzeb w oparciu o cechy funkcjonalne, ale ...
-
Dobry model biznesowy receptą na sukces
... klienci potrzebują? przez jakie kanały dystrybucji produkt jest dostępny, jak jest dostarczany, jak jest komunikowany? jaką politykę cenową firma wybiera, jaki schemat rozliczeń z klientami stosuje? jakie są główne źródła przychodów z dostarczanej wartości dla klientów? które zasoby firmy ... wspierająca model biznesowy firmy (Xerox poszukiwał wówczas ...
-
Co czwarty polski pracownik jest nieuczciwy
... (11,75% badanych). 5,5% ankietowanych podkrada pieniądze z firmy, 3,24% kawę, herbatę i inne „biurowe” ... firmy czy wykorzystywania służbowej komórki do prywatnych rozmów jako kradzieży. Wojciech Wypler zauważa, że „osoba, która jest uczciwa np. na gruncie życia rodzinnego może nie mieć skrupułów, aby oszukiwać na polu życia zawodowego (klienci ...
-
Edelman Trust Barometer 2011
... , wzrasta zaufanie do osób wywodzących się z kręgów akademickich i do specjalistów technicznych, natomiast małym zaufaniem klienci darzą „zwykłych ludzi” i szeregowych pracowników, którzy wypowiadają się w imieniu firmy. Cenione źródła informacji Ludzie poszukują informacji o firmach najpierw w wyszukiwarkach, zaraz potem w internetowych serwisach ...
-
Innowacje a przewaga konkurencyjna
... . Oznacza to wykorzystanie jej siły i reputacji do rozwoju skali biznesu. Klienci, którzy już kojarzą daną markę, chętniej sięgają po kolejne ... branży FMCG. Szefowie koncernu doszli jednak do wniosku, że nie zawsze rozwijanie technologii wewnątrz firmy jest najbardziej efektywnym sposobem na bycie konkurencyjnym. Z tego powodu w 2000 r. wprowadzili ...
-
Branding - budowanie marki
... że tak „mało znaczące” zmiany doprowadzają praktycznie do wymazania firmy z umysłów klientów. Czy zniknęła tylko symbolika firmy? Ze świadomości otoczenia usunięto tożsamość. Zniszczyliśmy skojarzenia związane z ... decyzję, na którą wpływa nie tylko cena. Co czynić, aby klienci nie kupowali produktów u konkurencji. Jak wejść na nowe rynki i stać ...
-
Internetowy Public Relations dla MŚP
... niepochlebną opinię. Interakcja z klientami w sieci ma jedną zaletę – nie muszą klienci kłamać. Usługobiorca może (anonimowo lub nie) powiedzieć co mu się ... dobrane. Dokładne przeanalizowanie grupy docelowej usługi/produktu, a w przypadku promocji całej firmy – również potencjalnych klientów korporacji może okazać się kluczowe. Poznanie konkurencji ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
... na branżowych portalach czy wreszcie wysyłać komunikaty promocyjne za pomocą poczty elektronicznej. Klienci z polecenia Co ciekawe, popularność działań reklamowych czy ogłoszeniowych w sieci nie ma silnego związku z wielkością firmy. Zarówno w przypadku działalności prowadzonych przez przedsiębiorcę samodzielnie, jak i w przypadku tych, gdzie mamy ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2011
... kontraktów – mówi Katarzyna Pydych, general director Instytutu Keralla Research. - Czy zyskają klienci? Trudno wyrokować, bo tani wynajem, nie musi się równać dobry ... przejmowała portfolio Daimler Fleet Management). Obecnie Arval przeprowadził akwizycję aktyw firmy, która w naszym zestawieniu w 2010 roku dysponowała flotą ponad 2,5 tys. pojazdów. ...
-
Upadłości firm I-IX 2012
... roku (zwł. na skutek wzrostu realizowanych przewozów) ponownie napotykają na klasyczną prawidłowość: klienci mając mniej środków w pierwszej kolejności opóźniają płatności właśnie za usługi transportowe, jako łatwo zastępowalne. Jednocześnie firmy paliwowe, dostawcy części, opon, etc., zaostrzają kontrolę spływu należności w obawie przed kłopotami ...
-
Sektor samochodowy: kryzys w Europie pomoże Polsce?
... – powrotu do koniunktury także w europejskiej motoryzacji. Samochody wszak się starzeją, klienci z czasem zaczną je kupować… Zagrożenia – obecne także wśród dobrze sobie ... windykacyjnych… Pozwoli to nam uniknąć znalezienia się na liście wierzycieli upadającej firmy, co jak wspomnieliśmy – zdarzyć się może nawet dużym i perspektywicznym firmom. ...
-
Znane marki a SEO
... popularności firmy (a ... klienci wpierw w Internecie poszukują interesujących produktów, a następnie udają się do salonu sprzedaży. Poszukiwania w sieci to często etap wstępny przed zakupem. W tych branżach firma musi dać się łatwo odnaleźć klientowi. Strona nie tylko powinna się wyświetlać wysoko na frazy związane z profilem działalności firmy ...
-
Jawność zarobków? 1/2 Polaków na "tak"
... oferta pracy zostanie przez kandydata odrzucona. Ujawnienie płac w obrębie firmy nie rozwiązuje tego problemu, choć zmieniając sposób myślenia Polaków o zarobkach ... zrobi więcej projektów czy zrealizuje usługę w taki sposób, że jego klienci będą bardziej zadowoleni, dzięki premii zarobi więcej. W takiej sytuacji zadowolony jest i pracodawca ...
-
Barometr EFL: kondycja finansowa MSP I kw. 2015
... 70 proc. zatrudnionych. Dla nas przedsiębiorcy tego sektora to nasi kluczowi klienci – mówi prezes EFL, Radosław Kuczyński. – Dla EFL orientacja na ... większe zapotrzebowanie na finansowanie zewnętrzne, szczególnie w odniesieniu do firm małych i średnich. Firmy mikro stawiają sobie cele krótkoterminowe i ostrożnościowe, jeśli chodzi o planowany ...
-
Nowe technologie zmieniają biznes
... . Informacje będą przekazywane i odbierane za pośrednictwem wielu zmysłów. Klienci będą w stanie lepiej kontrolować swoją prywatność za pomocą nowych narzędzi, ... na nią gotowe”. Metodyka Badanie zostało zrealizowane na zlecenie firmy EMC przez analityków z Institute for the Future i firmy Vanson Bourne. Badacze z Vanson Bourne przeprowadzili ankiety ...
-
Najbogatsi ludzie świata: młode pokolenie przejmuje stery
... biznesie, w którym do głosu dochodzą ludzie, których rodzice 25 lat temu zakładali własne firmy – mówi Beata Majewska, dyrektor departamentu private banking w Deutsche Bank. Dlaczego ... jeszcze nie są tak powszechne jak na Zachodzie. Dlatego do niedawna rodzimi klienci poszukujący takich rozwiązań byli zmuszeni szukać ich zagranicą. Aktualnie w Polsce ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... kosztowne dochodzenie należności Powoduje obniżenie dyscypliny płatniczej, bo nieuczciwi klienci i przedsiębiorcy czują się bezkarni, a uczciwi czują się ... jakości świadczonych usług, dla bezpieczeństwa klientów, dla bezpieczeństwa pozostałych pracowników firmy oraz samej firmy. Bariery w obszarze ochrony zdrowia Mimo 26 lat gospodarki rynkowej ...
-
Śmierć kota i samobójstwo. Jakie wymówki wymyślają dłużnicy?
... firmy i nie myślał o finansach. Oczywiście rozumiem przywiązanie do zwierzęcia, ale… wierzyciel wiedział, że jego klient nie ma kota – mówi Adam Łącki. Zdarzają się również „wykręty na żonę”. Klienci ... również spotykają się z wymówkami dłużników. Natomiast doświadczenie i wiedza pracowników firmy windykacyjnej powoduje, że najczęściej docierają oni do ...
-
Branża budowlana, czyli boom, którego jeszcze nie było
... – i klienci końcowi z firma budowlanych nie płacili im lepiej niż przed rokiem, w czasie spowolnienia. Na tle ogólnych warunków w budownictwie dobrze wypada branża stalowa, co jest efektem wprowadzenia lepszej kontroli i dyscypliny sprzedaży w latach ubiegłych. Beneficjentem odbicia, a raczej ożywienia, są generalnie tylko duże firmy Podczas ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... kraju. Sklepy Netto charakteryzuje przy tym interesujące zestawienie produktowe, gdyż w każdej kategorii klienci mogą liczyć na produkty markowe w atrakcyjnych cenach, marki własne i wyroby regionalne. dalszy rozwój firmy jest jednak uzależniony od rozbudowy systemu centrów zaopatrzeniowych, których dotychczas brakuje w południowej i wschodniej ...